Oke... weten we dat ook weerquote:Op dinsdag 1 april 2008 00:51 schreef jorienvdherik het volgende:
www.insidegamer.nl de video recensie ze zeggen dat ze veel gespeeld hebben
ze zeggen dat f1 1 miljoen is en dat er 3 klasses zijn
veel gespeeld ?
F1 car is 2 miljoen
geen 3 klasses, maar 4, je moet de S klasse unlocken
daar kan je tunen
WTF!? Heb al moeite met A klasse.......quote:Op dinsdag 1 april 2008 00:51 schreef jorienvdherik het volgende:
www.insidegamer.nl de video recensie ze zeggen dat ze veel gespeeld hebben
ze zeggen dat f1 1 miljoen is en dat er 3 klasses zijn
veel gespeeld ?
F1 car is 2 miljoen
geen 3 klasses, maar 4, je moet de S klasse unlocken
daar kan je tunen
Ik wist wel dat Clarkson een pokke coureur wasquote:Op dinsdag 1 april 2008 07:37 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
WTF!? Heb al moeite met A klasse.......
quote:Op dinsdag 1 april 2008 07:56 schreef Vince22 het volgende:
Ik wil ook GT5'en! Nog steeds niet binnen van Play
Kan nog wel even duren ben ik bang. Ik heb naast GT5:P ook een ander spel besteld op Play.com en die is op 24 maart verzonden. En nog niet binnengekomen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:55 schreef Slomy het volgende:
even een tvp, wachten op mijn exemplaar van play.com
De A-1 race telkens overnieuw doen...iets meer dan 4minuten en 20k per winstquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:01 schreef Jovatov het volgende:
Hoe kan je nu het snelste geld verdienen? Heb nu die ferarri voor die missierace in de A-klasse nodig, maar die kost 243.000 en ik heb nu iets van 70.000...
quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:05 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
De A-1 race telkens overnieuw doen...iets meer dan 4minuten en 20k per winst
ik doe die met mn Ford GT '06 >> heerlijke auto...meteen die knake r8 maar weer aan de kant geschoven
A-klasse is ook lekker makkelijk met die auto =]
Precies hetzelfde gedaanquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:05 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
ik doe die met mn Ford GT '06 >> heerlijke auto...meteen die knake r8 maar weer aan de kant geschoven
Nou, ik vind de GT toch niet echt prettig zonder traction control en heel die poespas. Dan is ie lastig in bedwang te houdenquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:05 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
ik doe die met mn Ford GT '06 >> heerlijke auto...
ik heb de traction control al van 5 naar 2 gezet...zal vanaaf is op 0 zetten, maar moet je maar eens met de r8 gaan rijdenquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:18 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Nou, ik vind de GT toch niet echt prettig zonder traction control en heel die poespas. Dan is ie lastig in bedwang te houden(Dat maakt het de lol er niet minder op trouwens, maar om makkelijk te winnen pak ik liever de Nissan GTR 07 die zonder electronische hulp eenvoudiger in bedwang te houden is maar ook wel lekker snel is)
Dat ligt dan aan jou?quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:53 schreef JJH het volgende:
Ligt het trouwens aan mij dat die '07 GT-R zo'n glijbak is of kan ik gewoon niet sturen...![]()
Moet ook zeggen dat het vanmorgen beter ging als gisteravond.quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:15 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan jou?Ik vind 'm wel prettig, ook zonder assists, en gebruik 'm dan ook voor de Japanse races. Daarvoor had ik de Evo X, maar die komt power te kort (wat ik niet verwacht had).
Ik snap sowieso niet dat een racespel zo wordt gemaakt dat je met stuur- en remassistent een race kan winnen. Dat je er derde mee kan worden, met veel moeite, dat vind ik nog acceptabel.quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:49 schreef JJH het volgende:
Moet ook zeggen dat het vanmorgen beter ging als gisteravond.
Ik heb de ASM uitstaan en de TC op 2 en geen stuurassistentie. Dat vind ik echt voor mietjes, koop dan geen racespel...
Volgens mij heb je last van screen tearing.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:18 schreef Zeiksnor het volgende:
Hoewel ik mijn ps3 al een tijdje heb, valt het mij op dat ik soms problemen heb met weergave van een game.
Hte viel mij het eerste op met de demo van Uncharted en het probleem is dat bij snel bewegen/draaien naar links en naar rechts ersoms een vertraging in het beeld is.
Het lijkt dan net of er in het midden een stuk wat langzamer reageerd.
Ik dacht toen dat de demo nog niet af was, maar bij GT5 doet hij het ook en dan vooral in de bergrace met de korte bochten.
Meer mensen hier last van...? ik heb geen problemen bij films etc.
Bij GT5 gaat de framerate af en toe omlaag in een bocht met veel auto's, op bepaalde circuits.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:18 schreef Zeiksnor het volgende:
Hoewel ik mijn ps3 al een tijdje heb, valt het mij op dat ik soms problemen heb met weergave van een game.
Hte viel mij het eerste op met de demo van Uncharted en het probleem is dat bij snel bewegen/draaien naar links en naar rechts ersoms een vertraging in het beeld is.
Het lijkt dan net of er in het midden een stuk wat langzamer reageerd.
Ik dacht toen dat de demo nog niet af was, maar bij GT5 doet hij het ook en dan vooral in de bergrace met de korte bochten.
Meer mensen hier last van...? ik heb geen problemen bij films etc.
bij gt5 valt het op ja, niet heel veel hinder van. maar het is er.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:36 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Bij GT5 gaat de framerate af en toe omlaag in een bocht met veel auto's, op bepaalde circuits.
Bij Uncharted wordt het beeld wazig als je snel ronddraait. Dit is de bedoeling en is door de makers ingebouwd.
Cancel t gewoon, er zijn er genoeg in de winkel te vinden. Is er zo een prijsverschil ofzo dat iedereen maar blijft wachten?quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:11 schreef Sackboy het volgende:
WTF! Een aantal users op tweakers hebben hun GT5:P al ontvangen van Play.com. Ik nog niet
omgerekend 23¤ ofzoquote:Op dinsdag 1 april 2008 20:20 schreef robbolo het volgende:
[..]
Cancel t gewoon, er zijn er genoeg in de winkel te vinden. Is er zo een prijsverschil ofzo dat iedereen maar blijft wachten?
Tadaaquote:Op dinsdag 1 april 2008 20:20 schreef robbolo het volgende:
[..]
Cancel t gewoon, er zijn er genoeg in de winkel te vinden. Is er zo een prijsverschil ofzo dat iedereen maar blijft wachten?
Ik zou voor die 10 a 15 euro niet wachten, maar t is wel een goede deal. Maar je heb gelijk met dat cancellen. Maar t is natuurlijk ook not-done om je zo lang te laten wachten op iets wat overal makkelijk te verkrijgen is.quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:24 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Tadaa
En btw, bestellingen cancellen die al onderweg zijn is over het algemeen not-done.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:46 schreef Sackboy het volgende:
Mits geen 1 april garp zou dit wel erg tof zijn:
Top Gear circuit gratis downloadbaar voor GT5: Prologue deze zomer
quote:Tjonge, dit was dus een 1 April grap van mij. Niet echt goed gelukt
quote:
Nope... per klasse is er een vaste auto die je krijgt, of je nou allemaal brons of goud hebt, maakt niet uit.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:25 schreef joost2 het volgende:
krijg je een extra toffe auto als je een klasse met alleen gouden medailles haalt?
zo true, die straffenquote:Op woensdag 2 april 2008 01:14 schreef JJH het volgende:
Ik weet niet of de Britten ook aan 1 april doen? Er staat bij dat het in The Sun stond, is nog erger dan de telegraaf, maar goed. Op hun site is niks te vinden...
Ben ondertussen ook bij de S klasse, en nu al flauw van die straffen. soms kun je er zelfs niks aan doen!!
Of gewoon lekker online knallen om je geld bij elkaar te krijgenquote:Op woensdag 2 april 2008 02:00 schreef merino het volgende:
Ik vind het maar jammer dat het spel voor de helft neerkomt op A-1 racen om maar dat geld binnen te halen om andere car's te kopen.
En ze hadden imo best voor elke auto een time-trial event en voor elke auto soort een race serie kunnen samen stellen. Had echt niet veel meer gekost en had de Events toch een stuk interresanter gemaakt.
Kennis van tunen? Kan wel wat hulp gebruikenquote:Op woensdag 2 april 2008 09:08 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
zo true, die straffen...ik raak bij de daytona oval net het beton in de bocht...hoppa 4seconde straf
mogen ze wat mij betreft meteen weer afschaffen...doe maar gewoon damage dan en dat je daar voor moet dokken, dan vlieg ik iig niet meer met 345 tegen het beton aan hehe
moet zeggen dat mijn Ford GT'06 nog steeds de beste is
denk dat het tunen gewoon per baan verschilt, in de oval wil je toch echt anders rijden (meer op topsnelheid) dan in bv suzuka...daar heb je minder rechte stukken en meer bochten, dus wil je meer acceleratie en grip...quote:Op woensdag 2 april 2008 09:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Kennis van tunen? Kan wel wat hulp gebruiken
Idem... alleen suzuka circuit vind ik wel errug moeilijk in de Ford GT.quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:05 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
Wat mij betreft is alle info welkomquote:Op woensdag 2 april 2008 11:47 schreef SjonLok het volgende:
Heeft iemand nog een guide voor het halen van goud op S4 nodig? Die heb ik gisteren voor iemand getypt, en kan ik hier ook wel neerzetten als daar behoefte aan is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TrackguideSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is op zich prima te doen, je moet alleen erg netjes rijden en vooral de bochten voor de lange rechte stukken (de hairpin, spoon en de chicane) op het randje nemen, qua acceleratie is de GT namelijk de andere de baas.quote:Op woensdag 2 april 2008 11:26 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Idem... alleen suzuka circuit vind ik wel errug moeilijk in de Ford GT.
quote:Op woensdag 2 april 2008 12:09 schreef SjonLok het volgende:
Guide voor het halen van goud op S-4
Instellingen van de autoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TrackguideDus je hebt wel een beetje verstand van tunen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet nog veel leren wat dat betreft
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pwned for cheating!quote:Op woensdag 2 april 2008 14:46 schreef jorienvdherik het volgende:
godverdomme, ik heb me gt 5 gesloopt.
wou die F1 rijden, dus ik die save gamer er op zetten, ( wel backup van me save game gemaakt,) toen werkte het niet.
en toen dacht ik verwijder alles wel ff, start hem nu op. moet ik hem weer opnieuw installeren.
Niet gesloopt dus, maar gewoon weer 15 minuten van je tijd weggegooidquote:Op woensdag 2 april 2008 14:46 schreef jorienvdherik het volgende:
wou die F1 rijden, dus ik die save gamer er op zetten, ( wel backup van me save game gemaakt,) toen werkte het niet.
en toen dacht ik verwijder alles wel ff, start hem nu op. moet ik hem weer opnieuw installeren.
cheater downquote:Op woensdag 2 april 2008 14:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Wel! moet je ff aanzetten denkikquote:Op woensdag 2 april 2008 16:18 schreef Masegate het volgende:
En waarom werkt de Dual Shock 3 niet met GT5:P ?!
Serieus? Beter dan!quote:Op woensdag 2 april 2008 16:21 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Wel! moet je ff aanzetten denkik
TNT kan helemaal de tyfus krijgen zeg, maandag is prologue (niet door een winkel maar via iemand op FOK! hier) op de post gedaan is vandaag nog niet binnen gekomen.
hij zegt dat er op de usb stick geen save game / data staat.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:59 schreef Sixty4 het volgende:
[..]
Niet gesloopt dus, maar gewoon weer 15 minuten van je tijd weggegooid
sorry had ik ff moeten zeggen, je moet het mapje in de map PS3/SAVEDATA/ zetten, anders werkt het niet, tip, backup je game naar de USB stick (extra dus) dan is het mapje er vanzelf en kan je hem vervangen voor de nieuwe save.quote:Op woensdag 2 april 2008 16:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hij zegt dat er op de usb stick geen save game / data staat.
heb toch echt die file uitgepakt van de OP en die er op staan
ik heb die map van me oude game ook op me usb stick staan, maar nu pakt die hem niet in game,quote:Op woensdag 2 april 2008 16:36 schreef ryangozer het volgende:
[..]
sorry had ik ff moeten zeggen, je moet het mapje in de map PS3/SAVEDATA/ zetten, anders werkt het niet, tip, backup je game naar de USB stick (extra dus) dan is het mapje er vanzelf en kan je hem vervangen voor de nieuwe save.
heb je wel de blu-ray versie (dus niet gedownload)? en de PAL versie (dus niet geimporteerd)?quote:Op woensdag 2 april 2008 16:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik heb die map van me oude game ook op me usb stick staan, maar nu pakt die hem niet in game,
en heb ik geen autos meer en moet ik opnieuw beginnen
ja en jaquote:Op woensdag 2 april 2008 16:47 schreef ryangozer het volgende:
[..]
heb je wel de blu-ray versie (dus niet gedownload)? en de PAL versie (dus niet geimporteerd)?
Je moet het in deze volgorde plaatsen.quote:Op woensdag 2 april 2008 16:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik heb die map van me oude game ook op me usb stick staan, maar nu pakt die hem niet in game,
en heb ik geen autos meer en moet ik opnieuw beginnen
Ik ben in de S klasse bezig met een Lotus Elise 111R tuned (Staat onder het merk Gran Turismo, helemaal achteraan)quote:Op woensdag 2 april 2008 16:42 schreef Mrakz0r het volgende:
Damn, S-Class :/
Heeft iemand tuning-tips? Welke auto's kopen julie voor de S-Class races?
Bart Smit al geprobeerd? Mijn ervaring is dat ze daar altijd nog hebben wat in andere winkels op is.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:04 schreef DooD het volgende:
Nergens GT5 prologe te vinden hier in de regio Rotterdam. Adverteert MM met 37 euro hebbn ze hem geeneens, zo kan ik ook reclame maken. Vrijdag maar effe verder zoeken.
Je kunt ook kijken of je terug kan tunen en anders gewoon lekker laten staan voor de 680 en 700pp races.:)quote:Op donderdag 3 april 2008 01:13 schreef trance_fan het volgende:
Moet zo aan de S klasse beginen. is er een limiet van welke auto je kan gebruiken of kan je bijv. ook de BNR34 Skyline GT-R van MINE nemen?
Edit:
n.v.m. prestatie punten![]()
nu even lekker wat credits aan de verkeerde auto opgemaakt.
quote:GT5: Prologue krijgt mogelijk deze herfst schademodel (PSS, PS3)
Nieuws | 3 april 2008 - Als het een beetje meezit krijgt Gran Turismo 5: Prologue deze herfst een schademodel. Dit schademodel zal in een downloadbare update verwerkt zitten. Dit zei Kazunori Yamauchi, CEO van Polyphony Digital in een vraaggesprek met IGN. Een schademodel is een grote wens van de fans van de Gran Turismo-serie en het ontbreken daarvan was altijd één van de kritiekpunten.
Het volledige interview verschijnt morgen op IGN. Daarin zal Yamauchi ook zijn mening geven over een mogelijke Formule 1-titel voor de PlayStation 3.
Dat had zoeen gast toch uitgelegd in het vorige topic? Dacht ik?quote:Op donderdag 3 april 2008 22:15 schreef jorienvdherik het volgende:
weet iemand nou hoe je een save game goed op je ps3 zet, wil gewoon mijn save game die ik op me pc heb staan in gt 5 laden
maar lukt niet
Ik heb een backup gemaakt van mijn savegame, en toen via mijn pc de savegame in de map erbij gezet. Ik had bij mijn oude savegame een ' - ' ervoor gezet zodat die niet word herkend.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:15 schreef jorienvdherik het volgende:
weet iemand nou hoe je een save game goed op je ps3 zet, wil gewoon mijn save game die ik op me pc heb staan in gt 5 laden
maar lukt niet
In het vorige topic. pagina 5 staat een uitleg. Als je die samenvoegt met mijn uitleg hierboven dan moet je er wel uitkomenquote:Op donderdag 3 april 2008 22:24 schreef jorienvdherik het volgende:
Toen heb ik in mijn US account die savegame gekopieerd, en GT5 gestart
bij game in je ps3 menu wat kies je dan ?
hulp voor opgeslagen data ofzo, dan pak je bovenste is je USB stick, en dan scroll je naar de map en doe je kopieren ?
maar dat deed ik, en werkt het niet
Het staat bij mij zo op me usb stickquote:Op donderdag 3 april 2008 22:24 schreef jorienvdherik het volgende:
Toen heb ik in mijn US account die savegame gekopieerd, en GT5 gestart
bij game in je ps3 menu wat kies je dan ?
hulp voor opgeslagen data ofzo, dan pak je bovenste is je USB stick, en dan scroll je naar de map en doe je kopieren ?
maar dat deed ik, en werkt het niet
In de herfst komt GT5: Prologue met schade aan de auto'squote:GT 5 Prologue ab Herbst mit Schadensmodellen?
Donnerstag, 03. April 2008 @ 20:11
Kazunori Yamauchi bestätigt neues Feature.
Der Kopf hinter Gran Turismo, Kazunori Yamauchi, hat gegenüber IGN offiziell bestätigt, dass man Schadensmodelle für Gran Turismo 5 arbeitet. Laut Yamuchi könnte zerstörbare Autos bereits als Download-Content in diesem Herbst für Gran Turismo 5 Prologue erscheinen.
zo doe ik het ookquote:Op donderdag 3 april 2008 22:44 schreef robbolo het volgende:
[..]
Het staat bij mij zo op me usb stick
PS3 - SAVEDATA - BCES00104-GAME-
Als ik dit bekijk via de hulp voor opgeslagen data zie ik maar 1 savegame file staan met het teken van GT5 erbij. ik kopieerde t, en toen deed ie t gewoon.
Heb je misschien nog een oude savegame op je ps3 zelf staan? want je mag er maar 1 gebruiken volgens mij
Las ik ook vanmiddag. Zou het ook effect hebben op het rijgedrag?quote:Op donderdag 3 april 2008 22:51 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
In de herfst komt GT5: Prologue met schade aan de auto's
aangezien ik per ongeluk ook gt 5 toen had verwijderd, was die helemaal kaal idd. en idd het probleem was de patch. eindelijk na 6x kwam die weer binnen. en me oude save game werkt weer + die save game van de F1quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:16 schreef robbolo het volgende:
Het kan die patch inderdaad zijn, maar als je die bij 1 account heb, heb je m bij allemaal. Als je die patch nog niet heb zou dat t probleem kunnen zijn.
Maar toen ik m opstartte met die savegame kreeg ik een aantal vensters te zien waarbij stond dat ik alles had gehaald, en verschillende dingen erbij gekregen had.
Misschien moet je je ps3 is helemaal resetten. misschien dat ie dan alle corrupte files die je misschien nog heb staan verwijderd.Zou je voor de rest ook niet verder kunnen helpen. succes in ieder geval!
Zal wel niet zoveel voorstellen. Lijkt me sterk dat je nu ineens allemaal brokstukken ziet vliegen, auto's over de kop ziet gaan of met 3 wielen moet rijden.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:51 schreef Athlon_2o0o het volgende:
In de herfst komt GT5: Prologue met schade aan de auto's
Met die Honda Integra? Die lukt mij ook niet. Paar keer 2e geworden maar die Mini Cooper is steeds te snel. Tip is in ieder geval om bij de 2e bocht te wallriden (dus gewoon keihard die muur beuken met je zijkant).quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Ben echt blij met me save game
zit ff in de knoop in B klasse dat je weer iedereen moet inhalen
verder dan plek 4 kom ik niet
die truuk had ik al opgemerkt jaquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:15 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Met die Honda Integra? Die lukt mij ook niet. Paar keer 2e geworden maar die Mini Cooper is steeds te snel. Tip is in ieder geval om bij de 2e bocht te wallriden (dus gewoon keihard die muur beuken met je zijkant).
thx, zo eens proberenquote:Op zaterdag 5 april 2008 22:10 schreef Sackboy het volgende:
Ik heb hem nu gold gehaald! Gewoon ASM en Traction Control uitzetten, dan is het een eitje.
Ik doe deze race nu constant om te cashen (ben aan het sparen voor F40 die je nodig hebt in S klasse). Elke keer dat je eerste wordt krijg je 12,500. Toch niet slecht voor een race van anderhalve minuut. En soms wordt je tweede maar dan krijg je alsnog 8,000.quote:
Er zit ook een hulpmiddel voor het afremmen voor bochten.quote:Op zondag 6 april 2008 22:00 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik moet de bochten ook nog leren, weet weinig af van GT
quote:Op maandag 7 april 2008 14:45 schreef Assassin92 het volgende:
Er zit nieuwe content in de GT-TV!
Waar kan je dat zien dan, van die nr.1 gast?quote:Op maandag 7 april 2008 15:30 schreef Jovatov het volgende:
[..]mét Nederlandse ondertiteling
Ook heb ik nu dan toch de eerste tijdrit met de Cappucino (?) goud. Ik heb gewoon goed gekeken naar de nr. 1 van het klassement met die auto (superjim999 met een tijd van 1:33 ofzo), en ben toen gewoon hem na gaan rijden. Eerst reed ik steeds rondjes van 1:39 nog wat, dus nét niet goed genoeg voor goud. Maar toen had ik een keertje geluk en kon ik het rechte stuk en de eerste bocht precies slipstreamen, toen had ik 1:38,005
Vanavond maar even die andere time-trials proberen
In het menu ga je naar klassement, daar kan je de auto, de baan en standaard/professioneel kiezen, dan kan je de nummer één aanklikken en dan die herhaling opslaan.quote:Op maandag 7 april 2008 15:54 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Waar kan je dat zien dan, van die nr.1 gast?
En die time trials of Eiger Nordwand zijn echt niet te doen (eentje met M3 en eentje met Evo geloof ik). Daar haal ik geeneens zilver
De snelste tijd op de Eiger Nordwand is gereden door een of andere japanner. 1.04 en nog wat. Dat haal ik echt niet met de Mitsubishi. Ik haal 1.13 en nog wat en is sta op nummer 1200 ofzo.quote:Op maandag 7 april 2008 15:54 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Waar kan je dat zien dan, van die nr.1 gast?
En die time trials of Eiger Nordwand zijn echt niet te doen (eentje met M3 en eentje met Evo geloof ik). Daar haal ik geeneens zilver
Klopt je valt daar gewoon stil.quote:Op maandag 7 april 2008 19:18 schreef JJH het volgende:
Dé bottleneck op de Nordwand zijn die Hairpins. Daar krijg je geen auto redelijk door.
Damn, na deel 2 van GT-R Legend wil ik de Nordschleife rijden met de nieuwe auto's... Schiet op met GT5!quote:
Ik vind die baan wel leuk (normaal, reverse vind ik 'm wel kut). Heb nu in de Time Trial met een Cappuccino '95 de 25e tijd na 5 rondjes met deze auto: 1:29:981quote:Op maandag 7 april 2008 15:30 schreef Jovatov het volgende:
[..]mét Nederlandse ondertiteling
Ook heb ik nu dan toch de eerste tijdrit met de Cappucino (?) goud. Ik heb gewoon goed gekeken naar de nr. 1 van het klassement met die auto (superjim999 met een tijd van 1:33 ofzo), en ben toen gewoon hem na gaan rijden. Eerst reed ik steeds rondjes van 1:39 nog wat, dus nét niet goed genoeg voor goud. Maar toen had ik een keertje geluk en kon ik het rechte stuk en de eerste bocht precies slipstreamen, toen had ik 1:38,005
Vanavond maar even die andere time-trials proberen
quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:02 schreef Assassin92 het volgende:
Mensjes feliciteer me maar, wat ik heb de F1 (L)
En ik heb het net vandaag binnenquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:53 schreef ryangozer het volgende:
BTW mocht iemand dit spel nog willen, ik heb er genoeg van, was leuk 2 dagen maar speel het nu toch nietmeer...
Deze filmpjes staan inderdaad op de blu-ray geloof ik, maar je moet volgens mij wel verbonden zijn met internet als je ze wil bekijken.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:12 schreef Deviant1nl het volgende:
Mooi gemaakt/gemonteerd die filmpjes![]()
neem aan dat die dus gewoon eigenlijk al op de cd staan maar op een bepaalde datum vrijkomen?
Ik heb het nog niet zonder internet verbinding geprobeerd maar ik neem aan van wel aangezien hij vast niet zo snel download hier
straks eens kijken dan...quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:15 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Deze filmpjes staan inderdaad op de blu-ray geloof ik, maar je moet volgens mij wel verbonden zijn met internet als je ze wil bekijken.
In de toekomst zullen er ook filmpjes verschijnen die je wel moet downloaden
Volgens mij niet, althans, als je op start drukt kan je alleen verder gaan, herstarten of weg gaan. Zeker ben ik er niet van, je kan altijd nog wat willekeurige knopjes proberen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:17 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
straks eens kijken dan...
iemand toevallig die weet of je ook vooruit/achteruit kan spoelen in die filmpjes
je hebt idd internet nodig. er staat ook zelfs bij hoe groot zo'n filmpje is. deel 2 800 mbquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:17 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
straks eens kijken dan...
iemand toevallig die weet of je ook vooruit/achteruit kan spoelen in die filmpjes
Vandaar ook dat je in veel racewagens op het stuur kan schakelen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:29 schreef Deviant1nl het volgende:
vet filmpje zeg deel 2, volgens mij mag je blij zijn dat je auto een automaat is op zo'n baan.
met 1 hand aan het sturen bijsturen zit er haast niet bij...
I didquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:40 schreef Deviant1nl het volgende:
online op plaats 48 op eiger nordwand met de ford GT '06 (met alle auto's sta ik op 877)
beat that![]()
Met welke auto heb je die tijd gereden ?quote:Op woensdag 9 april 2008 00:47 schreef Yngwie het volgende:
[..]
I didDe mijne was in 1:08:862 (plaats 8 momenteel) Had alleen geen zin om te oefenen zonder Traction Control
Intussen de tweede tijd op de Nordwand met de GT '06 (1:07:840)quote:Op woensdag 9 april 2008 12:41 schreef janrad het volgende:
[..]
Met welke auto heb je die tijd gereden ?
Ik heb hem ook nog steeds niet binnen, en heb hem daarom vorige week maar bij de Mediamarkt gehaald voor 37 euro.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:22 schreef Vince22 het volgende:
Even vraagje.. heeft iemand uberhaupt het spel al binnen van Play.com? Ik zit nog steeds te wachten godgloeiende. Daar pre-order ik dus noooooooooit weer wat.
wel traction control off hequote:Op woensdag 9 april 2008 00:47 schreef Yngwie het volgende:
[..]
I didDe mijne was in 1:08:862 (plaats 8 momenteel) Had alleen geen zin om te oefenen zonder Traction Control
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |