Waar is ze in hemelsnaam mee bezig ? Ze denkt nog een lijntje te hebben...quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:16 schreef Leandra het volgende:
Claire: Ja maar dat snap ik heel goed dat je zo reageert....
Mwah gevonden ze drong zichzelf op.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:14 schreef Borga het volgende:
Repsect voor de Redactie.....echt knap dat jullie CLair E hebben gevonden.. wat is het een licht.....onvoorstelbaar.......
Mooie analysequote:Op woensdag 26 maart 2008 18:19 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat Claire het helemaal niet "per ongeluk" vergeten is, ik denk dat Claire niet het risico wil lopen dat Jaap zich tegen haar gaat keren als "straf" voor het op de ontslagstoel zetten... En dan gaat ze er dus nog vanuit dat Huub haar er wel in zal houden... terwijl deze faux pas wel eens zijn excuus zou kunnen zijn haar eruit te sturen.
Ze had gewoon tegen Huub moeten zeggen... ik zet Jaap op de bank en ik stem hem eruit... als jij dat niet doet weet ik waar ik aan toe ben en zal de volgende ronde jou eruit stemmen. Helaas gemiste kans.... Huub en Claire hebben morgen defintief de slag verloren. Het beste is als zij beide morgen hun koffers pakken.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:19 schreef Leandra het volgende:
Hmmz... Claire ziet het als "zo'n laatste" waarbij je misschien toch nog een lijntje open kunt houden voor de volgende keer.
Excuus van de eeuw: "Voor Jaap is het ook leuk als er iemand inzit die minder sterk is dan hij"
Ik denk dat Claire het helemaal niet "per ongeluk" vergeten is, ik denk dat Claire niet het risico wil lopen dat Jaap zich tegen haar gaat keren als "straf" voor het op de ontslagstoel zetten... En dan gaat ze er dus nog vanuit dat Huub haar er wel in zal houden... terwijl deze faux pas wel eens zijn excuus zou kunnen zijn haar eruit te sturen.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:23 schreef Leandra het volgende:
Huub: bla bla bla dan doe je het eigenlijk allemaal voor niks...
Claire: is ook zo...
Thnx... zo te horen is ze het echt niet per ongeluk vergeten, ze zegt nu er over te hebben nagedacht en zegt tegen Huub "ik hang alleen aan jou"quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:22 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Mooie analyseClaire is "Stuck between a rock and a hard place"
![]()
Ze kan geen kant uit.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:26 schreef Nostalgist het volgende:
Huub: "Dit staat haaks op wat je hier een paar dagen geleden over zei"
Huub: "ik hoop niet dat het een legalisatie van je is die de situatie achteraf goed praat"
Claire:"Ik kan ook niet alles uitspreken"
Ze is uit de prullenbak getrokken, maar het is een goede greep geweest.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mwah gevonden ze drong zichzelf op.
Mwah... dat "Is ook zo" was toch echt de standaard-zin van Ilonaquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:34 schreef AnTjUh het volgende:
het is wel fijn dat claire altijd alles van iedereen begrijpt
echt zo'n begripvol persoon hebben we nog niet gehad in de kooi
Herkansing voor Palma ?quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:37 schreef mootie het volgende:
Mikey gaat morgen daten, Brian heeft alle details blijkbaar gehoord achter.
Claire heeft een onmogelijke positie in de villa... ik vind dat haar ook erg passief maar zie ook niet dat ze echt een keus heeft. Verder vind ik haar de meest normale in de villa en dat ze het naar omstandigheden goed doet.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:31 schreef Leandra het volgende:
Huub wordt speltechnisch genaaid door Claire, maar omdat hij in z'n superieuriteitsgevoel denkt dat ze een dom gansje is heeft hij het niet door.... sterker nog: hij neemt het haar niet eens kwalijk
[ afbeelding ]
Het staat op DGK site dus moet het wel doorgaan hè?quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:37 schreef mootie het volgende:
Mikey gaat morgen daten, Brian heeft alle details blijkbaar gehoord achter.
is toch niet te hopen laat die rat eerst maar eens wat boetes krijgenquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:19 schreef beequeen het volgende:
Intussen zit Brian te babbelen bij de Febo. Komt er vanavond nog een brief binnen voor Huub, een ton boete is toch de minimale inzet gok ik zo.
Och, de FEBO heeft al eerder hoeren ingehuurd dus misschien is dat Mike ook wel gegeund.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:49 schreef beequeen het volgende:
Die zwerver over zijn dates.
Fietsen verleer je ook niet.
Hij denkt dus dat hij direct van bil kan morgenavond.
Boetes voor holy Brian...dream on.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:46 schreef superbitch het volgende:
is toch niet te hopen laat die rat eerst maar eens wat boetes krijgen
Misschien herkennen we nog wel wat dames van lichtere zeden die eerder op bezoek geweest zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:43 schreef beequeen het volgende:
Er komen 3 "vrouwen". Het zal wel goed betalen zo'n bezoekje.
Ze heeft last van haar nek....wurgsex hè?quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:57 schreef fredfik het volgende:
de del ligt al weer op d,r nest
Mooi, dan mute ik even. Zelfs als een behandeling volledig fout gaat ligt het aan de cremetjes die ze achteraf gebruiken.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:59 schreef Dementor het volgende:
Glijspoor is binnen.
Kasper is de arts en wil blijkbaar niet in beeld.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:08 schreef beequeen het volgende:
Wat een vaag gedoe.Slijmpoor zegt dat er niemand aanwezig mag zijn bij de behandeling van Claire, Huub is het daar niet mee eens. Volgens slijmspoor is het een afspraak met achter, alleen Casper (wtf is Casper?) aanwezig mag zijn tijdens de behandeling.
Ik dacht dat net ook te horen. Een bouwlamp ofzo? Dat moet een flinke brandwond geweest zijn als ze daar zo'n litteken van heeft.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:10 schreef Dementor het volgende:
Ze heeft dat litteken toch omdat iemand haar onder een lamp had gelegd toen ze net geboren was?
Ja, 2 keer onder de lamp ipv 1 keer, geloof ik.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:10 schreef Dementor het volgende:
Ze heeft dat litteken toch omdat iemand haar onder een lamp had gelegd toen ze net geboren was?
Dat heb ik inmiddels begrepen. Wat een raar gedoe ,Dr. Sanchez wat stoerder maar ook snel verdwenen na de bijna miskraam van Naad. Was het maar gelukt, arme Broek.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:10 schreef mootie het volgende:
Kasper is de arts en wil blijkbaar niet in beeld.
Warmtelampquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat net ook te horen. Een bouwlamp ofzo? Dat moet een flinke brandwond geweest zijn als ze daar zo'n litteken van heeft.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:13 schreef T-lex het volgende:
De toneelhaak voor Claire....ze krijgt gewoon een spuitje.
Dat doet hij altijd als het goed gaatquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:16 schreef beequeen het volgende:
En Casper maar zingen....wat een rare gast zeg.
[ afbeelding ]
Ik zou dit idee samen met T-lex even snel vast laten leggen als ik jullie was. Voor je het weet gaat John ermee aan de haal!quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:15 schreef Leandra het volgende:
De eerste RLS met een doodsvonnis als straf voor niet genoeg TV maken
Plus dat ze is gaan krabben.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:10 schreef Dementor het volgende:
Ik ben bang dat je over 50 jaar niet eens meer protesten krijgt als het zou gebeurenquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zou dit idee samen met T-lex even snel vast laten leggen als ik jullie was. Voor je het weet gaat John ermee aan de haal!
Ach Brian krijgt achter al pillen....quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je over 50 jaar niet eens meer protesten krijgt als het zou gebeuren
Nee joh, die mag achter ff alle post met spelinfo lezen....dan kan het zo afgeplakt de villa in.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach Brian krijgt achter al pillen....
Leuk toch, ff Funda in beeld met een superaanbieding.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:26 schreef Disana het volgende:
Makelaar komt Mikey ophalen om naar de woning te gaan kijken.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:59 schreef Dementor het volgende:
Glijspoor is binnen.
Yep en mag Claire de vervolgbehandelingen zelf betalen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:29 schreef Deisyy het volgende:
Ik krijg het idee dat ze er nog maanden voor nodig hebben om het resultaat optimaal te krijgen, maar tegen die tijd zit Claire toch allang thuis.
Heeft ze gedoucht.....niks van gezien. Als het wel zo hang ik de vlag uit.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:34 schreef T-lex het volgende:
Amanda is net wezen douche en omgekleed...komt die paaldanstroela alweer.
Douche was nat...handoeken en d'r haar was nat en is ze aan het stijlen...dus das 1+1+1+1= 4quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heeft ze gedoucht.....niks van gezien. Als het wel zo hang ik de vlag uit.
Goed gevondenquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:36 schreef PeterNB het volgende:
En volgens mij is het deze Casper:
http://www.kliniekoverzic(...)orst_Casper_van.html
(Wat nou niet in beeld. Moet je maar niet meedoen)
Deze ?quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:36 schreef PeterNB het volgende:
't Is dus wel een echte arts... eentje die graag gemakkelijk rijk wil zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:36 schreef PeterNB het volgende:
Ik weet niet of Drs. Casper van Waveren Hogervorst een diploma heeftquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:43 schreef Disana het volgende:
[..]
't Is dus wel een echte arts... eentje die graag gemakkelijk rijk wil zijn.
Douche is altijd nat in dat klamme hok....Daardoor de handdoeken ook....Haar heur is niet nat maar vet....Stijlen is haar hobby.... 1+1+1+1= ook 4quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:38 schreef T-lex het volgende:
[..]
Douche was nat...handoeken en d'r haar was nat en is ze aan het stijlen...dus das 1+1+1+1= 4
Nou ze zegt het net ook nog...dus ik geloof het wel.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:47 schreef Borga het volgende:
[..]
Douche is altijd nat in dat klamme hok....Daardoor de handdoeken ook....Haar heur is niet nat maar vet....Stijlen is haar hobby.... 1+1+1+1= ook 4
Er staat dat hij de artsenopleiding in Nederland heeft gedaan. Zal toch geen misleiding zijn?quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:44 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik weet niet of Drs. Casper van Waveren Hogervorst een diploma heeft
moeten behalen om 'esthetisch arts' te worden
quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:47 schreef Borga het volgende:
Douche is altijd nat in dat klamme hok....Daardoor de handdoeken ook....Haar heur is niet nat maar vet....Stijlen is haar hobby.... 1+1+1+1= ook 4
Hij heb wel een HELE mooie naam. Ik wou dat ikquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Er staat dat hij de artsenopleiding in Nederland heeft gedaan. Zal toch geen misleiding zijn?
Hij is iig opgeleid tot basis-arts... de vervolgopleiding in Barcelona zal hier misschien niet erkend worden, maar hij is arts....... dat wil overigens niet zeggen dat hij bijvoorbeeld als huisarts zou mogen werken, daarvoor moet je doorlerenquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:44 schreef PeterNB het volgende:
[..]
als we zijn geboortedatum kunnen achterhalen kunnen wij nagaan of hij BIG-geregistreerd is. met andere woorden of hij echt arts isquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:44 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat komt toch rechtstreeks uit een goedkoop doktersromannetje? Ik zie jou nog geen vochtige kussen op de verpleegster planten bij maanlichtquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:51 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Hij heb wel een HELE mooie naam. Ik wou dat ik
Drs. Peter O. van Waveren Hogervorst heette...........
Die naam straalt oud geld uit.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat komt toch rechtstreeks uit een goedkoop doktersromannetje? Ik zie jou nog geen vochtige kussen op de verpleegster planten bij maanlicht
Helemaal niets mis meequote:
Met Mike mee zijn nieuwe huisje bekijken?quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:57 schreef Jewscky1 het volgende:
Waar is die RAT?
Ik ben als DE DOOD voor artsen enzoquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:53 schreef Disana het volgende:
Ik zie jou nog geen vochtige kussen op de verpleegster planten bij maanlicht
Die zat niet te luisteren wat die naast d'r zei...maar meer naar wat ze aan de andere kant van de kamer over Brian zaten te lullen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:57 schreef Dementor het volgende:
Amanda begint doof te worden...
Riolering van Flens aan het schoonraggenquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:57 schreef Jewscky1 het volgende:
Waar is die RAT?
Had Wilgo zeker een zooitje achter gelatenquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Riolering van Flens aan het schoonraggen
denk eerder aan doorsteken met zijn trekveerquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Riolering van Flens aan het schoonraggen
Kom dan maar niet bij mij wonen, want ik woon er vlakbij een.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:00 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik ben als DE DOOD voor artsen enzoAls ik al langs het ziekenhuis
RIJDT word ik al eng![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had Wilgo zeker een zooitje achter gelaten
quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:02 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
denk eerder aan doorsteken met zijn trekveer
quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:02 schreef Deisyy het volgende:
Had Wilgo zeker een zooitje achter gelaten
Wat zei hij dan?quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:00 schreef beequeen het volgende:
De nieuwe butler zegt iets negatiefs over Amanda...telefoon gaat, mag niet over gesproken worden.
Wat zei hij dan?quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:04 schreef rooie3 het volgende:
Nou die butler zal wel niet meer mogen terugkomen,je mag toch maar niet zoiets zeggen over Amanda.Iedereen mag alles over Huub zeggen,maar over Amanda en Brian niet.
Voel ik hier een cap aankomen met de scheve memmen van natasja ?????quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:06 schreef ericahysterica het volgende:
we kennen de verschillende doktoren die zich met DGK ingelaten hebben en die resultaten zagen er echtttt niet mooi uit
Ze drinkt teveel en hij is niet zo van de onderdanige blonde Amanda types.quote:
Ik ga gewoon ff uit van Wilgoquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Wilgo of Milton, we weten het nog niet hè?
quote:
Hij had het meer over Bwain zijn manier van optreden inzake Amnda haar drank misbruik. Hij vond dat niet zo aardig van Bwian. Over Amanda was hij niet echt negatief..quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
?
De nieuwe butler zegt iets negatiefs over Amanda...telefoon gaat, mag niet over gesproken worden.
Thank Yo!!quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze drinkt teveel en hij is niet zo van de onderdanige blonde Amanda types.
En dat mag niet gezegd worden? Ze zuipt toch ook als een ketter en ze is toch ook onderdanig? Daar is ze nota bene zelf bijna trots op, dat ze een dominante vriend moet.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:08 schreef beequeen het volgende:
Ze drinkt teveel en hij is niet zo van de onderdanige blonde Amanda types.
Ook dat zou toch gewoon gezegd mogen worden? Is zijn mening die door velen wordt gedeeld, tenslotte.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:09 schreef Borga het volgende:
Hij had het meer over Bwain zijn manier van optreden inzake Amnda haar drank misbruik. Hij vond dat niet zo aardig van Bwian. Over Amanda was hij niet echt negatief..
juist ze heeft meerdere malen beweerd op foute vriendjes te vallen..........nou deze is heul erg foutquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat mag niet gezegd worden? Ze zuipt toch ook als een ketter en ze is toch ook onderdanig? Daar is ze nota bene zelf bijna trots op, dat ze een dominante vriend moet.
Huub zei nog tegen Dino? dat hij het niet echt kan waarderen dat hij dit verteld terwijl Bwian er niet bij isquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:59 schreef T-lex het volgende:
Mooi dit...Amanda deed net of ze in gesprek was met die paaldanstroela. En ondertussen zat ze gewoon te volgen wat de rest allemaal zat te lullen over Brian. Ze hebben nu ineens een grote mond over Brian omdat hij er niet is. Dus hoop dat Amanda straks ff een boekje open doet over wat ze lullen achter z'n rug om.
Kunnen we misschien nog lachen vanavond.
Je weet inmiddels toch dat iedere bezoeker Huub tot op de grond mag afbranden, dan gaat de telefoon niet.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:09 schreef Copycat het volgende:
En dat mag niet gezegd worden? Ze zuipt toch ook als een ketter en ze is toch ook onderdanig? Daar is ze nota bene zelf bijna trots op, dat ze een dominante vriend moet.
Huub Obsessie Syndroom.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:17 schreef Dementor het volgende:
HOS virus?
In het kantoor met Dimitri, kijken naar het paaldansen of pogingen daartoe.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:16 schreef Borga het volgende:
Waar is Dino
Nee zeg niets over die silicone snoquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:04 schreef rooie3 het volgende:
Nou die butler zal wel niet meer mogen terugkomen,je mag toch maar niet zoiets zeggen over Amanda.Iedereen mag alles over Huub zeggen,maar over Amanda en Brian niet.
Mooi werk!quote:
De telefoon ging omdat ze net bij de uitzendingen van Palma zijn en daar mocht niet over gepraat wordenquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je weet toch inmiddels dat iedere bezoeker Huub tot op de grond mag afbranden, dan gaat de telefoon niet.
De nieuwe butler zien we wrs nooit meer terug, hij is besmet met het HOS virus, net als José, Elly en Tommie. Tommie verwacht ik ook niet meer in dat hok, José weet ik niet.
Of tegelijk terug met Brian!quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:22 schreef T-lex het volgende:
Mikey is nog eerder terug dan Brian....
Brian zit achterin, hij wordt straks afgeleverd in het hokjequote:Op woensdag 26 maart 2008 20:22 schreef T-lex het volgende:
Mikey is nog eerder terug dan Brian....of is die dan toch mee geweest.
Mikey gaat wel verdomd opvallend echt alle ruimtes afzoeken naar Brian.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Brian zit achterin, hij wordt straks afgeleverd in het hokje
Omschrijvingquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:45 schreef avonne het volgende:
Is er iemand hier lid van de consumentenbond?
Kijk even naar de beoordeling van de artsen
link
Mike speelt het spel goed meequote:Op woensdag 26 maart 2008 20:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Mikey gaat wel verdomd opvallend echt alle ruimtes afzoeken naar Brian.
Jammer, heel jammerquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:29 schreef T-lex het volgende:
Brian is back...gelijk de butlers uit kantoor...
Het anti-kraakpand van Lieke? Mogelijkheden voor een wietplantage aanwezig......quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:32 schreef Deisyy het volgende:
Volgens Mike ligt zijn nieuwe huis helemaal prive, dus kan hij lekker hard muziek draaien.
Waar gaan ze die gast verstoppen?
Wat een naieve sukkel is het ook. Ik denk juist dat de verleidingen straks nog meer op de loer liggen. Al die junks straks: "Ja man, ik heb gisteren gefreebased met Mike, da's een soort bekende Nederlander, weet je!"quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:34 schreef Lobasca het volgende:
Mike denkt nu dat hij wel op het rechte pad zal blijven, omdat hij bekend is....
Amy Winehouse is toch ook bekend?
Volgens mij in 3 dagen, maar hij zuipt zich regelmatig klem, heeft dus het ';eén voor het ander ingeruildquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:38 schreef blomst het volgende:
Mike is dus niet meer aan de metadon? Daar is hij toen hij in de kooi kwam in drie weken van afgekickt.
Ja maar, ja maar Ton heeft beloofd heel goed op Mike te passen en hem te introduceren bij diverse clubs en verenigingen. Gaat helemaal goedkomen met Mike.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:39 schreef Copycat het volgende:
Wat een naieve sukkel is het ook. Ik denk juist dat de verleidingen straks nog meer op de loer liggen. Al die junks straks: "Ja man, ik heb gisteren gefreebased met Mike, da's een soort bekende Nederlander, weet je!"
Exact zo'n verhaal zat ik ook in te typen, maar drukte op BACK (kreeg het er nietquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:45 schreef Copycat het volgende:
En dat Mike al helemaal methadon vrij is, geloof ik ook niet. Na zo'n lange verslaving gaat dat echt niet van een leien dakkie. Ik ken een junk die al jarenlang met vallen en opstaan probeert af te kicken en zonder zijn methadon is er het merendeel van de tijd geen land met hem te bezeilen.
De ene mens is de andere niet. Ik geloof ook wel dat Mike het lastig gaat krijgen, maar ik gun hem deze kans van harte. Vind dat z'n uitgangspositie uitmuntend is, drie maanden geleden op straat, nu gewoon aan het werk en niet de gemakkelijkste job. En hij houdt dat toch ook maar vol. Een echte junk had na twee dagen afgehaakt.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:45 schreef Copycat het volgende:
En dat Mike al helemaal methadon vrij is, geloof ik ook niet. Na zo'n lange verslaving gaat dat echt niet van een leien dakkie. Ik ken een junk die al jarenlang met vallen en opstaan probeert af te kicken en zonder zijn methadon is er het merendeel van de tijd geen land met hem te bezeilen.
Leuk hè, zoveel mensen zijn bang voor Brian en dat komt echt niet door zijn uitspattingen hoor. Dat is omdat men denkt dat hij gevaarlijk is door zijn vriendelijke uitstraling.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:45 schreef T-lex het volgende:
En Brian heeft gezien dat Dino en Dimi bij Amanda hebben zitten loeren...ze worden er zenuwachtig van en willen er vandoor.![]()
Ah ja, dat dacht Herman Brood altijdquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:34 schreef Lobasca het volgende:
Mike denkt nu dat hij wel op het rechte pad zal blijven, omdat hij bekend is....
Amy Winehouse is toch ook bekend?
Het is een mooi verhaal, alleen zet ik hele grote vraagtekens bij het waarheidsgehalte.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De ene mens is de andere niet. Ik geloof ook wel dat Mike het lastig gaat krijgen, maar ik gun hem deze kans van harte. Vind dat z'n uitgangspositie uitmuntend is, drie maanden geleden op straat, nu gewoon aan het werk en niet de gemakkelijkste job. En hij houdt dat toch ook maar vol. Een echte junk had na twee dagen afgehaakt.
Kortom....ik vind het al met al een mooi verhaal.....en wel dankzij DGK voorlopig.
Het is gewoon heftige sexquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leuk hè, zoveel mensen zijn bang voor Brian en dat komt echt niet door zijn uitspattingen hoor. Dat komt omdat men denkt dat hij gevaarlijk is door zijn vriendelijke uitstraling.
Je denkt dat hij niet de vuilnis op zit te halen maar ergens in een afkickcentrum zitquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is een mooi verhaal, alleen zet ik hele grote vraagtekens bij het waarheidsgehalte.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ah ja, dat dacht Herman Brood altijd
Ik blijf schrikken van deze beelden, wat een mofo tijdbom is het ook.quote:
Het is jammer van de streamlocks, anders hadden we nog zo veel meer mooie beeldjes kunnen hebbenquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik blijf schrikken van deze beelden, wat een mofo tijdbom is het ook.
Zoiets. Of met methadon rustig wordt gehouden.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je denkt dat hij niet de vuilnis op zit te halen maar ergens in een afkickcentrum zit
Staat Dennis op dit filmpje nou Huub's been te humpen?quote:
Het lijkt er wel opquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Staat Dennis op dit filmpje nou Huub's been te humpen?
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:20 schreef farscapevr6 het volgende:
huh? hebben brian en amanda nu ook een plakboek gekregen??
is ie net als die van huub of andere kwaliteit?
Huub kreeg een prachtig gebonden boek met mooie caps, commentaren en quotes. B&A fans komen niet verder dan dit. Ach, toch leuk dat de rattenfamilie iets dergelijks krijgt, "it's the thought that counts".quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:20 schreef farscapevr6 het volgende:
huh? hebben brian en amanda nu ook een plakboek gekregen??
is ie net als die van huub of andere kwaliteit?
En wedden dat Huub dan Brian gaat helpen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:31 schreef fredfik het volgende:
de del en de rat zijn weer uit op ruzie!!
En dan ook allemaal net-niet foto'squote:Op woensdag 26 maart 2008 21:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub kreeg een prachtig gebonden boek met mooie caps, commentaren en quotes. B&A fans komen niet verder dan dit. Ach, toch leuk dat de rattenfamilie iets dergelijks krijgt, "it's the thought that counts".![]()
[ afbeelding ]
bij de febo een kroketje(script) halenquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:34 schreef rooie3 het volgende:
Waar is Huub eigelijk.
Pffff zal hij Brian wel weer moeten helpenquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:37 schreef fredfik het volgende:
[..]
bij de febo een kroketje(script) halen
Ik denk dat Dinos echt kan kickboksen en hoop dat hij Brian een poepie laat ruiken. Hij is dus niet zomaar meegekomen met Dimitri.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:40 schreef farscapevr6 het volgende:
brian gaat tegen die butler boxen?
ps. die butler butlert niet voor z n geld
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:40 schreef T-lex het volgende:
Dimi heeft commentaar op het vechten van Brian, begint hij over dat de dekking van Brian niet goed is. Als er iets in orde is is het wel dat z'n vuisten aan z'n kin zitten.
En makkelijk lullen, ga is met hem sparren dan pussy.
Donderdagavond komt eerst de ontslagronde, Claire zit op de ontslagstoel,quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:05 schreef dieenebart het volgende:
Gaat Huub nou vanavond (of morgen) nog bellen naar Ron om de hand van zijn dochter te vragen?
Als ik Ron was... trok ik hem zo door de telefoon heen.
Ja heel logisch,Brian en Amanda hebben haar veel meer aangedaan en dan word je maar Amanda fanquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:43 schreef Disana het volgende:
Post van iemand die eerst Huub en Lieke fan was, maar die naar Lieke overstapte 'na wat Huub haar aandeed'. En nu Lieke weg is, werd deze fan 'natuurlijk' vanzelf Brian en Amanda fan.
Logisch toch...
Boksen zal hem niet worden...gaat niet lang duren dan denk ik.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:40 schreef farscapevr6 het volgende:
brian gaat tegen die butler boxen?
Het lezen is net zo erg......Wat zijn dat toch voor mensen die dit schrijven?quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:44 schreef Disana het volgende:
En een fan die het een beetje jammer vindt dat er niets is geregeld voor Brians 1,5 jaardag. Er is zoveel echt aan Brian 'wat zo mooi is'.
'Door naar jou te kijken hebt ik troost en steun gehad na het verlies van mijn...'. 'Onwijs verliefde fan.'
Ik kan er niet meer naar luisteren.
Gevoelsmensen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het lezen is net zo erg......Wat zijn dat toch voor mensen die dit schrijven?
Oh ja, ik vergeet dat altijd als ik naar die 2 luister. Bedankt voor de reminder.quote:
quote:
Was een lucky shot van Brian en een onreglementaire trap na. In de revange met Yuri zal hij het niet zo gemakkelijk krijgenquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:46 schreef T-lex het volgende:
[..]
Boksen zal hem niet worden...gaat niet lang duren dan denk ik.
Dino's is recreatief kickbokser...Brian doet wel ff een hoger niveau.![]()
Zal wel voor de lol een beetje aftastend sparren worden.
Hier nog eenquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:49 schreef Ziet het volgende:
nah zeg,.... ik vergis me dus gewoon een dag he
ik zit dus al de hele tijd te denken: wanneer komt die ontslagronde nou es
maar dat is morgen pas
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:57 schreef Varen het volgende:
[..]
Hier nog eenWe zitten op ons bootje, zijn speciaal in Delft blijven liggen. (gezellig hoor, daar gaat biet om) en maar wachten op de ontslagronde...
Is het huwelijksaanzoek ook morgen?
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:59 schreef beequeen het volgende:
Brian wil dat Jaap ertussen springt als het gevecht te heftig wordt.
Volgens mij hoeven we niet echt te kijken.![]()
Eén verkeerde klap en Jaap springt ertussen. Geniet van de wedstrijd en tot morgen lieve Fokkers.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:01 schreef farscapevr6 het volgende:
en brian maar bellen naar achter
b: het is geregeld toch, hij MOEt neergaan toch?
f: ja brian tuurlijk je weet toch, voor jou en je liefje regelen we alles
b: das mooi conjo anders breek ik een glas in je fucking sjmoel
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:03 schreef Disana het volgende:
Dinos, verbaasd: Gaan we echt een wedstrijd vechten ofzo.
Het schijnt maar een beetje sparren te zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:52 schreef Ziet het volgende:
[..]
leuke jongen!
die komt brian op zijn smoel rammen begrijp ik?
+1quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:05 schreef Katewalker het volgende:
Waarom krijgt Brian zoveel aandacht?..Waarom mag hij zich af reageren?...Rot toch op met die spelletjes...alsof iemand die op bezoek komt Brian ff mag neerhoeken......andersom mag natuurlijk wel..kunnen Brian en Amanda zich weer op hun voetstuk hijsen..die is ondertussen zo hoog dat ze een takel nodig hebben om er op te komen..
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:05 schreef mootie het volgende:
Oh god die mongool zit te semi-mediteren op zn bedje.
Zak hooi, dit is voor de lol!
+ 1 No way dat ze iemand erin zetten die hem echt verrot kan slaanquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:05 schreef Katewalker het volgende:
Waarom krijgt Brian zoveel aandacht?..Waarom mag hij zich af reageren?...Rot toch op met die spelletjes...alsof iemand die op bezoek komt Brian ff mag neerhoeken......andersom mag natuurlijk wel..kunnen Brian en Amanda zich weer op hun voetstuk hijsen..die is ondertussen zo hoog dat ze een takel nodig hebben om er op te komen..
Ik blijf nog even genieten van het (droom)idee dat het helemaal geweldig zou zijn als Brian zo ontzettend op zijn sodemieter krijgt.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:07 schreef pullup het volgende:
[..]
+ 1 No way dat ze iemand erin zetten die hem echt verrot kan slaan
Reken er maar niet op,wij mogen nooit genieten van de feboquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik blijf nog even genieten van het (droom)idee dat het helemaal geweldig zou zijn als Brian zo ontzettend op zijn sodemieter krijgt.
quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik blijf nog even genieten van het (droom)idee dat het helemaal geweldig zou zijn als Brian zo ontzettend op zijn sodemieter krijgt.
Gun mij even mijn pleziertje en laat me heel even in de waanquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:11 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
we worden al 1.5 jaar in de zeik genomen dus t zal nu niet anders zijn
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
dan kan nienke mooi de laatste weken als gastspeelster erinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |