Zwijmelquote:
Blackquote:Op zondag 30 maart 2008 22:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zwijmel![]()
Pearl Jam - Black. Eigenlijk het enigste nummer waarvan ik een uitgebreide solo op gitaar kan spelen.
quote:
Dag damesquote:
ook een gewldig nummer..quote:
The foundations (build me up, buttercup)quote:Op zondag 30 maart 2008 22:40 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
ook een gewldig nummer..![]()
Pheno, jij houdt ook van die oude Soul en R en B ?![]()
ik kan de mijne niet verzenden omdat mijn DigID stuk isquote:
wel potverdoriequote:Op zondag 30 maart 2008 22:27 schreef Tmaatje het volgende:
Muck ze hebben je copyrights geschonden en ik ook... gepost door slotje![]()
ik vond try before you die leuker eigenlijkquote:Op zondag 30 maart 2008 22:30 schreef ScarFace- het volgende:
Na de ster :
Spuiten en slikken
[ afbeelding ]
ik heb dat 's ochtends ook altijd ja!quote:Op zondag 30 maart 2008 22:44 schreef Pheno het volgende:
Zoals gezegd, hedendaags emuziek luister ik niet zo veel. Wat ik meekrijg is uit woon-werk verkeerstijd, de rest van de tijd luister ik niet naar de radio
teveel "grappige" DJ's met elke zender dezelfde muziek.
Of je nu 3FM of welke andere zender ook hebt, op de een of andere manier vindt men dat je DJ gelul wilt horen. Nee, dat wil ik niet. Ik wil muziek, geen takkeherrie die ze af en toe draaien.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:48 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb dat 's ochtends ook altijd ja!
als ik net wakker ben wil ik MUZIEK horen, niet het oeverloze gelul van Giel
Dat ja. Al is 3FM op zaterdagochtend tussen 6 en half 7 niet verkeerdquote:Op zondag 30 maart 2008 22:48 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb dat 's ochtends ook altijd ja!
als ik net wakker ben wil ik MUZIEK horen, niet het oeverloze gelul van Giel
Held ben je Ph.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
The foundations (build me up, buttercup)
Ja, nogal. Motown en zo. Ik blijf het tof vinden.
Rush Hourquote:Op zondag 30 maart 2008 22:51 schreef Pheno het volgende:
Edwin Star - War
War! What is it good for? Absolutely nothing!
Slaap lekker jongen!quote:Op zondag 30 maart 2008 22:53 schreef Pheno het volgende:
Maar ik ga eens naar bed. morgen uitslapen. Parttime
Slaap lekker Ph.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:53 schreef Pheno het volgende:
Maar ik ga eens naar bed. morgen uitslapen. Parttime
De muziek die ze op 3FM en 538 draaien, gebruiken ze veel te veel.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of je nu 3FM of welke andere zender ook hebt, op de een of andere manier vindt men dat je DJ gelul wilt horen. Nee, dat wil ik niet. Ik wil muziek, geen takkeherrie die ze af en toe draaien.
Klopt, en ook al is een nummer goed teveel airplay is ook niet goed..quote:Op zondag 30 maart 2008 23:23 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
De muziek die ze op 3FM en 538 draaien, gebruiken ze veel te veel.
Sommige nummers spelen ze niet, of misschien 1 keer in de week.
Andere nummers draaien ze 10 keer per dag
Precies. Op die manier hebben ze Valerie, van Amy Rehab ook helemaal vernaggeldquote:Op zondag 30 maart 2008 23:48 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Klopt, en ook al is een nummer goed teveel airplay is ook niet goed..
Truste Pheno...![]()
Wet van de Commercie hèquote:Op zondag 30 maart 2008 23:23 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
De muziek die ze op 3FM en 538 draaien, gebruiken ze veel te veel.
Sommige nummers spelen ze niet, of misschien 1 keer in de week.
Andere nummers draaien ze 10 keer per dag
jaquote:
Helaas wel...soms zou ik wel een neqschot aan die kutpluggers willen uitdelen...quote:
GEENSTIJLTAAL ALERTquote:Op zondag 30 maart 2008 23:56 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Helaas wel...soms zou ik wel een neqschot aan die kutpluggers willen uitdelen...
Ik ken het probleem. Heb daarom wel eens een nachtje doorgetikt tot kwart over 3, om vervolgens heeeeel kort te slaaapen (want 7 uur weer op).quote:Op zondag 30 maart 2008 23:58 schreef BrandX het volgende:waarom krijg ik pas schrijfinspiratie na half elf 's-avonds? Ik moet nu echt kappen en naar me nest, net nu ik on a roll ben
![]()
wel echt bijna klaar nuben met het voorlaatste hoofdstuk bezig. Na deze nog even de evaluatie, de samenvatting en de literatuurlijkst samenvatten et voila, klaar
maar het heeft uiteindelijk wel langer geduurt dan gehoopt
quote:
Slaap lekker jullie tweequote:
Ik zou niet durvenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
tja. Ik heb nog even een paragraaf afgeschreven maar ga nu echt nokken. Ik moet er namelijk om 6 uur weer uitquote:Op maandag 31 maart 2008 00:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ken het probleem. Heb daarom wel eens een nachtje doorgetikt tot kwart over 3, om vervolgens heeeeel kort te slaaapen (want 7 uur weer op).
quote:Op maandag 31 maart 2008 00:04 schreef MPG het volgende:
Ik zou niet durvenMwa volgens mij vind je het wel tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In ieder geval kent iedereen het.
nu.nl, wat kun je daar nu van zeggen.
Tja het nieuws.
Een dikke lading nieuws.
Nieuwnieuws.nl brengt het nieuws al wat leuker en interessanter, en geenstijl is helemaal top.
Geenstijl.tv gaat daar ook goed in mee.
Ga zo`n vrouwtje maar lastig vallen als Elle Vogelaar.
De hele regering die zogenaamd goed bezig is![]()
Hou je met de echte dingen bezig, die er toe doen!
En niet die onzin waar slaat dat nou weer op stelletje idioten.
Problemen worden altijd ontweken![]()
quote:Op maandag 31 maart 2008 00:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
tja. Ik heb nog even een paragraaf afgeschreven maar ga nu echt nokken. Ik moet er namelijk om 6 uur weer uitDaarnaast mijn rust wel nodig voor trainen. Morgen weer een zware te gaan
![]()
Enfin, morgen weer een dag. Hopelijk kan ik de energie vinden om het morgen 'even' af te maken.
quote:Op maandag 31 maart 2008 00:12 schreef ScarFace- het volgende:
Goed dat geenstijl er is die alles in de gaten houd das knap, gefeliciteerd ermee zou ik willen zeggen(lacht)
Lees: kenker ben betrapt.
Slaap lekker.quote:
quote:Op zondag 30 maart 2008 21:37 schreef Muck het volgende:
[..]
dat valt me echt op ja..... bijna iedereen van <20 heeft een totaal verknipte muzieksmaak is verknipt
Feli Sjowhan!quote:
op FC welquote:Op maandag 31 maart 2008 08:45 schreef OA het volgende:
[..]
Feli Sjowhan!![]()
Is er al een topic geopend?
Schop die eens naar FOKquote:
Alsof ik dat nodig hebquote:Op maandag 31 maart 200808:45 schreef OA het volgende:
[..]
Feli Sjowhan! [afbeelding]
Is er al een topic geopend? [afbeelding]
oh, ff loeren dan maarquote:
Whehe. Sterktequote:Op maandag 31 maart 2008 07:53 schreef OA het volgende:
En weer op kantoor.
Ik zie dat ik tussen 15 uur vrijdagmiddag en nu slechts 2 emails heb ontvangen. Vrij weinig, maar goed...
Dus ik open de eerste en na een paar regeltjes tekst te hebben gelezen, weet ik weer dat de dag aardig gevuld zal zijn... Leuke binnenkomer op maandagochtend...
Dank!quote:
quote:
quote:Dagcijfers van zaterdag 29 maart 2008 (0:00 - 23:59)
![]()
018. 076 Papierversnipperaar
074. 043 marcb1974
108. 035 Sjowhan
143. 028 vrolijke-frits
195. 023 Houniet
239. 020 Tha_Erik
quote:Dagcijfers van zondag 30 maart 2008 (0:00 - 23:59)
![]()
012. 095 Pheno
030. 068 BrandX
041. 059 Tmaatje
041. 059 Papierversnipperaar
054. 050 Muck
063. 047 vrolijke-frits
068. 046 MPG
085. 041 Houniet
092. 039 indahnesia.com
110. 034 marcb1974
119. 032 DaMart
141. 027 Sjowhan
188. 022 ScarFace-
203. 021 OA
214. 020 buzzer
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
spamz0rquote:
Feli!quote:
Goeie smoes Papjé!quote:Op maandag 31 maart 2008 09:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik stond vanochtend heel onschuldig mij brood klaar te maken, belde mijn baas: 'Kom je nog?'
Had ik mijn wekker wel op zomrtijd gezet maar de wektijd een uur te laat
Toch een goede morgen iedereen
quote:Op maandag 31 maart 2008 09:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik stond vanochtend heel onschuldig mij brood klaar te maken, belde mijn baas: 'Kom je nog?'
Handig!quote:Op maandag 31 maart 2008 09:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Geen vragen stellen ik zei meningquote:Op maandag 31 maart 2008 10:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wordt dat ding nou omhooggehouden door een touwtje/kettinkje aan een navelpiercing?
Ik kan geen mening geven zonder de volledige context te kennenquote:
Saaie kleur. Trek dan wat leuks aan.quote:
Is er al een topic over?quote:
als die ring wat lager zit, schuif je hem zo naar binnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |