O ja! Nou weet ik het weerquote:Op donderdag 3 april 2008 16:54 schreef Greys het volgende:
Toen vertelde je over dat ene topic dat je geopend had, waar ik laatst naar vroeg
Kzag je bericht, ik zal je vanaaf gelijk ff bij mn buddies zetten.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:58 schreef nokwanda het volgende:
Heb het scrabbleprogramma inmiddels gedownload en kan straks lekker even een spelletje spelen en verslaafd raken.
quote:Op donderdag 3 april 2008 16:51 schreef Greys het volgende:
Toch zou ik het graag een heel stuk willen verminderen Co, ook al klinkt het misschien gezellig![]()
Zou alleen niet weten hoe, alleen door er goed op te letten misschien. Ik ben een echte Noordhollandse en dat hoor je totaal niet meer na een jaar of tien.
Ik wel.quote:Op donderdag 3 april 2008 17:15 schreef nokwanda het volgende:
Kun je ook scrabbelen met de zachte G?
Voor een echte ouwe Nimwegenoar klink ik erg erg ABN. Voor iemand uit het westen klink ik erg Nijmeegs.quote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 17:31 schreef Greys het volgende:
Lits, was ze zwanger? Of konden ze dat niet zien op zo'n korte termijn?![]()
Ik zou ook niet gaan, stel je voor dat ze gaat waggelen straks en bv haar drinkbakje niet kan vinden ofzo
Is het een afspraak waar je makkelijk onderuit kunt?
Paarse pyamaatjes aan en dan naar buiten, dat blijft gek klinken, maar ook wel weer lief![]()
Nou dat scheelt weer typen dan!quote:Op donderdag 3 april 2008 17:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]Had dezelfde vragen voor Litso en hetzelfde commentaar op oh-oh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |