Past trouwens wel bij de conspiracy theorie die zich ongetwijfeld gaat verspreidenquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:47 schreef Wokkel het volgende:
31 november bwahahaha
quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:49 schreef TheVulture het volgende:
Tuurlijk WIlders, die handtekening is vervalst, 31/11/08
Hahahaha... Wilders gaat nu echt af zeg
De overheid kennende is het een flut-verslagje met duffe stempels.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:50 schreef wolferl het volgende:
Ik zie aan die koppen van Balkenende en Hirsch Balin dat ze de boel bij elkaar liegen.
En 31 november....mijn god, de brief hebben ze gewoon van de week even snel getypt.
Deed Guusje Nadorst ook....quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:51 schreef gelly het volgende:
Dat Wilders weigert onder ede een verklaring af te leggen zegt genoeg. Wat een mafketel.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Aha, Halsema's opzetje is nu duidelijk geworden....
Wat ik ervan begrijp zijn het aantekeningen van coordinator NCB, en de ministers. Wilders heeft aan deze aantekeningen nooit meegewerkt of ervoor gedicteerd.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Alsof ze echt zo dom zouden zijn om dat hele verslag te faken en dan de verkeerde datum gebruiken... Wilders heeft zijn handtekening toch ook gezet?
Hij valt gewoon definitief door de mand nu...
Niet Wilders hoeft te getuigen onder ede, ging er om of hij er bezwaar tegen had als de desbetreffende ambtenaar onder ede zijn/haar getuigenis zou doen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:51 schreef gelly het volgende:
Dat Wilders weigert onder ede een verklaring af te leggen zegt genoeg. Wat een mafketel.
[ afbeelding ]
Ik zie ze daar echt voor aan, ze doen alles om Wilders de mond te snoeren.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Alsof ze echt zo dom zouden zijn om dat hele verslag te faken en dan de verkeerde datum gebruiken... Wilders heeft zijn handtekening toch ook gezet?
Hamer zegt toch al dat die 3 was doorgekrast en er een 1 stond... Wilders ziet nu gewoon overal spoken... als er echt 31/11/08 had gestaan waren Marijnissen en Pechtold wel zo fair geweest om er garen bij te spinnen richting kabinet... dat ie niet onder ede wil zegt ook al genoeg...quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, het is de fout van de andere kant hoor
Schijnt zo te zijn, met de kanttekening dat die Hamer wist te vertellen dat de 3 doorgestreept was waardoor het plotseling 1 november zou zijn.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:53 schreef Liquidootje het volgende:
Ik moest even naar de wc. Stond er nu echt 31 november op dat plaatje? Een maand waar maar 30 dagen zijn? Meen je niet.
ja ja, nu wel he? Maar je gelooft het kabinet ook wat betreft Irak en Afghanistan?quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:53 schreef gelly het volgende:
En z'n aanhangers die hem nu nog verdedigen zijn ook voorgoed afgeschreven. Een goed bewijs van de gebrekkige geestelijke gezondheidszorg in dit land, even wat meer budget daarvoor vrijmaken a.u.b.
Jij kunt ook overdrijven zegquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:53 schreef gelly het volgende:
En z'n aanhangers die hem nu nog verdedigen zijn ook voorgoed afgeschreven. Een goed bewijs van de gebrekkige geestelijke gezondheidszorg in dit land, even wat meer budget daarvoor vrijmaken a.u.b.
Volgens Hamer stond er anders een doorgestreepte 3 en daarna een 1, /11. Logisch, want voor 1/11 was het 31/10, dus de persoon die tekende, dacht waarschijnlijk eerst dat het 31/10 was, maar het was dus een dag later. Lo-gisch. En een ultiem zwaktebod ven Geertje om daárover te gaan zeiken.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:53 schreef Liquidootje het volgende:
Ik moest even naar de wc. Stond er nu echt 31 november op dat plaatje? Een maand waar maar 30 dagen zijn? Meen je niet.
Dan moet er een tweede versie met correcties worden rondgestuurd. Zomaar wat strepen in een reeds gestempeld document is not done.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Schijnt zo te zijn, met de kanttekening dat die Hamer wist te vertellen dat de 3 doorgestreept was waardoor het plotseling 1 november zou zijn.
Nee joh! Dat document hebben ze, met vooruitziende blik, vast even gemaakt een paar dagen geleden nadat de film uitkwam, omdat ze dit zagen aankomen. Of, nog beter, net even in vijf minuten vervalst. Alu-hats!quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:55 schreef TheVulture het volgende:
En precies wat Pechtold zegt... het is wel erg toevallig dat punt A t/m D precies de film weergeven en alleen E niet.... Wilders heeft gewoon geluisterd naar de kritiek van de ministers en zijn film aangepast, maar dat staat natuurlijk niet stoer richting zijn achterban... het backfired nu alleen zwaar op hem terug...
Volgens mij heeft Wilders dat verslag helemaal niet getekend. Als hij getekend zou hebben, zou hij dat verslag ook kennen. Daarom zegt Wilders ook dat hij helemaal niets van de verslag weet. Als er een handtekening zou staan dan zou er wel gevraagd worden of Wilders beweert dat zijn handtekening is vervalst.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Laat ik het zo zeggen, ik geloof niet dat het kabinet zelf papieren en documenten vervalst. Het besluit om de 2 oorlogen te steunen was op basis van desinformatie uit de VS en het VK. Je moet wel een erg rare kronkel hebben wil je Wilders eerder geloven dan Balkenende, Ter Horst, Hirsch Ballin en Joustra.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
ja ja, nu wel he? Maar je gelooft het kabinet ook wat betreft Irak en Afghanistan?
Strepen in een officieel overheidsdocument? Kerel, jij kent de regels niet. Juridisch is dat document geen drol meer waard.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:00 schreef X. het volgende:
Die Wilders-volgelingen hier in dit topic zijn aandoenlijk.
Ze horen hun Grote Leider iets over 31 november zeggen en vinden meteen dat daar alles mee gezegd is.
Dat er wordt gezegd dat er waarschijnlijk een drie stond die doorgestreept was, dat hebben ze even niet gezien.
Sneu. Heel erg sneu.
Verzwijgen is iets anders dan liegen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:58 schreef SCH het volgende:
Ongelooflijke wending dit. Je ziet ook dat Wilders het nu niet meer weet en als een kat in het nauw is.
Alsof Hirsch Ballin hierover staat te liegen - die man kent dat woord niet eens
Er is ook een overleg mét Wilders geweest en ik kan me niet voorstellen dat dat gespreksverslag niet door hem is ondertekend... anders had ie dat vanavond wel verteld om er gebruik van te maken... nu begint ie te miepen over een verkeerde datum die helemaal niet verkeerd is... kat in het nauw... een kind dat weet dat het betrapt is op een leugen...quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:53 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Wat ik ervan begrijp zijn het aantekeningen van coordinator NCB, en de ministers. Wilders heeft aan deze aantekeningen nooit meegewerkt of ervoor gedicteerd.
Vervalsen lijkt mij ook heftig, hoewel Joustra een smerige nazi is.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:00 schreef gelly het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik geloof niet dat het kabinet zelf papieren en documenten vervalst. Het besluit om de 2 oorlogen te steunen was op basis van desinformatie uit de VS en het VK. Je moet wel een erg rare kronkel hebben wil je Wilders eerder geloven dan Balkenende, Ter Horst, Hirsch Ballin en Joustra.
Het eerste stuk staat onder andere al op de site van Trouw hoor:quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:59 schreef Liquidootje het volgende:
Ik vind dat wij dat document eigenlijk ook direct moeten kunnen downloaden. Wel vreemd allemaal hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |