Het document is er ter ondersteuning van een mondelinge verklaring. Dan moet je qua waarheid dus kiezen uit 3 fatsoenlijke politici en 1 ambtenaar met staat van dienst , en Wilders als raspopulist. Voor mij is die keuze niet erg moeilijk.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:24 schreef .blog het volgende:
de verslaggeving is per definitie fout.
1.het is vervalst en er is niet goed opgelet of
2.het is niet vervalst maar er is in gekrast en doorgestreept wat het papier nutteloos maakt.
quote:
Dan ben ik de eerste.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:27 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Mocht hij gelijk hebben, mocht het zo zijn dat hij ten onrechte allerlei dingen naar zijn hoofd te krijgen die niet waar zijn, kom je dan ook terug om te zeggen dat hij wél gelijk heeft?
ik vermoed dat jij nooit toe gaat geven dat wilders geen gelijk heeftquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:27 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Mocht hij gelijk hebben, mocht het zo zijn dat hij ten onrechte allerlei dingen naar zijn hoofd te krijgen die niet waar zijn, kom je dan ook terug om te zeggen dat hij wél gelijk heeft?
Die komt er... volgens mij staan ze op 9 zetels in de peilingen....quote:
bron? !!!!!!! (quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:25 schreef .blog het volgende:
terrorisme en extremisme ontstaan door slechte integratie.!!!!!!!!!!!!!
quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:30 schreef paultjuhhh het volgende:
Is dit de ontslagronde van de gouden kooi
Hoop het ook want dan gaat ie definitief af door de zijdeur... maar zoals gezegd... hij zal er geen stem door verliezen denk ik... zijn volgers zijn blind en doofquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wilders blijft bij z'n standpunt dat ie niks gezegd heeft, hoop dat dit uitgezocht gaat worden.
Prachtig!quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:30 schreef Hertog_Martin het volgende:
Motie van wantrouwen tegen het kabinet
Ja maar hij doet dat tegen moslims. De mindere mensen zeg maar. Dus in zijn ogen doet hij niks fout.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Wilders eist altijd excuses van anderen maar zelf mag hij iedereen zoveel beledigen alstie maar goed dunkt.
Gek, schizofreen, autistisch, borderlinerquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:30 schreef PDOA het volgende:
Onvoorstelbaar die vent. Blijft maar huilen over zijn film en dat hij benadeelt wordt.
Ik begrijp niet dat Wilders niet standaard een verborgen tape recorder bij zich heeft, als hij niemand vertrouwt.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:32 schreef .blog het volgende:
is wilders niet gewoon bedreigt met zijn eigen leven.
heeft die rat niet gewoon gezegd: ik kan jouw veiligheid niet garanderen(met een hint richting een moordaanslag)
heeft de kabinet wilders niet de keuze gegeven tussen een gematigde film of het niet meer garanderen van zijn veiligheid(met de bijbehorende sluipschutter die het karwei een paar dagen later afmaakt.)
Hoe kom je daar bij?quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:32 schreef SCH het volgende:
Het enige nadeel van dit alles is dat afschuwelijke nikserige D66 ineens weer populair is
quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:32 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
"motie van wantrouwen tegen het hele kabinet"
Klopt. Hopelijk worden ze betrokken bij een volgende kabinetsvorming, dan kunnen ze weer wat verkiezingsbeloftes breken.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:32 schreef SCH het volgende:
Het enige nadeel van dit alles is dat afschuwelijke nikserige D66 ineens weer populair is
Wat een rat he... iemand waarschuwen dat ie vermoord kan wordenquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:32 schreef .blog het volgende:
is wilders niet gewoon bedreigt met zijn eigen leven.
heeft die rat niet gewoon gezegd: ik kan jouw veiligheid niet garanderen(met een hint richting een moordaanslag)
heeft de kabinet wilders niet de keuze gegeven tussen een gematigde film of het niet meer garanderen van zijn veiligheid(met de bijbehorende sluipschutter die het karwei een paar dagen later afmaakt.)
Kan alsnog.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:33 schreef Hertog_Martin het volgende:
WIlders had beter wel pagina's uit de koran kunnen scheuren en verbranden, had ie nog iets bereikt, enige wat ie nu bereikt is een heleboel geleuter over niets
Nee, enkel die van Wilders tegen de rest van personen die bij het gesprek aanwezig waren. Nou ja, Wilders zei simpelweg dat er *niks* van klopte. Dat hij nooit iets over de inhoud van de film heeft gezegd tijdens dat gesprek. Terwijl dat wel heel duidelijk in de aantekeningen staat.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:30 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik heb het begin dus niet gezien maar zijn er inderdaad meerdere verklaringen die niet met elkaar overeenkomen qua feitelijke weergave?
Ontheffen uit hun functie en vervolgens strafrechterlijk vervolgen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:32 schreef gronk het volgende:
Wat moet je eigenlijk doen met liegende kamerleden?
Ik denk niet dat dat de reden is. Het zal hem inderdaad geen stemmen kosten, maar vooral omdat dit 'afgaan' niets verandert aan de angst voor de Islam in zijn achterban en Wilders z'n gehamer daarop. Daarbij geven maar weinig kiezers, zeker degene die op populisten als Wilders stemmen, iets om debatten als deze.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoop het ook want dan gaat ie definitief af door de zijdeur... maar zoals gezegd... hij zal er geen stem door verliezen denk ik... zijn volgers zijn blind en doof
MAAR wel het behouden van hun loon tot 5 jaar he. Hoe dan ookquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ontheffen uit hun functie en vervolgens strafrechterlijk vervolgen.
Niks geen gouden handdruk.
precies... en die punten onder A t/m D komen wel zo overeen met de daadwerkelijke film dat ik wel weet wie er over punt E heeft gelogen....quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:34 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee, enkel die van Wilders tegen de rest van personen die bij het gesprek aanwezig waren. Nou ja, Wilders zei simpelweg dat er *niks* van klopte. Dat hij nooit iets over de inhoud van de film heeft gezegd tijdens dat gesprek. Terwijl dat wel heel duidelijk in de aantekeningen staat.
Pas je wel op je woorden ? Anders krijg je straks een hele hoop extreem-gematigde liberalen achter je aan.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:32 schreef SCH het volgende:
Heeft hij een wilderige haardos?quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
precies... en die punten onder A t/m D komen wel zo overeen met de daadwerkelijke film dat ik wel weet wie er over punt E heeft gelogen....
die roepen toch maar dat hun Groote Leider benadeeld word en nooit zou liegen! dat hij z'n film heeft aangepast omdat hij gechanteerd en bedrogen werd! Maar ons Groote Leider is sterk en heeft altijd gelijk!quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:35 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat de reden is. Het zal hem inderdaad geen stemmen kosten, maar vooral omdat dit 'afgaan' niets verandert aan de angst voor de Islam in zijn achterban en Wilders z'n gehamer daarop. Daarbij geven maar weinig kiezers, zeker degene die op populisten als Wilders stemmen, iets om debatten als deze.
quote:
Krijg ik dan bodyguards???quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:36 schreef gelly het volgende:
[..]
Pas je wel op je woorden ? Anders krijg je straks een hele hoop extreem-gematigde liberalen achter je aan.
quote:
Prima toch, nikserig? Waarom? Omdat D66 tenminste wat meer nuance toont dan de meeste partijen?quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:32 schreef SCH het volgende:
En met wie bedoel jij "ze"?quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:37 schreef .blog het volgende:
als wilders had gekozen voor een ergere en niet nette film dan hadden ze hem wel omgelegd.
Dikke kans... maar hij had uberhaupt geen film moeten maken want het heeft totaal geen nut gehad of iets nieuws toegevoegd aan de discussie...quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:37 schreef .blog het volgende:
als wilders had gekozen voor een ergere en niet nette film dan hadden ze hem wel omgelegd.
Ja, dat zou ik ook wel willen weten.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:39 schreef SCH het volgende:
Wilders heeft toch de eed afgelegd in de kamer? Is er een sanctie als hij heeft gelogen?
Ministers zouden direct moeten aftreden. En kamerleden?
oa over de positie van de vrouwen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:39 schreef Dodecahedron het volgende:
wat zei marijnissen over de sgp?
Teveel.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:34 schreef Liquidootje het volgende:
Hoeveel kost de belasting betalers zo'n avondje vingerwijzen en leugenaars verwijtingen?
Zijn je rolletjes aluminiumfolie op?quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:40 schreef .blog het volgende:
[..]
het kabinet
*een volkert van de g persoon ingehuurd door het kabinet.
Jaquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:40 schreef .blog het volgende:
[..]
het kabinet
*een volkert van de g persoon ingehuurd door het kabinet.

idd dat wou ik net zeggenquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:39 schreef Yildiz het volgende:
Nog 20 minuten tot het einde van 1 April..
kunnen we het ontopic houden ja? ipv deze achterlijke oneliners.. daar doet Wilders al genoeg aan..quote:
Balkie zegt alles gewoon wat hij hoort te zeggen. Tekstboek.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:45 schreef PDOA het volgende:
Ook al is Balkie een beetje een sukkeltje, hij zegt toch wel zinnige dingen. Maar ja, bij Balkie blijft het meestal bij praten ipv echt doen...
Nee, ik lees hier dat Kamerleden slechts uit hun positie ontzet worden bij misdaden tegen de koninlijke waardigheid, zoals een aanslag op een lid van het Koninklijk Huis. Bovendien kunnen Kamerleden niet geconfronteerd worden met hun uitlatingen (en gelukkig maar) zoals gedaan in het parlement. Ik hoop althans dat jij de Trias niet opzij wilt zetten om een enkel Kamerlid te kunnen verwijderen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:39 schreef SCH het volgende:
Wilders heeft toch de eed afgelegd in de kamer? Is er een sanctie als hij heeft gelogen?
Ministers zouden direct moeten aftreden. En kamerleden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |