Bah bah bah, ik kots niet alleen op Brian en Amanda, maar ook op Huub, Claire en Jaapquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:03 schreef AnTjUh het volgende:
brian zit nu zn eigen frustratie goed te praten met behulp van goodold friend huub
en claire is het er natuurlijk mee eens.....
Nou en waar waren rat en Amanda toen,die lagen in een deuk.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:04 schreef mazaru het volgende:
LOL
Huub vind het al lang best dat die Dimitri opzout. Dimitri was hartstikke pro rat en del
En juist om B & A te narren zou hij juist niet tegen Dimitri in moeten gaan.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:04 schreef mazaru het volgende:
LOL
Huub vind het al lang best dat die Dimitri opzout. Dimitri was hartstikke pro rat en del
Ik moest gelijk hier aan denkenquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bah bah bah, ik kots niet alleen op Brian en Amanda, maar ook op Huub, Claire en Jaap
Das dan ook de enige gelijkenisquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik moest gelijk hier aan denken![]()
[ afbeelding ]
Je kunt hem toch bijna geen ongelijk meer geven? Je zult er maar zitten tussen die idioten... en nuchter zijnquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:07 schreef T-lex het volgende:
Mikey lult weer alsof die crack gerookt heeft....
Tuurlijk wel. Rat en del winden Dimitri zo weer om hen vingertje. En dan gaat die ze weer helpen Huub te zieken.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En juist om B & A te narren zou hij juist niet tegen Dimitri in moeten gaan.
Zo langzamerhand welquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Das dan ook de enige gelijkenis![]()
Heb jij overal een passend gifje op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |