quote:Op woensdag 2 april 2008 16:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als ik dat spel aan casual vrienden van me laat zien lachen ze me uit dat die shit kinderachtig is
MMarsuquote:Viva Piñata
MMaRsu NL laatst online gespeeld: 9-8-2007
Daarom lachen ze hem ook uit.quote:
quote:Ninja Gaiden II met Europese datum
In 2004 wekte Team Ninja de Ninja Gaiden franchise opnieuw tot leven met de Xbox titel Ninja Gaiden. Momenteel werkt Team Ninja aan Ninja Gaiden II voor de Xbox 360.
De ontwikkeling van Ninja Gaiden II vordert goed. Het spel verschijnt op 3 juni en komt niet veel later uit in Europa. Ninja Gaiden II verschijnt op 6 juni op de Europese bodem.
Die goeie ouwe tijden he.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:30 schreef RacerDKB het volgende:
Viva Pinata
Dat mensen dat nou echt spelen, komop, dat is toch voor kinderen!
Heb het ook een tijdje gespeeld eigenlijkquote:Op woensdag 2 april 2008 18:30 schreef RacerDKB het volgende:
Viva Pinata
Dat mensen dat nou echt spelen, komop, dat is toch voor kinderen!
Schaam je, MMaRsu en Aquila! (en nog wel meer misschien)
Oke 3 mensen melden zich. Wie nog meer?quote:Op woensdag 2 april 2008 18:32 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heb het ook een tijdje gespeeld eigenlijk
Kijk je ook soms de serie op tv?quote:Op woensdag 2 april 2008 18:32 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heb het ook een tijdje gespeeld eigenlijk
180 van 1000quote:Op woensdag 2 april 2008 18:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oke 3 mensen melden zich. Wie nog meer?
Gaan we het even op de manier van Jorien oplossen [ afbeelding ]
Wat als Jorien het ook heeft gespeeld?quote:Op woensdag 2 april 2008 18:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn aan de ene kantquote:Op woensdag 2 april 2008 18:38 schreef popolon het volgende:
Xbox 360 with Blu-ray to spark price war with Sony PS3?
We zullen zien.
Jaquote:Op woensdag 2 april 2008 18:41 schreef RacerDKB het volgende:
Edje, hoe bevalt The Simpsons game eigenlijk?
Is het het waard om te spelen?
ja heb het gespeeld had review versiequote:Op woensdag 2 april 2008 18:38 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wat als Jorien het ook heeft gespeeld?
Ik weet ze gamertag niet dus kan het niet bekijken.
Oke dan ga ik hem ook wel proberen denk ik!quote:Op woensdag 2 april 2008 18:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
JaIk moet zeggen dat ik me aardig vermaak met de game. Als je de humor van The Simpsons leuk vindt zal je deze game ook leuk vinden.
Misschien wel een heel erg makkelijke game, maar het speelt lekker weg. Zeker de moeite waard in mijn ogen
nopequote:Op woensdag 2 april 2008 18:48 schreef lennartb.nl het volgende:
Wil iemand ook zijn ervaringen delen met videogamesplus.ca? Geen douane problemen?
Saints Row, heb ik ook uitgespeeld. Niet met alle achievements. Dat werd mij een beetje te veel van het goede, dat is echt te lang dradig.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:49 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Oke dan ga ik hem ook wel proberen denk ik!
Eerst nog Saints Row en Skate uitspelen
Zoveel games...zo weinig tijd
En tering hé, hoe lang trekt een zo'n controlleraccu het wel niet? Ik speel nog steeds op de meegeleverde batterijen, daarmee heb ik Saints Row 40% uitgespeeld en Skate ook 50% ofzo. Koop ik een Quick Charge Kit heb ik batterijen die niet op gaan! [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
awesome! say hellllloooooo lost odysseyquote:Op woensdag 2 april 2008 18:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nope
op dinsdag werd condmened verscheept, vrijdag was die hier
super site
quote:Op woensdag 2 april 2008 18:51 schreef Edwinuss het volgende:
[..]Ik heb nog geen LiveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 2 april 2008 18:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nou als die Regiovrij is dan is hij dus niet NTSC lijkt mequote:Op woensdag 2 april 2008 19:21 schreef lennartb.nl het volgende:
NTSC regionfree versie van Lost Odyssey, gaat dat gewoon perfect draaien?
GT5? Is dat niet PS3 ofzo?quote:Op woensdag 2 april 2008 19:21 schreef jorienvdherik het volgende:
nee mijn gt 5 save game is overleden vanmiddag
wessiej vroeg of het goed ging,quote:Op woensdag 2 april 2008 19:24 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
GT5? Is dat niet PS3 ofzo?
Wat post je dit dan in het 360 topic like omg
Lekker goedkoop vanuit canada, op de site staat dat al hun games NTSC zijn, is 't niet mogelijk dat iets NTSC is maar wel op een PAL werkt? (zoveel weet ik er niet vanafquote:Op woensdag 2 april 2008 19:23 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nou als die Regiovrij is dan is hij dus niet NTSC lijkt me
Regiovrij = werkt overal.
Waarom koop je de USA versie eigenlijk? de PAL versie is toch ook al een maand uit?
Zijn wel 4 dvdtjes he, dat je het weet
Het interesseert mij ook niet.quote:Op woensdag 2 april 2008 19:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wessiej vroeg of het goed ging,
nou nee dus
heel me save game is dood
Hoe komt dat dan?quote:Op woensdag 2 april 2008 19:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wessiej vroeg of het goed ging,
nou nee dus
heel me save game is dood
quote:Op woensdag 2 april 2008 18:38 schreef popolon het volgende:
Xbox 360 with Blu-ray to spark price war with Sony PS3?
We zullen zien.
En welke datum was het gisteren?quote:about the rumors they started yesterday
Als het al om een 1 april garp gaat is het een hele slechte. Wat is hier nou grappig aan? Die rumours gaan al geruime tijd rond.quote:
de geruchten gaan al wel langer, maar een gerucht op 1 april vertrouw ik toch net iets minderquote:Op woensdag 2 april 2008 20:11 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Als het al om een 1 april garp gaat is het een hele slechte. Wat is hier nou grappig aan? Die rumours gaan al geruime tijd rond.
ik wou die kut F1 auto hebben, dus save game gewisseld, en toen ging die duukquote:Op woensdag 2 april 2008 19:39 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hoe komt dat dan?
Doet de PS3 dat expres? Wat een duiveltje is het toch ook hè?
Daarom mag je het hier alleen in negatieve zin over de PS3 hebbenquote:
quote:Op woensdag 2 april 2008 20:39 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Daarom mag je het hier alleen in negatieve zin over de PS3 hebben
Precies, vonden ze ook kinderachtig. Ik niet, maar ik vind LBP dan ook niet kinderachtig en hardstikke interressant. Betekend niet dat casuals die game niks zullen vindenquote:
wie begon er over dan ?quote:Op woensdag 2 april 2008 21:12 schreef Sackboy het volgende:
Wat overigens niets van doen heeft met de Xbox 360, maar dat terzijde.
Weet ik niet, moet je ff 3 topics teruglezen.quote:
donequote:Op woensdag 2 april 2008 21:27 schreef RacerDKB het volgende:
Kan een van jullie paupers een ''GEFELICITEERD RACERDKB MET JE 10.000e POST'' topic in ONZ maken, en dat ik dan aldaar mijn 10.000e post zet?
MGS bedoel je ?quote:
niet huilen.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:01 schreef Digixz het volgende:
4uur nadat de vorige dichtging alweer op pagina 2.
Mooi spel was dat!quote:
quote:Mark Rein weggeblazen door 50 Cent: Blood on the Sand (X360, PS3)
Mark Rein, de grote man van Epic Games, heeft gezegd weggeblazen te zijn door de nieuwe 50 Cent-game Blood on the Sand. De game maakt gebruik van de Unreal Engine 3, wat reden voor Rein was om een kijkje te nemen bij Swordfish Studios, het team achter 50 Cent II. 'Game director' Julian Widdows van Swordfish vertelde bang te zijn voor het bezoek van Mark Rein, maar dat het heel erg bleek mee te vallen na zijn reactie te hebben gehoord.
Je hebt 'm gewoon te laat gekocht.quote:Op donderdag 3 april 2008 00:21 schreef SpankmasterC het volgende:
Vegas 1 heb ik laatst gekocht voor 30 euro, maar wat een kutspel... Single player is niet leuk, en multiplayer.... ja was wel leuk die ene keer dat ik het gespeeld heb....
Ja, de single player is te oud.quote:Op donderdag 3 april 2008 08:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je hebt 'm gewoon te laat gekocht.
quote:Op donderdag 3 april 2008 08:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je hebt 'm gewoon te laat gekocht.
ik heb de game ook. En heb em ook maar 1 keer gespeeld. Dat was niet meer dan 1 uurtjequote:Op donderdag 3 april 2008 08:27 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]jij hebt mij gewoon niet hard genoeg overgehaald om hem eerder te halen
Ik ben idd ook het eerste level nog niet uit, het is gewoon allemaal.... niet goed genoegquote:Op donderdag 3 april 2008 08:36 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ik heb de game ook. En heb em ook maar 1 keer gespeeld. Dat was niet meer dan 1 uurtje
ziet er niet mooi uitquote:Op donderdag 3 april 2008 00:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Far Cry 2:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik vraag ook geen geld voor me dienstenquote:Op donderdag 3 april 2008 08:55 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Jij ook niet , daar hoor je ons ook niet over.
tevens slechte TVP
dit kan ik me nog wel herinneren, ik was toen 9 jaar ofzo,quote:Op donderdag 3 april 2008 00:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Far Cry 2:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:De afkorting staat waarschijnlijk voor High Altitude Warfare maar waar de “X” voor staat is nog niet duidelijk. Het verhaal van dit nieuwe deel in de Tom Clancy serie speelt zich af in het jaar 2012. De wereld is volledig afhankelijk geworden van geprivatiseerde militaire bedrijven. Deze individuele bedrijven krijgen steeds meer macht en de wereld staat op het punt om in oorlog te geraken. Een goede reden voor jou om in je vliegtuig te springen en er lekker op los te knallen.
H.A.W.X. laat je in meer dan 50 vliegtuigen plaatsnemen die allen beschikken over het zogenaamde Enchanced Reality System (ERS) die er voor moet zorgen dat zelfs een gemiddelde piloot bij de top kan horen. Dit ERS beschikt over een radar, inkomende raketten detectie, een anti-crash systeem, damage control systeem, een uitgebreide map en informatie over units op het slagveld. Tevens kan je met dit systeem opdrachten geven aan je A.I squadron.
Naast al het single player geweld zal er ook een multiplayer in het spel verwerkt zitten. H.A.W.X ondersteunt namelijk een vier-speler co-op mode door de volledige campaign. Ook is er een Vs. Mode waarin 16 spelers het tegen elkaar op kunnen nemen. Verdien online experience punten en geld om nieuwe wapens te unlocken.
Tom Clancy’s H.A.W.X. zal in de herfst van dit jaar voor de Xbox 360, Playstation 3 en PC verschijnen.
Waarom zijn altijd alleen de gebouwen hoger dan 5 verdiepingen 3D en de rest nog steeds een platte texture?quote:Op donderdag 3 april 2008 11:08 schreef Sackboy het volgende:
Tom Clancy's H.A.W.X.
[..]
[ afbeelding ]
Debut trailer
![]()
![]()
Bron? Zo hebben we er niks aan....quote:Op donderdag 3 april 2008 11:16 schreef Edwinuss het volgende:
360 krijgt toch blu ray!
was op mijn telefoon, dus ik kon die link niet geven. Maar hier is ie!quote:Op donderdag 3 april 2008 11:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Bron? Zo hebben we er niks aan....
dammit ik wou blauwquote:Op donderdag 3 april 2008 14:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe info Castle Crashers.
Castle Crashers wordt dé XBLA-hit van 2008! Een sidescrolling action game met vier gekleurde helden. Klassieke gameplay in een modern, cartoon jasje!
[ afbeelding ]
Ik reserveer hierbij alvast blauw
Vegas2 is echt kut met die schijtgraphics en op sommige stukken heb je 10-15fpsquote:Op woensdag 2 april 2008 23:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik heb spijt van mijn vegas 2 aankoop, althans speel hem nooit
condemned 2 eigenlijk ook nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |