dat dusquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:26 schreef SolidArt het volgende:
Ha Lo, met Wie...
(pauze)
Ha Wie, met Lo!
...
dat is ongeveer hetzelfde als:quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:30 schreef waslap het volgende:
Met de alarmcentrale, we sturen nu een ambulance
en dan ophangen (tuut tuut tuut tuut)
Whahahaha, ik heb net 2x gelacht om deze! 1x toen ik hem gelezen had, en nog 1x toen ik hem door had!quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:32 schreef Schunckelstar het volgende:
dat is ongeveer hetzelfde als:
"wacht effe,ik zet mijn vrachtwagen effe in de achteruit"
Dat doe ik vrijwel altijd, maar iedereen zegt dan meteen "Hey, met Rick"quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:41 schreef M4a1 het volgende:
Opnemen met de naam van degene die belt
*Ring* (Bob belt)
M4a1: "Hey met Bob!"
Bob: "...uh ik euh... ja hoi, euh...... met ...Bob?
"
Doe ik ook, maar dan meteen de engelstalige versie er achteraan.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 02:10 schreef Ofyles2 het volgende:
"Helaas. Dit nummer is niet in gebruik. Probeer opnieuw."
(Post nr. 6666)
Ik snap hem niet, doet God aan belastingfraude ofzo?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 02:22 schreef pepu het volgende:
"Met de inspecteur vd belastingen. Goed dat U me belt"
Hulde!!!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 02:32 schreef pepu het volgende:
Hier es die telekommunikasie maatskappy van Suid-Afrika. Al die lijntjies sijn beset.
Ohja, dat klinkt ook altijd zo echtquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:56 schreef the_RAVEN het volgende:
Doen alsof je stem echod is ook erg irritant
tant
tant
tant
ant
ant
nt
nt
t
t
Heb je niet iets wilders?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:55 schreef mounirk het volgende:
"Met wilders".....
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:49 schreef jordeeeh het volgende:
"Dit is de voicemail van ...., spreek uw bericht in na de piep. *toets in houdt 2 seconden*"
Nog irritanter zijn die voicemails die doen alsof iemand gewoon opneemt, en vervolgens blijkt het de voicemail te zijn terwijl jij al lekker je verhaal aan het doen was! Zoooooo irritant!!!!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:04 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
heb ik ooit keer gedaan bij een vriend van me.. en hij trapte er ook nog echt in
Iddquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:09 schreef somegirl het volgende:
[..]
Nog irritanter zijn die voicemails die doen alsof iemand gewoon opneemt, en vervolgens blijkt het de voicemail te zijn terwijl jij al lekker je verhaal aan het doen was! Zoooooo irritant!!!!
Sexhuis Beflapje met Anita, zegt u het maarr...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:08 schreef -SL- het volgende:
Goede-<insert morgen/middag/avond> Sexhuis het Lamme Handje, met Dick Cock spreekt u!
wtfquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:56 schreef mounirk het volgende:
Jullie posten wel al die leuke zinnetjes... Maar de helft durft het niet eens in de bus of op straat!!
Whehehequote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:08 schreef -SL- het volgende:
Goede-<insert morgen/middag/avond> Sexhuis het Lamme Handje, met Dick Cock spreekt u!
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:56 schreef mounirk het volgende:
Jullie posten wel al die leuke zinnetjes... Maar de helft durft het niet eens in de bus of op straat!!
Wat zei je oma?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:27 schreef Locusta het volgende:
[..]
Whehehe
Ik nam nog wel eens op met "Sexclub de Vergulden Lul", totdat mijn oma een keer opbelde
Nee was geen diss.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:56 schreef mounirk het volgende:
quote:
*broeshhhhh*quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:11 schreef PluisigNijntje het volgende:
"Hallo, met de vaatwasmachine, het antwoordapparaat is op dit moment niet thuis. Spreek uw bericht in na de spoeling."
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:29 schreef LangeJan het volgende:
Ik laat mijn telefoon altijd opnemen in het ziekenhuis. Of ik geef hem aan een vriend die het altijd voor mij opneemt.
Of ik neem mijn telefoon op met een,
[ afbeelding ]
gelacht?!quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:39 schreef vigier het volgende:
[..]
Whahahaha, ik heb net 2x gelacht om deze! 1x toen ik hem gelezen had, en nog 1x toen ik hem door had!
Daar was wel een hoop wijn voor nodig trouwens
fok +1quote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:24 schreef JohnnyH het volgende:
Of, je neemt zo op en vraagt wie het is, en als ie dan antwoord geeft gooi je je telefoon op de grond en begin je erop te stampen tot ie stuk is. Als je hem dan een keer tegen komt en vraagt waarom je dat deed zeg je: ja maar ik hem hem toch gekocht! LOLLERenzovoorts!1!!1
Goede-<insert morgen/middag/avond> Bordeel de gulzige slikker.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:08 schreef -SL- het volgende:
Ik ontken alles en zeg niets zonder mijn advocaat.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:09 schreef somegirl het volgende:
[..]
Nog irritanter zijn die voicemails die doen alsof iemand gewoon opneemt, en vervolgens blijkt het de voicemail te zijn terwijl jij al lekker je verhaal aan het doen was! Zoooooo irritant!!!!
Origineel.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Hallo met <insert naam>
(wacht ff 10 seconden en luister naar alles wat degene die belt te zeggen heeft)
Ik ben er niet, spreek iets in na de piep
hee leuke grol zeg!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Hallo met <insert naam>
(wacht ff 10 seconden en luister naar alles wat degene die belt te zeggen heeft)
Ik ben er niet, spreek iets in na de piep
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:06 schreef Xilantof het volgende:
Als ze je bellen en je gewoon opneemt:
- Hallo met Xilantof
Ja hoi! Met [naam]! Schikt het even?
- Ja hoor, hij ging toch...!
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:49 schreef NED het volgende:
Ik neem wel eens op en dan ff niks zeggen en wachten tot de andere kant een voorzichtige hallo? zegt en dan ineens zo hard als je kan in de telefoon JA HALLLLO!!!!!!! schreeuwen
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:49 schreef NED het volgende:
Ik neem wel eens op en dan ff niks zeggen en wachten tot de andere kant een voorzichtige hallo? zegt en dan ineens zo hard als je kan in de telefoon JA HALLLLO!!!!!!! schreeuwen
ik moest hardop lachenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:49 schreef NED het volgende:
Jij kan m inderdaad als grap gebruiken, ik nietquote:Op zondag 30 maart 2008 22:07 schreef Charlei het volgende:
hallo, met de leukste en inteligenste jongen/meisje van Nederland.
Heeft u ook pringles?quote:Op maandag 31 maart 2008 00:31 schreef Flatmo het volgende:
Goedenmiddag, met de Nibb-it informatielijn, waarmee kan ik u van dienst zijn?
Maar die werkt alleen als een 12 jarig meisje aan de andere kant van de lijn zit... dus een beetje apart dat je die post hoor..quote:Op maandag 31 maart 2008 00:36 schreef pepu het volgende:
Я приносил им извинения за свое предубеждение, ибо я считал, что именно из-за антисемитизма мир не встал на защиту евреев, что нацистский геноцид не имел для остальных никакого значения, поскольку объектом уничтожения были
Moest hardop lachenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:49 schreef NED het volgende:
"Platinum Poes" doet het ook goed.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:07 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Moest hardop lachen!
![]()
*Goedemiddag, sexshop de gouden eikel''
hahahaquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:49 schreef NED het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |