Ik moet heel erg aan dat Dreamcast spel denken,... waar je moest werken enzo,... Shenmu ofzo,... nee niet de Orka. Maar Shenmu was maar even leuk zeg maar. Ik ken het hele Yakuza spel niet overigens.quote:Op zondag 30 maart 2008 09:43 schreef Strolie75 het volgende:
Trouwens zo'n zin in Yakuza 3![]()
Wanneer komt deze in het Westen uit?
[ afbeelding ]
Yakuza op de PS2 was echt fantastisch!
Spel is niet perfect, maar wel erg tof.quote:Op zondag 30 maart 2008 10:09 schreef Chocobo het volgende:
Ik ken het hele Yakuza spel niet overigens.
Volgende keer moet ze wel een beetje lachen hoorquote:Op zondag 30 maart 2008 00:52 schreef Ash het volgende:
Ik heb afgelopen 2e paasdag m'n vriendin met een videocamera opgenomen tijdens een sessie Rock Band (ze speelt drums en gitaar op EASY en zingt op HARD).
En vandaag bezig geweest om het tot 1 geheel te krijgen en na veel knip en plak werk het volgende resultaat:
M'n vriendin die Rock Band speelt![]()
Ik heb overlaatst iets gelezen over een PS3 bundel met GTA4...quote:Op zondag 30 maart 2008 13:40 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wat is de verwachting eigenlijk? Zal Sony de launch van GTA 4 gebruiken om meer consoles tegen de huidige hoge prijs te verkopen, of zal er gelijktijdig met de launch een prijsdaling komen om maar zoveel mogelijk marktaandeel van de XBox 360 af te snoepen?
ik heb nog geen patch gezien , maar ik moet zeggen dat ik de laatste 3 dagen steeds bijna perfect online kan.quote:Op zondag 30 maart 2008 12:44 schreef janrad het volgende:
Weet iemand of er al een patch voor RB6-2 in aantocht is ? ik kom namelijk nog steeds niet online met dat spel.
Misschien is het handig dat je even zegt welk merk/type scherm je hebt. Hoe meer info, hoe beterquote:Op zondag 30 maart 2008 13:40 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb een vraagje voor de sonybots hier: Als ik een PS3 aansluit op een monitor via HDMI, en de monitor is 16:10 (1680x1050) en niet 16:9, wat gebeurt er dan? M'n monitor maakt alles wat het binnenkrijgt automatisch 1680x1050 dus ik denk dat ik dan speel met een beeld die 'langer' is dan normaal. Zijn er opties in de PS3 om er zwarte balken bij te doen zodat dat niet gebeurt?
Edit: Als ik dus 1280x720 gebruik als instellingen krijg ik geen zwarte balken. Maar ik krijg wel zwarte balken aan de zijkant als ik 1024x768 gebruik dus ik snap er niets van.![]()
quote:Op zondag 30 maart 2008 13:40 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb een vraagje voor de sonybots hier: Als ik een PS3 aansluit op een monitor via HDMI, en de monitor is 16:10 (1680x1050) en niet 16:9, wat gebeurt er dan? M'n monitor maakt alles wat het binnenkrijgt automatisch 1680x1050 dus ik denk dat ik dan speel met een beeld die 'langer' is dan normaal. Zijn er opties in de PS3 om er zwarte balken bij te doen zodat dat niet gebeurt?
Edit: Als ik dus 1280x720 gebruik als instellingen krijg ik geen zwarte balken. Maar ik krijg wel zwarte balken aan de zijkant als ik 1024x768 gebruik dus ik snap er niets van.![]()
Hoe kan je Yakuza 2 spelen dan? Dat werkt toch niet op een Europese PS2?quote:Op zondag 30 maart 2008 10:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Spel is niet perfect, maar wel erg tof.
Is een vechtspel met RPG-elementen. Verhaal en de sfeer is grandioos
speel eerst cod4 maar uit, ben je zo mee klaar...daarna uncharted, heb je in 1 weekje wel klaar (wel supervet natuurlijkquote:Op zondag 30 maart 2008 15:36 schreef B1tchwax het volgende:
Gisteren Ratchet & Clank uitgespeeld.. Heel toffe game!
Ik ben nog aan het beslissen of ik er nogmaals doorheen ga in Challenge mode of dat ik doorga met de backlog (Ik moet COD4/Orange box/Uncharted/Burnout nog uitspelen :S)
Ik heb het over Yakuza 1.quote:Op zondag 30 maart 2008 16:23 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Hoe kan je Yakuza 2 spelen dan? Dat werkt toch niet op een Europese PS2?
HP w2207hquote:Op zondag 30 maart 2008 14:44 schreef Sixty4 het volgende:
[..]
Misschien is het handig dat je even zegt welk merk/type scherm je hebt. Hoe meer info, hoe beter
Shenmuequote:Op zondag 30 maart 2008 10:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik moet heel erg aan dat Dreamcast spel denken,... waar je moest werken enzo,... Shenmu ofzo,... nee niet de Orka. Maar Shenmu was maar even leuk zeg maar. Ik ken het hele Yakuza spel niet overigens.
Nooit van dit spel gehoord, terwijl het echt wat voor mij lijkt te zijn. Het staat alleen niet op de BC-list voor de PS3quote:Op zondag 30 maart 2008 17:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb het over Yakuza 1.
Yakuza 2 schijnt deze zomer uit te komen voor de PS2. Maar die sla ik over, ik ga meteen voor deel 3 op de PS3.
quote:Op zondag 30 maart 2008 00:52 schreef Ash het volgende:
Ik heb afgelopen 2e paasdag m'n vriendin met een videocamera opgenomen tijdens een sessie Rock Band (ze speelt drums en gitaar op EASY en zingt op HARD).
En vandaag bezig geweest om het tot 1 geheel te krijgen en na veel knip en plak werk het volgende resultaat:
quote:
quote:Hi mister, wanna wrestle?
How Cutequote:
quote:Op zondag 30 maart 2008 00:52 schreef Ash het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |