Wat mist jij dan?quote:
Een tvp in deze topic.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:28 schreef Fallen het volgende:
[..]
Wat mist jij dan?![]()
Iemand trouwens al aan de slag geweest met Everybody's Golf? Lijkt me een leuk spel, maar wil userreviews hier op FOK!
Ja, ze zijn ook zo makkelijk te monteren zoals uit het filmpje blijktquote:Op zondag 30 maart 2008 22:23 schreef Sackboy het volgende:
Deze moet ik hebben:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie ook filmpje
Eindelijk goede triggers voor de PS3
Heb je het filmpje wel afgekeken? Hij probeert het met 1 hand te doen, geen wonder dat dat niet gaat. En bovendien, ze moeten er natuurlijk wel goed op zitten anders vallen ze er zo weer afquote:Op zondag 30 maart 2008 22:36 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ja, ze zijn ook zo makkelijk te monteren zoals uit het filmpje blijkt
Damn, waar te halen? GTA IV gasgeven/remmen met die achterlijke standaard triggers lijkt me een hel.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:23 schreef Sackboy het volgende:
Deze moet ik hebben:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie ook filmpje
Eindelijk goede triggers voor de PS3
Aah geef m wat credit, hij doet t met 1 hand (ook nog eens zijn verkeerde aangezien hij met zn goeie hand filmt waarschquote:Op zondag 30 maart 2008 22:36 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ja, ze zijn ook zo makkelijk te monteren zoals uit het filmpje blijkt
Gewoon weer zo'n prut oplossing van een paar centen productiekostenquote:Op zondag 30 maart 2008 22:45 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Heb je het filmpje wel afgekeken? Hij probeert het met 1 hand te doen, geen wonder dat dat niet gaat. En bovendien, ze moeten er natuurlijk wel goed op zitten anders vallen ze er zo weer af
quote:Op zondag 30 maart 2008 23:14 schreef Kremers het volgende:
[..]
Gewoon weer zo'n prut oplossing van een paar centen productiekostenDe standaard triggers werken prima overigens. Op de PS2 nooit problemen mee gehad, ook niet met GTA.
Tja, ieder zijn voorkeur natuurlijk. Voor mij zijn de standaard trigger ook prima en hoeft die uitstulping aan de onderkant niet. GT5P gaat in ieder geval prima, alles goud tot nu toequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
vind het echt kutquote:Op zondag 30 maart 2008 23:48 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Tja, ieder zijn voorkeur natuurlijk. Voor mij zijn de standaard trigger ook prima en hoeft die uitstulping aan de onderkant niet. GT5P gaat in ieder geval prima, alles goud tot nu toe
quote:Op maandag 31 maart 2008 00:00 schreef Beach het volgende:
Heavenly Sword gekocht voor 25 euro (nieuw) en het is best tof.
Alleen vanwege de korte speelduur volgens reviews is het voor mij nu pas het kopen waard![]()
En Nariko is een lekker wijf.25 euro?! Hot daaamn, waaaaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben altijd oprecht. Vraag Wes maarquote:Op maandag 31 maart 2008 00:53 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
voel ik hier, na al die topics, een oprecht gemeenschappelijke traan
Thnxquote:Op maandag 31 maart 2008 01:25 schreef Fallen het volgende:
Nice!![]()
(en nog gefeliciteerd enzo) Wanneer komt je PS3?
False.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik ben altijd oprecht. Vraag Wes maar
mooiquote:Op maandag 31 maart 2008 09:18 schreef Sackboy het volgende:
Eerste (scans van) ingame shots GTA IV
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Buzzquote:Op maandag 31 maart 2008 15:19 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
welke grote releases kunnen we nog meer na de zomer verwachten voor de PS3, buiten GT5:P en GTA4?
quote:Op maandag 31 maart 2008 15:19 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
welke grote releases kunnen we nog meer na de zomer verwachten voor de PS3, buiten GT5:P en GTA4?
Little Big Planet en Killzone2 zijn natuurlijk de meest te verwachten titels, maar ook White Knight Story/Chronicles staat geloof ik gepland voor 2008. Dan nog wat onzekere titels als Eight Days, Motorstorm2, Resistance2, The Getaway, Prototype en The Agency.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:19 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Hoe durf je een masterpiece als MGS 4 niet te noemenquote:Op maandag 31 maart 2008 15:27 schreef Fallen het volgende:
[..]
Little Big Planet en Killzone2 zijn natuurlijk de meest te verwachten titels, maar ook White Knight Story/Chronicles staat geloof ik gepland voor 2008. Dan nog wat onzekere titels als Eight Days, Motorstorm2, Resistance2, The Getaway, Prototype en The Agency.
de gene vroeg NA de zomerquote:Op maandag 31 maart 2008 15:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoe durf je een masterpiece als MGS 4 niet te noemen
Omdat ik er al vanuit ging dat iemand zelf zo'n geweldige game niet zou vergeten?!?quote:Op maandag 31 maart 2008 15:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoe durf je een masterpiece als MGS 4 niet te noemen
owja, dat ook...quote:Op maandag 31 maart 2008 15:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
de gene vroeg NA de zomer
goed lezen sjonnie
Hmm september dus lees ik nu.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:37 schreef Wessiej het volgende:
False
WE DON'T KNOW!quote:Op maandag 31 maart 2008 15:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zeg, PS3 nerds fans! Ik heb een vraag. Ik lees allemaal dingen over een 80 GB PS3 die BC zou zijn. Ook lees ik dingen over een MGS4 bundel die BC zou zijn. Tenslotte lees ik over de 'gewone' 40 GB PS3 die in de toekomst een BC update krijgt. Ik snap het niet meer, komt er nou wel of niet de mogelijkheid om in de toekomst weer BC te zijn op de PS3 in Europa? Ik wil dat wel namelijk als ik een PS3 ga kopen!
EXPLAIN!
Koop gewoon een 60 Gig en al je problemen zijn wegquote:Op maandag 31 maart 2008 15:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zeg, PS3 nerds fans! Ik heb een vraag. Ik lees allemaal dingen over een 80 GB PS3 die BC zou zijn. Ook lees ik dingen over een MGS4 bundel die BC zou zijn. Tenslotte lees ik over de 'gewone' 40 GB PS3 die in de toekomst een BC update krijgt. Ik snap het niet meer, komt er nou wel of niet de mogelijkheid om in de toekomst weer BC te zijn op de PS3 in Europa? Ik wil dat wel namelijk als ik een PS3 ga kopen!
EXPLAIN!
Die zijn niet meer te koop (2e hands geen optie), helemaal niet meer tegen de Kerst als ik er een wil halen.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:01 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Koop gewoon een 60 Gig en al je problemen zijn weg![]()
Die sinds eind 2007 eigenlijk echt niet meer te vinden zijn...quote:Op maandag 31 maart 2008 16:01 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Koop gewoon een 60 Gig en al je problemen zijn weg![]()
80 Gig en update voor de 40 zijn niet bevestigt dus geen garantie![]()
Dus koop een 60
Anders haal je gewoon je PS2 uit de kast als je die oude zooi wilt spelen.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
EXPLAIN!
Tja, maar dat is eigenlijk teveel gedoe. De PS3 kan daarnaast toch PS2 games upscalen?quote:Op maandag 31 maart 2008 16:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Anders haal je gewoon je PS2 uit de kast als je die oude zooi wilt spelen.
Die is van FOK!games en moest dus weer terug toen ik stoptequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |