Tof nummer !!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 30 maart 2008 21:17 schreef Pheno het volgende:
Oh, heerlijk nummer. Kan me nog herinneren dat alle collega's de kamer uit vluchtten
je collega's sporen nietquote:Op zondag 30 maart 2008 21:17 schreef Pheno het volgende:
Oh, heerlijk nummer. Kan me nog herinneren dat alle collega's de kamer uit vluchtten
Ik heb een hekel aan dat nummer gekregen, te vaak gedraaid op de radio en zo.quote:Op zondag 30 maart 2008 21:23 schreef Tmaatje het volgende:
Trouwens toen ik ging bevallen van de tweede, stond Nothing else matters ( originele versie) op![]()
![]()
dat vind ik dus echt he-le-maal niks hequote:Op zondag 30 maart 2008 21:25 schreef ScarFace- het volgende:
Maar das niet echt mijn ding.
Ben meer van de techno, xfm luister ik bijvoorbeeld hele dagen naar tijdens het gamen![]()
Hardstyle/hardcore ook wel leuk af en toe.
Awww. Popje tochquote:
Dat dusquote:
quote:
haha, haal ik morgen wel weer inquote:
quote:Op zondag 30 maart 2008 21:30 schreef Pheno het volgende:
Ja, the knight of Ni zijn ook in lego gemaakt. Eigenlijk de hele film van Monthy Python in Lego als je zoekt
thank god for thatquote:
ik woon in een vrijstaand huisquote:
Gelukkig een paar jaar later dan jullie geboren.quote:
Ik heb DVD van concert in Nice. Ik dacht dat Fransen alleen frans konden maar ze zingen alles meequote:
dat valt me echt op ja..... bijna iedereen van <20 heeft een totaal verknipte muzieksmaakquote:Op zondag 30 maart 2008 21:33 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Gelukkig een paar jaar later dan jullie geboren.
Wellicht had ik er anders ook niks aan gevonden.
Maar toch die gast is echt master.
Stond ook op geenstijl, -10 aan beide ogen ofzo![]()
Ogen :
Channel : http://www.youtube.com/user/ronaldjenkees
+10
mwoah, ze brabbelen maar wat johquote:Op zondag 30 maart 2008 21:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb DVD van concert in Nice. Ik dacht dat Fransen alleen frans konden maar ze zingen alles mee
Volkerball is dat toch?quote:Op zondag 30 maart 2008 21:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb DVD van concert in Nice. Ik dacht dat Fransen alleen frans konden maar ze zingen alles mee
Soms zijn de herinneringen bij een nummer wel goed hoor...quote:Op zondag 30 maart 2008 21:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan dat nummer gekregen, te vaak gedraaid op de radio en zo.
ingeknipt worden, bloederige slijmerige tafarelen....quote:Op zondag 30 maart 2008 21:39 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Soms zijn de herinneringen bij een nummer wel goed hoor...![]()
![]()
Dat kan. Dat heb ik met Engel van Rammsteinquote:Op zondag 30 maart 2008 21:39 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Soms zijn de herinneringen bij een nummer wel goed hoor...![]()
![]()
quote:
ja, en dat vind ik zo gek, want er zit maar 5 jaar tussen!quote:Op zondag 30 maart 2008 21:39 schreef ScarFace- het volgende:
Generatie verschil he.
ik eet nog liever tomaten geloof ikquote:Ik heb overigens een DVD van DJ Partyraiser, Machine City![]()
quote:Hellraiser heb ik ook een DVD van.
Wel leuk op zn tijd.
Nouja dvd
Ja. Hoe kan dat toch?quote:Op zondag 30 maart 2008 21:37 schreef Muck het volgende:
[..]
dat valt me echt op ja..... bijna iedereen van <20 heeft een totaal verknipte muzieksmaak
Nee hoor, ik ook.quote:Op zondag 30 maart 2008 21:37 schreef Muck het volgende:
[..]
dat valt me echt op ja..... bijna iedereen van <20 heeft een totaal verknipte muzieksmaak
Volgens mij zijn wij gewoon de laatste generatie dinosaurussenquote:Op zondag 30 maart 2008 21:43 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, en dat vind ik zo gek, want er zit maar 5 jaar tussen!
Maar wel een wereld van verschil
Dat wil wel wat zeggenquote:[..]
ik eet nog liever tomaten geloof ik
dat dusquote:[..]
Geeft niks komt vanzelf weer goed, als het brave burgermannetjes geworden zijn...quote:Op zondag 30 maart 2008 21:43 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, en dat vind ik zo gek, want er zit maar 5 jaar tussen!
Maar wel een wereld van verschil
[..]
ik eet nog liever tomaten geloof ik
[..]
Jep de nieuwe generatie kijkt nog liever naar bernie und ert.quote:Op zondag 30 maart 2008 21:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij gewoon de laatste generatie dinosaurussen
[..]
vraag ik me ook af....quote:Op zondag 30 maart 2008 21:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Hoe kan dat toch?
Waar is het misgegaan?
hmmmquote:
quote:Op zondag 30 maart 2008 21:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij gewoon de laatste generatie dinosaurussen
[..]
Dat wil wel wat zeggen. Maar, ik ben het volledig met je eens.
[..]
dat dus
quote:
quote:
quote:
Tja dit is gewoon geweldigquote:Op zondag 30 maart 2008 21:51 schreef Pheno het volgende:
Ik heb nog de making of ergens van dit. Die is nog briljanter dan de clip. Ik wil een making of the making of!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |