dat dusquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:26 schreef SolidArt het volgende:
Ha Lo, met Wie...
(pauze)
Ha Wie, met Lo!
...
dat is ongeveer hetzelfde als:quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:30 schreef waslap het volgende:
Met de alarmcentrale, we sturen nu een ambulance
en dan ophangen (tuut tuut tuut tuut)
Whahahaha, ik heb net 2x gelacht om deze! 1x toen ik hem gelezen had, en nog 1x toen ik hem door had!quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:32 schreef Schunckelstar het volgende:
dat is ongeveer hetzelfde als:
"wacht effe,ik zet mijn vrachtwagen effe in de achteruit"
Dat doe ik vrijwel altijd, maar iedereen zegt dan meteen "Hey, met Rick"quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:41 schreef M4a1 het volgende:
Opnemen met de naam van degene die belt
*Ring* (Bob belt)
M4a1: "Hey met Bob!"
Bob: "...uh ik euh... ja hoi, euh...... met ...Bob?
"
Doe ik ook, maar dan meteen de engelstalige versie er achteraan.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 02:10 schreef Ofyles2 het volgende:
"Helaas. Dit nummer is niet in gebruik. Probeer opnieuw."
(Post nr. 6666)
Ik snap hem niet, doet God aan belastingfraude ofzo?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 02:22 schreef pepu het volgende:
"Met de inspecteur vd belastingen. Goed dat U me belt"
Hulde!!!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 02:32 schreef pepu het volgende:
Hier es die telekommunikasie maatskappy van Suid-Afrika. Al die lijntjies sijn beset.
Ohja, dat klinkt ook altijd zo echtquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:56 schreef the_RAVEN het volgende:
Doen alsof je stem echod is ook erg irritant
tant
tant
tant
ant
ant
nt
nt
t
t
Heb je niet iets wilders?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:55 schreef mounirk het volgende:
"Met wilders".....
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:49 schreef jordeeeh het volgende:
"Dit is de voicemail van ...., spreek uw bericht in na de piep. *toets in houdt 2 seconden*"
Nog irritanter zijn die voicemails die doen alsof iemand gewoon opneemt, en vervolgens blijkt het de voicemail te zijn terwijl jij al lekker je verhaal aan het doen was! Zoooooo irritant!!!!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:04 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
heb ik ooit keer gedaan bij een vriend van me.. en hij trapte er ook nog echt in
Iddquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:09 schreef somegirl het volgende:
[..]
Nog irritanter zijn die voicemails die doen alsof iemand gewoon opneemt, en vervolgens blijkt het de voicemail te zijn terwijl jij al lekker je verhaal aan het doen was! Zoooooo irritant!!!!
Sexhuis Beflapje met Anita, zegt u het maarr...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:08 schreef -SL- het volgende:
Goede-<insert morgen/middag/avond> Sexhuis het Lamme Handje, met Dick Cock spreekt u!
wtfquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:56 schreef mounirk het volgende:
Jullie posten wel al die leuke zinnetjes... Maar de helft durft het niet eens in de bus of op straat!!
Whehehequote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:08 schreef -SL- het volgende:
Goede-<insert morgen/middag/avond> Sexhuis het Lamme Handje, met Dick Cock spreekt u!
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:56 schreef mounirk het volgende:
Jullie posten wel al die leuke zinnetjes... Maar de helft durft het niet eens in de bus of op straat!!
Wat zei je oma?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:27 schreef Locusta het volgende:
[..]
Whehehe
Ik nam nog wel eens op met "Sexclub de Vergulden Lul", totdat mijn oma een keer opbelde
Nee was geen diss.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:56 schreef mounirk het volgende:
quote:
*broeshhhhh*quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:11 schreef PluisigNijntje het volgende:
"Hallo, met de vaatwasmachine, het antwoordapparaat is op dit moment niet thuis. Spreek uw bericht in na de spoeling."
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:29 schreef LangeJan het volgende:
Ik laat mijn telefoon altijd opnemen in het ziekenhuis. Of ik geef hem aan een vriend die het altijd voor mij opneemt.
Of ik neem mijn telefoon op met een,
[ afbeelding ]
gelacht?!quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:39 schreef vigier het volgende:
[..]
Whahahaha, ik heb net 2x gelacht om deze! 1x toen ik hem gelezen had, en nog 1x toen ik hem door had!
Daar was wel een hoop wijn voor nodig trouwens
fok +1quote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:24 schreef JohnnyH het volgende:
Of, je neemt zo op en vraagt wie het is, en als ie dan antwoord geeft gooi je je telefoon op de grond en begin je erop te stampen tot ie stuk is. Als je hem dan een keer tegen komt en vraagt waarom je dat deed zeg je: ja maar ik hem hem toch gekocht! LOLLERenzovoorts!1!!1
Goede-<insert morgen/middag/avond> Bordeel de gulzige slikker.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:08 schreef -SL- het volgende:
Ik ontken alles en zeg niets zonder mijn advocaat.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:09 schreef somegirl het volgende:
[..]
Nog irritanter zijn die voicemails die doen alsof iemand gewoon opneemt, en vervolgens blijkt het de voicemail te zijn terwijl jij al lekker je verhaal aan het doen was! Zoooooo irritant!!!!
Origineel.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Hallo met <insert naam>
(wacht ff 10 seconden en luister naar alles wat degene die belt te zeggen heeft)
Ik ben er niet, spreek iets in na de piep
hee leuke grol zeg!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Hallo met <insert naam>
(wacht ff 10 seconden en luister naar alles wat degene die belt te zeggen heeft)
Ik ben er niet, spreek iets in na de piep
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:06 schreef Xilantof het volgende:
Als ze je bellen en je gewoon opneemt:
- Hallo met Xilantof
Ja hoi! Met [naam]! Schikt het even?
- Ja hoor, hij ging toch...!
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:49 schreef NED het volgende:
Ik neem wel eens op en dan ff niks zeggen en wachten tot de andere kant een voorzichtige hallo? zegt en dan ineens zo hard als je kan in de telefoon JA HALLLLO!!!!!!! schreeuwen
Ik neem wel eens op en dan ff niks zeggen en wachten tot de andere kant een voorzichtige hallo? zegt en dan ineens zo hard als je kan in de telefoon JA HALLLLO!!!!!!! schreeuwen
ik moest hardop lachenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:49 schreef NED het volgende:
Jij kan m inderdaad als grap gebruiken, ik nietquote:Op zondag 30 maart 2008 22:07 schreef Charlei het volgende:
hallo, met de leukste en inteligenste jongen/meisje van Nederland.
Heeft u ook pringles?quote:Op maandag 31 maart 2008 00:31 schreef Flatmo het volgende:
Goedenmiddag, met de Nibb-it informatielijn, waarmee kan ik u van dienst zijn?
Maar die werkt alleen als een 12 jarig meisje aan de andere kant van de lijn zit... dus een beetje apart dat je die post hoor..quote:Op maandag 31 maart 2008 00:36 schreef pepu het volgende:
Я приносил им извинения за свое предубеждение, ибо я считал, что именно из-за антисемитизма мир не встал на защиту евреев, что нацистский геноцид не имел для остальных никакого значения, поскольку объектом уничтожения были
Moest hardop lachenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:49 schreef NED het volgende:
"Platinum Poes" doet het ook goed.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:07 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Moest hardop lachen!
![]()
*Goedemiddag, sexshop de gouden eikel''
hahahaquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:49 schreef NED het volgende:
The number you are trying to call is unavailable or outside the calling area, please call later.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 02:20 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar dan meteen de engelstalige versie er achteraan.
"There's no record on this number... "
quote:Op maandag 31 maart 2008 13:49 schreef DSS24 het volgende:
Met Turkenstem opnemen:
" Merhaba! " (hallo! )
De beller vraagt naar jou.
" Nee dies zein telefoon verloren,
Tosiens !!! "
Ken je zoveel mensen die Rick heten dan? Of is dat hun ijzersterke comeback-punchline?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 02:17 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Dat doe ik vrijwel altijd, maar iedereen zegt dan meteen "Hey, met Rick"
Als ik in de bus naast een bekende zet en ik krijg een telefoontje en heb een gesprek met een bekende zeg ik na ophangen altijd "verkeerd verbonden", dat laat de mens toch altijd wel glimlachen!__
Van roken krijg je als vrouw opeens een mannenstem?quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:47 schreef broodroostert het volgende:
"trekclub het lamme handje waarmee kan ik u van dienst zijn?"
na een goeie rokers hoest
"astma informatie lijn, u spreekt met andrea. waarmee kan ik u helpen?"
Nee hoorquote:
Zulke mensen hebben geen baan buiten het koffiezetten voor de heren van de platsoendienst.quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:57 schreef broodroostert het volgende:
wel eens een vrouw horen praten die al dr hele leve aan de zware shag zit?
"met je favoriete Fries" gebruik ik ook wel eens jaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:58 schreef Jekoos het volgende:
Met bekendste man van *insert-woonplaats*
Met de knapste man van *insert-woonplaats*
Ik denk dat meneer zelf rick heetquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:41 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ken je zoveel mensen die Rick heten dan? Of is dat hun ijzersterke comeback-punchline?
quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:32 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dat is ongeveer hetzelfde als:
"wacht effe,ik zet mijn vrachtwagen effe in de achteruit"
Ja, dat blauwe oog klinkt niet echt geloofwaardigquote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:14 schreef swollywood het volgende:
Ook leuk is voicemails inspreken. Heeft een maat van me een keer geflikt bij een collega van hem.
Collega gebeld op zijn vaste nummer: "Dit is de voicemail van Gert en Tineke en de kids, spreek een boodschap in na de piep"
En toen zijn vriendin laten inspreken: "Hoi Gert, dit is Melissa van Huize Carla, ik bel even om door te geven dat je je paraplu vergeten bent!"
Kwam zijn collega de volgende dag met een blauw oog op het werk.
Misschien was ie gevallen?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:27 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, dat blauwe oog klinkt niet echt geloofwaardig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
En dan met je zus bellen.quote:
Ja, ook net een half uurtje. Ik heb nog niet eens cafeïne gehad.quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:30 schreef shiznuts het volgende:
Op je vaste lijn gebeld worden en dan zeggen 'bel later maar even terug, ik rijd net een tunnel in gkeggg skkkhhcccc.. tu tu'Maar wat als je achternaam Tunnel is, stoort de lijn dan ook altijd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
Als je dat echt denkt, leid je aan tunnelvisie.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:45 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Maar wat als je achternaam Tunnel is, stoort de lijn dan ook altijd?
Maakt niet uit, ik ga lekker camperen volgend weekend en dan ben ik er van af.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:49 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Als je dat echt denkt, leid je aan tunnelvisie.
Dat doe ik ook wel eens bij (mannelijke) collega's als ze niet op hun plek zitten. En dan gaan ze gewoon hun hele verhaal houden, waarna ik ze halverwege onderbreek dat diegene niet op zijn plek zit.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Op werk neem ik de telefoon van mijn vrouwelijke collega als ik op haar stoel zit op met haar naam. Geeft altijd wel leuke reacties.
Op je vaste lijn gebeld worden en dan zeggen 'bel later maar even terug, ik rijd net een tunnel in gkeggg skkkhhcccc.. tu tu'Ik heb een keer halverwege ene gesprek gezegd "we rijden nu de schipholtunel in!"... Alle mensen om me heenin de trein van Utrecht naar Leiden keken HEEL verschrikt om zich heen, en ik was van het veel te langdradige gesprek afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geweldig.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb een keer halverwege ene gesprek gezegd "we rijden nu de schipholtunel in!"... Alle mensen om me heenin de trein van Utrecht naar Leiden keken HEEL verschrikt om zich heen, en ik was van het veel te langdradige gesprek af
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb een keer halverwege ene gesprek gezegd "we rijden nu de schipholtunel in!"... Alle mensen om me heenin de trein van Utrecht naar Leiden keken HEEL verschrikt om zich heen, en ik was van het veel te langdradige gesprek af
Heh?quote:Op maandag 24 mei 2010 01:14 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ik belde ooit mijn tante...kreeg mijn oom aan de foon.
Hij zo van met de politie!
Ik zo van![]()
![]()
Doeusniezogeknie...lol
U spreekt met de politie!
Ik zeg echt niet...![]()
![]()
![]()
![]()
Nou goed had ik dus toch een verkeerd nr gedraait...aarfffffff![]()
Nummerherkenning is een bitch.quote:Op maandag 24 mei 2010 01:12 schreef MidnightB00m het volgende:
Hahaha geweldig, ik heb te vaak dingen uitgeprobeerd op de huisstelefoon van mijn ouders, o.a. voicemail faken en opnemen als Chinees. Maar word nu ook terug gepakt. Vooral één tante van mij kan goed haar stem vervormen en met verschillende accenten praten, waar ik dan weer intuin als ik fatsoenlijk de telefoon opneem![]()
... maar kan wel in plaats van Matt Demon een keer een naam van andere vrouwelijke BN'er gebruiken
Op je vaste lijn gebeld worden en dan zeggen 'bel later maar even terug, ik rijd net een tunnel in gkeggg skkkhhcccc.. tu tu'ook niet als je een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang telefoonsnoer hebt ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 24 mei 2010 10:20 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
ook niet als je een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang telefoonsnoer hebt ?
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 02:32 schreef pepu het volgende:
Hier es die telekommunikasie maatskappy van Suid-Afrika. Al die lijntjies sijn beset.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...
quote:Op maandag 24 mei 2010 14:37 schreef RaakKinderCola het volgende:
Een vriend van me heeft zo'n Voicemail:
*Hee met <naam>*
*Ja, ja goed man met jou?*
*oke mooizo*
*NEEM NA DE TOON UW BERICHT OP*
aargh dan zit je zo hee alles goed te zeggen enzo en dan kom je erachter dat het een voicemail is
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 02:32 schreef pepu het volgende:
Of in als je in een auto zit, ophangen met:WHAAAAAAAAAA!!quote:Op donderdag 27 mei 2010 07:46 schreef stefanmathe het volgende:
Raar opnemen is 1. Raar afkondigen is altijd leuker.
Laatst belde ik met mijn directeur over een klusje en vlak voordat ik ophing zei ik :" Ik ook van jou!....."
Had je het gezicht moeten zien van mijn collega :p
Ook leuk is hem dan bellen, vragen hoe het met hem is en zo...
Dan vraag je: "waarom bel je mij eigenlijk?"
Dan zegt hij:"Hoezo? Jij belde mij!"
En dan ik weer:" Oh, dan ben ik verkeerd verbonden..."
En dan vlak voordat je ophangt nog even: "Ik ook van jou!"
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:19 schreef stornis het volgende:
goedemiddag met esteban julio ricardo montoya de lá Rosa ramirez babbesjabbelabbedabbedingdong
met homobar bob, met bob!quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:47 schreef broodroostert het volgende:
"trekclub het lamme handje waarmee kan ik u van dienst zijn?"
na een goeie rokers hoest
"astma informatie lijn, u spreekt met andrea. waarmee kan ik u helpen?"
Meestal stomp ik m'n vriendin even keihard onverwachts op haar neus voor ik de telefoon opneemquote:"Goeie" grappen voor het opnemen van de telefoon.
Te flauw...quote:Op maandag 7 juni 2010 17:50 schreef Two het volgende:
Als een call center je een telefoon abonnement aan probeert te smeren, beweren dat je geen telefoon hebt is ook altijd een succes!
quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:07 schreef Cyaa het volgende:
[..]
Meestal stomp ik m'n vriendin even keihard onverwachts op haar neus voor ik de telefoon opneem![]()
Kan ze altijd wel om lachen. Het verrassingseffect is er helaas ondertussen wel van af. Af en toe van ringtone veranderen werkt wel.
Ja, seg bruut! Doe dah us nie!quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:41 schreef M4a1 het volgende:
Opnemen met de naam van degene die belt
*Ring* (Bob belt)
M4a1: "Hey met Bob!"
Bob: "...uh ik euh... ja hoi, euh...... met ...Bob?
"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |