Schandalige akties natuurlijkquote:Op maandag 31 maart 2008 18:55 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nee, maar wij mogen niet meer van te voren lezen wie er nu weer een rot stuk vlees met een doodsbedreiging krijgt thuisgestuurd.
Misschien kunnen zij ons zeggen over hoeveel weken Amanda heur haar gaat wassen?quote:Op maandag 31 maart 2008 18:58 schreef avonne het volgende:
[..]
O, nowlive, dus. Want VOL kun je ook zo lezen
What brings me to the next question : Lees je de alle COSsen zoveel mogelijk, of laat je voor wat het is, en haak je gewoon achteraan in?
En uiteraard... wanneer krijgen we de volgende ronde in de Brian-Amanda ruzie
Ha! Over Global warming gesproken......quote:
Ja duh.....ze posten de meest stomme opmerkingen en dan moet ik daar serieus op reageren?quote:Op maandag 31 maart 2008 18:58 schreef Disana het volgende:
Doe nou niet zo flauw, zij zijn ook gewoon mede-users. Ik vind het leuk dat ze hier posten.
af en toe lees ik wel een beetje mee ja. zelfs wel eens terug.quote:Op maandag 31 maart 2008 18:58 schreef avonne het volgende:
[..]
O, nowlive, dus. Want VOL kun je ook zo lezen
What brings me to the next question : Lees je de alle COSsen zoveel mogelijk, of laat je voor wat het is, en haak je gewoon achteraan in?
En uiteraard... wanneer krijgen we de volgende ronde in de Brian-Amanda ruzie
Ook on-topic: Waarom zijn jullie in vredesnaam ooit afgewekenquote:
eh... volgens dat Belgen-artikel was Brown de tegenpartij.quote:Op maandag 31 maart 2008 18:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij Ome Sjon zijn met zijn criminele achterban. W. Holleeder en S. Brown zijn close friends.
On Topic: De wannabees genieten van het eten.
S.Brown een vriend van Ome Sjon? Woeha... Dacht et niet hoorquote:Op maandag 31 maart 2008 18:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij Ome Sjon zijn met zijn criminele achterban. W. Holleeder en S. Brown zijn close friends.
On Topic: De wannabees genieten van het eten.
dat doet ze niet.quote:Op maandag 31 maart 2008 19:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waarom betaald de moeder van Amanda die lessen?
Dan laat je het toch gewoon liggen? Over users als 'het' spreken vind ik gewoon not done.quote:Op maandag 31 maart 2008 19:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja duh.....ze posten de meest stomme opmerkingen en dan moet ik daar serieus op reageren?
Global warming.....
Even een ander rijlesvraagje dan... hoe zit dat met Huub en al die snelweg en kleine dorpjes ritjes, je mag immers nog geen motorrijles hebben op de openbare weg zolang je je theoriecertificaat nog niet hebt (en geen autorijbewijs hebt)quote:
Held Huubquote:Op maandag 31 maart 2008 19:01 schreef Borga het volgende:
Welke vuns zit er steeds zo heerlijk zijn neus op te halen daar aan tafel.
Wordt daar nog een beetje in gestimuleerd? Of geadviseerd ofzo?quote:Op maandag 31 maart 2008 19:01 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
af en toe lees ik wel een beetje mee ja. zelfs wel eens terug.
Volgende ronde in de B/A ruzie? dat volgt zich in een steeds hoger tempo op heb ik het idee....
Helemaal eens...quote:Op maandag 31 maart 2008 18:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Doe nou niet zo flauw, zij zijn ook gewoon mede-users. Ik vind het leuk dat ze hier posten.
En trouwens, ik had het 'gezellig' toen het Brian en Amanda voor de verandering ook eens wat minder voor de wind ging. Kunnen we daar meer van krijgen? Bedankt redactie
Hij durft ook echt alles.quote:
Die stoelen kosten 375 euro per stuk....................quote:Op maandag 31 maart 2008 19:05 schreef Disana het volgende:
Jaap leunt maar eens zover door dat de stoel helemaal doormidden knapt. Is maar beter ook, het was gevaarlijk.
quote:Op maandag 31 maart 2008 19:06 schreef avonne het volgende:
is er iemand die dit humor vindt?
neequote:Op maandag 31 maart 2008 19:06 schreef avonne het volgende:
Jaap denkt dat hij zo leuk is.quote:Op maandag 31 maart 2008 19:06 schreef avonne het volgende:
ik ben zelf achter hem aan gereden door s Gravenlande...en dat klopt; officieel mag dat niet maar officieus doet bijna elke instructeur het.quote:Op maandag 31 maart 2008 19:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Even een ander rijlesvraagje dan... hoe zit dat met Huub en al die snelweg en kleine dorpjes ritjes, je mag immers nog geen motorrijles hebben op de openbare weg zolang je je theoriecertificaat nog niet hebt (en geen autorijbewijs hebt)
Dan mag er alleen maar motorrijles plaatsvinden op een afgesloten (niet openbaar) terrein, omdat er op de motor geen instructeur naast zit die kan ingrijpen.
Zit Huub te bluffen met z'n snelweg en kleine dorpjes?
Philip Starck ?quote:Op maandag 31 maart 2008 19:07 schreef Dark het volgende:
[..]
Die stoelen kosten 375 euro per stuk....................
quote:
Ben jij diegene die samen met hem lestquote:Op maandag 31 maart 2008 19:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ik ben zelf achter hem aan gereden door s Gravenlande...en dat klopt; officieel mag dat niet maar officieus doet bijna elke instructeur het.
Meen je dat echt? Belachelijk!quote:Op maandag 31 maart 2008 19:07 schreef Dark het volgende:
[..]
Die stoelen kosten 375 euro per stuk....................
Nee, dat is een productie-assistent.quote:Op maandag 31 maart 2008 19:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben jij diegene die samen met hem lest
Het geluid van een waanzinngequote:
Jaap is zoooooooooo boring............... laat hem maar achter de pc zitten tot 22 mei.quote:
Had ik het dus goed verstaan dat hij samen met iemand lest,twijfelde eraanquote:Op maandag 31 maart 2008 19:10 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nee, dat is een productie-assistent.
Kee... thnxquote:Op maandag 31 maart 2008 19:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ik ben zelf achter hem aan gereden door s Gravenlande...en dat klopt; officieel mag dat niet maar officieus doet bijna elke instructeur het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |