Ja, das meer the bucket.........quote:Op donderdag 3 april 2008 01:02 schreef Greys het volgende:
Hier is ie dan wel weer wat minder...
[ afbeelding ]
Oh dat KON ook al echt niet, George is heus wel slimmer dan ze ons wil doen denken en dus ook te slim voor zo'n domme actie.quote:Op donderdag 3 april 2008 14:11 schreef Greys het volgende:
Overigens schijnt het zoenfilmpje van Sjorsie Verbaan toch nep te zijn en Jort zat in het complot
Het was om een site te promoten die paparazzi fotografen voor schut zet, of zoiets. Het was al bijzonder te noemen dat ze niet betrapt keek toen de ober hun drankjes kwam brengen (en zij nog wild zat te bekken), dus ik kijk er niet van op. Eigenlijk hoopte ik het al, dat het nep zou zijn, maar ik was wel een beetje bang dat ze echt een beetje dom was geweest.
Halen = 2 uur met de trein. Nah... geen optie. Het moet maar wachten tot zaterdag. Dan ben ik weer de hele dag daar.quote:Op donderdag 3 april 2008 13:59 schreef oh-oh het volgende:
Ow Nok das echt niet handig, is halen geen optie?
Tis hier saaaaaaaai vandaag![]()
Op Billy na, die nu met kleedje en al door de kamer aan het schuiven is onder luid gegrom en enthousiast gespring omdat ie een nieuw kauwding heeft
Dat ik voortaan niks meer met 'm te maken wilde hebben en dat ik het wel met z'n baas afhandel en dat ie beter bij de sociale werkplaats kon gaan solliciteren.quote:Op donderdag 3 april 2008 14:47 schreef Greys het volgende:
Co, kan me voorstellen, dat is inderdaad om razend van te worden
En als je een mail met de factuur niet kunt openen, dan neem je daarover uit jezelf contact op. En dat liegen en draaien, gatverdamme. Hoe eindigde het gesprek? Dat het geld binnen 5 dagen op je rekening moet staan omdat je anders de deurwaarder op hem af stuurt?
Ja, nog erger, 't staat gewoon zwart op wit.quote:Op donderdag 3 april 2008 15:02 schreef Greys het volgende:![]()
Jij boefje! En ik weet nu hoe je praat en klinkt, je praat vrij 'deftig' (op een leuke manier
) dus ik zie het helemaal voor me hoe dat klonk. Oh nee, shit, je mailde met hem
Mag ik een linkje naar de site waar je dat speelt in mijn PM?quote:Op donderdag 3 april 2008 15:58 schreef oh-oh het volgende:
Ow dr is zo niks te doen hier en ik heb knallende koppijn , volgens mij door de verflucht ( de klusjesman is een etage lager aan het schilderen ) .
Ik speel maar online scrabble anders val ik echt in slaap.
Dat is idd echt het gevalquote:Op donderdag 3 april 2008 15:38 schreef Greys het volgende:
En dat staat je! Vooral dat je 'decent' zegt en dan niet op zijn Engels vind ik geweldig!![]()
Ik wil zelf echt zó ontzettend graag van de Rotterdamse tongval af. Waarvan ik jaren heb gevonden dat ik die helemáál niet heb, maar inmiddels iets te vaak heb gehoord dat het toch echt het geval is
Goede bijna avondquote:Op donderdag 3 april 2008 16:25 schreef Frutsel het volgende:
goedemorgen![]()
euh middag... bijna avond
Online scrabble is volgens mij best leuk
Vreselijkquote:
als je inlogt?quote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:query:1103)
Speel je dat dan in je eentje tegen de computer of met andere mensen?quote:Op donderdag 3 april 2008 16:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Goede bijna avond![]()
Ja tis echt heel leuk, alleen een beetje verslavend
Doe mij ook maar een linkje dan, kan ik binnenkort eens kijken als ik wat meer tijd hebquote:Op donderdag 3 april 2008 16:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Goede bijna avond![]()
Ja tis echt heel leuk, alleen een beetje verslavend
Nee dat heb ik niet, maar ik had gisteren wel plots die langwerpige reclames hier rechts ineens midden over m'n scherm lopen, waardoor ik de helft niet meer kon lezen, maar dat is nu weer goed.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:49 schreef Greys het volgende:
Ik had dat eergister en gister ook al, steeds als ik voor de eerste keer inlog dan krijg ik die foutmelding.
En dan moet ik via Index enzo weer naar de topics en dan lukt het wel.
Je speelt tegen andere mensen, je moet je daar aanmelden en ff t progje op je pc knallen en dan kan je andere mensen uitdagen en zo.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Speel je dat dan in je eentje tegen de computer of met andere mensen?
En ja Greys: bij jou hoef je idd niet te vragen waar je woont: dat hoor je direct! Ik vind Rotterdams (net als Amsterdams trouwens) leuke dialecten: het heeft iets gezelligs!
De bouillon voor de venkelsoep staat eindelijk te trekken, ben benieuwd!
O ja! Nou weet ik het weerquote:Op donderdag 3 april 2008 16:54 schreef Greys het volgende:
Toen vertelde je over dat ene topic dat je geopend had, waar ik laatst naar vroeg
Kzag je bericht, ik zal je vanaaf gelijk ff bij mn buddies zetten.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:58 schreef nokwanda het volgende:
Heb het scrabbleprogramma inmiddels gedownload en kan straks lekker even een spelletje spelen en verslaafd raken.
quote:Op donderdag 3 april 2008 16:51 schreef Greys het volgende:
Toch zou ik het graag een heel stuk willen verminderen Co, ook al klinkt het misschien gezellig![]()
Zou alleen niet weten hoe, alleen door er goed op te letten misschien. Ik ben een echte Noordhollandse en dat hoor je totaal niet meer na een jaar of tien.
Ik wel.quote:Op donderdag 3 april 2008 17:15 schreef nokwanda het volgende:
Kun je ook scrabbelen met de zachte G?
Voor een echte ouwe Nimwegenoar klink ik erg erg ABN. Voor iemand uit het westen klink ik erg Nijmeegs.quote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 17:31 schreef Greys het volgende:
Lits, was ze zwanger? Of konden ze dat niet zien op zo'n korte termijn?![]()
Ik zou ook niet gaan, stel je voor dat ze gaat waggelen straks en bv haar drinkbakje niet kan vinden ofzo
Is het een afspraak waar je makkelijk onderuit kunt?
Paarse pyamaatjes aan en dan naar buiten, dat blijft gek klinken, maar ook wel weer lief![]()
Nou dat scheelt weer typen dan!quote:Op donderdag 3 april 2008 17:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]Had dezelfde vragen voor Litso en hetzelfde commentaar op oh-oh
Sorry co, moest even stoom afblazen. Het ziet er helemaal top uit de soep en ik ben blij dat ik iemand gelukkig heb kunnen maken met mijn receptjequote:Op donderdag 3 april 2008 19:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja goed hè! Die glimmende druppeltjes, dat is truffelolie!
Geeft niks joh! Was echt een supersoepje. Heel romig en d'r zit toch helemaal geen boter of room door! Ik had nog een ui meegefruit bij de venkel. Dat vind ik altijd wel lekker omdat ui een betje zoetig is. Ik ga het zeker nog een keer maken! Ik denk dat als je iets minder bouillon doet, of iets meer rijst dat je gewoon ook een heerlijke risotto hebt!!quote:Op donderdag 3 april 2008 19:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Sorry co, moest even stoom afblazen. Het ziet er helemaal top uit de soep en ik ben blij dat ik iemand gelukkig heb kunnen maken met mijn receptje
Op mijn werk gebruiken we het alquote:Op donderdag 3 april 2008 20:21 schreef Qwea het volgende:
stoer, lees net in de consumentengids dat vingerprint inloggen helemaal opkomt nu
Is het wat? Is het niet makkelijk te kraken? De prijzen zijn wel aso duur.quote:
Nee die blijft nog een poosjequote:Op donderdag 3 april 2008 20:46 schreef Greys het volgende:
Maes
Is je parttime dochter weer naar huis? Of nog steeds bij jou?
Wat ik ervan zie werkt het goed, ik geloof niet dat ze zich bij mij op het werk met kraken bezig houdenquote:Op donderdag 3 april 2008 20:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Is het wat? Is het niet makkelijk te kraken? De prijzen zijn wel aso duur.
Ik keek naar een usbstick met vingerprintkeiduur
hmm, toch eens over de aanschaf ervan gaan denken dan. Mijn usbstick bevat gevoelige info, en ik kan het nergens anders kwijtquote:Op donderdag 3 april 2008 20:56 schreef Maes het volgende:
[..]
Wat ik ervan zie werkt het goed, ik geloof niet dat ze zich bij mij op het werk met kraken bezig houden
Ah, dus toch...quote:
quote:
Tis ook een lekker stel!quote:
Hier gaat het naar omstandigheden goed en bij jou??quote:
Och ja, ook zijn gangetje hequote:Op donderdag 3 april 2008 22:30 schreef Maes het volgende:
[..]
Hier gaat het naar omstandigheden goed en bij jou??
Getsie, ik hoop dat je je snel weer beter voeltquote:Op donderdag 3 april 2008 22:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Och ja, ook zijn gangetje he![]()
Ga zo denk ik maar mijn bedje opzoeken, maagklachten
Hoi Maes!quote:Op donderdag 3 april 2008 22:23 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke foto van Bink en Bobbie bij Greys op schoot
YESS, maar ik weet het niet zekerquote:Op donderdag 3 april 2008 22:51 schreef Greys het volgende:
Wat zijn ze lief en wat kijkt Bink bedenkelijk!
En wat zitten er dubieuze vlekken op mijn kleding!
Was ik aan het schilderen toen bij jou? Please, say yes!
En als dr dan een platte tv voor in de plek komt heb je helemaal pure winst tochquote:Op donderdag 3 april 2008 23:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Meneer Ingetje is vanmiddag hopeloos verliefd geworden, en wel op een platte tvdinges.
Momenteel zet ie z'n hele hebben en houwen zo ongeveer op Marktplaats![]()
We hebben nog een haske goeie tv, dus van mij hoeft het niet zo, maar goed...hij is nou eenmaal gek op dat soort dingen.
Als ie zo doorgaat met Marktplaats kan ie er straks 3 kopen....en we zijn weer een hoop rommel kwijt
Jepquote:Op donderdag 3 april 2008 23:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En als dr dan een platte tv voor in de plek komt heb je helemaal pure winst toch
Trusten Maes!quote:Op donderdag 3 april 2008 23:17 schreef Maes het volgende:
Ik hoor het morgen wel of die foto mag. Ik moet nog met het hondje lopen en ik moet morgen op 06.00 op. Meneer Maes landt om 07.27![]()
![]()
Tyler was weer de oude, maar is weer een andere nieuwe gewordenquote:Op donderdag 3 april 2008 23:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik denk dat ik ook maar DA word.
Tis idd veel geld soms, maar ik kan er niet wakker van liggen.
Betaalde van de week voor een klein tubetje anti-haarbalpasta al ¤ 13.
Is Tyler nog steeds niet de oude?
Frutsquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:21 schreef Frutsel het volgende:
Goedemorgen![]()
Thx DizzyLizzyJa het gaat al beter. Lijkt alleen of mijn medicijnen laatste weken sneller uitgewerkt raken dan voorheen
Heb dagelijks medicatie tegen een maagprobleem, maar misschien dat me maag eraan gewend raakt of ik heb gewoon meer aan me kop en de stress slaat toch ietwat snel op mijn maag
Maar nu heb ik weer nergens last van
Senesbeebquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:54 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
[..]
Fruts![]()
Misschien eens iets anders proberen dan?
Gangmakers voor bij de sterrenmixthee?quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:24 schreef oh-oh het volgende:
En gewoon niet stressen Fruts, das heul nie goed voor je.
Iemand nog lekkere boodschappentips?
Sterrenmixthee staat ieg op mn lijst al.
Maes!quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:50 schreef Maes het volgende:
Hallo allemaal, dus iedereen inclusief bijna alle diertjes voelen zich beter, gelukkig maar!
Ik heb meneer Maes terug en dat is maar goed ook want het werd mij een beetje teveel
* MissBliss doet meequote:Op vrijdag 4 april 200812:52 schreef Greys het volgende:
Litso, top van je! Dat geeft me dan nog net ff de gelegenheid er een wat leuker verslag van te maken
* Greys doet een gek dansje voor Ing om haar te entertainen....
Ing, ik heb recept intussen gepost in het CUL topic (in wat eten we vandaag)quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:50 schreef Ingetje79 het volgende:
DML![]()
Ik zit met smart op het recept te wachten
Ik kan ook niet dansen, dat is toch wel duidelijk?quote:Op vrijdag 4 april 200812:59 schreef Maes het volgende:
*Maes doet niet mee want ze kan niet dansen en kan ook niet vinden hoe ze de tekst rood moet maken*
Zeg mijn recept, wat doe je?quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Ing, ik heb recept intussen gepost in het CUL topic (in wat eten we vandaag)
O shit, mocht dat niet?quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zeg mijn recept, wat doe je?
quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zeg mijn recept, wat doe je?
Tuurlijk wel, het recept is ook gewoon op internet te vinden. Niet mijn copyright. Ik denk ik stang je even lekkerquote:
Nog gelukt ook...quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, het recept is ook gewoon op internet te vinden. Niet mijn copyright. Ik denk ik stang je even lekker
Ja, maar jij bent zo netjes en verschrikkelijk correct dat je jezelf al ongeduldig vindt als je iemand duidelijk terecht wijst die wel heeeel erg over de schreef gaat, terwijl het dan echt heeel erg je goed recht is. Dus zo moeilijk is het dan niet om je met zoiets op stang te jagen.quote:
Jeeeej!quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Hooooi![]()
Fruts, wat slik je tegen je maagklachten dan?
Mogen stagiaires dan niet weten dat je gewoon menselijk bent? Lijkt me de allerbelangrijkste lesquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Oeps....de stagiaire komt er weer aan.
Die hoeft me niet te zien met de beentjes op de stoel en internettend.![]()
Tot laterzzz allemaal!
Jij fokt toch niet alleen op het werk?quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:30 schreef Frutsel het volgende:
Ik ga ook vast richting de koffietafel.. goed weekend vast voor die mensen die ik niet meer spreek![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Weekend!![]()
@Nok: ik heb liever niet dat ze ziet op welke sites ik vertoef, straks gaat ze m'n gangen na.
En nu vind ze me nog zoooo intelligent enzo ("wat weet jij toch veeeeel! ") en dat wil ik graag zo houden.
Ze heeft ook Hyves, maar ik hoop niet dat ze me gaat zoeken (dat heb ik haar natuurlijk al wel gedaan)
nee, wan tik ben pas zaterdag, morgen dus, daar. Ik werk meestal thui8s, rememberquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:01 schreef Greys het volgende:
Heb je de stekker van je laptop meegenomen Nok?
Ik moet er ook om lachen. maar het is ook wel smerig omdat Purrr hem de hele tijd onder het tapijt wil verstoppen en Bijoux hem eronderuit wil halen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:13 schreef Greys het volgende:
Gatverdarrie! Die lag met zijn pootjes omhoog tussen de wuppies?![]()
(Mag ik eigenlijk niet om lachen.. maar toch ...
)
En ja sorry, dat weet ik, maar ik dacht dat je misschien vandaag op kantoor was geweest.
Ik weet je rooster nog niet uit mijn hoofd, I'm working on it
quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:54 schreef Greys het volgende:
Care to share, Dizzy? Of 'no reason' en gewoon een algeheel dipgevoel?
Qwea, muts!![]()
Doe dan ook voorzichtig met jezelf! Hoop dat de pijn snel wegtrekt
Nok, EW heeft geen handen? Hoe moet ik dat lezen?
Ja, ik wast vergetenquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:54 schreef Greys het volgende:
Qwea, muts!![]()
Doe dan ook voorzichtig met jezelf! Hoop dat de pijn snel wegtrekt
Neuh langer geleden. Ik denk 2003 ofzo. Maar ook in die top 100 van 2003 kan ik het niet terug vindenquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:18 schreef Greys het volgende:
Nonnie-beeb!![]()
(Zat je me nou gewoon uit te lachen?)
Dizzy, je mag toch best gewoon melden dat je je klote voelt en er verder niet over wilt vertellen...
Je hebt er geen bal aan, maar toch hoop ik dat je je snel weer lekker voelt.
Q, is het een recent nummer? Of wat langer geleden?
Neequote:
Arghhhhhhhhhh ik wil mee!quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:36 schreef conleche het volgende:
Dag meisjes! Veel plezier vanavond: ik moet uit.... (en ik heb een verschrikkelijke bad-hair-day, zal je altijd zien)
Eerst uit eten en daarna de kroeg in, maar ben niet te laat thuis hoor, want Koekie zit alleen.....quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Arghhhhhhhhhh ik wil mee!
Wat ga je doen? En jij ziet er zelfs op een bad-hair-day nog geweldig uit, dus maak je niet druk)
quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:39 schreef Greys het volgende:
Whahahaha. Wat tof, ik zie ook net het clipje en dat is dus idd met een disco
Dat is dus ingezongen door Maxine, die met Franklin Brown naar het Songfestival ging
Ik vind het gewoon tof voor je dat het gelukt is!quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:39 schreef Qwea het volgende:
Omg, en die I can't wait for the weekend to begin
Nostalgie
*dankbaar is.quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon tof voor je dat het gelukt is!
Ik dacht eigenlijk meteen aan Maxine, maar ik wist weer niet hoe die vent heette (die DJ Stuart).
Keek op wikipedia bij Maxine en ik zag het staan dat het in 2003 was, kon haast niet fout
* Greys schopt Dizzy, geeft haar een glas Roosvicee en zegt "Het komt wel goed, schatje"
Is dat nou een jongen of een meisje in die reclame? Dat vraag ik me nou al heel lang af hèquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:43 schreef Greys het volgende:
* Greys schopt Dizzy, geeft haar een glas Roosvicee en zegt "Het komt wel goed, schatje"
Ja dat zou je denken maar na dat gedoe met dat slot gister ga ik failliet deze maand denk ik dus maar even nietquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:47 schreef Greys het volgende:
Q, graag gedaan hoor meid, ik vind het leuk, dat soort raadsels
Dizzy, ik weet het dus ook nooitAls ik mijn geld er op moet zetten zou ik jongetje zeggen!
Kan je jezelf niet trakteren op iets bestelbaars, qua eten?
*limewire aanpleurt. Ik heb nu phil collins - in the air tonight opstaan. Ik heb al zn albumsquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:48 schreef Greys het volgende:
Qwea, weet je wat ik zo'n geweldig nummer vind, zomaar af en toe?
Slip sliding away, van Paul Simon
Over ouwelullenmuziek gesproken
Ik vind het altijd fijn om voor het slapen gaan zulke nummers te luisterenquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:02 schreef Greys het volgende:
Toch een fijne avond Dizzy, ga maar lekker relaxen!
En je hebt toch echt wel wat te eten he?
Q, ik hou zo van dat nummer, ik word er rustig van. En dat heb ik vrij vaak nodig
Vind alles van paul Simon wel okay eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:48 schreef Greys het volgende:
Qwea, weet je wat ik zo'n geweldig nummer vind, zomaar af en toe?
Slip sliding away, van Paul Simon
Over ouwelullenmuziek gesproken
Nope, ik stond in het hok met een compressor om te proberen het haar van dat ding af te blazen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:25 schreef Greys het volgende:
Oei oei Ing.... vooral dat van die bruiloft is een beetje... apart.
Dat ze het klein wilden houden kan ik best inkomen, maar wel de buren en de andere kant van de familie meenemen en je eigen broer niet...Is er wat voorgevallen tussen Meneer Ingetje en de meiden? Nee toch?
En je examen!Je wilt nu de uitslag wel eens weten ja... pfffff.
Had schoonma gebeld van te voren? Nee zeker?
Ja, ik moest zo lachen, heerlijk!quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:17 schreef Greys het volgende:
Whahaha Senesta! Nou, die houdt in elk geval van zichzelf, heel gezond!![]()
Ze hebben het gecheckt.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:14 schreef Greys het volgende:
En de politie nam die verklaring gewoon aan van jullie, of hebben ze dat nog gecheckt ofzo?
Ik heb wat dat betreft met katten niet zo veel ervaring clums maar kun je het niet in een stukje worst of zo drukken?quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Jongens, help 's.
Ik krijg Djinn niet zo ver dat ze haar pilletje slikt. Het is Lits wel gelukt vanochtend, maar sindsdien weet ze wat een handdoek betekent, en blijft ver uit mijn buurt sinds ik het geprobeerd heb. Net heeft ze me na lange tijd weer in haar buurt toegelaten en haar uitgebreid laten aaien, en ik voel me dan een ontzettende hufter als ik haar oppak en in probeer te pakken. Ze is ook gewoon te snel weg. Nu is ze weer bang onder de bank gekropen
.
Ik weet even niet meer wat te doen, ik wil het niet urenlang blijven proberen om de kat angst aan te jagen, maar ze is wel een stuk minder actief dan vanochtend en vanmiddag, dus ik vermoed dat de pijn van haar sterilisatie gewoon opspeelt. En daar is die pil nou juist voor.
Toen het in paté zat at ze er omheen. Sowieso zit ze nu onder de bank en is veel te slim om zich te laten lokken met paté of snoepjes. Hmm, Lits heeft wat bacon achtergelaten, misschien kan ik proberen haar daarmee te lokken, of het daarin te verpakken en in haar mond te stoppen. Moet ik Tyler wel even opsluitenquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb wat dat betreft met katten niet zo veel ervaring clums maar kun je het niet in een stukje worst of zo drukken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |