Ik vind die baan wel leuk (normaal, reverse vind ik 'm wel kut). Heb nu in de Time Trial met een Cappuccino '95 de 25e tijd na 5 rondjes met deze auto: 1:29:981quote:Op maandag 7 april 2008 15:30 schreef Jovatov het volgende:
[..]mét Nederlandse ondertiteling
Ook heb ik nu dan toch de eerste tijdrit met de Cappucino (?) goud. Ik heb gewoon goed gekeken naar de nr. 1 van het klassement met die auto (superjim999 met een tijd van 1:33 ofzo), en ben toen gewoon hem na gaan rijden. Eerst reed ik steeds rondjes van 1:39 nog wat, dus nét niet goed genoeg voor goud. Maar toen had ik een keertje geluk en kon ik het rechte stuk en de eerste bocht precies slipstreamen, toen had ik 1:38,005
Vanavond maar even die andere time-trials proberen
quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:02 schreef Assassin92 het volgende:
Mensjes feliciteer me maar, wat ik heb de F1 (L)
En ik heb het net vandaag binnenquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:53 schreef ryangozer het volgende:
BTW mocht iemand dit spel nog willen, ik heb er genoeg van, was leuk 2 dagen maar speel het nu toch nietmeer...
Deze filmpjes staan inderdaad op de blu-ray geloof ik, maar je moet volgens mij wel verbonden zijn met internet als je ze wil bekijken.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:12 schreef Deviant1nl het volgende:
Mooi gemaakt/gemonteerd die filmpjes![]()
neem aan dat die dus gewoon eigenlijk al op de cd staan maar op een bepaalde datum vrijkomen?
Ik heb het nog niet zonder internet verbinding geprobeerd maar ik neem aan van wel aangezien hij vast niet zo snel download hier
straks eens kijken dan...quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:15 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Deze filmpjes staan inderdaad op de blu-ray geloof ik, maar je moet volgens mij wel verbonden zijn met internet als je ze wil bekijken.
In de toekomst zullen er ook filmpjes verschijnen die je wel moet downloaden
Volgens mij niet, althans, als je op start drukt kan je alleen verder gaan, herstarten of weg gaan. Zeker ben ik er niet van, je kan altijd nog wat willekeurige knopjes proberen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:17 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
straks eens kijken dan...
iemand toevallig die weet of je ook vooruit/achteruit kan spoelen in die filmpjes
je hebt idd internet nodig. er staat ook zelfs bij hoe groot zo'n filmpje is. deel 2 800 mbquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:17 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
straks eens kijken dan...
iemand toevallig die weet of je ook vooruit/achteruit kan spoelen in die filmpjes
Vandaar ook dat je in veel racewagens op het stuur kan schakelen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:29 schreef Deviant1nl het volgende:
vet filmpje zeg deel 2, volgens mij mag je blij zijn dat je auto een automaat is op zo'n baan.
met 1 hand aan het sturen bijsturen zit er haast niet bij...
I didquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:40 schreef Deviant1nl het volgende:
online op plaats 48 op eiger nordwand met de ford GT '06 (met alle auto's sta ik op 877)
beat that![]()
Met welke auto heb je die tijd gereden ?quote:Op woensdag 9 april 2008 00:47 schreef Yngwie het volgende:
[..]
I didDe mijne was in 1:08:862 (plaats 8 momenteel) Had alleen geen zin om te oefenen zonder Traction Control
Intussen de tweede tijd op de Nordwand met de GT '06 (1:07:840)quote:Op woensdag 9 april 2008 12:41 schreef janrad het volgende:
[..]
Met welke auto heb je die tijd gereden ?
Ik heb hem ook nog steeds niet binnen, en heb hem daarom vorige week maar bij de Mediamarkt gehaald voor 37 euro.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:22 schreef Vince22 het volgende:
Even vraagje.. heeft iemand uberhaupt het spel al binnen van Play.com? Ik zit nog steeds te wachten godgloeiende. Daar pre-order ik dus noooooooooit weer wat.
wel traction control off hequote:Op woensdag 9 april 2008 00:47 schreef Yngwie het volgende:
[..]
I didDe mijne was in 1:08:862 (plaats 8 momenteel) Had alleen geen zin om te oefenen zonder Traction Control
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |