Nou en waar waren rat en Amanda toen,die lagen in een deuk.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:04 schreef mazaru het volgende:
LOL
Huub vind het al lang best dat die Dimitri opzout. Dimitri was hartstikke pro rat en del
En juist om B & A te narren zou hij juist niet tegen Dimitri in moeten gaan.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:04 schreef mazaru het volgende:
LOL
Huub vind het al lang best dat die Dimitri opzout. Dimitri was hartstikke pro rat en del
Ik moest gelijk hier aan denkenquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bah bah bah, ik kots niet alleen op Brian en Amanda, maar ook op Huub, Claire en Jaap
Das dan ook de enige gelijkenisquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik moest gelijk hier aan denken![]()
[ afbeelding ]
Je kunt hem toch bijna geen ongelijk meer geven? Je zult er maar zitten tussen die idioten... en nuchter zijnquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:07 schreef T-lex het volgende:
Mikey lult weer alsof die crack gerookt heeft....
Tuurlijk wel. Rat en del winden Dimitri zo weer om hen vingertje. En dan gaat die ze weer helpen Huub te zieken.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En juist om B & A te narren zou hij juist niet tegen Dimitri in moeten gaan.
Zo langzamerhand welquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Das dan ook de enige gelijkenis![]()
Heb jij overal een passend gifje op?
Of samen met Brian...quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik moest gelijk hier aan denken![]()
[ afbeelding ]
En dat is nou het mooie: omdat ze die villa geen van allen verdienen te winnen, wordt het programma beëindigd voor de villa vrijkomtquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:10 schreef rooie3 het volgende:
Ben eruit laat Brian die villa maar winnen.Hij speelt het slimst en ze zijn allemaal bang voor hem.
Huub heeft alleen maar een grote bek maar doet niks.Durft alleen maar zwervers en teammaatjes aan te pakken.
Ze zijn weggestuurd door de miljonairs voor overleg tussen de miljonairsquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hebben ze pauze? Zijn ze in staking? Of is het werkoverleg onderdeel van het werk?
quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Of samen met Brian...
[ afbeelding ][ afbeelding ]
"Vriendschappelijk" kickboxwedstrijdje.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:12 schreef tho_Omas het volgende:
Is er gevochten?
Ahquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
"Vriendschappelijk" kickboxwedstrijdje.
Oeps bedoelde de hoofdprijs.Brian speelt gewoon het slimst van allemaal ,het is jammer maar ik zie het wel zo.Huub had al zoveel kunnen doen,maar doet niks .quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat is nou het mooie: omdat ze die villa geen van allen verdienen te winnen, wordt het programma beëindigd voor de villa vrijkomt
Gek hé...tis geen ring daar boven.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:12 schreef pullup het volgende:
Dinos was dus opgedragen niet voluit te gaan
en wij dachten nogwel allemaal dat brian was uitgegledenquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:16 schreef Deisyy het volgende:
Dinos: hij ging goed neer.
Dimitri: Hij ging zo op zijn reet zitten.
Ach ja, zeker als je bedenkt dat de originele opzet was dat de grootste hufter zou winnen, dan is het niet meer dan logisch dat Brian wint... met een eervolle vermelding voor Huub als runner-upquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Oeps bedoelde de hoofdprijs.Brian speelt gewoon het slimst van allemaal ,het is jammer maar ik zie het wel zo.Huub had al zoveel kunnen doen,maar doet niks .
Tegen een echte vechter wel waarschijnlijk, tegen Brian nietquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:17 schreef T-lex het volgende:
[..]
Gek hé...tis geen ring daar boven.![]()
En als je met een wedstrijd zo in je dekking gaat staan net als Domino, heb je hem meteen in je nek liggen hoor.
x10quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:18 schreef Scandalous het volgende:
Retardo geeft even door dat De Miljonairs geen zin hebben in een discussie
Huub heeft die hufter dingen gedaan alleen maar voor de show en heeft niks met het spel te maken.Juist met het personeel had hij kunnen uitbuiten,wat Brian en Amanda ook altijd doen.Weer een gemiste kans en dan verdien je het ook niet om te winnen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach ja, zeker als je bedenkt dat de originele opzet was dat de grootste hufter zou winnen, dan is het niet meer dan logisch dat Brian wint... met een eervolle vermelding voor Huub als runner-up
quote:
Waar zijn de schoonmakers gebleven die de boel schoon horen te houden?quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:20 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
mooi het uitglijmoment precies in beeld
Helemaal goedquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:22 schreef Leandra het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is er een recreatie-kickboxer DGK binnengekomen als vriend van Dimitri, vervolgens ontstond "spontaan" het idee voor een wedstrijd tussen Dino de recreboxer en Brian (lees: dat was al dagen geleden gescript) en omdat Brian door Dino de recreboxer, zie zich nog inhield, neer is gegaan is Dimitri nu de bad guy en moet hij per direct ontslagen worden??
quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:23 schreef noekje het volgende:
Die gaat zichzelf weer slaan vanavond. Niemand weet in welke frustratie hij leeft en hij wil zichzelf natuurlijk wel beschermen.
Go Brian!
Zo iets en omdat Dimi dus zn afspraak zgn. nooit is nagekomen om met Breien te vechtenquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:22 schreef Leandra het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is er een recreatie-kickboxer DGK binnengekomen als vriend van Dimitri, vervolgens ontstond "spontaan" het idee voor een wedstrijd tussen Dino de recreboxer en Brian (lees: dat was al dagen geleden gescript) en omdat Brian door Dino de recreboxer, zie zich nog inhield, neer is gegaan is Dimitri nu de bad guy en moet hij per direct ontslagen worden??
Ja... dat lijkt mij in ieder bedrijf een gegronde reden voor ontslag op staande voetquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo iets en omdat Dimi dus zn afspraak zgn. nooit is nagekomen om met Breien te vechten
Ja maar Huub heeft ook nog wat rekeningen openstaan met Dimitri. Die ziet hem dus ook liever gaan dan komen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:26 schreef MissSomebody het volgende:
Jeemig...wordt een avondje ontslaan butler of niet en Huub......damnn wat val je mij tegen...ga verdorie tegen die rattenfamilie in....![]()
zal wel niet mogen van de febo.......![]()
Ja,......dat dacht ik nu ook.......hahahahha...quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat een reacties tegen Braajen Ik dacht dat hij zo populair was geworden![]()
![]()
![]()
Nee joh, twee bikkels flink aan het sparren, de uitslag.............no contest.....quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:27 schreef avonne het volgende:
Heb ik wat gemist? Brian is neer gegaan ?
*gauw streams aan en bij lezen !
Yep.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:22 schreef Leandra het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is er een recreatie-kickboxer DGK binnengekomen als vriend van Dimitri, vervolgens ontstond "spontaan" het idee voor een wedstrijd tussen Dino de recreboxer en Brian (lees: dat was al dagen geleden gescript) en omdat Brian door Dino de recreboxer, die zich nog inhield, neer is gegaan is Dimitri nu de bad guy en moet hij per direct ontslagen worden??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |