quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze heeft een zus die zich als boksbal laat gebruiken. Close enough voor Amanda.
De toon van het gesprek is nu al veranderd.... Het gaat over de indeling van het huis.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:08 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat boeit ze totaal niet.
Amanda vindt dat iedereen Brian geweldig moet vinden.
Brian wil altijd over komen als de winnaar, desnoods door een leugen, maar tot die tijd laat hij Dino gewoon net zolang praten tot hij een flintertje positief zegt.
Let maar op: als Brian nog eens terug komt op het gesprek, dan is er alweer een heel eigen verhaal van gemaakt.
Als hondjes geconditioneerd.....voor een miljoen wil je wel wat doen......quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:07 schreef Scandalous het volgende:
Ik vind het altijd zo grappig dat ze zo hard roepen dat ze miljonairs zijn, dat zij de baas zijn en zij doen wat ze focking willen. En over een uur staat er op de plasma dat ze naar bed moeten
quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:09 schreef MissSomebody het volgende:
<== gaat slapen...veel plezier nog!!![]()
Trustequote:Op donderdag 27 maart 2008 00:10 schreef pullup het volgende:
Ik ga er ook vandoor trusten
Gaat niet gebeuren, Jaap gaat hem erin houden.....quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:10 schreef avonne het volgende:
Is Dimitri nu ontslagen, of moet dat nog gebeuren?
Uiteindelijk gaat de Febo daarover en Jaap gaat het toch blokkeren als de miljonairs mogen stemmen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:10 schreef avonne het volgende:
+1quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Truste![]()
![]()
![]()
En voor wie er verder het komende kwartier naar bed gaat ook vast Truste![]()
![]()
Volgens mij is het (nog) niet rond, het moest unaniem en Dimitri en Jaap hebben een deal...quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:10 schreef avonne het volgende:
Ik schoot ook spontaan in de lachquote:Op donderdag 27 maart 2008 00:13 schreef ruby het volgende:
Amanda is degene die hier het meest heeft bereikt..., aldus misbaksel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |