quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:38 schreef AnTjUh het volgende:
dalijk gaan ze om t echie matten
Aha, dat had ik niet meegekregen!quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Behalve Jaap dan, en die telt wel voor twee....
Dinos traint dus meerdere keren per week.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dinos is een waardig tegenstander, maar voor mij was het toch wel 50-50. Ik weet niet wie het onderspit zou delven als het om het eggie was...
Nee... onze alleskunner dacht waarschijnlijk echt dat hij zo ongeveer met de K1 top meedraaide qua niveauquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:40 schreef tho_Omas het volgende:
Hij is gewoon fucking ingemaakt en krijgt het niet verkropt
Hij heeft 1 keer een onofficiele wedstrijd gevochten zegt hij net.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:40 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dinos traint dus meerdere keren per week.
Heeft een gala gevochten tegen een betere tegenstander dan Yuri.
En weegt 90 kilo...dus 15 kilo meer.
Ronde 1 was voor Dinos omdat Brian viel.
Ronde 2 en 3 waren gewoon voor Brian.
twiet twiet, koekoek koekoekquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:40 schreef T-lex het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:39 schreef MissSomebody het volgende:
Dino, voor mij heb je al gescoord .....hulde dus..!!!
Kom op NMNS, als Dinos zich niet in had hoeven te houden had die lap van Brian meerdere keren op de grond gelegen, met de kop van Brian er nog in.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dinos is een waardig tegenstander, maar voor mij was het toch wel 50-50. Ik weet niet wie het onderspit zou delven als het om het eggie was...
Zo sneu dat die Dinos er alleen voor staat. Ze zouden Brian nu allemaal kunnen terroriseren.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee... onze alleskunner dacht waarschijnlijk echt dat hij zo ongeveer met de K1 top meedraaide qua niveau
Hee Guus.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:42 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
twiet twiet, koekoek koekoek![]()
![]()
![]()
duuuuuuuh? koekoek.
Brian moest zich ook inhouden toch? En dat deed hij ook....quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kom op NMNS, als Dinos zich niet in had hoeven te houden had die lap van Brian meerdere keren op de grond gelegen, met de kop van Brian er nog in.
Alles in het kwadraat en voordeel van Brein telt nu......quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:43 schreef mazaru het volgende:
Tsssssss nou is het ineens een groot punt dat Dinos 15 kilo zwaarder is. Dat Yuri een meter korter was heb in niemand over gehoord
Dan heb jij toch naar andere streams zitten kijken dan ik.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:40 schreef T-lex het volgende:
[..]
Het ging toch echt wel even harder dan "zo maar even sparren". Maar ja, meer mocht het eigenlijk ook niet zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Brian moest zich ook inhouden toch? En dat deed hij ook....
Ja ze zater elkaar wel op te fokken, maar ook sparren kan er hard aan toe gaan....Brian kwam immers ook al een keer thuis van een training met een rib die niet helemaal meer lekker was.....quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het ging toch echt wel even harder dan "zo maar even sparren". Maar ja, meer mocht het eigenlijk ook niet zijn.
Ach ja, objectief zijn, ik probeer het ook, maar het lukt me niet altijdquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mensen hier die nu vertellen dat Brian een pak slaag hebben gehad verzoek ik maar even naar de fimpjes te kijken zodra ze er staan. Dat wat jullie immer maar graag willen zien is er in 80 procent van de gevallen gewoon niet.....
Gewoon pech voor de meeste Cossers
Ik denk dat er na vanavond meer nodig is dan alleen maar pammetjes. Wellicht zal ie aan het infuus moeten.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:47 schreef mazaru het volgende:
Dinooooooooooooooo!!
Rat heeft zijn pammetjes nodig
[ afbeelding ]
+1....en dan Amandag te grazen nemenquote:
Ik vergeef het jequote:Op woensdag 26 maart 2008 23:50 schreef mootie het volgende:
Ow bedenk me nu pas dat ik net geen OP heb gemaakt
Wat moeten we nu,had al hetzelfdequote:Op woensdag 26 maart 2008 23:49 schreef schatje het volgende:
Tering hè, wat een slechte verliezers.
Oh ja, naast Jaap kan nu ook Huub de tering krijgen.
Eerder op de avond roept tie terwijl hij Brian aan het afkraken was, dat het een betere tegenstander was dan die Yuri.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij heeft 1 keer een onofficiele wedstrijd gevochten zegt hij net.
Fuck the system.....gewoon niet maken....quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:50 schreef mootie het volgende:
Lever je sticker maar in, verdomme!quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:50 schreef mootie het volgende:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Lever je sticker maar in, verdomme!![]()
Wat is nu eigenlijk het probleem? Brian ging op z'n gat, dat was lachen. Wat is het probleem??
Hij is minstens zo koppig als die twee slabekken tegenover hemquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:54 schreef MissSomebody het volgende:
Heerlijk die Dino laat zich niet om praten....
Dankje !!quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:53 schreef Katewalker het volgende:
Ik begrijp dat weinig het gesprek van Huub en Claire hebben beluisterd..
Huub geeft toe dat hij een tijdje niet heeft opgelet en niet in de gaten had dat Amanda en Brian veel ruzie hebben...
Claire legt hem ook de Brian en Amanda manier van denken uit.. B en A maken samen een verhaaltje en geloven daar dan in..wat een ander ook zegt..het is hun waarheid...Brian geeft aan en Amanda gaat er in mee..het wordt steeds erger..Claire observeert ze veel..
Huub gelooft dat A & B fouten gaan maken...hij wil beter gaan opletten...
Heerlijk is dat hè...;-)quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij is minstens zo koppig als die twee slabekken tegenover hemEindelijk
Hé hé, bedankt voor deze duidelijkheid modje, want dat was het dus.....quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat is nu eigenlijk het probleem? Brian ging op z'n gat, dat was lachen. Wat is het probleem??
Hij is niet de enige.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:55 schreef MissSomebody het volgende:
Dino lijkt me not a Brain fan.....![]()
Ik heb de filmpjes (bewegende caps?) gezien en zag wat ik wilde zien..Brian kreeg klop...en Brian vindt dat ook want anders was hij nu niet zo over de zeik..quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mensen hier die nu vertellen dat Brian een pak slaag hebben gehad verzoek ik maar even naar de fimpjes te kijken zodra ze er staan. Dat wat jullie immer maar graag willen zien is er in 80 procent van de gevallen gewoon niet.....
Ja maar ik vroeg iets.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hé hé, bedankt voor deze duidelijkheid modje, want dat was het dus.....
quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:58 schreef MissSomebody het volgende:
Nu maar hopen dat het script niet eindigt in...."vrede" en we begrijpen elkaar.........please Dino, grijp je kans en maak die rat af...![]()
draaf ik door....![]()
Het werd tijd dat ze dat eens door kregen. Maar ze doen er toch niks meequote:Op woensdag 26 maart 2008 23:53 schreef Katewalker het volgende:
Huub geeft toe dat hij een tijdje niet heeft opgelet en niet in de gaten had dat Amanda en Brian veel ruzie hebben...
Claire legt hem ook de Brian en Amanda manier van denken uit.. B en A maken samen een verhaaltje en geloven daar dan in..wat een ander ook zegt..het is hun waarheid...Brian geeft aan en Amanda gaat er in mee..het wordt steeds erger..Claire observeert ze veel..
echt zo'n verlaagde stem van ingehouden boosheidquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:57 schreef Scandalous het volgende:
Oh wat is Brian toch sportiefZ'n stem trilt helemaal.
Zo zie je maar weer, Claire is nog niet zo dom.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:53 schreef Katewalker het volgende:
Heb je een linkje van het filmpjequote:Op woensdag 26 maart 2008 23:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als geen fan van Brian zijnde....zie ik over en weer rake klappen.....keer op keer....meestal afgeweerd, soms er doorheen....maar let it be.....quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:57 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik heb de filmpjes (bewegende caps?) gezien en zag wat ik wilde zien..Brian kreeg klop...en Brian vindt dat ook want anders was hij nu niet zo over de zeik..
quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:58 schreef ruby het volgende:
Laat Brian zichzelf maar weer op z'n eigen grafmuil slaan. Misschien gaat ie wel knock out.
Ze heeft een zus die zich als boksbal laat gebruiken. Close enough voor Amanda.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:05 schreef noekje het volgende:
Amanda vraagt aan Dinos wat hij er nu zelf van vond.
Zij vond het niet zo goed. Hij stond teveel in z'n dekking. Zij kan het weten van zij heeft vrienden die boksen.
Vrienden!!![]()
Truste Ruudquote:Op donderdag 27 maart 2008 00:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zonder geslagen te worden ga ik ook even knock-out.
Truste Fok!![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:07 schreef Scandalous het volgende:
Ik vind het altijd zo grappig dat ze zo hard roepen dat ze miljonairs zijn, dat zij de baas zijn en zij doen wat ze focking willen. En over een uur staat er op de plasma dat ze naar bed moeten
Dat boeit ze totaal niet.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:05 schreef ruby het volgende:
Snappen ze niet dat Dino van de Febo niet te hard mocht gaan op die halve zool?
En niemand die durft te zeggen "fuck you, ik ga naar bed als ik het wil"quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:07 schreef Scandalous het volgende:
Ik vind het altijd zo grappig dat ze zo hard roepen dat ze miljonairs zijn, dat zij de baas zijn en zij doen wat ze focking willen. En over een uur staat er op de plasma dat ze naar bed moeten
quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze heeft een zus die zich als boksbal laat gebruiken. Close enough voor Amanda.
De toon van het gesprek is nu al veranderd.... Het gaat over de indeling van het huis.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:08 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat boeit ze totaal niet.
Amanda vindt dat iedereen Brian geweldig moet vinden.
Brian wil altijd over komen als de winnaar, desnoods door een leugen, maar tot die tijd laat hij Dino gewoon net zolang praten tot hij een flintertje positief zegt.
Let maar op: als Brian nog eens terug komt op het gesprek, dan is er alweer een heel eigen verhaal van gemaakt.
Als hondjes geconditioneerd.....voor een miljoen wil je wel wat doen......quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:07 schreef Scandalous het volgende:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:09 schreef MissSomebody het volgende:
<== gaat slapen...veel plezier nog!!![]()
Trustequote:Op donderdag 27 maart 2008 00:10 schreef pullup het volgende:
Ik ga er ook vandoor trusten
Gaat niet gebeuren, Jaap gaat hem erin houden.....quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:10 schreef avonne het volgende:
Is Dimitri nu ontslagen, of moet dat nog gebeuren?
Uiteindelijk gaat de Febo daarover en Jaap gaat het toch blokkeren als de miljonairs mogen stemmen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:10 schreef avonne het volgende:
+1quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Truste![]()
![]()
![]()
En voor wie er verder het komende kwartier naar bed gaat ook vast Truste![]()
![]()
Volgens mij is het (nog) niet rond, het moest unaniem en Dimitri en Jaap hebben een deal...quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:10 schreef avonne het volgende:
Ik schoot ook spontaan in de lachquote:Op donderdag 27 maart 2008 00:13 schreef ruby het volgende:
Amanda is degene die hier het meest heeft bereikt..., aldus misbaksel.
Nee preciesquote:Op donderdag 27 maart 2008 00:15 schreef chufi het volgende:
Volgens mij weten ze zelf niet meer, waar wie het nu waar over heeft en wie welk punt moet maken ....
Ho ho! Vergeet de "certificaten" niet he.. Kapster toch?quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik schoot ook spontaan in de lach
Die mensen daar hebben geen humor. Dat is toch een opmerking om je te bescheuren?
Het enige wat ze heeft geleerd is om nagelriemen tot bloedens toe te bewerken.
en derde op de NK makeup gedoe.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:17 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Ho ho! Vergeet de "certificaten" niet he.. Kapster toch?
Dat valt mij nou ook op..die drie houden zich opvallend afzijdig van wat er boven gaande is...quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:16 schreef avonne het volgende:
Toch raar dat Jaap, Claire en Huub er niet eens bij zijn om naar te luisteren.
Verbod van de Febo of zijn ze helemaal de weg kwijt?
Ik bedoel maar..quote:
Nee, dat doen de miljonairs, Dino en Dimi en vooral de Febo. Ze hebben de streamers namelijk weer wat opwinding gegeven..........met niets, noppes, nada. Nog twee keer een maandabonnement verkopen en de klus zit erop.....quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach.. volgens mij zeiken Dino en Dimi strax toch in hun broek van het lachen
Geen idee, hij klinkt altijd nogal lijzig.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:22 schreef T-lex het volgende:
Ricardo is lam? of lijkt dat zo...
Dat is ook 1 van de redenen dat ik Huub een stuk aangenamer vind.quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
't Kan aan mij liggen, maar volgens mij is dat wat Claire om haar nek draagt ongeveer een jaar of 20 te vroeg voor d'r.
Dit vind ik een mooie laatste post van deze avond..quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is ook 1 van de redenen dat ik Huub een stuk aangenamer vind.
Dimitri heeft Huub talloze keren genaaid samen met dat rattenkoppel.
Maar hij blijft het wel in perspectief zien.
[ afbeelding ]
Misschien een fietscertificaat van de lagere school. Maar voor de rest heeft ze echt niets gehaald hoor.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:17 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Ho ho! Vergeet de "certificaten" niet he.. Kapster toch?
Slaap lekkerquote:Op donderdag 27 maart 2008 00:26 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Dit vind ik een mooie laatste post van deze avond..![]()
Trusten!
quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Lees je ook de verkeerde fashion magazines?!
Van de vier deelnemersquote:
Geen idee, ik lees helemaal geen fashion magazines... maar meestal vind ik "de mode" dan ook 3x nix, dus het zou me niets verbazen als ze daar hipper dan hip zit te zijnquote:Op donderdag 27 maart 2008 00:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
maar zit ik er weer eens naast wat mode betreft
WTF is haar "beroep" nou eigenlijk??quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:27 schreef Scandalous het volgende:
Ik zet het geluid aan bij B&A en ze heeft het weer over die opmerking over haar beroepHet zit wel diep.
D'r noagelsquote:Op donderdag 27 maart 2008 00:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
WTF is haar "beroep" nou eigenlijk??
Ze kwam erin als kledingverkoopster, is ondertussen D-actrice in een RLS en verder?? Geen beroep toch?
Dat is toch een stuk onbeschofter als iemand niet willen feliciteren met een zelfbedacht feestje. Eigenlijk nog erger. Je weet immers nooit wanneer je iemand voor het laatst ziet.quote:
En toen hoorde ik toch net Amanda zeggen dat Dimitri zo'n grootheidswaanzin heeft en dan komt Brian met z'n love me me me me boekje. Bob staat er natuurlijk alleen maar op voor de vorm.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:31 schreef Scandalous het volgende:
B : Ik heb een lijst gemaakt in mijn bob marley boek van dingen die ik heb bereikt. een lijst van 16 dingen. Een kwestie van zelfvertrouwen.
veeg me op
Hij kan del slaanquote:Op donderdag 27 maart 2008 00:31 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Brieiren heeft een lijst met wel 16 punten die ie hier bereikt heeft ... Iemand ?
Het hele partijtje 'recreatief sparren' van Brian en butlervriend Dinos misschien, waarin Brian het onderspit dolf? Of de daaruit voortkomende ruzie met Dimitri (je moet je toch op iemand afreageren)?quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:33 schreef HiDiHo het volgende:
biwnog een uurtje, hooguit
iets speciaals gemist ?
Die sporen heeft ze meer nagelaten dan dat het een verdienste is maar ja, dat bedoelt ze toch echt.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh... dus daar heeft ze haar sporen (en salaris) al mee verdiend?
Toeter op mijn waterscooterquote:Op donderdag 27 maart 2008 00:35 schreef HiDiHo het volgende:
toe toe, toe toe toe, toe toe toe, toe toe, toe
Ohquote:Op donderdag 27 maart 2008 00:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Het hele partijtje 'recreatief sparren' van Brian en butlervriend Dinos misschien, waarin Brian het onderspit dolf? Of de daaruit voortkomende ruzie met Dimitri (je moet je toch op iemand afreageren)?
En dan toetoe toetoeter ik naar jouquote:
Te gemakkelijkquote:Op donderdag 27 maart 2008 00:38 schreef avonne het volgende:
nou, ik zet nog wel even 100 CP in dat Brian binnen 12 uur alsnog para wordt naar aanleiding van het gesprek met de butlers
Any takers?
Mooi lijstje !! Nog eentje dan, hij kan in zijn eigen bek pissenquote:Op donderdag 27 maart 2008 00:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij kan del slaan
Hij kan Lieke slaan
Hij kan slaan met zijn handen in zijn nek
Hij kan trappen tegen mensen die op de grond liggen
Hij kan het meest vals gitaar spelen
Hij kan met het grootste gemak zijn eigen leugens geloven
Hij kan anderhalf jaar neuken zonder een vrouw klaar te laten komen
Hij kan mensen die een potje willen sparren in de ballen trappen.
Hij kan niet tegen zijn verlies
quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mooi lijstje !! Nog eentje dan, hij kan in zijn eigen bek pissen
Nog een paar dan .....quote:
Hij kan goed natrappen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij kan del slaan
Hij kan Lieke slaan
Hij kan slaan met zijn handen in zijn nek
Hij kan trappen tegen mensen die op de grond liggen
Hij kan het meest vals gitaar spelen
Hij kan met het grootste gemak zijn eigen leugens geloven
Hij kan anderhalf jaar neuken zonder een vrouw klaar te laten komen
Hij kan mensen die een potje willen sparren in de ballen trappen.
Hij kan niet tegen zijn verlies
Nou.......... Ik kom toch ook een eind hoor
hij kan amanda slaan onder de douchquote:Op donderdag 27 maart 2008 00:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nog een paar dan .....
Hij kan lachen als een heyena.
Hij kan janken als een wijf.
Hij kan kruipen als een rat.
Nog meer, iemand ??
Slaap lekkerquote:
hij kan een paard tongenquote:Op donderdag 27 maart 2008 00:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nog een paar dan .....
Hij kan lachen als een heyena.
Hij kan janken als een wijf.
Hij kan kruipen als een rat.
Nog meer, iemand ??
Daarom, davitamon huub!quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi contrast weer, de vrolijkheid op stream 1 en 2 en het
gechaggerijn op stream 3 en 4 .........
Met een stijve lul. (In zijn bek pissen)quote:
Das de enige nuchtere in de Kooi .... Vroeger zag je hem minder daar ....quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Huub is volgens mij de enige, die zich 's avonds nog om de paarden bekommert.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:10 schreef chufi het volgende:
Huub mag dus nu toich los op B&A ..
Beter quoten:quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:18 schreef chufi het volgende:
H: Claire heeft 1 probleem en dat is dat ze de villa in is ingekomen
De datum maakt toch niet uit !quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:21 schreef kallie1 het volgende:
[..]
Beter quoten:
H: Claire heeft 1 probleem en dat is dat ze op 8 januari de villa is ingekomen.
Ik dacht eerst even dat het Jaap wasquote:Op donderdag 27 maart 2008 01:11 schreef Prospera het volgende:
Ik heb wat gemist vandaag![]()
Amanda alweer in bad![]()
[ afbeelding ]
Ik hoorde het ook en dacht , ... Zal wel voor morgenvroeg zijnquote:Op donderdag 27 maart 2008 01:23 schreef Prospera het volgende:
Jaap doet de saunatimer(?) aan en gaat dan slapen.
[ afbeelding ]
5 januari haar verjaardag. Dat zei Huub ook 5 januari.quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:21 schreef kallie1 het volgende:
[..]
Beter quoten:
H: Claire heeft 1 probleem en dat is dat ze op 8 januari de villa is ingekomen.
Nog nooit gedaan en geen idee wat je dan precies wilt hebbenquote:Op donderdag 27 maart 2008 01:28 schreef Prospera het volgende:
Kan er iemand voor de ochtendploeg een nieuwe COS/samenvatting maken?
En hier even melden?
Ik zit hier net en moet nog vanalles teruglezen.
We zitten nu op zo'n 260 posts.
Huh, zag dat helemaal niet.quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:29 schreef Lady-night het volgende:
Amanda huilt en de streams gaan eraf
Een samenvatting van deze COS met plaatjes/teksten enzo.quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:29 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan en geen idee wat je dan precies wilt hebben
Tjah weet wel precies wat er allemaal gebeurd is maar heb er geen caps van.Heb ook weinig zin om daarvoor de cos door te spittenquote:Op donderdag 27 maart 2008 01:32 schreef Prospera het volgende:
[..]
Een samenvatting van deze COS met plaatjes/teksten enzo.
Misschien wil Chuffi anders wel.
Nieuwe COS gaat nog wel een uur duren vrees ik, ik wil misschien wel .........quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:32 schreef Prospera het volgende:
[..]
Tof, als je dan nog wakker bent.quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nieuwe COS gaat nog wel een uur duren vrees ik, ik wil misschien wel .........
quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:32 schreef Prospera het volgende:
[..]
Helaas niet gezien, maar ze lagen net weer gewoon te neuken volgens mij.quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:29 schreef Lady-night het volgende:
TYquote:Op donderdag 27 maart 2008 01:40 schreef chufi het volgende:
[..]
![]()
Gaat hem niet worden
Ik heb afgelopen nacht gewerkt en ga er nu zo van tussen.... Want straks gewoon weer dag ... Maar mijn plaatjes staan vrij ter beschikking voor alllen voor de volgende COS
Mar wat doe je dan?Tekst verzamelen van posters e.d?En wat als je zelf gewoon alles gezien/meegekregen hebt?quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nieuwe COS gaat nog wel een uur duren vrees ik, ik wil misschien wel .........
Ja inderdaad, afgelopen COS teruglezen, CAPs meenemen en een opening schrijven.quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:43 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Mar wat doe je dan?Tekst verzamelen van posters e.d?En wat als je zelf gewoon
alles gezien/meegekregen hebt?
Heel ff een tent in beeld gezien, maar normaliter duurt het langer bij Breien... Dus ik denk dat het wat anders is geweest, hetgeen je gezien hebt ....quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Helaas niet gezien, maar ze lagen net weer gewoon te neuken volgens mij.
Ja, kan best zo zijn inderdaad. Nog twintig te gaan, heb een nieuwe COS gereed staan.quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Heel ff een tent in beeld gezien, maar normaliter duurt het langer bij Breien... Dus ik denk dat het wat anders is geweest, hetgeen je gezien hebt ....
Maar zoals je ziet gebeurt er nu al weinig meer en als je dan toch nog wakker denkt te zijn kun je net zo goed alvast beginnen om er iets moois van t maken in een notepadje of zo ...quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja inderdaad, afgelopen COS teruglezen, CAPs meenemen en een opening schrijven.
Behoorlijk tijdrovend soms, van 15 minuten tot anderhalf-uur .......
Precies, maar het is zo focking jammer als je op dit soort tijdstippen al deze moeite doet,quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar zoals je ziet gebeurt er nu al weinig meer en als je dan toch nog wakker denkt te zijn kun je net zo goed alvast beginnen om er iets moois van t maken in een notepadje of zo ...
viel mj ook op.quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:29 schreef Lady-night het volgende:
Nee . Niet dat ik niet wil .. Maar ik ga nu naar bed (zie mn andere post) ... en dit wordt mn laatste voor deze nacht..... Succes de komende uren ....quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Precies, maar het is zo focking jammer als je op dit soort tijdstippen al deze moeite doet,
en er komt dan vervolgens "out of nowhere" een nieuwe COS ..... zonde van je tijd dan.
Maar dit afstemmen gaat wel werken denk ik, wat mij betreft. Jij wil zeker niet ?
Ja, goed idee, jij gaat ook niet voor een nieuwe COS ?quote:Op donderdag 27 maart 2008 02:03 schreef akveor het volgende:
Help ik ff mee deze COS vol te maken...
Was een avondje met veel nieuwe opening. Ik hoop dat Claire zegt dat ze pas wil trouwen na de ontslagrode in april. Dat lijkt me het meest logisch en heeft Jaap weinig om nu al te bashen.
Nee hoor jij bent eerlijk eerst....quote:Op donderdag 27 maart 2008 02:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, goed idee, jij gaat ook niet voor een nieuwe COS ?
Mijne staat klaar ...........
COS is toch een soort van dagboek?quote:Op donderdag 27 maart 2008 02:05 schreef eusjuh het volgende:
Sorry hoor maar waarom is er geen topic dan met een dagboek?De cos nalezen en daar fragmenten utihalen is best gecompliceerd naar mijn idee.En hoe objectief zijn die posts?
Okay, dit gaat hem worden: [COS # 3451] Ontslagronde en eeuwige trouw belovenquote:Op donderdag 27 maart 2008 02:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee hoor jij bent eerlijk eerst....![]()
![]()
Ben benieuwd.
Superquote:Op donderdag 27 maart 2008 02:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Okay, dit gaat hem worden: [COS # 3451] Ontslagronde en eeuwige trouw beloven
Even geduld svp ......
Tis waar iedereen post met een eigen meningquote:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 02:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Okay, dit gaat hem worden: [COS # 3451] Ontslagronde en eeuwige trouw beloven
Even geduld svp ......
Er is niet echt een plaats voor.... misschien vroeger de SC maar daar gaat het volgens mij welhaast nooit over DGK.quote:Op donderdag 27 maart 2008 02:10 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Tis waar iedereen post met een eigen meningIn een dagboek wordt objectief gepost
Dat was ook de bedoeling .........maar ga nu de OP schrijven, damn.quote:Op donderdag 27 maart 2008 02:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Ah de TT beloofd vele discussies over dat onozele plan.
LOL... kijk ik ondertussen even naar hottie Vannessa Roussau.quote:Op donderdag 27 maart 2008 02:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling .........maar ga nu de OP schrijven, damn.
Oke.Ben het gewend van andere forums en daar werkt het dus vroeg af waarom hier nietquote:Op donderdag 27 maart 2008 02:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Er is niet echt een plaats voor.... misschien vroeger de SC maar daar gaat het volgens mij welhaast nooit over DGK.
Sterkte, volgende keer doe ik hem wel 's nachts en ik weet dat een half uur/uur werken aan de COS 's nachts niet fijn is.quote:Op donderdag 27 maart 2008 02:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling .........maar ga nu de OP schrijven, damn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |