quote:Op woensdag 2 april 2008 16:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als ik dat spel aan casual vrienden van me laat zien lachen ze me uit dat die shit kinderachtig is
MMarsuquote:Viva Piñata
MMaRsu NL laatst online gespeeld: 9-8-2007
Daarom lachen ze hem ook uit.quote:
quote:Ninja Gaiden II met Europese datum
In 2004 wekte Team Ninja de Ninja Gaiden franchise opnieuw tot leven met de Xbox titel Ninja Gaiden. Momenteel werkt Team Ninja aan Ninja Gaiden II voor de Xbox 360.
De ontwikkeling van Ninja Gaiden II vordert goed. Het spel verschijnt op 3 juni en komt niet veel later uit in Europa. Ninja Gaiden II verschijnt op 6 juni op de Europese bodem.
Die goeie ouwe tijden he.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:30 schreef RacerDKB het volgende:
Viva Pinata
Dat mensen dat nou echt spelen, komop, dat is toch voor kinderen!
Heb het ook een tijdje gespeeld eigenlijkquote:Op woensdag 2 april 2008 18:30 schreef RacerDKB het volgende:
Viva Pinata
Dat mensen dat nou echt spelen, komop, dat is toch voor kinderen!
Schaam je, MMaRsu en Aquila! (en nog wel meer misschien)
Oke 3 mensen melden zich. Wie nog meer?quote:Op woensdag 2 april 2008 18:32 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heb het ook een tijdje gespeeld eigenlijk
Kijk je ook soms de serie op tv?quote:Op woensdag 2 april 2008 18:32 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heb het ook een tijdje gespeeld eigenlijk
180 van 1000quote:Op woensdag 2 april 2008 18:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oke 3 mensen melden zich. Wie nog meer?
Gaan we het even op de manier van Jorien oplossen [ afbeelding ]
Wat als Jorien het ook heeft gespeeld?quote:Op woensdag 2 april 2008 18:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oke 3 mensen melden zich. Wie nog meer?
Gaan we het even op de manier van Jorien oplossen [ afbeelding ]
Zou wel tof zijn aan de ene kantquote:Op woensdag 2 april 2008 18:38 schreef popolon het volgende:
Xbox 360 with Blu-ray to spark price war with Sony PS3?
We zullen zien.
Jaquote:Op woensdag 2 april 2008 18:41 schreef RacerDKB het volgende:
Edje, hoe bevalt The Simpsons game eigenlijk?
Is het het waard om te spelen?
ja heb het gespeeld had review versiequote:Op woensdag 2 april 2008 18:38 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wat als Jorien het ook heeft gespeeld?
Ik weet ze gamertag niet dus kan het niet bekijken.
Oke dan ga ik hem ook wel proberen denk ik!quote:Op woensdag 2 april 2008 18:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
JaIk moet zeggen dat ik me aardig vermaak met de game. Als je de humor van The Simpsons leuk vindt zal je deze game ook leuk vinden.
Misschien wel een heel erg makkelijke game, maar het speelt lekker weg. Zeker de moeite waard in mijn ogen
nopequote:Op woensdag 2 april 2008 18:48 schreef lennartb.nl het volgende:
Wil iemand ook zijn ervaringen delen met videogamesplus.ca? Geen douane problemen?
Saints Row, heb ik ook uitgespeeld. Niet met alle achievements. Dat werd mij een beetje te veel van het goede, dat is echt te lang dradig.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:49 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Oke dan ga ik hem ook wel proberen denk ik!
Eerst nog Saints Row en Skate uitspelen
Zoveel games...zo weinig tijd
En tering hé, hoe lang trekt een zo'n controlleraccu het wel niet? Ik speel nog steeds op de meegeleverde batterijen, daarmee heb ik Saints Row 40% uitgespeeld en Skate ook 50% ofzo. Koop ik een Quick Charge Kit heb ik batterijen die niet op gaan! [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
awesome! say hellllloooooo lost odysseyquote:Op woensdag 2 april 2008 18:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nope
op dinsdag werd condmened verscheept, vrijdag was die hier
super site
quote:Op woensdag 2 april 2008 18:51 schreef Edwinuss het volgende:
[..]Ik heb nog geen LiveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |