Met die Honda Integra? Die lukt mij ook niet. Paar keer 2e geworden maar die Mini Cooper is steeds te snel. Tip is in ieder geval om bij de 2e bocht te wallriden (dus gewoon keihard die muur beuken met je zijkant).quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Ben echt blij met me save game
zit ff in de knoop in B klasse dat je weer iedereen moet inhalen
verder dan plek 4 kom ik niet
die truuk had ik al opgemerkt jaquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:15 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Met die Honda Integra? Die lukt mij ook niet. Paar keer 2e geworden maar die Mini Cooper is steeds te snel. Tip is in ieder geval om bij de 2e bocht te wallriden (dus gewoon keihard die muur beuken met je zijkant).
thx, zo eens proberenquote:Op zaterdag 5 april 2008 22:10 schreef Sackboy het volgende:
Ik heb hem nu gold gehaald! Gewoon ASM en Traction Control uitzetten, dan is het een eitje.
Ik doe deze race nu constant om te cashen (ben aan het sparen voor F40 die je nodig hebt in S klasse). Elke keer dat je eerste wordt krijg je 12,500. Toch niet slecht voor een race van anderhalve minuut. En soms wordt je tweede maar dan krijg je alsnog 8,000.quote:
Er zit ook een hulpmiddel voor het afremmen voor bochten.quote:Op zondag 6 april 2008 22:00 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik moet de bochten ook nog leren, weet weinig af van GT
quote:Op maandag 7 april 2008 14:45 schreef Assassin92 het volgende:
Er zit nieuwe content in de GT-TV!
Waar kan je dat zien dan, van die nr.1 gast?quote:Op maandag 7 april 2008 15:30 schreef Jovatov het volgende:
[..]mét Nederlandse ondertiteling
Ook heb ik nu dan toch de eerste tijdrit met de Cappucino (?) goud. Ik heb gewoon goed gekeken naar de nr. 1 van het klassement met die auto (superjim999 met een tijd van 1:33 ofzo), en ben toen gewoon hem na gaan rijden. Eerst reed ik steeds rondjes van 1:39 nog wat, dus nét niet goed genoeg voor goud. Maar toen had ik een keertje geluk en kon ik het rechte stuk en de eerste bocht precies slipstreamen, toen had ik 1:38,005
Vanavond maar even die andere time-trials proberen
In het menu ga je naar klassement, daar kan je de auto, de baan en standaard/professioneel kiezen, dan kan je de nummer één aanklikken en dan die herhaling opslaan.quote:Op maandag 7 april 2008 15:54 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Waar kan je dat zien dan, van die nr.1 gast?
En die time trials of Eiger Nordwand zijn echt niet te doen (eentje met M3 en eentje met Evo geloof ik). Daar haal ik geeneens zilver
De snelste tijd op de Eiger Nordwand is gereden door een of andere japanner. 1.04 en nog wat. Dat haal ik echt niet met de Mitsubishi. Ik haal 1.13 en nog wat en is sta op nummer 1200 ofzo.quote:Op maandag 7 april 2008 15:54 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Waar kan je dat zien dan, van die nr.1 gast?
En die time trials of Eiger Nordwand zijn echt niet te doen (eentje met M3 en eentje met Evo geloof ik). Daar haal ik geeneens zilver
Klopt je valt daar gewoon stil.quote:Op maandag 7 april 2008 19:18 schreef JJH het volgende:
Dé bottleneck op de Nordwand zijn die Hairpins. Daar krijg je geen auto redelijk door.
Damn, na deel 2 van GT-R Legend wil ik de Nordschleife rijden met de nieuwe auto's... Schiet op met GT5!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |