Ik ben er een uurtje of twee geleden ook aan begonnen, en ik ben het helemaal met je eens!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag begonnen met Uncharted. En werkelijk fantastisch. Als Tomb Raider fan word ik helemaal blij van dit spel. Tomb Raider, met naast platformen de gameplay van Gears of War. Oh ja, en dat gecombineerd met de architectuur van ICO.
[ afbeelding ]
Sfeer
Graphics
Setting en verhaal
Serieus! Een van de mooiste games die ik deze generatie heb gespeeld! Sorry dat ik het zeg, maar na 3 levels kan ik al zeggen dat deze game op Lara poept!
Ik merk ook meteen het voordeel van Blue-Ray:
Welke taal wil je: Nederlands, Engels, Frans, Duits of Spaans?
Ondertiteling? Hebben we er ook zat van!
En geluid zeg je: Stereo, Dolby 5.1 of DTS? Kies maar.
Oh ja, en je hoort de PS3 niet. Gewoon helemaal niet! Muisstil! Liep net door de jungle. En in plaats van een stofzuiger of opstijgende helicopter hoorde ik zachtjes het geluid van insecten uit mijn surround speakers komen.
Fanboys blijven wel triest, maar ik begin ze te begrijpen. Op hardware gebied is de PS3 echt geen vergelijk met de 360. Bij Microsoft mogen ze zich in de handen knijpen met als die topgames op hun console. Godver
Met een geinstalleerde game?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:20 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik ben er een uurtje of twee geleden ook aan begonnen, en ik ben het helemaal met je eens!Hopen dat de game dat weet vol te houden tot het einde.
Hoop dat het eenmalig is en niet dat ik nu al een laserprobleem heb.
Dat.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:44 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Uncharted hoeft niet te installeren toch
Geen ideequote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:44 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Uncharted hoeft niet te installeren toch
Wacht maar tot je het uitgespeeld hebt, dan vind je het waarschijnlijk ook een overrated, eentonig kut spel.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag begonnen met Uncharted. En werkelijk fantastisch. Als Tomb Raider fan word ik helemaal blij van dit spel. Tomb Raider, met naast platformen de gameplay van Gears of War. Oh ja, en dat gecombineerd met de architectuur van ICO.
[ afbeelding ]
Sfeer
Graphics
Setting en verhaal
Serieus! Een van de mooiste games die ik deze generatie heb gespeeld! Sorry dat ik het zeg, maar na 3 levels kan ik al zeggen dat deze game op Lara poept!
Ik merk ook meteen het voordeel van Blue-Ray:
Welke taal wil je: Nederlands, Engels, Frans, Duits of Spaans?
Ondertiteling? Hebben we er ook zat van!
En geluid zeg je: Stereo, Dolby 5.1 of DTS? Kies maar.
Oh ja, en je hoort de PS3 niet. Gewoon helemaal niet! Muisstil! Liep net door de jungle. En in plaats van een stofzuiger of opstijgende helicopter hoorde ik zachtjes het geluid van insecten uit mijn surround speakers komen.
Fanboys blijven wel triest, maar ik begin ze te begrijpen. Op hardware gebied is de PS3 echt geen vergelijk met de 360. Bij Microsoft mogen ze zich in de handen knijpen met als die topgames op hun console. Godver
Same here, ze hebben wel spijt zegquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:30 schreef SToRM81 het volgende:
Ik heb mijn GT5:P van Play.com nog niet ontvangen, maar ze hebben me ondertussen wel al 2 verschillende kortingsbonnen gestuurd via mail vanwege een iets vertraagde levering (1 voor GTA4 en 1 voor LBP)
Heb ik ook gehad, maar de levering was toch eigenlijk helemaal niet vertraagd? Die van mij is 26 maart op de post gegaan volgens hun. Anyway, ik denk dat ie pas aan het eind van de week binnenkomt. Ik heb namelijk ook een ander spel bij ze besteld en die is op 24 maart verzonden, maar die is nog niet binnengekomen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:30 schreef SToRM81 het volgende:
Ik heb mijn GT5:P van Play.com nog niet ontvangen, maar ze hebben me ondertussen wel al 2 verschillende kortingsbonnen gestuurd via mail vanwege een iets vertraagde levering (1 voor GTA4 en 1 voor LBP)
Ik vond m gewoon goed tot aan het eind. Er komen nog genoeg verrassingen op het gebied van verhaal en gameplayquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Wacht maar tot je het uitgespeeld hebt, dan vind je het waarschijnlijk ook een overrated, eentonig kut spel.
Het Tomb raider gedeelte heb je nu wel gehad, nu knal je alleen nog maar naar het einde toe.. tot aan verveling toe.
Me2 Erg vette gamequote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:57 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik vond m gewoon goed tot aan het eind. Er komen nog genoeg verrassingen op het gebied van verhaal en gameplay
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:47 schreef GGMM het volgende:
Niet zo slim om die psn namen op alfabetische volgorde te sorteren.
quote:Op zondag 30 maart 2008 00:52 schreef Ash het volgende:
Ik heb afgelopen 2e paasdag m'n vriendin met een videocamera opgenomen tijdens een sessie Rock Band (ze speelt drums en gitaar op EASY en zingt op HARD).
En vandaag bezig geweest om het tot 1 geheel te krijgen en na veel knip en plak werk het volgende resultaat:
M'n vriendin die Rock Band speelt![]()
Hahaquote:Op zondag 30 maart 2008 00:52 schreef Ash het volgende:
Ik heb afgelopen 2e paasdag m'n vriendin met een videocamera opgenomen tijdens een sessie Rock Band (ze speelt drums en gitaar op EASY en zingt op HARD).
En vandaag bezig geweest om het tot 1 geheel te krijgen en na veel knip en plak werk het volgende resultaat:
Wat een energiequote:Op zondag 30 maart 2008 00:52 schreef Ash het volgende:
Ze rockedquote:Op zondag 30 maart 2008 00:52 schreef Ash het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |