En toen hoorde ik toch net Amanda zeggen dat Dimitri zo'n grootheidswaanzin heeft en dan komt Brian met z'n love me me me me boekje. Bob staat er natuurlijk alleen maar op voor de vorm.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:31 schreef Scandalous het volgende:
B : Ik heb een lijst gemaakt in mijn bob marley boek van dingen die ik heb bereikt. een lijst van 16 dingen. Een kwestie van zelfvertrouwen.
veeg me op
Hij kan del slaanquote:Op donderdag 27 maart 2008 00:31 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Brieiren heeft een lijst met wel 16 punten die ie hier bereikt heeft ... Iemand ?
Het hele partijtje 'recreatief sparren' van Brian en butlervriend Dinos misschien, waarin Brian het onderspit dolf? Of de daaruit voortkomende ruzie met Dimitri (je moet je toch op iemand afreageren)?quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:33 schreef HiDiHo het volgende:
biwnog een uurtje, hooguit
iets speciaals gemist ?
Die sporen heeft ze meer nagelaten dan dat het een verdienste is maar ja, dat bedoelt ze toch echt.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh... dus daar heeft ze haar sporen (en salaris) al mee verdiend?
Toeter op mijn waterscooterquote:Op donderdag 27 maart 2008 00:35 schreef HiDiHo het volgende:
toe toe, toe toe toe, toe toe toe, toe toe, toe
Ohquote:Op donderdag 27 maart 2008 00:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Het hele partijtje 'recreatief sparren' van Brian en butlervriend Dinos misschien, waarin Brian het onderspit dolf? Of de daaruit voortkomende ruzie met Dimitri (je moet je toch op iemand afreageren)?
En dan toetoe toetoeter ik naar jouquote:
Te gemakkelijkquote:Op donderdag 27 maart 2008 00:38 schreef avonne het volgende:
nou, ik zet nog wel even 100 CP in dat Brian binnen 12 uur alsnog para wordt naar aanleiding van het gesprek met de butlers
Any takers?
Mooi lijstje !! Nog eentje dan, hij kan in zijn eigen bek pissenquote:Op donderdag 27 maart 2008 00:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij kan del slaan
Hij kan Lieke slaan
Hij kan slaan met zijn handen in zijn nek
Hij kan trappen tegen mensen die op de grond liggen
Hij kan het meest vals gitaar spelen
Hij kan met het grootste gemak zijn eigen leugens geloven
Hij kan anderhalf jaar neuken zonder een vrouw klaar te laten komen
Hij kan mensen die een potje willen sparren in de ballen trappen.
Hij kan niet tegen zijn verlies
quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mooi lijstje !! Nog eentje dan, hij kan in zijn eigen bek pissen
Nog een paar dan .....quote:
Hij kan goed natrappen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij kan del slaan
Hij kan Lieke slaan
Hij kan slaan met zijn handen in zijn nek
Hij kan trappen tegen mensen die op de grond liggen
Hij kan het meest vals gitaar spelen
Hij kan met het grootste gemak zijn eigen leugens geloven
Hij kan anderhalf jaar neuken zonder een vrouw klaar te laten komen
Hij kan mensen die een potje willen sparren in de ballen trappen.
Hij kan niet tegen zijn verlies
Nou.......... Ik kom toch ook een eind hoor
hij kan amanda slaan onder de douchquote:Op donderdag 27 maart 2008 00:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nog een paar dan .....
Hij kan lachen als een heyena.
Hij kan janken als een wijf.
Hij kan kruipen als een rat.
Nog meer, iemand ??
Slaap lekkerquote:
hij kan een paard tongenquote:Op donderdag 27 maart 2008 00:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nog een paar dan .....
Hij kan lachen als een heyena.
Hij kan janken als een wijf.
Hij kan kruipen als een rat.
Nog meer, iemand ??
Daarom, davitamon huub!quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi contrast weer, de vrolijkheid op stream 1 en 2 en het
gechaggerijn op stream 3 en 4 .........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |