spamz0rquote:
Feli!quote:
Goeie smoes Papjé!quote:Op maandag 31 maart 2008 09:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik stond vanochtend heel onschuldig mij brood klaar te maken, belde mijn baas: 'Kom je nog?'
Had ik mijn wekker wel op zomrtijd gezet maar de wektijd een uur te laat
Toch een goede morgen iedereen
quote:Op maandag 31 maart 2008 09:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik stond vanochtend heel onschuldig mij brood klaar te maken, belde mijn baas: 'Kom je nog?'
Handig!quote:Op maandag 31 maart 2008 09:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Geen vragen stellen ik zei meningquote:Op maandag 31 maart 2008 10:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wordt dat ding nou omhooggehouden door een touwtje/kettinkje aan een navelpiercing?
Ik kan geen mening geven zonder de volledige context te kennenquote:
Saaie kleur. Trek dan wat leuks aan.quote:
Is er al een topic over?quote:
als die ring wat lager zit, schuif je hem zo naar binnenquote:
Dat lego shirt van je, kan ook wel een topic over gemaakt worden.quote:Op maandag 31 maart 2008 10:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is er al een topic over?
Wel een flink stuk lager dan.quote:Op maandag 31 maart 2008 10:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als die ring wat lager zit, schuif je hem zo naar binnenNiet dat veel mensen dat zouden willen trouwens, als je het mij vraagt.
Ga je gangquote:Op maandag 31 maart 2008 11:13 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Dat lego shirt van je, kan ook wel een topic over gemaakt worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |