Tegenvraag had moeten zijn wat zou jij doen als Brian je dumpt? Amanda gaat wel vaker alleen bij haar zelf af.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:28 schreef beequeen het volgende:
Amanda kent iemand die een zelfmoordpoging heeft gedaan omdat haar vriendje haar in de steek liet. Ze is bang dat Claire dat ook gaat doen.
Wat een BS.
Ach, en de rat zelf wil al gaan pogen, als een ander zijn snolletjes ongestelde bloed alleen maar liktquote:Op maandag 31 maart 2008 17:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tegenvraag had moeten zijn wat zou jij doen als Brian je dumpt? Amanda gaat wel vaker alleen bij haar zelf af.
Nee. En nu gaat hij in zijn eentje in bad. Mag ook nietquote:Op maandag 31 maart 2008 17:05 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Breien zit te schijten ..Mag dat ?
En dan bij Jensen zeggen dat ze wel wat beters te doen heeft dan zich bezig houden met Huubquote:Op maandag 31 maart 2008 16:57 schreef beequeen het volgende:
Natasja is weer bezig. Na Huub wil ze Wilgo's botten ook breken.
NATASIA UIT GOUDEN KOOI NAAR SURINAME OM DOOR EX WILCO GESTOLEN GELD TERUG TE HALEN!
[..]
Bron: ZIJONLINE.
Kan er geen 2 cup filmpje gemaakt worden met B en A?quote:Op maandag 31 maart 2008 17:05 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Breien zit te schijten ..Mag dat ?
Antwoord van Amanda: Liefde is Brian en Amanda, met dank aan (A)T-Lex.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:04 schreef kahaarin het volgende:
Tegenvraag had moeten zijn wat zou jij doen als Brian je dumpt? Amanda gaat wel vaker alleen bij haar zelf af.
Morele chantage, ratten zijn niet zomaar uitgeroeid.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ach, en de rat zelf wil al gaan pogen, als een ander zijn snolletjes ongestelde bloed alleen maar likt
Stond vast op de plasma, eerst Jaap aan de beurt en dan kijken wat er gebeurt.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Antwoord van Amanda: Liefde is Brian en Amanda, met dank aan (A)T-Lex.![]()
Brian in zijn uppie in bad....tsja, Huub komt zo terug en dan zit hij toch liever niet bij het gesprek hè? Lafbek.
quote:Op maandag 31 maart 2008 17:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kan er geen 2 cup filmpje gemaakt worden met B en A?
Dan leest ie wel de verkeerde Quote, op de cover staat: Gemiste Vermogens.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:09 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Breien is op zoek naar zn geld
Misschien zoekt hij zijn vermogen om Amanda lief te hebben en heeft hij het niet helemaal gesnapt?quote:Op maandag 31 maart 2008 17:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan leest ie wel de verkeerde Quote, op de cover staat: Gemiste Vermogens.
ja met zijn allen claire verbaal te grazen nemen noem ik lafquote:Op maandag 31 maart 2008 17:17 schreef avonne het volgende:
Hoezo is het "laf om Claire aan te vallen wanneer Huub weg is"?
Heeft Claire geen mond en geen hersens dan om zelf te kunnen antwoorden?
Laten we wel wezen, als Huub er bij is, neemtt hij de hele tijd het woord, en krijgt Claire er geen woord tussen.
Lekker naar Su, dahag.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
En dan bij Jensen zeggen dat ze wel wat beters te doen heeft dan zich bezig houden met Huub
Ten eerste is het verbaal te grazen nemen al dagelijkse kost sinds 23-9-2006quote:Op maandag 31 maart 2008 17:22 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja met zijn allen claire verbaal te grazen nemen noem ik laf
Is-ie ook, in dat geval. Totdat het geld op is, of hij het haar heeft afgetroggeld.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:23 schreef avonne het volgende:
Dezelfde vraag geldt natuurlijk voor Amanda, en die heeft er zéker over nagedacht. Ze verwacht dat Brian een goed verliezer zal zijn en blij voor haar zal zijn.
CL air E denkt niet, CL air E is.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:21 schreef avonne het volgende:
Trouwens, er van uitgaande dat Claire toch nog een paar hersencellen heeft die 8 weken vooruit kunnen denken....
... hoe ziet Claire eigenlijk de finale? Dat ze zelf wint en daarmee een kwaaie Huub heeft? Of dat ze heel liefjes en aanhankelijk aan de zijde van de winnaar Huub op het bordes staan?
Denkt ze dat ze 22 mei van Huub kan winnen of is ze bereid om Huub er eerder uit te kicken?
quote:Op maandag 31 maart 2008 17:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Is-ie ook, in dat geval. Totdat het geld op is, of hij het haar heeft afgetroggeld.
ik moet het toch weten, hoor. Wat is dat rode pijltje?quote:Op maandag 31 maart 2008 17:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Lekker naar Su, dahag.
Hopelijk zegt ze nooit meer wat, ook niet bij die papzak.![]()
[ afbeelding ]
Eens. Misschien kunnen ze Jaap, Claire en Huub een loslaten op Brian, ben benieuwd wat er dan gebeurt.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:24 schreef avonne het volgende:
Ten eerste is het verbaal te grazen nemen al dagelijkse kost sinds 23-9-2006
Ten tweede vind ik het laf om achter Huub te schuilen.
Voor mij is er maar 1 figuur wat laf is en dat is Jaap. Zo intelligent... maar kan geen ander plan bedenken dan tegen Huub te spelen. Het mag.... maar ik hoop (al maanden) dat ie er mee op z'n bek gaat. Hij ziet zichzelf als TV ster maar andere inbreng dan zo nu en dan eens een gekke kop te trekken als iemand anders wel een TV momentje probeert te maken heeft ie niet.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:21 schreef avonne het volgende:
Trouwens, er van uitgaande dat Claire toch nog een paar hersencellen heeft die 8 weken vooruit kunnen denken....
... hoe ziet Claire eigenlijk de finale? Dat ze zelf wint en daarmee een kwaaie Huub heeft? Of dat ze heel liefjes en aanhankelijk aan de zijde van de winnaar Huub op het bordes staan?
Denkt ze dat ze 22 mei van Huub kan winnen of is ze bereid om Huub er eerder uit te kicken?
en daarom gaat hij ook niet winnen. Hij is absoluut onmogelijk om mee te werken. Wil alles van te voren "afdealen" en anders doet hij het niet.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Voor mij is er maar 1 figuur wat laf is en dat is Jaap. Zo intelligent... maar kan geen ander plan bedenken dan tegen Huub te spelen. Het mag.... maar ik hoop (al maanden) dat ie er mee op z'n bek gaat. Hij ziet zichzelf als TV ster maar andere inbreng dan zo nu en dan eens een gekke kop te trekken als iemand anders wel een TV momentje probeert te maken heeft ie niet.
een streamlock lijkt mij spannender dan wat we nu zienquote:
oh nee... niet Claire (ze doet nix, en zit er veuls te kort in)quote:Op maandag 31 maart 2008 16:47 schreef Lady-night het volgende:
Van mij mag Claire winnen....nog de enige beschaafde persoon in dat hok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |