Past trouwens wel bij de conspiracy theorie die zich ongetwijfeld gaat verspreidenquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:47 schreef Wokkel het volgende:
31 november bwahahaha
quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:49 schreef TheVulture het volgende:
Tuurlijk WIlders, die handtekening is vervalst, 31/11/08
Hahahaha... Wilders gaat nu echt af zeg
De overheid kennende is het een flut-verslagje met duffe stempels.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:50 schreef wolferl het volgende:
Ik zie aan die koppen van Balkenende en Hirsch Balin dat ze de boel bij elkaar liegen.
En 31 november....mijn god, de brief hebben ze gewoon van de week even snel getypt.
Deed Guusje Nadorst ook....quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:51 schreef gelly het volgende:
Dat Wilders weigert onder ede een verklaring af te leggen zegt genoeg. Wat een mafketel.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Aha, Halsema's opzetje is nu duidelijk geworden....
Wat ik ervan begrijp zijn het aantekeningen van coordinator NCB, en de ministers. Wilders heeft aan deze aantekeningen nooit meegewerkt of ervoor gedicteerd.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Alsof ze echt zo dom zouden zijn om dat hele verslag te faken en dan de verkeerde datum gebruiken... Wilders heeft zijn handtekening toch ook gezet?
Hij valt gewoon definitief door de mand nu...
Niet Wilders hoeft te getuigen onder ede, ging er om of hij er bezwaar tegen had als de desbetreffende ambtenaar onder ede zijn/haar getuigenis zou doen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:51 schreef gelly het volgende:
Dat Wilders weigert onder ede een verklaring af te leggen zegt genoeg. Wat een mafketel.
[ afbeelding ]
Ik zie ze daar echt voor aan, ze doen alles om Wilders de mond te snoeren.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Alsof ze echt zo dom zouden zijn om dat hele verslag te faken en dan de verkeerde datum gebruiken... Wilders heeft zijn handtekening toch ook gezet?
Hij valt gewoon definitief door de mand nu...
Hamer zegt toch al dat die 3 was doorgekrast en er een 1 stond... Wilders ziet nu gewoon overal spoken... als er echt 31/11/08 had gestaan waren Marijnissen en Pechtold wel zo fair geweest om er garen bij te spinnen richting kabinet... dat ie niet onder ede wil zegt ook al genoeg...quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, het is de fout van de andere kant hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |