Oh dat was me dus ontgaan.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die is van FOK!games en moest dus weer terug toen ik stopte
Hoeveel heb je daarvoor betaald? Ik ben erg aan het twijfelen om een ps3 te kopen, maar vind ¤500,- voor een beetje pakket nog nét iets teveel voor de tijd die ik ermee zal gaan spelen...quote:Op maandag 31 maart 2008 17:01 schreef kreuk050 het volgende:
Hallo allemaal.
Ik heb vanmiddag een PS3 met Fifa 08, Ratchet en GT5 gekocht.
Cool hoor, maar ik heb nog geen vrienden!! Voeg me toe met id: KREUKNEUS
My thoughts exactly, ziet er erg strak uit. Alleen die genre indeling hoeft van mij niet.quote:
Dat kloptquote:Op maandag 31 maart 2008 16:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tja, maar dat is eigenlijk teveel gedoe. De PS3 kan daarnaast toch PS2 games upscalen?
Ziet er erg goed uitquote:Op maandag 31 maart 2008 17:05 schreef Sackboy het volgende:
PSN Store re-design:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb m in 2008 nog gezienquote:Op maandag 31 maart 2008 16:07 schreef Fallen het volgende:
[..]
Die sinds eind 2007 eigenlijk echt niet meer te vinden zijn...
PS3 40 GB + 1 controller + Uncharted: Drake's Fortune + Ratchet & Clank was vorige week 399 bij de Mediamarkt, weet niet of dat nu nog steeds zo is.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:12 schreef WebForce het volgende:
[..]
Hoeveel heb je daarvoor betaald? Ik ben erg aan het twijfelen om een ps3 te kopen, maar vind ¤500,- voor een beetje pakket nog nét iets teveel voor de tijd die ik ermee zal gaan spelen...
Nee kan niet, Pal versie heeft censuur, de NTSC versie niet.. die moet je hebben dus...quote:Op maandag 31 maart 2008 11:30 schreef Strolie75 het volgende:
Kun je vijanden nu wel of niet onthoofden in Ninja Gaiden Sigma? PAL versie is gecensureerd, maar geld dat ook voor de NTSC-versie?
quote:Honors for This Video:
#85 - Most Viewed (Today) - Entertainment - Netherlands
* Ash luckyquote:Op zondag 30 maart 2008 09:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat een energie
-edit-
Ha, op het einde gaat ze los.
Leuk meisje, bofkont!
quote:
Bedankt! Was ook een rotklus!quote:Op zondag 30 maart 2008 19:20 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ze rockt! En leuk gedaan met de edit!
Ik voeg je ook wel ff toequote:Op maandag 31 maart 2008 17:01 schreef kreuk050 het volgende:
Hallo allemaal.
Ik heb vanmiddag een PS3 met Fifa 08, Ratchet en GT5 gekocht.
Cool hoor, maar ik heb nog geen vrienden!! Voeg me toe met id: KREUKNEUS
quote:Call of Duty 4 een monstersucces online
Enkele maanden geleden verscheen Infinity Wards Call of Duty 4 op de PC, de PlayStation 3 en de Xbox 360. De drie versies verkochten samen meer dan zeven miljoen exemplaren en miljoenen spelers genieten online van het spel.
Infinity Ward meldt vandaag dat de game ook online een immens succes is, op de Xbox 360 alleen al spelen dagelijks 1,3 miljoen mensen online met Call of Duty 4. Producer Mark Rubin vergelijkt dit met Halo 3 dat dagelijks maar 854.000 tot een miljoen spelers haalt.En dat zijn dan alleen maar de Xbox 360 cijfers. Infinity Ward heeft geen concrete cijfers voor de PlayStation 3 en de PC, maar op de PlayStation 3 zijn de cijfers monsterlijk hoog. Call of Duty 4 verslaat elke andere game op het systeem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |