Ja dat zou je denken maar na dat gedoe met dat slot gister ga ik failliet deze maand denk ik dus maar even nietquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:47 schreef Greys het volgende:
Q, graag gedaan hoor meid, ik vind het leuk, dat soort raadsels
Dizzy, ik weet het dus ook nooitAls ik mijn geld er op moet zetten zou ik jongetje zeggen!
Kan je jezelf niet trakteren op iets bestelbaars, qua eten?
*limewire aanpleurt. Ik heb nu phil collins - in the air tonight opstaan. Ik heb al zn albumsquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:48 schreef Greys het volgende:
Qwea, weet je wat ik zo'n geweldig nummer vind, zomaar af en toe?
Slip sliding away, van Paul Simon
Over ouwelullenmuziek gesproken
Ik vind het altijd fijn om voor het slapen gaan zulke nummers te luisterenquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:02 schreef Greys het volgende:
Toch een fijne avond Dizzy, ga maar lekker relaxen!
En je hebt toch echt wel wat te eten he?
Q, ik hou zo van dat nummer, ik word er rustig van. En dat heb ik vrij vaak nodig
Vind alles van paul Simon wel okay eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:48 schreef Greys het volgende:
Qwea, weet je wat ik zo'n geweldig nummer vind, zomaar af en toe?
Slip sliding away, van Paul Simon
Over ouwelullenmuziek gesproken
Nope, ik stond in het hok met een compressor om te proberen het haar van dat ding af te blazen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:25 schreef Greys het volgende:
Oei oei Ing.... vooral dat van die bruiloft is een beetje... apart.
Dat ze het klein wilden houden kan ik best inkomen, maar wel de buren en de andere kant van de familie meenemen en je eigen broer niet...Is er wat voorgevallen tussen Meneer Ingetje en de meiden? Nee toch?
En je examen!Je wilt nu de uitslag wel eens weten ja... pfffff.
Had schoonma gebeld van te voren? Nee zeker?
Ja, ik moest zo lachen, heerlijk!quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:17 schreef Greys het volgende:
Whahaha Senesta! Nou, die houdt in elk geval van zichzelf, heel gezond!![]()
Ze hebben het gecheckt.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:14 schreef Greys het volgende:
En de politie nam die verklaring gewoon aan van jullie, of hebben ze dat nog gecheckt ofzo?
Ik heb wat dat betreft met katten niet zo veel ervaring clums maar kun je het niet in een stukje worst of zo drukken?quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Jongens, help 's.
Ik krijg Djinn niet zo ver dat ze haar pilletje slikt. Het is Lits wel gelukt vanochtend, maar sindsdien weet ze wat een handdoek betekent, en blijft ver uit mijn buurt sinds ik het geprobeerd heb. Net heeft ze me na lange tijd weer in haar buurt toegelaten en haar uitgebreid laten aaien, en ik voel me dan een ontzettende hufter als ik haar oppak en in probeer te pakken. Ze is ook gewoon te snel weg. Nu is ze weer bang onder de bank gekropen
.
Ik weet even niet meer wat te doen, ik wil het niet urenlang blijven proberen om de kat angst aan te jagen, maar ze is wel een stuk minder actief dan vanochtend en vanmiddag, dus ik vermoed dat de pijn van haar sterilisatie gewoon opspeelt. En daar is die pil nou juist voor.
Toen het in paté zat at ze er omheen. Sowieso zit ze nu onder de bank en is veel te slim om zich te laten lokken met paté of snoepjes. Hmm, Lits heeft wat bacon achtergelaten, misschien kan ik proberen haar daarmee te lokken, of het daarin te verpakken en in haar mond te stoppen. Moet ik Tyler wel even opsluitenquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb wat dat betreft met katten niet zo veel ervaring clums maar kun je het niet in een stukje worst of zo drukken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |