Bart Smit al geprobeerd? Mijn ervaring is dat ze daar altijd nog hebben wat in andere winkels op is.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:04 schreef DooD het volgende:
Nergens GT5 prologe te vinden hier in de regio Rotterdam. Adverteert MM met 37 euro hebbn ze hem geeneens, zo kan ik ook reclame maken. Vrijdag maar effe verder zoeken.
Je kunt ook kijken of je terug kan tunen en anders gewoon lekker laten staan voor de 680 en 700pp races.:)quote:Op donderdag 3 april 2008 01:13 schreef trance_fan het volgende:
Moet zo aan de S klasse beginen. is er een limiet van welke auto je kan gebruiken of kan je bijv. ook de BNR34 Skyline GT-R van MINE nemen?
Edit:
n.v.m. prestatie punten![]()
nu even lekker wat credits aan de verkeerde auto opgemaakt.
quote:GT5: Prologue krijgt mogelijk deze herfst schademodel (PSS, PS3)
Nieuws | 3 april 2008 - Als het een beetje meezit krijgt Gran Turismo 5: Prologue deze herfst een schademodel. Dit schademodel zal in een downloadbare update verwerkt zitten. Dit zei Kazunori Yamauchi, CEO van Polyphony Digital in een vraaggesprek met IGN. Een schademodel is een grote wens van de fans van de Gran Turismo-serie en het ontbreken daarvan was altijd één van de kritiekpunten.
Het volledige interview verschijnt morgen op IGN. Daarin zal Yamauchi ook zijn mening geven over een mogelijke Formule 1-titel voor de PlayStation 3.
Dat had zoeen gast toch uitgelegd in het vorige topic? Dacht ik?quote:Op donderdag 3 april 2008 22:15 schreef jorienvdherik het volgende:
weet iemand nou hoe je een save game goed op je ps3 zet, wil gewoon mijn save game die ik op me pc heb staan in gt 5 laden
maar lukt niet
Ik heb een backup gemaakt van mijn savegame, en toen via mijn pc de savegame in de map erbij gezet. Ik had bij mijn oude savegame een ' - ' ervoor gezet zodat die niet word herkend.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:15 schreef jorienvdherik het volgende:
weet iemand nou hoe je een save game goed op je ps3 zet, wil gewoon mijn save game die ik op me pc heb staan in gt 5 laden
maar lukt niet
In het vorige topic. pagina 5 staat een uitleg. Als je die samenvoegt met mijn uitleg hierboven dan moet je er wel uitkomenquote:Op donderdag 3 april 2008 22:24 schreef jorienvdherik het volgende:
Toen heb ik in mijn US account die savegame gekopieerd, en GT5 gestart
bij game in je ps3 menu wat kies je dan ?
hulp voor opgeslagen data ofzo, dan pak je bovenste is je USB stick, en dan scroll je naar de map en doe je kopieren ?
maar dat deed ik, en werkt het niet
Het staat bij mij zo op me usb stickquote:Op donderdag 3 april 2008 22:24 schreef jorienvdherik het volgende:
Toen heb ik in mijn US account die savegame gekopieerd, en GT5 gestart
bij game in je ps3 menu wat kies je dan ?
hulp voor opgeslagen data ofzo, dan pak je bovenste is je USB stick, en dan scroll je naar de map en doe je kopieren ?
maar dat deed ik, en werkt het niet
In de herfst komt GT5: Prologue met schade aan de auto'squote:GT 5 Prologue ab Herbst mit Schadensmodellen?
Donnerstag, 03. April 2008 @ 20:11
Kazunori Yamauchi bestätigt neues Feature.
Der Kopf hinter Gran Turismo, Kazunori Yamauchi, hat gegenüber IGN offiziell bestätigt, dass man Schadensmodelle für Gran Turismo 5 arbeitet. Laut Yamuchi könnte zerstörbare Autos bereits als Download-Content in diesem Herbst für Gran Turismo 5 Prologue erscheinen.
zo doe ik het ookquote:Op donderdag 3 april 2008 22:44 schreef robbolo het volgende:
[..]
Het staat bij mij zo op me usb stick
PS3 - SAVEDATA - BCES00104-GAME-
Als ik dit bekijk via de hulp voor opgeslagen data zie ik maar 1 savegame file staan met het teken van GT5 erbij. ik kopieerde t, en toen deed ie t gewoon.
Heb je misschien nog een oude savegame op je ps3 zelf staan? want je mag er maar 1 gebruiken volgens mij
Las ik ook vanmiddag. Zou het ook effect hebben op het rijgedrag?quote:Op donderdag 3 april 2008 22:51 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
In de herfst komt GT5: Prologue met schade aan de auto's
aangezien ik per ongeluk ook gt 5 toen had verwijderd, was die helemaal kaal idd. en idd het probleem was de patch. eindelijk na 6x kwam die weer binnen. en me oude save game werkt weer + die save game van de F1quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:16 schreef robbolo het volgende:
Het kan die patch inderdaad zijn, maar als je die bij 1 account heb, heb je m bij allemaal. Als je die patch nog niet heb zou dat t probleem kunnen zijn.
Maar toen ik m opstartte met die savegame kreeg ik een aantal vensters te zien waarbij stond dat ik alles had gehaald, en verschillende dingen erbij gekregen had.
Misschien moet je je ps3 is helemaal resetten. misschien dat ie dan alle corrupte files die je misschien nog heb staan verwijderd.Zou je voor de rest ook niet verder kunnen helpen. succes in ieder geval!
Zal wel niet zoveel voorstellen. Lijkt me sterk dat je nu ineens allemaal brokstukken ziet vliegen, auto's over de kop ziet gaan of met 3 wielen moet rijden.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:51 schreef Athlon_2o0o het volgende:
In de herfst komt GT5: Prologue met schade aan de auto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |