t leeft!quote:Op donderdag 3 april 2008 12:13 schreef worldpimber het volgende:
fipo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler][/spoiler][/spoiler][/spoiler][/spoiler][/spoiler][/spoiler][/spoiler]Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
quote:Op donderdag 3 april 2008 12:25 schreef Snelwagen het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
3 x pwnd.quote:Op donderdag 3 april 2008 12:17 schreef Cageon het volgende:
hoe is t met de bike?
Hoe is t met t huis?
Hoe is t met de kids?
Moet de Fok!MC op bezoek komen om info los te krijgen ofzo?quote:
U komt maar, over een week of 3 ongeveer, als er tenminste een bankstel staat.quote:Op donderdag 3 april 2008 12:28 schreef Cageon het volgende:
Moet de Fok!MC op bezoek komen om info los te krijgen ofzo?
quote:Op donderdag 3 april 2008 12:28 schreef Cageon het volgende:
aan je post history valt ook weinig af te lezen. Behalve dat je kampt met wat excel problemen
quote:Op donderdag 3 april 2008 12:28 schreef Cageon het volgende:
[..]
Moet de Fok!MC op bezoek komen om info los te krijgen ofzo?
aan je post history valt ook weinig af te lezen. Behalve dat je kampt met wat excel problemen
quote:Op donderdag 3 april 2008 12:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
U komt maar, over een week of 3 ongeveer, als er tenminste een bankstel staat.![]()
Met die CB400 ga ik toch niet meer dan 100km op een dag doen
En een mailtje van een Amsterdammer die een ZX12R overweegt, of een Derbi Gp1 250.quote:nog even terugkomend op uw vraag van vorige week over de BMW F 800 S .
Mocht U er graag een willen hebben met ABS , dan kan ik U de volgende aanbieding maken ;
F 800 S , sunsetgelb incl :
- ABS
- Handvatverwarming
- Boord computer
- witte knipperlichten
inclusief 24 maand garantie , km.stand 10
nieuwprijs van deze motor is , incl. aflevering en leges ¤ 11.480.-
Wij kunnen U de motor leveren voor : ¤ 9.990.-
Het wordt echt sleutelweer.quote:Op donderdag 3 april 2008 13:21 schreef Den_Haag het volgende:
dit weekend hoop ik de motor weer rijklaar te hebben.
Mietje.quote:Op donderdag 3 april 2008 12:31 schreef worldpimber het volgende:
Met die CB400 ga ik toch niet meer dan 100km op een dag doen
Heb me oude ski-broek in de garage liggenquote:Op donderdag 3 april 2008 13:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het wordt echt sleutelweer.![]()
Trek daar alleen wel warme kleding aan.
[..]
Mietje. [ afbeelding ]
Goeie deal man moet je doenquote:Op donderdag 3 april 2008 13:13 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb een stalker van een BMW dealer.![]()
[..]
quote:
Nick weekend, kan kampioen worden met voetballen. (afhankelijk van het weerquote:Op donderdag 3 april 2008 13:49 schreef Den_Haag het volgende:
Heb me oude ski-broek in de garage liggen
Geen tijd om mee te helpen?
Ik denk dat het een goede ondergewaarde motor is.quote:
die ga ik ook probbenquote:Op woensdag 2 april 2008 21:58 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ik ben van de MPP naar de MPR 2CT gegaan.![]()
De road is een wat hardere band waar ik gewoon meer kilometers mee hoop te maken dan de power.
Om nu elke 7000 een 190 euro uit te geven aan een band vind ik ook weer net iets teveel van het goede
quote:Op donderdag 3 april 2008 21:04 schreef Rib-i het volgende:
Of de Avon "The Monster" 360/30R18-92H showbike tire [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gratis bier drinken in 't kroondopkequote:
Woar is dêhquote:Op donderdag 3 april 2008 21:28 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Gratis bier drinken in 't kroondopke
Huhm das ook wel leuk op de SMquote:Op donderdag 3 april 2008 21:04 schreef Rib-i het volgende:
Of de Avon "The Monster" 360/30R18-92H showbike tire [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onder welke steen kom jij vandaanquote:Op donderdag 3 april 2008 21:19 schreef koffiekoekje het volgende:
Weer een werkdag![]()
En een weertje van het mindere soortzoals de rest van het komende weekend
10 graden en regenquote:Op donderdag 3 april 2008 22:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaanmorgen is het weer een prima scooterdagje! [ afbeelding ]
ehhh, op 0.37 waren ook jetsers hoorquote:Op donderdag 3 april 2008 22:07 schreef Gawaine het volgende:
Rib-i in de jonge jaren op 00:37![]()
.....jetsers op 03:06
kun je gewoon verslepen eh?quote:Op donderdag 3 april 2008 22:30 schreef koffiekoekje het volgende:
Heb ik eindelijk zo'n beetje alles geinstalledzet dat hoeruh ding mijn keyboard instellingen midden op de startbalk
![]()
[ afbeelding ]
ehh, die zet je toch gewoon uit????quote:Op donderdag 3 april 2008 22:30 schreef koffiekoekje het volgende:
Heb ik eindelijk zo'n beetje alles geinstalledzet dat hoeruh ding mijn keyboard instellingen midden op de startbalk
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:32 schreef bvvt het volgende:
[..]
ehhh, op 0.37 waren ook jetserstietjes hoor
alleen iets kleiner
quote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:37 schreef bvvt het volgende:
[..]
![]()
so tru, maar ik moest ff een statement maken over de ontbrekende oogkwaliteit van gawaine
Zwartkijker.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:25 schreef koffiekoekje het volgende:
10 graden en regenda is toch geen weer voor een blanke
![]()
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:36 schreef bvvt het volgende:
ehh, die zet je toch gewoon uit????
je zet em standaard op taal NL en keyboard US-international - de rest pleur je er af en je komt er NOOIT meer aan.Blijkbaar zat ik met mijn lompe vingers per abuis vaak de instellingen te veranderen waardoor de leestekens ineens onder andere toetsen zaten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nu idd een vaste instelling.
![]()
Boeie verder.![]()
CTRL + Shift of ALT + shiftquote:Op donderdag 3 april 2008 22:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Blijkbaar zat ik met mijn lompe vingers per abuis vaak de instellingen te veranderen waardoor de leestekens ineens onder andere toetsen zaten.Heb nu idd een vaste instelling.
![]()
Boeie verder.
quote:
Leuk als je in een document bezig bent en wtf gebeurt er nu ineens.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:44 schreef Cageon het volgende:
CTRL + Shift of ALT + shift
wijzigt die instellingen ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:37 schreef bvvt het volgende:
[..]
![]()
so tru, maar ik moest ff een statement maken over de oogkwaliteit van gawaine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dan?quote:Op donderdag 3 april 2008 22:57 schreef Snelwagen het volgende:
ctrl+alt en pijltje naar rechts is ook altijd mooi
Zou je scherm moeten draaienquote:
heb je het zelf wel geprobeerd?quote:Op donderdag 3 april 2008 23:21 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Zou je scherm moeten draaien![]()
Anders pijltje naar links? of naar boven of naar beneden
Uhm nouja opschool doettie het altijd, probeerde het net zelf. Doet het hier nietquote:Op donderdag 3 april 2008 23:27 schreef bvvt het volgende:
[..]
heb je het zelf wel geprobeerd?
Misschien wel iets van een specifieke videokaart......
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Leuk als je in een document bezig bent en wtf gebeurt er nu ineens.![]()
Heb weer iemand van een ZX12R af kunnen houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
heeft niet eens de moeite genomen om em te hernoemen...............quote:
Bij jensenquote:Op vrijdag 4 april 2008 08:32 schreef Patrick281 het volgende:
Idd, de groupies spreiden zich over internet.
Op Supermotard en MF was ook al iemand gesignaleerd.
De sprong naar Amerika is nog klein.![]()
Binnenkort bij Jensen.![]()
Met dank aan Hicham. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:32 schreef Patrick281 het volgende:
Idd, de groupies spreiden zich over internet.
Op Supermotard en MF was ook al iemand gesignaleerd.
De sprong naar Amerika is nog klein.![]()
Binnenkort bij Jensen.![]()
Met dank aan Hicham. [ afbeelding ]
wel een beetje duur maar wel lekkerquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:22 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]![]()
Dit niks voor jou
7,5 kg lichter![]()
Eens een Bimota, nooit meer een Bimota. Bad memories.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een produkt verkoopt het beste als je met extreme voorbeelden komt.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:33 schreef bvvt het volgende:
Ooooooeeeeeeeee
Deze is een inkopper voro WB
Oliemiljonair: olie verversen onnodig!
quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:33 schreef bvvt het volgende:
Ooooooeeeeeeeee
Deze is een inkopper voro WB
Oliemiljonair: olie verversen onnodig!
Hier heb je al stratenmaker # 1quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Een produkt verkoopt het beste als je met extreme voorbeelden komt.
Ze proberen een peilstok met chip aan de man te brengen.![]()
Vooral sommige KTM en Husqvarna motorfietsen met een verversingsinterval van 500 km kunnen dus 3,5 ton aanhouden.![]()
Met de auto ververs ik overigens nooit voortijdig, gewoon netjes 1 keer per jaar.
Fat ass of niet ze trek wel zo je plaat er afquote:
Ik zou een nieuwe computer kopenquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:44 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om![]()
't zou daar nooit mogen verschijnen
quote:Goedenavond Heren;
Vandaag proef gereden op de 250 , ik heb hem meteen maar gekocht ik krijg nog een nieuwe accu, verse motorolie, en een nieuw richting aanwijzer glaasje. En gaan met die…… Derbi!
Ik had niet verwacht dat hij zo zou rijden als op rails en ik zat er meteen lekker op, klasse ding voor in de stad.
Met vriendelijke groet ED, Amsterdam.
quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:20 schreef Patrick281 het volgende:
Oh ja, er is een nieuwe Ducati Monster 696. Klikkerdeklik.
[ afbeelding ]
161 kilogram.
Ik zag vandaag een scooter.quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zag vandaag nog een ER6.
Bij een rijschool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |