quote:Op maandag 31 maart 2008 03:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als je die theorie volgt, zou het zomaar kunnen dat Amanda hulp zoekt (en krijgt) om Brian weg te knikkeren. Amanda is daar brutaal genoeg voor en Huub zou best wel eens oren voor dat plan kunnen hebben. En als Japio dan inziet dat er maar 1 persoon weg kan worden gestemd, Brian, dan zal hij meegaan in die stemming !
quote:Op maandag 31 maart 2008 03:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Wooow da's bijna een natte droom....
In dat geval zou Amanda wel eens kunnen winnen.... da's dan weer een nachtmerrie.
Persoonlijk denk ik dat Brian niet in staat is te verliezen. Als bijv. Huub zou winnen wordt ie gek. De l;angst zittende miljonair gaat met niets naar huis. Mooie krantekop. (En Mr. Greedy heeft ook al 50.000. Een mooi salaris voor al die tijd)
quote:Op maandag 31 maart 2008 03:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Amanda is, voor mij, zeker een kanshebster. Dat heb ik al eens eerder geschreven en herhaal dat nog maar eens. Als het er op aan komt, kan ze Brian binnen 1 uur helemaal over de rooie krijgen. Het lef heeft ze er zeker voor.
OK, Brian heeft voorsprong in 'aantal dagen'. Maar op dezelfde manier gerekend heeft Huub een riante voorsprong in de som van alle PoPo's ...... Maar hoeveel waarde kun je daar aan ontlenen ?
Japio en Claire zie ik beiden in ieder geval als 'niet winnaar' ...... Het is hooguit een vraagteken wie van die twee bijvoorbeeld bij een uitkoop het gunstigst weg zal komen.
Alles bij elkaar denk ik dat de winnaar degene is waarmee RTL / Talpa denkt na DGK het meeste geld te kunnen verdienen ! Dat hoeft niet Huub te zijn, hij kan evengoed een baantje achter de schermen krijgen voor DGK USA. Maar kunnen ze met Brian nog iets verdienen ? Brengt "Ongehuwde Moeders' echt geld in het laatje ? Wellicht is Amanda niet eens zo'n slechte keuze !
Bart had ook nog een leuke variant:quote:Op maandag 31 maart 2008 03:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
In de OP haalde Prospera een opmerking van mij aan : "Japio maakt die mensen gepast en ongepast belachelijk en Huub denkt dat hij daardoor veel sympathie en medewerking kwijt is geraakt."
Die opmerking van Huub kan wel eens heel cruciaal zijn. Na DGK moeten ze allemaal hun zakken vullen, de winnaar en alle verliezers. Een tijd lang op tournee, snabbels, meet&greet, discotheken, .... verzin het maar. Desnoods patatkramen openen door Japio ........ (Dennix heeft die tournee, Lieke is volgeboekt, Nadia heeft haar kansjes .......)
Maar daar heb je wel de steun van een paar mensen van de FEBO en het boekingskantoor voor nodig. Huub begint in te zien dat Japio straks gewoon naar z'n maatje Sjoerd rent ! En een paar van die randcriminelen, die in z'n omgeving hangen .........
Op Nolife staat een hele mooie brief van alleenstaande moeder Anna aan Brian.quote:Op maandag 31 maart 2008 12:14 schreef dieenebart het volgende:
Brian zal later wel bekend staan als 'die gozer die zijn vriendin dumpte vlak voor de finale, en toen alsnog verloor van Claire...'
![]()
![]()
Amanda heeft HEERLIJK geslapenquote:Op maandag 31 maart 2008 09:20 schreef beequeen het volgende:
Huub doet zijn ogen open en zegt: Goedemorgen wereld.![]()
Amanda kreeg per abuis een Anne Geddes agenda en Brian kreeg (met opzetquote:Op maandag 31 maart 2008 15:33 schreef Dementor het volgende:
Brian word para op Tanner als hij Amanda per ongeluk een stoot geeft.
..........en wat is hij daar sjaloers op............................quote:Op maandag 31 maart 2008 16:11 schreef Dementor het volgende:
Brian: Huub wil altijd het ideale schoonzoontje lijken
als dat zo was dan had hij bepaalde dingen wel gelaten, zoals gaby neuken, bijv.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:11 schreef Dementor het volgende:
Brian: Huub wil altijd het ideale schoonzoontje lijken
gaat ze hem vertellen hoe aardig jaap en brian waren omdat ze haar voor de grootste mistap uit haar leven willen behoedenquote:Op maandag 31 maart 2008 16:11 schreef rooie3 het volgende:
Claire zegt straks toch alles tegen Huub.
Zal ook heus wel gebeuren.Ik denk dat Claire 14 mei er uitgaat en dan door sms stemmen.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk dat ze naar Jaap zou moeten luisteren, hij wil natuurlijk winnen, maar ik denk dat hij ook wel degelijk met Claire meevoelt. De optie van trouwen na de laatste stemming vind ik een goede optie die hij deed om Claire niet af te laten gaan
Heb ik al gemeld in het topic.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:14 schreef akveor het volgende:
Overigens weet iemand hoe laat Huub vertrokken is en waar naar toe (Motorrijlessen?)
Echt welquote:Op maandag 31 maart 2008 16:19 schreef schatje het volgende:
Jaap kan lekker de tering krijgen. Die denkt op z'n sloffen de finale te halen. Nou, mooi niet.
Zelf vind ik dat ook een goed idee.... eigenlijk had dat can Claire af moeten komen. Goed Huub ik trouw met je in mei.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk dat ze naar Jaap zou moeten luisteren, hij wil natuurlijk winnen, maar ik denk dat hij ook wel degelijk met Claire meevoelt. De optie van trouwen na de laatste stemming vind ik een goede optie die hij deed om Claire niet af te laten gaan
En Jaap in april.... hoop ikquote:Op maandag 31 maart 2008 16:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zal ook heus wel gebeuren.Ik denk dat Claire 14 mei er uitgaat en dan door sms stemmen.
poen ?quote:Op maandag 31 maart 2008 16:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind Claire niet dom en ik kan mij toch echt niet voorstellen dat ze zó naïef is dat ze in een huwelijk met Huub gelooft....wat zit hier in vredesnaam achter. Toch dommer dan ik denk dat ze is?
Jaap gaat toch niet winnen? De finale wordt sowieso bepaald door sms.quote:
Jaap wint niet, maar Claire gaat er wel eerder uit.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:23 schreef schatje het volgende:
[..]
Jaap gaat toch niet winnen? De finale wordt sowieso bepaald door sms.
Slimme zet van de Febo om Brian een paar procenten meer te geven in de PP zodat ie het idee heeft dat ook hij dan een goede kans maakt.
Ik zou als ik een gesprek aanging al uit voorzorg m'n rode petje opzetten.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:21 schreef akveor het volgende:
Amanda praat nu eens op normale toon..... ongelooflijk wat een felheid. Als iemand tegen mij zo zou praten zou ik het gesprek beeindigen.
Voor Huub zeker.....die pakt daar wel een bonus mee. Maar Claire lijkt echt en oprecht blind...quote:
Ze laten Jaap nooit gaan voordat Claire weg is.Maar Jaap kan alles wel schudden,er zal haast nooit iemand voor hem bellen als het een sms stemming word.quote:
Gewoon geirriteerd omdat zij die verhaallijn niet hebbenquote:Op maandag 31 maart 2008 16:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tja, wat Jaap, Brian en Amanda vertellen, daar is gewoon geen speld tussen te krijgen.....het is ook te bizar om Claire na twee maanden te huwen. Het slaat gewoon helemaal nergens op
is ook zo maar zij willen het niet uit haar hoofd praten omdat ze het zo goed met haar voor hebbenquote:Op maandag 31 maart 2008 16:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tja, wat Jaap, Brian en Amanda vertellen, daar is gewoon geen speld tussen te krijgen.....het is ook te bizar om Claire na twee maanden te huwen. Het slaat gewoon helemaal nergens op
Ik hoop het niet.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jaap wint niet, maar Claire gaat er wel eerder uit.
Dat weet niemand.....ik gok dat dat niet gaat gebeuren, maar het is allemaal speculeren.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:23 schreef schatje het volgende:
[..]
De finale wordt sowieso bepaald door sms.
Ik welquote:Op maandag 31 maart 2008 16:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze laten Jaap nooit gaan voordat Claire weg is.Maar Jaap kan alles wel schudden,er zal haast nooit iemand voor hem bellen als het een sms stemming word.
Jaap is volgens mij helemaal niet bang om weggestemd te worden, anders zou hij Claire toch snoeihard aanpakken......als hij haar als bedreiging zou zien......quote:Op maandag 31 maart 2008 16:26 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
is ook zo maar zij willen het niet uit haar hoofd praten omdat ze het zo goed met haar voor hebben
bij a&b druipt de jaloezie er van af
en jaap is gewoon bang dat hij wordt weggestemd
Ach een baby maken was ook normaal daar.Huwelijk is dan minder erg,daar kan je nog vanaf.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sterker nog, ik denk dat als Huub Claire op het laatste moment laat vallen,quote:Op maandag 31 maart 2008 16:27 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp niet dat ze in dat hok denken dat dit huwelijk Huub meer populair maakt bij de kijker.
Het tegendeel is waar, dat merk je ook op de fora.
Huilen dat ie bij RTL zijn ding niet mag doen.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:26 schreef Scandalous het volgende:
[..]
En Jaap mag idd ook wel weg, wat is zijn verhaallijn dan?
Jaap vertelde vorige week dat hij niets mocht doen van de febo.....afwachten was het credoquote:Op maandag 31 maart 2008 16:26 schreef Scandalous het volgende:
En Jaap mag idd ook wel weg, wat is zijn verhaallijn dan?
Huub heeft ze beide een beetje in de tang. Huub speelt het aardig slim.... maar backfiren behoort tot de mogelijkheden. Claire kan ook altijd Huub nog wegstemmen.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap is volgens mij helemaal niet bang om weggestemd te worden, anders zou hij Claire toch snoeihard aanpakken......als hij haar als bedreiging zou zien......
Het tegendeel is het geval, ik vermoed dat hij echt te horen heeft gekregen dat hij de finale mag spelen.
Jaap liegt de laatste tijd de hele boel aan elkaar, die geloof ik al lang niet meer.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap vertelde vorige week dat hij niets mocht doen van de febo.....afwachten was het credo
Hoop dat Joris voordat hij dat hok ingaat voor een paar dagen ,goed zijn huiswerk voor Huub gaat doen.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Sterker nog, ik denk dat als Huub Claire op het laatste moment laat vallen,
het een groot gedeelte van zijn populariteit zal gaan kosten ...... hoop dat ie slimmer is.
De brief van Anna voor Brian graag.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:28 schreef Lady-night het volgende:
Nou mooi geweest...gooi nu de post maar binnen
Ja, zo kijken we iedere keer. Maar nog nooit heeft iemand iemand weggestemd zonder goedkeuring van de Febo. In dat opzicht is het nooit een spel geweest. Niet de spelers bepalen wie er weg gaat, "achter" doen ze dat.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub heeft ze beide een beetje in de tang. Huub speelt het aardig slim.... maar backfiren behoort tot de mogelijkheden. Claire kan ook altijd Huub nog wegstemmen.
Het is een keuze van Huub en nog slim ook. Hierdoor zijn B en A niet meer het populaire stel. Stel dat B en A op dat idee waren gekomen. Nu heeft ie hen het gras voor de voeten weggemaait. Claire en Jaap zitten in de tang. Huub bepaalt. Slim.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:27 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp niet dat ze in dat hok denken dat dit huwelijk Huub meer populair maakt bij de kijker. Het tegendeel is waar, dat merk je ook op de fora.
sms'n en bellen tijdens een live tv uitzendingquote:Op maandag 31 maart 2008 16:23 schreef schatje het volgende:
[..]
Jaap gaat toch niet winnen? De finale wordt sowieso bepaald door sms.
Slimme zet van de Febo om Brian een paar procenten meer te geven in de PP zodat ie het idee heeft dat ook hij dan een goede kans maakt.
Nee, ik geloof niet dat Jaap liegt in dat opzicht. Wat ik wel geloof is dat hij dit soort dingen bewust lekt om zijn gedrag naar buiten toe te verklaren. En......mocht hij wel weg gestemd worden, reken dan maar dat hij er een zaak van maakt. Ook daarom verdenk ik hem dat hij on stream dat soort teksten laat vallen. Zoiets van "Let op , ik doe niets, maar ik mag ook niets, dus piepel mij straks niet"quote:Op maandag 31 maart 2008 16:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jaap liegt de laatste tijd de hele boel aan elkaar, die geloof ik al lang niet meer.
Is er al een spelinfo Topic?quote:Op maandag 31 maart 2008 16:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoop dat Joris voordat hij dat hok ingaat voor een paar dagen ,goed zijn huiswerk voor Huub gaat doen.
Die moet ze nog ontwikkelenquote:Op maandag 31 maart 2008 16:34 schreef joep.t het volgende:
Het zou wel super zijn als Claire nog een keer haar darkside laat zien!
quote:Op maandag 31 maart 2008 16:34 schreef joep.t het volgende:
Het zou wel super zijn als Claire nog een keer haar darkside laat zien!
mag niet van de feboquote:Op maandag 31 maart 2008 16:33 schreef CHAOS_ het volgende:
Amanda denkt gewoon weer eens de waarheid in pacht te hebben, nu durft ze wel tegen Claire waarom niet als Huub erbij is? Amanda is gewoon jaloers, want vanochtend leek het nog allemaal echt fake, maar nu de boekjes binnen zijn wordt het ineens heel anders, zouden Huub en Claire dit echt gaan doen?
De toon die ze aanslaan, verschrikkelijk. De almighty's weten alles weer beter en het beste voor haar.
Wat doet het er toe wat haar familie er verder van vindt, haar vader is toch de belangrijkste en wat weet Brian weer van de brieven van Bram, weer eens post gelezen van een ander? Daarom gisteren die opmerking dat brieven die binnenkomen ook prive zijn? Dat lachje van die rat, te eng om te horen.
De goede relatie van Brian en Amanda is zo goed, zo goed, gelukkig is gisteren alles uitgepraat o nee uitgeneukt.
weet niequote:
Als hij het spel zo speelt, en zij trapt erin..... dan kun je hem een rat, een hufter, een klootzak en weetikveel wat allemaal meer vinden, maar dan speelt hij het spel wel goed.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:37 schreef beequeen het volgende:
Brian: Als je Huub wegstemt kun je vast wel een uitkoopsom of contractje verwachten.
Vuile rat, tuurlijk wil hij Huub weghebben, zijn grootste tegenstander.
tuurlijk wil hij huub niet weg hebbenquote:Op maandag 31 maart 2008 16:37 schreef beequeen het volgende:
Brian: Als je Huub wegstemt kun je vast wel een uitkoopsom of contractje verwachten.
Vuile rat, tuurlijk wil hij Huub weghebben, zijn grootste tegenstander.
quote:Op maandag 31 maart 2008 16:41 schreef beequeen het volgende:
Klopt Amanda, je moeder vindt alles goed wat je doet in dat hok. Ze is allang blij dat ze van je af is. Probeer haar nog even te bellen zou ik zeggen.....tuut, tuut, tuut, voicle mail of ene Peter aan de lijn.
Gewoon rustig Jaap in zijn sop laten gaar koken is mijn advies.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:41 schreef ericahysterica het volgende:
ik ben benieuwd hoe huub reageert als hij van Claire hoort hoe zij haar hebben getracht te bewerken wellicht wordt het toch nog vanavond rellen
Natuurlijk wil Huub dat, maar het gaat om het omkoopgebeuren van Brian, daar vind ik niks slims aan, eerder sneaky.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:39 schreef Leandra het volgende:
Als hij het spel zo speelt, en zij trapt erin..... dan kun je hem een rat, een hufter, een klootzak en weetikveel wat allemaal meer vinden, maar dan speelt hij het spel wel goed.
En laten we eerlijk zijn: Huub wil ook niets liever dan Brian voor 22 mei weghebben.
ik zeg een live tv uitzending waar je kan bellen en sms'nquote:Op maandag 31 maart 2008 16:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Natuurlijk wil Huub dat, maar het gaat om het omkoopgebeuren van Brian, daar vind ik niks slims aan, eerder sneaky.
Zoals we hem kennen, zeg maar.
En ach, we speculeren wat af maar volgens mij heeft de FEBO het finalespel gewoon klaarliggen.
kijk das nou echt oneerlijkquote:Op maandag 31 maart 2008 16:47 schreef Lady-night het volgende:
Van mij mag Claire winnen....nog de enige beschaafde persoon in dat hok
Ik zie die koppen { vooral van Del en Rat} al voor me, zou te mooi zijn.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:47 schreef Lady-night het volgende:
Een Marathon kent de regel dat je 41+ km moet hebben gelopen en gelijk gestart moet zijn.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:51 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
kijk das nou echt oneerlijk
net zo iets al in een marathon alleen de laatste 100 meter hoeven lopen om te mogen winnen
Hier hebben we nou weer die tering RIOOLRAT.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:23 schreef beequeen het volgende:
Hij begint weer te slissen met zijn kutschjmoel.![]()
[ afbeelding ]
Bron: ZIJONLINE.quote:(31-3-2008) Voormalig Gouden Kooi-deelneemster Natasia Blank is weer op oorlogspad. Deze zomer vertrekt Natasia met haar nieuwe liefde Marcel naar Suriname en hoopt daar ex-man Wilco tegen het lijf te lopen, die volgens de zelfbenoemde diva nu in dat land een huis van haar geld zou hebben gekocht en ook goede sier zou maken met de 40.000 euro die hij van haar gestolen zou hebben…. Natasia zegt voor Wilco te hopen dat ze er niet achter komt waar hij woont…
Maar Natasia, de vrouw die bij haar laatste bezoek uit De Gouden Kooi werd gezet wegens geweld en voor een bedreigingkje meer of minder haar hand ook niet omdraait, heeft haar pijlen ook nog altijd gericht op Huub, haar vroegere medebewoners in De Gouden Kooi. “Ik hoop dat ik dat rotjong nooit meer tegenkom, want ik breek al zijn botten!"
Tegenvraag had moeten zijn wat zou jij doen als Brian je dumpt? Amanda gaat wel vaker alleen bij haar zelf af.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:28 schreef beequeen het volgende:
Amanda kent iemand die een zelfmoordpoging heeft gedaan omdat haar vriendje haar in de steek liet. Ze is bang dat Claire dat ook gaat doen.
Wat een BS.
Ach, en de rat zelf wil al gaan pogen, als een ander zijn snolletjes ongestelde bloed alleen maar liktquote:Op maandag 31 maart 2008 17:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tegenvraag had moeten zijn wat zou jij doen als Brian je dumpt? Amanda gaat wel vaker alleen bij haar zelf af.
Nee. En nu gaat hij in zijn eentje in bad. Mag ook nietquote:Op maandag 31 maart 2008 17:05 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Breien zit te schijten ..Mag dat ?
En dan bij Jensen zeggen dat ze wel wat beters te doen heeft dan zich bezig houden met Huubquote:Op maandag 31 maart 2008 16:57 schreef beequeen het volgende:
Natasja is weer bezig. Na Huub wil ze Wilgo's botten ook breken.
NATASIA UIT GOUDEN KOOI NAAR SURINAME OM DOOR EX WILCO GESTOLEN GELD TERUG TE HALEN!
[..]
Bron: ZIJONLINE.
Kan er geen 2 cup filmpje gemaakt worden met B en A?quote:Op maandag 31 maart 2008 17:05 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Breien zit te schijten ..Mag dat ?
Antwoord van Amanda: Liefde is Brian en Amanda, met dank aan (A)T-Lex.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:04 schreef kahaarin het volgende:
Tegenvraag had moeten zijn wat zou jij doen als Brian je dumpt? Amanda gaat wel vaker alleen bij haar zelf af.
Morele chantage, ratten zijn niet zomaar uitgeroeid.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ach, en de rat zelf wil al gaan pogen, als een ander zijn snolletjes ongestelde bloed alleen maar likt
Stond vast op de plasma, eerst Jaap aan de beurt en dan kijken wat er gebeurt.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Antwoord van Amanda: Liefde is Brian en Amanda, met dank aan (A)T-Lex.![]()
Brian in zijn uppie in bad....tsja, Huub komt zo terug en dan zit hij toch liever niet bij het gesprek hè? Lafbek.
quote:Op maandag 31 maart 2008 17:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kan er geen 2 cup filmpje gemaakt worden met B en A?
Dan leest ie wel de verkeerde Quote, op de cover staat: Gemiste Vermogens.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:09 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Breien is op zoek naar zn geld
Misschien zoekt hij zijn vermogen om Amanda lief te hebben en heeft hij het niet helemaal gesnapt?quote:Op maandag 31 maart 2008 17:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan leest ie wel de verkeerde Quote, op de cover staat: Gemiste Vermogens.
ja met zijn allen claire verbaal te grazen nemen noem ik lafquote:Op maandag 31 maart 2008 17:17 schreef avonne het volgende:
Hoezo is het "laf om Claire aan te vallen wanneer Huub weg is"?
Heeft Claire geen mond en geen hersens dan om zelf te kunnen antwoorden?
Laten we wel wezen, als Huub er bij is, neemtt hij de hele tijd het woord, en krijgt Claire er geen woord tussen.
Lekker naar Su, dahag.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
En dan bij Jensen zeggen dat ze wel wat beters te doen heeft dan zich bezig houden met Huub
Ten eerste is het verbaal te grazen nemen al dagelijkse kost sinds 23-9-2006quote:Op maandag 31 maart 2008 17:22 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja met zijn allen claire verbaal te grazen nemen noem ik laf
Is-ie ook, in dat geval. Totdat het geld op is, of hij het haar heeft afgetroggeld.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:23 schreef avonne het volgende:
Dezelfde vraag geldt natuurlijk voor Amanda, en die heeft er zéker over nagedacht. Ze verwacht dat Brian een goed verliezer zal zijn en blij voor haar zal zijn.
CL air E denkt niet, CL air E is.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:21 schreef avonne het volgende:
Trouwens, er van uitgaande dat Claire toch nog een paar hersencellen heeft die 8 weken vooruit kunnen denken....
... hoe ziet Claire eigenlijk de finale? Dat ze zelf wint en daarmee een kwaaie Huub heeft? Of dat ze heel liefjes en aanhankelijk aan de zijde van de winnaar Huub op het bordes staan?
Denkt ze dat ze 22 mei van Huub kan winnen of is ze bereid om Huub er eerder uit te kicken?
quote:Op maandag 31 maart 2008 17:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Is-ie ook, in dat geval. Totdat het geld op is, of hij het haar heeft afgetroggeld.
ik moet het toch weten, hoor. Wat is dat rode pijltje?quote:Op maandag 31 maart 2008 17:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Lekker naar Su, dahag.
Hopelijk zegt ze nooit meer wat, ook niet bij die papzak.![]()
[ afbeelding ]
Eens. Misschien kunnen ze Jaap, Claire en Huub een loslaten op Brian, ben benieuwd wat er dan gebeurt.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:24 schreef avonne het volgende:
Ten eerste is het verbaal te grazen nemen al dagelijkse kost sinds 23-9-2006
Ten tweede vind ik het laf om achter Huub te schuilen.
Voor mij is er maar 1 figuur wat laf is en dat is Jaap. Zo intelligent... maar kan geen ander plan bedenken dan tegen Huub te spelen. Het mag.... maar ik hoop (al maanden) dat ie er mee op z'n bek gaat. Hij ziet zichzelf als TV ster maar andere inbreng dan zo nu en dan eens een gekke kop te trekken als iemand anders wel een TV momentje probeert te maken heeft ie niet.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:21 schreef avonne het volgende:
Trouwens, er van uitgaande dat Claire toch nog een paar hersencellen heeft die 8 weken vooruit kunnen denken....
... hoe ziet Claire eigenlijk de finale? Dat ze zelf wint en daarmee een kwaaie Huub heeft? Of dat ze heel liefjes en aanhankelijk aan de zijde van de winnaar Huub op het bordes staan?
Denkt ze dat ze 22 mei van Huub kan winnen of is ze bereid om Huub er eerder uit te kicken?
en daarom gaat hij ook niet winnen. Hij is absoluut onmogelijk om mee te werken. Wil alles van te voren "afdealen" en anders doet hij het niet.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Voor mij is er maar 1 figuur wat laf is en dat is Jaap. Zo intelligent... maar kan geen ander plan bedenken dan tegen Huub te spelen. Het mag.... maar ik hoop (al maanden) dat ie er mee op z'n bek gaat. Hij ziet zichzelf als TV ster maar andere inbreng dan zo nu en dan eens een gekke kop te trekken als iemand anders wel een TV momentje probeert te maken heeft ie niet.
een streamlock lijkt mij spannender dan wat we nu zienquote:
oh nee... niet Claire (ze doet nix, en zit er veuls te kort in)quote:Op maandag 31 maart 2008 16:47 schreef Lady-night het volgende:
Dat heb jij snel geconcludeerdquote:Op maandag 31 maart 2008 17:48 schreef avonne het volgende:
Oh, god, het is zo'n kok die altijd "lekker" en "tje" zegt![]()
Ik heb lekkere asperges.
Ja, lekker toch?
Doe maar een colaatje.
ben wel met je eens dat lafjaap, totaal niet leuk is om naar te kijken (hij had echt de mogelijkheid om Huub van zijn troon te stoten, als hij door was gegaan op de manier (zoals met die waarzegster)... maar helaas, daar istie te lax voorquote:Op maandag 31 maart 2008 17:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Voor mij is er maar 1 figuur wat laf is en dat is Jaap. Zo intelligent... maar kan geen ander plan bedenken dan tegen Huub te spelen. Het mag.... maar ik hoop (al maanden) dat ie er mee op z'n bek gaat. Hij ziet zichzelf als TV ster maar andere inbreng dan zo nu en dan eens een gekke kop te trekken als iemand anders wel een TV momentje probeert te maken heeft ie niet.
nietesquote:Op maandag 31 maart 2008 17:50 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Erwin uit Enkhuizen met een uiensoepie, zeeduiveltje en toetje met aardbeien
ja erg he, en het moet ook steeds over hem gaan.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:44 schreef PeterNB het volgende:
Wordt ricardo nou nooit eens moe van dat eeuwige geklater van hem ???
tje-etjequote:Op maandag 31 maart 2008 17:50 schreef avonne het volgende:
puntje, dorpje, dorpje, lekker vol, lekker uiensoepje, kaasbroodje, (nog een tje), zeeduiveltje, risottootje, lekkere aardbeitjes, slagroompjes , het gaat lekker
En de laatste maand gaat ie los. Veel te laat... Jaap vergeet dat ie respect moet verdienen en dat bereik je niet door je vol te stouwen met frikandellen als voorgerecht, kroketten als hoofdgerecht en een bak ijs als toetje.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:51 schreef Desii het volgende:
[..]
ben wel met je eens dat lafjaap, totaal niet leuk is om naar te kijken (hij had echt de mogelijkheid om Huub van zijn troon te stoten, als hij door was gegaan op de manier (zoals met die waarzegster)... maar helaas, daar istie te lax voor
Toch hebben Huub en Jaap al afgesproken dat Jaap zich wat tegen Huub ging keren ivm huwelijk... kijken of hij vertrouwen van Brian/Amanda kan winnen
Beide hebben al meerdere keren laten doorschemeren dat zij zowiezo in de finale zitten...
quote:Op maandag 31 maart 2008 17:54 schreef avonne het volgende:
koksdoekie, theedoekie,
Zo dat weet ie snel.... ze zal zich toch niets aangedaan hebben....? Ik vind het gewoon eng.quote:Op maandag 31 maart 2008 18:08 schreef Marieke_B het volgende:
shubert is er weer.
Hij heeft lekker getourd.
Hij wordt ingelicht over het huwelijksgesprek.
sHuub's samenvatting:
' de melodie van jaloezie'
Hedda komt niet.
[ afbeelding ]
Wat een logicaquote:Op maandag 31 maart 2008 17:23 schreef avonne het volgende:
Dezelfde vraag geldt natuurlijk voor Amanda, en die heeft er zéker over nagedacht. Ze verwacht dat Brian een goed verliezer zal zijn en blij voor haar zal zijn. En dumpen doet ze Brian niet, tenzij de relaasie uitgaat, natuurlijk.
Een striptease om te voorkomen dat je een vet hart krijgt?quote:Op maandag 31 maart 2008 18:12 schreef Marieke_B het volgende:
Amanda rijdt tot 7 uur
Om 7 uur komt de grimejuf
Om 8 uur komt de cardiostriptease (wat is dat????) voor Amanda
en tussendoor kookt de Cock..
Wat een budplanning
snap ikquote:Op maandag 31 maart 2008 18:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Zo dat weet ie snel.... ze zal zich toch niets aangedaan hebben....? Ik vind het gewoon eng.
Jaap - Dennis, Nicolaasquote:Op maandag 31 maart 2008 18:13 schreef Dark het volgende:
Goedenavond allen, het is weer saai?
OT - welke oud miljonair zou voor wie stemmen?
Denk dat tijdens de halve finale, de oud miljonairs op komen draven om hun ding te doen en eventueel een stem in een hoge hoed mogen deponeren? ( ala Expedition Robinson)
Brian - Natasia
Amanda - Nadia, Lieke
Jaap - Dennis
Huub - Nena, Erik, Sylvia, Ilona
Claire - ............
Yep. Maar zonder all the way striptease ...quote:Op maandag 31 maart 2008 18:14 schreef Dark het volgende:
[..]
Een striptease om te voorkomen dat je een vet hart krijgt?
Willen die bewoners van het eerste uur uberhaupt nog de kooi in vraag ik me af?quote:Op maandag 31 maart 2008 18:15 schreef Desii het volgende:
[..]
Jaap - Dennis, Nicolaas
Huub - Nena, Erik, Sylvia, Ilona, Bart, Angelique
Dan hebben we nog Eveline, Stephan
NL voor Brianquote:Op maandag 31 maart 2008 18:13 schreef Dark het volgende:
Goedenavond allen, het is weer saai?
OT - welke oud miljonair zou voor wie stemmen?
Denk dat tijdens de halve finale, de oud miljonairs op komen draven om hun ding te doen en eventueel een stem in een hoge hoed mogen deponeren? ( ala Expedition Robinson)
Brian - Natasia
Amanda - Nadia, Lieke
Jaap - Dennis
Huub - Nena, Erik, Sylvia, Ilona
Claire - ............
oooowkeequote:Op maandag 31 maart 2008 18:14 schreef Dark het volgende:
[..]
Een striptease om te voorkomen dat je een vet hart krijgt?
Bart is echt voor Huub.Hij was ook op zijn jaardag en in een intervieuw zei hij dat ook.quote:Op maandag 31 maart 2008 18:16 schreef Kinga het volgende:
[..]
Willen die bewoners van het eerste uur uberhaupt nog de kooi in vraag ik me af?
Bart zou nog best eens op Brian kunnen stemmen, pas op. En Nathanael denk ik ook.
nee hoor, Bart en Brian was helemaal fout op het laatst... Bart ging goed met Huub en Bart is ook op Huub zijn 8 uur geweestquote:Op maandag 31 maart 2008 18:16 schreef Kinga het volgende:
[..]
Bart zou nog best eens op Brian kunnen stemmen, pas op. En Nathanael denk ik ook.
Ach weer een gratis telefoontje.quote:Op maandag 31 maart 2008 18:20 schreef Marieke_B het volgende:
Collectcall voor Brian uit Bonaire...van z'n homoom?
Brian accepteert vanuit bad.
Hebben ze nog punten na die aanslag op hun CP portemonee van afgelopen weekend....?quote:Op maandag 31 maart 2008 18:20 schreef Marieke_B het volgende:
Collectcall voor Brian uit Bonaire...van z'n homoom?
Brian accepteert vanuit bad.
Die collect calls moeten toch betaald worden?quote:
Ik denk niet dat ze heel veel te willen hebben, contract enzo..............quote:Op maandag 31 maart 2008 18:16 schreef Kinga het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoeveel moet hij voor gisteren nog betalen? 600 cp ofzoquote:Op maandag 31 maart 2008 18:22 schreef Starlie het volgende:
Pfff haal dat 'Collect' maar van die plasma af, heb die conjo nog nooit iets zien betalen..
Brian en Amanda hebben altijd punten..............omdat ze nooit betalenquote:Op maandag 31 maart 2008 18:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Hebben ze nog punten na die aanslag op hun CP portemonee van afgelopen weekend....?
Heb jij Brian 300 ceepees zien betalen voor zijn bezoek, ik niet. Voor Lieke en Naad is ook niet gedokt.quote:Op maandag 31 maart 2008 18:22 schreef akveor het volgende:
Hebben ze nog punten na die aanslag op hun CP portemonee van afgelopen weekend....?
Tja.. En dan is het ineens heel toevallig dat je hier niks meer leest van DGK_REDACTIE..quote:Op maandag 31 maart 2008 18:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb jij Brian 300 ceepees zien betalen voor zijn bezoek, ik niet. Voor Lieke en Naad is ook niet gedokt.
Ik zie Brian nu ceepees pakken......50 kan er nog net af.
Huub heeft ook al commentaar op het ceepeegebruik van A en B, vooral omdat zij wel mogen delen en Huub en Claire niet.
Dat verklaart alles.quote:Op maandag 31 maart 2008 18:27 schreef Copycat het volgende:
Ja hoi! Ik kreeg net een mailtje van DGK_Redactie, die kan niet inloggen op FOK! en vroeg mij hier te melden dat Brian gisteren wel heeft betaald, maar dat er door een storing hier helaas niets van te zien was op de streams.
Dus, no sweat.
Lekker ding!quote:Op maandag 31 maart 2008 18:27 schreef Copycat het volgende:
Ja hoi! Ik kreeg net een mailtje van DGK_Redactie, die kan niet inloggen op FOK! en vroeg mij hier te melden dat Brian gisteren wel heeft betaald, maar dat er door een storing hier helaas niets van te zien was op de streams.
Dus, no sweat.
LMAO.quote:Op maandag 31 maart 2008 18:27 schreef Copycat het volgende:
Dus, no sweat.
quote:Op maandag 31 maart 2008 18:37 schreef beequeen het volgende:
DGK_REDACTIE was vandaag weer nieuwsgierig.
laatste bezoek: 5 uur, 16 minuten geleden.
aantal posts: 819 (gemiddeld 2 per dag)
Vreemd dat ze inloggen... zeker op automatisch inloggen staan daarzo.quote:Op maandag 31 maart 2008 18:37 schreef beequeen het volgende:
Ach... las ik pas niet in een interview met Goedele Liekens over het vermeende beleefde U zeggen tegen iedereen in België de prachtige opmerking "Ik zeg ook u tegen mijn hond... "quote:
Dat checken de mods heb ik begrepen. Ik neem aan op IP adres.quote:Op maandag 31 maart 2008 18:38 schreef Borga het volgende:
Vraagje:
Hoe weten wij dat het echt iemand van DGK is?
Die willen weten hoeveel er bekend is over Mamanda..ik zweer het je!!quote:Op maandag 31 maart 2008 18:37 schreef beequeen het volgende:
inderdaadquote:Op maandag 31 maart 2008 18:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Vreemd dat ze inloggen... zeker op automatisch inloggen staan daarzo.
Die signature mogen jullie ook wel eens aanpassen, want nu het huis niet meer gewonnen kan worden blijft er van die ultieme vrijheid weinig over.quote:
Dat was al bekend vanaf het moment dat ze hier voor het eerst gepost hebben.....quote:Op maandag 31 maart 2008 18:38 schreef Borga het volgende:
[..]
Vraagje:
Hoe weten wij dat het echt iemand van DGK is?
En de normaalste. (voor zo ver mogelijk in dat hok )quote:
graagquote:
Dan zou ik als ik jullie was maar eens wat topics gaan lezen!quote:Op maandag 31 maart 2008 18:44 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
graagOp andere sites hebben we een perma-ban
Dus daarom checken we hier altijd of jullie het nog gezellig hebben.
Wat een onzin zeg.....Huub verkiest toch zelf om z'n tijd aan Claire te besteden en laat daarmee direct Jaap links liggen.....Hoe kan Jaap nu van invloed zijn op de pp van Huub.....quote:Op maandag 31 maart 2008 18:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Ondertussen worden A en B steeds sterker in de PP. Met dank aan jaap.
quote:Op maandag 31 maart 2008 18:44 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
nou... tja... doneren mag ik ook niet meer...quote:Op maandag 31 maart 2008 18:45 schreef Lobasca het volgende:
Een perma ban..letter te veel of te weinig?
.................ik weet em!quote:Op maandag 31 maart 2008 18:45 schreef Lobasca het volgende:
Misschien post ijskonijn Lieke en bedoelt ze permafrost.quote:Op maandag 31 maart 2008 18:45 schreef Lobasca het volgende:
ik wind me op over hele andere dingen... global warming enzo....quote:Op maandag 31 maart 2008 18:46 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
![]()
We winden ons een beetje op over het aantal CP's wat dit weekeind is uitgegeven. Jammer dat daar helemaal geen inzicht in wordt gegeven.
Sinds jullie alles cancellen is het al maanden niet meer gezellig !!quote:Op maandag 31 maart 2008 18:44 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Staat toch wel op tape...? Laat het maar zien in de uitzending?quote:
Ik had het niet over de PP van Huub .quote:Op maandag 31 maart 2008 18:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg.....Huub verkiest toch zelf om z'n tijd aan Claire te besteden en laat daarmee direct Jaap links liggen.....Hoe kan Jaap nu van invloed zijn op de pp van Huub.....
Dan zit je als regie in het verkeerde programma geloof ik.quote:Op maandag 31 maart 2008 18:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ik wind me op over hele andere dingen... global warming enzo....
Ach, bij Brian groeien de ceepees uit z'n reet, boeien.........quote:Op maandag 31 maart 2008 18:46 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
![]()
We winden ons een beetje op over het aantal CP's wat dit weekeind is uitgegeven. Jammer dat daar helemaal geen inzicht in wordt gegeven.
OMG............ook al tegen de terrasverwarmers?quote:Op maandag 31 maart 2008 18:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wie zegt dat niemand zich hier druk maakt over global warming? Besproken zal het hier iig niet want dit is een de goudenkooi forum..quote:Op maandag 31 maart 2008 18:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Oeh !quote:Op maandag 31 maart 2008 18:44 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
Het is lid van Grienpies denk ik, dan klopt het weer wel. Poepen mag van Brian namelijk niet.quote:Op maandag 31 maart 2008 18:51 schreef blomst het volgende:
Dan zit je als regie in het verkeerde programma geloof ik.
Vandaar al die spaarlampen in de villaquote:Op maandag 31 maart 2008 18:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Tja die sponsor had het ook gauw bekeken met DGK....quote:Op maandag 31 maart 2008 18:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
We hebben het hier meestal over DGK. Dit is geen global warming topic.quote:Op maandag 31 maart 2008 18:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Verwijderd omdat ik toch maar niet wil generalizeren....quote:
Ach zijn jullie toch wel gewend.Natasia was een ster in bedreigingen,moet voor jullie gewoon zijn,quote:Op maandag 31 maart 2008 18:55 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nee, maar wij mogen niet meer van te voren lezen wie er nu weer een rot stuk vlees met een doodsbedreiging krijgt thuisgestuurd.
Ja, het is natuurlijk ook een luxe-probleem als je niets ergers hebt om je druk over te maken dan het oneerlijk verloop van een gescripte soap... dan is je leven verder echt helemaal perfectquote:Op maandag 31 maart 2008 18:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Die is autorijdenquote:Op maandag 31 maart 2008 18:55 schreef Varen het volgende:
Amanda is er niet?
Doe nou niet zo flauw, zij zijn ook gewoon mede-users. Ik vind het leuk dat ze hier posten.quote:Op maandag 31 maart 2008 18:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is lid van Grienpies denk ik, dan klopt het weer wel. Poepen mag van Brian namelijk niet.
Als een vrouw het doet hè, met name Lieke of Claire.
O, nowlive, dus. Want VOL kun je ook zo lezenquote:Op maandag 31 maart 2008 18:55 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nee, maar wij mogen niet meer van te voren lezen wie er nu weer een rot stuk vlees met een doodsbedreiging krijgt thuisgestuurd.
Daarvoor moet je bij Ome Sjon zijn met zijn criminele achterban. W. Holleeder en S. Brown zijn close friends.quote:Op maandag 31 maart 2008 18:55 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
ontopic: autorijdenquote:
Schandalige akties natuurlijkquote:Op maandag 31 maart 2008 18:55 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Misschien kunnen zij ons zeggen over hoeveel weken Amanda heur haar gaat wassen?quote:Op maandag 31 maart 2008 18:58 schreef avonne het volgende:
[..]
O, nowlive, dus. Want VOL kun je ook zo lezen
What brings me to the next question : Lees je de alle COSsen zoveel mogelijk, of laat je voor wat het is, en haak je gewoon achteraan in?
En uiteraard... wanneer krijgen we de volgende ronde in de Brian-Amanda ruzie
Ha! Over Global warming gesproken......quote:
Ja duh.....ze posten de meest stomme opmerkingen en dan moet ik daar serieus op reageren?quote:Op maandag 31 maart 2008 18:58 schreef Disana het volgende:
Doe nou niet zo flauw, zij zijn ook gewoon mede-users. Ik vind het leuk dat ze hier posten.
af en toe lees ik wel een beetje mee ja. zelfs wel eens terug.quote:Op maandag 31 maart 2008 18:58 schreef avonne het volgende:
[..]
O, nowlive, dus. Want VOL kun je ook zo lezen
What brings me to the next question : Lees je de alle COSsen zoveel mogelijk, of laat je voor wat het is, en haak je gewoon achteraan in?
En uiteraard... wanneer krijgen we de volgende ronde in de Brian-Amanda ruzie
Ook on-topic: Waarom zijn jullie in vredesnaam ooit afgewekenquote:
eh... volgens dat Belgen-artikel was Brown de tegenpartij.quote:Op maandag 31 maart 2008 18:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij Ome Sjon zijn met zijn criminele achterban. W. Holleeder en S. Brown zijn close friends.
On Topic: De wannabees genieten van het eten.
S.Brown een vriend van Ome Sjon? Woeha... Dacht et niet hoorquote:Op maandag 31 maart 2008 18:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij Ome Sjon zijn met zijn criminele achterban. W. Holleeder en S. Brown zijn close friends.
On Topic: De wannabees genieten van het eten.
dat doet ze niet.quote:Op maandag 31 maart 2008 19:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waarom betaald de moeder van Amanda die lessen?
Dan laat je het toch gewoon liggen? Over users als 'het' spreken vind ik gewoon not done.quote:Op maandag 31 maart 2008 19:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja duh.....ze posten de meest stomme opmerkingen en dan moet ik daar serieus op reageren?
Global warming.....
Even een ander rijlesvraagje dan... hoe zit dat met Huub en al die snelweg en kleine dorpjes ritjes, je mag immers nog geen motorrijles hebben op de openbare weg zolang je je theoriecertificaat nog niet hebt (en geen autorijbewijs hebt)quote:
Held Huubquote:Op maandag 31 maart 2008 19:01 schreef Borga het volgende:
Welke vuns zit er steeds zo heerlijk zijn neus op te halen daar aan tafel.
Wordt daar nog een beetje in gestimuleerd? Of geadviseerd ofzo?quote:Op maandag 31 maart 2008 19:01 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
af en toe lees ik wel een beetje mee ja. zelfs wel eens terug.
Volgende ronde in de B/A ruzie? dat volgt zich in een steeds hoger tempo op heb ik het idee....
Helemaal eens...quote:Op maandag 31 maart 2008 18:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Doe nou niet zo flauw, zij zijn ook gewoon mede-users. Ik vind het leuk dat ze hier posten.
En trouwens, ik had het 'gezellig' toen het Brian en Amanda voor de verandering ook eens wat minder voor de wind ging. Kunnen we daar meer van krijgen? Bedankt redactie
Hij durft ook echt alles.quote:
Die stoelen kosten 375 euro per stuk....................quote:Op maandag 31 maart 2008 19:05 schreef Disana het volgende:
Jaap leunt maar eens zover door dat de stoel helemaal doormidden knapt. Is maar beter ook, het was gevaarlijk.
quote:Op maandag 31 maart 2008 19:06 schreef avonne het volgende:
is er iemand die dit humor vindt?
neequote:Op maandag 31 maart 2008 19:06 schreef avonne het volgende:
Jaap denkt dat hij zo leuk is.quote:Op maandag 31 maart 2008 19:06 schreef avonne het volgende:
ik ben zelf achter hem aan gereden door s Gravenlande...en dat klopt; officieel mag dat niet maar officieus doet bijna elke instructeur het.quote:Op maandag 31 maart 2008 19:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Even een ander rijlesvraagje dan... hoe zit dat met Huub en al die snelweg en kleine dorpjes ritjes, je mag immers nog geen motorrijles hebben op de openbare weg zolang je je theoriecertificaat nog niet hebt (en geen autorijbewijs hebt)
Dan mag er alleen maar motorrijles plaatsvinden op een afgesloten (niet openbaar) terrein, omdat er op de motor geen instructeur naast zit die kan ingrijpen.
Zit Huub te bluffen met z'n snelweg en kleine dorpjes?
Philip Starck ?quote:Op maandag 31 maart 2008 19:07 schreef Dark het volgende:
[..]
Die stoelen kosten 375 euro per stuk....................
quote:
Ben jij diegene die samen met hem lestquote:Op maandag 31 maart 2008 19:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ik ben zelf achter hem aan gereden door s Gravenlande...en dat klopt; officieel mag dat niet maar officieus doet bijna elke instructeur het.
Meen je dat echt? Belachelijk!quote:Op maandag 31 maart 2008 19:07 schreef Dark het volgende:
[..]
Die stoelen kosten 375 euro per stuk....................
Nee, dat is een productie-assistent.quote:Op maandag 31 maart 2008 19:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben jij diegene die samen met hem lest
Het geluid van een waanzinngequote:
Jaap is zoooooooooo boring............... laat hem maar achter de pc zitten tot 22 mei.quote:
Had ik het dus goed verstaan dat hij samen met iemand lest,twijfelde eraanquote:Op maandag 31 maart 2008 19:10 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nee, dat is een productie-assistent.
Kee... thnxquote:Op maandag 31 maart 2008 19:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ik ben zelf achter hem aan gereden door s Gravenlande...en dat klopt; officieel mag dat niet maar officieus doet bijna elke instructeur het.
Je moet niets... 1 ding heb ik hier wel geleerd: Scrollen als bepaalde users je niet bevaltlen.quote:Op maandag 31 maart 2008 19:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja duh.....ze posten de meest stomme opmerkingen en dan moet ik daar serieus op reageren?
Global warming.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |