Nee preciesquote:Op donderdag 27 maart 2008 00:15 schreef chufi het volgende:
Volgens mij weten ze zelf niet meer, waar wie het nu waar over heeft en wie welk punt moet maken ....
Ho ho! Vergeet de "certificaten" niet he.. Kapster toch?quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik schoot ook spontaan in de lach
Die mensen daar hebben geen humor. Dat is toch een opmerking om je te bescheuren?
Het enige wat ze heeft geleerd is om nagelriemen tot bloedens toe te bewerken.
en derde op de NK makeup gedoe.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:17 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Ho ho! Vergeet de "certificaten" niet he.. Kapster toch?
Dat valt mij nou ook op..die drie houden zich opvallend afzijdig van wat er boven gaande is...quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:16 schreef avonne het volgende:
Toch raar dat Jaap, Claire en Huub er niet eens bij zijn om naar te luisteren.
Verbod van de Febo of zijn ze helemaal de weg kwijt?
Ik bedoel maar..quote:
Nee, dat doen de miljonairs, Dino en Dimi en vooral de Febo. Ze hebben de streamers namelijk weer wat opwinding gegeven..........met niets, noppes, nada. Nog twee keer een maandabonnement verkopen en de klus zit erop.....quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach.. volgens mij zeiken Dino en Dimi strax toch in hun broek van het lachen
Geen idee, hij klinkt altijd nogal lijzig.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:22 schreef T-lex het volgende:
Ricardo is lam? of lijkt dat zo...
Dat is ook 1 van de redenen dat ik Huub een stuk aangenamer vind.quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
't Kan aan mij liggen, maar volgens mij is dat wat Claire om haar nek draagt ongeveer een jaar of 20 te vroeg voor d'r.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |