poen ?quote:Op maandag 31 maart 2008 16:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind Claire niet dom en ik kan mij toch echt niet voorstellen dat ze zó naïef is dat ze in een huwelijk met Huub gelooft....wat zit hier in vredesnaam achter. Toch dommer dan ik denk dat ze is?
Jaap gaat toch niet winnen? De finale wordt sowieso bepaald door sms.quote:
Jaap wint niet, maar Claire gaat er wel eerder uit.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:23 schreef schatje het volgende:
[..]
Jaap gaat toch niet winnen? De finale wordt sowieso bepaald door sms.
Slimme zet van de Febo om Brian een paar procenten meer te geven in de PP zodat ie het idee heeft dat ook hij dan een goede kans maakt.
Ik zou als ik een gesprek aanging al uit voorzorg m'n rode petje opzetten.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:21 schreef akveor het volgende:
Amanda praat nu eens op normale toon..... ongelooflijk wat een felheid. Als iemand tegen mij zo zou praten zou ik het gesprek beeindigen.
Voor Huub zeker.....die pakt daar wel een bonus mee. Maar Claire lijkt echt en oprecht blind...quote:
Ze laten Jaap nooit gaan voordat Claire weg is.Maar Jaap kan alles wel schudden,er zal haast nooit iemand voor hem bellen als het een sms stemming word.quote:
Gewoon geirriteerd omdat zij die verhaallijn niet hebbenquote:Op maandag 31 maart 2008 16:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tja, wat Jaap, Brian en Amanda vertellen, daar is gewoon geen speld tussen te krijgen.....het is ook te bizar om Claire na twee maanden te huwen. Het slaat gewoon helemaal nergens op
is ook zo maar zij willen het niet uit haar hoofd praten omdat ze het zo goed met haar voor hebbenquote:Op maandag 31 maart 2008 16:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tja, wat Jaap, Brian en Amanda vertellen, daar is gewoon geen speld tussen te krijgen.....het is ook te bizar om Claire na twee maanden te huwen. Het slaat gewoon helemaal nergens op
Ik hoop het niet.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jaap wint niet, maar Claire gaat er wel eerder uit.
Dat weet niemand.....ik gok dat dat niet gaat gebeuren, maar het is allemaal speculeren.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:23 schreef schatje het volgende:
[..]
De finale wordt sowieso bepaald door sms.
Ik welquote:Op maandag 31 maart 2008 16:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze laten Jaap nooit gaan voordat Claire weg is.Maar Jaap kan alles wel schudden,er zal haast nooit iemand voor hem bellen als het een sms stemming word.
Jaap is volgens mij helemaal niet bang om weggestemd te worden, anders zou hij Claire toch snoeihard aanpakken......als hij haar als bedreiging zou zien......quote:Op maandag 31 maart 2008 16:26 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
is ook zo maar zij willen het niet uit haar hoofd praten omdat ze het zo goed met haar voor hebben
bij a&b druipt de jaloezie er van af
en jaap is gewoon bang dat hij wordt weggestemd
Ach een baby maken was ook normaal daar.Huwelijk is dan minder erg,daar kan je nog vanaf.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |