quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:23 schreef noekje het volgende:
Die gaat zichzelf weer slaan vanavond. Niemand weet in welke frustratie hij leeft en hij wil zichzelf natuurlijk wel beschermen.
Go Brian!
Zo iets en omdat Dimi dus zn afspraak zgn. nooit is nagekomen om met Breien te vechtenquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:22 schreef Leandra het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is er een recreatie-kickboxer DGK binnengekomen als vriend van Dimitri, vervolgens ontstond "spontaan" het idee voor een wedstrijd tussen Dino de recreboxer en Brian (lees: dat was al dagen geleden gescript) en omdat Brian door Dino de recreboxer, zie zich nog inhield, neer is gegaan is Dimitri nu de bad guy en moet hij per direct ontslagen worden??
Ja... dat lijkt mij in ieder bedrijf een gegronde reden voor ontslag op staande voetquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo iets en omdat Dimi dus zn afspraak zgn. nooit is nagekomen om met Breien te vechten
Ja maar Huub heeft ook nog wat rekeningen openstaan met Dimitri. Die ziet hem dus ook liever gaan dan komen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:26 schreef MissSomebody het volgende:
Jeemig...wordt een avondje ontslaan butler of niet en Huub......damnn wat val je mij tegen...ga verdorie tegen die rattenfamilie in....![]()
zal wel niet mogen van de febo.......![]()
Ja,......dat dacht ik nu ook.......hahahahha...quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat een reacties tegen Braajen Ik dacht dat hij zo populair was geworden![]()
![]()
![]()
Nee joh, twee bikkels flink aan het sparren, de uitslag.............no contest.....quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:27 schreef avonne het volgende:
Heb ik wat gemist? Brian is neer gegaan ?
*gauw streams aan en bij lezen !
Yep.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:22 schreef Leandra het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is er een recreatie-kickboxer DGK binnengekomen als vriend van Dimitri, vervolgens ontstond "spontaan" het idee voor een wedstrijd tussen Dino de recreboxer en Brian (lees: dat was al dagen geleden gescript) en omdat Brian door Dino de recreboxer, die zich nog inhield, neer is gegaan is Dimitri nu de bad guy en moet hij per direct ontslagen worden??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |