Hij heeft 1 keer een onofficiele wedstrijd gevochten zegt hij net.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:40 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dinos traint dus meerdere keren per week.
Heeft een gala gevochten tegen een betere tegenstander dan Yuri.
En weegt 90 kilo...dus 15 kilo meer.
Ronde 1 was voor Dinos omdat Brian viel.
Ronde 2 en 3 waren gewoon voor Brian.
twiet twiet, koekoek koekoekquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:40 schreef T-lex het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:39 schreef MissSomebody het volgende:
Dino, voor mij heb je al gescoord .....hulde dus..!!!
Kom op NMNS, als Dinos zich niet in had hoeven te houden had die lap van Brian meerdere keren op de grond gelegen, met de kop van Brian er nog in.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dinos is een waardig tegenstander, maar voor mij was het toch wel 50-50. Ik weet niet wie het onderspit zou delven als het om het eggie was...
Zo sneu dat die Dinos er alleen voor staat. Ze zouden Brian nu allemaal kunnen terroriseren.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee... onze alleskunner dacht waarschijnlijk echt dat hij zo ongeveer met de K1 top meedraaide qua niveau
Hee Guus.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:42 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
twiet twiet, koekoek koekoek![]()
![]()
![]()
duuuuuuuh? koekoek.
Brian moest zich ook inhouden toch? En dat deed hij ook....quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kom op NMNS, als Dinos zich niet in had hoeven te houden had die lap van Brian meerdere keren op de grond gelegen, met de kop van Brian er nog in.
Alles in het kwadraat en voordeel van Brein telt nu......quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:43 schreef mazaru het volgende:
Tsssssss nou is het ineens een groot punt dat Dinos 15 kilo zwaarder is. Dat Yuri een meter korter was heb in niemand over gehoord
Dan heb jij toch naar andere streams zitten kijken dan ik.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:40 schreef T-lex het volgende:
[..]
Het ging toch echt wel even harder dan "zo maar even sparren". Maar ja, meer mocht het eigenlijk ook niet zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Brian moest zich ook inhouden toch? En dat deed hij ook....
Ja ze zater elkaar wel op te fokken, maar ook sparren kan er hard aan toe gaan....Brian kwam immers ook al een keer thuis van een training met een rib die niet helemaal meer lekker was.....quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het ging toch echt wel even harder dan "zo maar even sparren". Maar ja, meer mocht het eigenlijk ook niet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |