Sterker nog, ik denk dat als Huub Claire op het laatste moment laat vallen,quote:Op maandag 31 maart 2008 16:27 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp niet dat ze in dat hok denken dat dit huwelijk Huub meer populair maakt bij de kijker.
Het tegendeel is waar, dat merk je ook op de fora.
Huilen dat ie bij RTL zijn ding niet mag doen.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:26 schreef Scandalous het volgende:
[..]
En Jaap mag idd ook wel weg, wat is zijn verhaallijn dan?
Jaap vertelde vorige week dat hij niets mocht doen van de febo.....afwachten was het credoquote:Op maandag 31 maart 2008 16:26 schreef Scandalous het volgende:
En Jaap mag idd ook wel weg, wat is zijn verhaallijn dan?
Huub heeft ze beide een beetje in de tang. Huub speelt het aardig slim.... maar backfiren behoort tot de mogelijkheden. Claire kan ook altijd Huub nog wegstemmen.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap is volgens mij helemaal niet bang om weggestemd te worden, anders zou hij Claire toch snoeihard aanpakken......als hij haar als bedreiging zou zien......
Het tegendeel is het geval, ik vermoed dat hij echt te horen heeft gekregen dat hij de finale mag spelen.
Jaap liegt de laatste tijd de hele boel aan elkaar, die geloof ik al lang niet meer.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap vertelde vorige week dat hij niets mocht doen van de febo.....afwachten was het credo
Hoop dat Joris voordat hij dat hok ingaat voor een paar dagen ,goed zijn huiswerk voor Huub gaat doen.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Sterker nog, ik denk dat als Huub Claire op het laatste moment laat vallen,
het een groot gedeelte van zijn populariteit zal gaan kosten ...... hoop dat ie slimmer is.
De brief van Anna voor Brian graag.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:28 schreef Lady-night het volgende:
Nou mooi geweest...gooi nu de post maar binnen
Ja, zo kijken we iedere keer. Maar nog nooit heeft iemand iemand weggestemd zonder goedkeuring van de Febo. In dat opzicht is het nooit een spel geweest. Niet de spelers bepalen wie er weg gaat, "achter" doen ze dat.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub heeft ze beide een beetje in de tang. Huub speelt het aardig slim.... maar backfiren behoort tot de mogelijkheden. Claire kan ook altijd Huub nog wegstemmen.
Het is een keuze van Huub en nog slim ook. Hierdoor zijn B en A niet meer het populaire stel. Stel dat B en A op dat idee waren gekomen. Nu heeft ie hen het gras voor de voeten weggemaait. Claire en Jaap zitten in de tang. Huub bepaalt. Slim.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:27 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp niet dat ze in dat hok denken dat dit huwelijk Huub meer populair maakt bij de kijker. Het tegendeel is waar, dat merk je ook op de fora.
sms'n en bellen tijdens een live tv uitzendingquote:Op maandag 31 maart 2008 16:23 schreef schatje het volgende:
[..]
Jaap gaat toch niet winnen? De finale wordt sowieso bepaald door sms.
Slimme zet van de Febo om Brian een paar procenten meer te geven in de PP zodat ie het idee heeft dat ook hij dan een goede kans maakt.
Nee, ik geloof niet dat Jaap liegt in dat opzicht. Wat ik wel geloof is dat hij dit soort dingen bewust lekt om zijn gedrag naar buiten toe te verklaren. En......mocht hij wel weg gestemd worden, reken dan maar dat hij er een zaak van maakt. Ook daarom verdenk ik hem dat hij on stream dat soort teksten laat vallen. Zoiets van "Let op , ik doe niets, maar ik mag ook niets, dus piepel mij straks niet"quote:Op maandag 31 maart 2008 16:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jaap liegt de laatste tijd de hele boel aan elkaar, die geloof ik al lang niet meer.
Is er al een spelinfo Topic?quote:Op maandag 31 maart 2008 16:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoop dat Joris voordat hij dat hok ingaat voor een paar dagen ,goed zijn huiswerk voor Huub gaat doen.
Die moet ze nog ontwikkelenquote:Op maandag 31 maart 2008 16:34 schreef joep.t het volgende:
Het zou wel super zijn als Claire nog een keer haar darkside laat zien!
quote:Op maandag 31 maart 2008 16:34 schreef joep.t het volgende:
Het zou wel super zijn als Claire nog een keer haar darkside laat zien!
mag niet van de feboquote:Op maandag 31 maart 2008 16:33 schreef CHAOS_ het volgende:
Amanda denkt gewoon weer eens de waarheid in pacht te hebben, nu durft ze wel tegen Claire waarom niet als Huub erbij is? Amanda is gewoon jaloers, want vanochtend leek het nog allemaal echt fake, maar nu de boekjes binnen zijn wordt het ineens heel anders, zouden Huub en Claire dit echt gaan doen?
De toon die ze aanslaan, verschrikkelijk. De almighty's weten alles weer beter en het beste voor haar.
Wat doet het er toe wat haar familie er verder van vindt, haar vader is toch de belangrijkste en wat weet Brian weer van de brieven van Bram, weer eens post gelezen van een ander? Daarom gisteren die opmerking dat brieven die binnenkomen ook prive zijn? Dat lachje van die rat, te eng om te horen.
De goede relatie van Brian en Amanda is zo goed, zo goed, gelukkig is gisteren alles uitgepraat o nee uitgeneukt.
weet niequote:
Als hij het spel zo speelt, en zij trapt erin..... dan kun je hem een rat, een hufter, een klootzak en weetikveel wat allemaal meer vinden, maar dan speelt hij het spel wel goed.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:37 schreef beequeen het volgende:
Brian: Als je Huub wegstemt kun je vast wel een uitkoopsom of contractje verwachten.
Vuile rat, tuurlijk wil hij Huub weghebben, zijn grootste tegenstander.
tuurlijk wil hij huub niet weg hebbenquote:Op maandag 31 maart 2008 16:37 schreef beequeen het volgende:
Brian: Als je Huub wegstemt kun je vast wel een uitkoopsom of contractje verwachten.
Vuile rat, tuurlijk wil hij Huub weghebben, zijn grootste tegenstander.
quote:Op maandag 31 maart 2008 16:41 schreef beequeen het volgende:
Klopt Amanda, je moeder vindt alles goed wat je doet in dat hok. Ze is allang blij dat ze van je af is. Probeer haar nog even te bellen zou ik zeggen.....tuut, tuut, tuut, voicle mail of ene Peter aan de lijn.
Gewoon rustig Jaap in zijn sop laten gaar koken is mijn advies.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:41 schreef ericahysterica het volgende:
ik ben benieuwd hoe huub reageert als hij van Claire hoort hoe zij haar hebben getracht te bewerken wellicht wordt het toch nog vanavond rellen
Natuurlijk wil Huub dat, maar het gaat om het omkoopgebeuren van Brian, daar vind ik niks slims aan, eerder sneaky.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:39 schreef Leandra het volgende:
Als hij het spel zo speelt, en zij trapt erin..... dan kun je hem een rat, een hufter, een klootzak en weetikveel wat allemaal meer vinden, maar dan speelt hij het spel wel goed.
En laten we eerlijk zijn: Huub wil ook niets liever dan Brian voor 22 mei weghebben.
ik zeg een live tv uitzending waar je kan bellen en sms'nquote:Op maandag 31 maart 2008 16:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Natuurlijk wil Huub dat, maar het gaat om het omkoopgebeuren van Brian, daar vind ik niks slims aan, eerder sneaky.
Zoals we hem kennen, zeg maar.
En ach, we speculeren wat af maar volgens mij heeft de FEBO het finalespel gewoon klaarliggen.
kijk das nou echt oneerlijkquote:Op maandag 31 maart 2008 16:47 schreef Lady-night het volgende:
Van mij mag Claire winnen....nog de enige beschaafde persoon in dat hok
Ik zie die koppen { vooral van Del en Rat} al voor me, zou te mooi zijn.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:47 schreef Lady-night het volgende:
Van mij mag Claire winnen....nog de enige beschaafde persoon in dat hok
Een Marathon kent de regel dat je 41+ km moet hebben gelopen en gelijk gestart moet zijn.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:51 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
kijk das nou echt oneerlijk
net zo iets al in een marathon alleen de laatste 100 meter hoeven lopen om te mogen winnen
Hier hebben we nou weer die tering RIOOLRAT.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:23 schreef beequeen het volgende:
Hij begint weer te slissen met zijn kutschjmoel.![]()
[ afbeelding ]
Bron: ZIJONLINE.quote:(31-3-2008) Voormalig Gouden Kooi-deelneemster Natasia Blank is weer op oorlogspad. Deze zomer vertrekt Natasia met haar nieuwe liefde Marcel naar Suriname en hoopt daar ex-man Wilco tegen het lijf te lopen, die volgens de zelfbenoemde diva nu in dat land een huis van haar geld zou hebben gekocht en ook goede sier zou maken met de 40.000 euro die hij van haar gestolen zou hebben…. Natasia zegt voor Wilco te hopen dat ze er niet achter komt waar hij woont…
Maar Natasia, de vrouw die bij haar laatste bezoek uit De Gouden Kooi werd gezet wegens geweld en voor een bedreigingkje meer of minder haar hand ook niet omdraait, heeft haar pijlen ook nog altijd gericht op Huub, haar vroegere medebewoners in De Gouden Kooi. “Ik hoop dat ik dat rotjong nooit meer tegenkom, want ik breek al zijn botten!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |