quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:38 schreef AnTjUh het volgende:
dalijk gaan ze om t echie matten
Aha, dat had ik niet meegekregen!quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Behalve Jaap dan, en die telt wel voor twee....
Dinos traint dus meerdere keren per week.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dinos is een waardig tegenstander, maar voor mij was het toch wel 50-50. Ik weet niet wie het onderspit zou delven als het om het eggie was...
Nee... onze alleskunner dacht waarschijnlijk echt dat hij zo ongeveer met de K1 top meedraaide qua niveauquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:40 schreef tho_Omas het volgende:
Hij is gewoon fucking ingemaakt en krijgt het niet verkropt
Hij heeft 1 keer een onofficiele wedstrijd gevochten zegt hij net.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:40 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dinos traint dus meerdere keren per week.
Heeft een gala gevochten tegen een betere tegenstander dan Yuri.
En weegt 90 kilo...dus 15 kilo meer.
Ronde 1 was voor Dinos omdat Brian viel.
Ronde 2 en 3 waren gewoon voor Brian.
twiet twiet, koekoek koekoekquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:40 schreef T-lex het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:39 schreef MissSomebody het volgende:
Dino, voor mij heb je al gescoord .....hulde dus..!!!
Kom op NMNS, als Dinos zich niet in had hoeven te houden had die lap van Brian meerdere keren op de grond gelegen, met de kop van Brian er nog in.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dinos is een waardig tegenstander, maar voor mij was het toch wel 50-50. Ik weet niet wie het onderspit zou delven als het om het eggie was...
Zo sneu dat die Dinos er alleen voor staat. Ze zouden Brian nu allemaal kunnen terroriseren.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee... onze alleskunner dacht waarschijnlijk echt dat hij zo ongeveer met de K1 top meedraaide qua niveau
Hee Guus.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:42 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
twiet twiet, koekoek koekoek![]()
![]()
![]()
duuuuuuuh? koekoek.
Brian moest zich ook inhouden toch? En dat deed hij ook....quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kom op NMNS, als Dinos zich niet in had hoeven te houden had die lap van Brian meerdere keren op de grond gelegen, met de kop van Brian er nog in.
Alles in het kwadraat en voordeel van Brein telt nu......quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:43 schreef mazaru het volgende:
Tsssssss nou is het ineens een groot punt dat Dinos 15 kilo zwaarder is. Dat Yuri een meter korter was heb in niemand over gehoord
Dan heb jij toch naar andere streams zitten kijken dan ik.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:40 schreef T-lex het volgende:
[..]
Het ging toch echt wel even harder dan "zo maar even sparren". Maar ja, meer mocht het eigenlijk ook niet zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Brian moest zich ook inhouden toch? En dat deed hij ook....
Ja ze zater elkaar wel op te fokken, maar ook sparren kan er hard aan toe gaan....Brian kwam immers ook al een keer thuis van een training met een rib die niet helemaal meer lekker was.....quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het ging toch echt wel even harder dan "zo maar even sparren". Maar ja, meer mocht het eigenlijk ook niet zijn.
Ach ja, objectief zijn, ik probeer het ook, maar het lukt me niet altijdquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mensen hier die nu vertellen dat Brian een pak slaag hebben gehad verzoek ik maar even naar de fimpjes te kijken zodra ze er staan. Dat wat jullie immer maar graag willen zien is er in 80 procent van de gevallen gewoon niet.....
Gewoon pech voor de meeste Cossers
Ik denk dat er na vanavond meer nodig is dan alleen maar pammetjes. Wellicht zal ie aan het infuus moeten.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:47 schreef mazaru het volgende:
Dinooooooooooooooo!!
Rat heeft zijn pammetjes nodig
[ afbeelding ]
+1....en dan Amandag te grazen nemenquote:
Ik vergeef het jequote:Op woensdag 26 maart 2008 23:50 schreef mootie het volgende:
Ow bedenk me nu pas dat ik net geen OP heb gemaakt
Wat moeten we nu,had al hetzelfdequote:Op woensdag 26 maart 2008 23:49 schreef schatje het volgende:
Tering hè, wat een slechte verliezers.
Oh ja, naast Jaap kan nu ook Huub de tering krijgen.
Eerder op de avond roept tie terwijl hij Brian aan het afkraken was, dat het een betere tegenstander was dan die Yuri.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij heeft 1 keer een onofficiele wedstrijd gevochten zegt hij net.
Fuck the system.....gewoon niet maken....quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:50 schreef mootie het volgende:
Lever je sticker maar in, verdomme!quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:50 schreef mootie het volgende:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Lever je sticker maar in, verdomme!![]()
Wat is nu eigenlijk het probleem? Brian ging op z'n gat, dat was lachen. Wat is het probleem??
Hij is minstens zo koppig als die twee slabekken tegenover hemquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:54 schreef MissSomebody het volgende:
Heerlijk die Dino laat zich niet om praten....
Dankje !!quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:53 schreef Katewalker het volgende:
Ik begrijp dat weinig het gesprek van Huub en Claire hebben beluisterd..
Huub geeft toe dat hij een tijdje niet heeft opgelet en niet in de gaten had dat Amanda en Brian veel ruzie hebben...
Claire legt hem ook de Brian en Amanda manier van denken uit.. B en A maken samen een verhaaltje en geloven daar dan in..wat een ander ook zegt..het is hun waarheid...Brian geeft aan en Amanda gaat er in mee..het wordt steeds erger..Claire observeert ze veel..
Huub gelooft dat A & B fouten gaan maken...hij wil beter gaan opletten...
Heerlijk is dat hè...;-)quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij is minstens zo koppig als die twee slabekken tegenover hemEindelijk
Hé hé, bedankt voor deze duidelijkheid modje, want dat was het dus.....quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat is nu eigenlijk het probleem? Brian ging op z'n gat, dat was lachen. Wat is het probleem??
Hij is niet de enige.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:55 schreef MissSomebody het volgende:
Dino lijkt me not a Brain fan.....![]()
Ik heb de filmpjes (bewegende caps?) gezien en zag wat ik wilde zien..Brian kreeg klop...en Brian vindt dat ook want anders was hij nu niet zo over de zeik..quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mensen hier die nu vertellen dat Brian een pak slaag hebben gehad verzoek ik maar even naar de fimpjes te kijken zodra ze er staan. Dat wat jullie immer maar graag willen zien is er in 80 procent van de gevallen gewoon niet.....
Gewoon pech voor de meeste Cossers
Ja maar ik vroeg iets.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hé hé, bedankt voor deze duidelijkheid modje, want dat was het dus.....
quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:58 schreef MissSomebody het volgende:
Nu maar hopen dat het script niet eindigt in...."vrede" en we begrijpen elkaar.........please Dino, grijp je kans en maak die rat af...![]()
draaf ik door....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |