't Is dus wel een echte arts... eentje die graag gemakkelijk rijk wil zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:36 schreef PeterNB het volgende:
En volgens mij is het deze Casper:
http://www.kliniekoverzic(...)orst_Casper_van.html
(Wat nou niet in beeld. Moet je maar niet meedoen)
Ik weet niet of Drs. Casper van Waveren Hogervorst een diploma heeftquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:43 schreef Disana het volgende:
[..]
't Is dus wel een echte arts... eentje die graag gemakkelijk rijk wil zijn.
Douche is altijd nat in dat klamme hok....Daardoor de handdoeken ook....Haar heur is niet nat maar vet....Stijlen is haar hobby.... 1+1+1+1= ook 4quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:38 schreef T-lex het volgende:
[..]
Douche was nat...handoeken en d'r haar was nat en is ze aan het stijlen...dus das 1+1+1+1= 4
Nou ze zegt het net ook nog...dus ik geloof het wel.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:47 schreef Borga het volgende:
[..]
Douche is altijd nat in dat klamme hok....Daardoor de handdoeken ook....Haar heur is niet nat maar vet....Stijlen is haar hobby.... 1+1+1+1= ook 4
Er staat dat hij de artsenopleiding in Nederland heeft gedaan. Zal toch geen misleiding zijn?quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:44 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik weet niet of Drs. Casper van Waveren Hogervorst een diploma heeft
moeten behalen om 'esthetisch arts' te worden
quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:47 schreef Borga het volgende:
Douche is altijd nat in dat klamme hok....Daardoor de handdoeken ook....Haar heur is niet nat maar vet....Stijlen is haar hobby.... 1+1+1+1= ook 4
Hij heb wel een HELE mooie naam. Ik wou dat ikquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Er staat dat hij de artsenopleiding in Nederland heeft gedaan. Zal toch geen misleiding zijn?
Hij is iig opgeleid tot basis-arts... de vervolgopleiding in Barcelona zal hier misschien niet erkend worden, maar hij is arts....... dat wil overigens niet zeggen dat hij bijvoorbeeld als huisarts zou mogen werken, daarvoor moet je doorlerenquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:44 schreef PeterNB het volgende:
[..]
als we zijn geboortedatum kunnen achterhalen kunnen wij nagaan of hij BIG-geregistreerd is. met andere woorden of hij echt arts isquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:44 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat komt toch rechtstreeks uit een goedkoop doktersromannetje? Ik zie jou nog geen vochtige kussen op de verpleegster planten bij maanlichtquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:51 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Hij heb wel een HELE mooie naam. Ik wou dat ik
Drs. Peter O. van Waveren Hogervorst heette...........
Die naam straalt oud geld uit.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat komt toch rechtstreeks uit een goedkoop doktersromannetje? Ik zie jou nog geen vochtige kussen op de verpleegster planten bij maanlicht
Helemaal niets mis meequote:
Met Mike mee zijn nieuwe huisje bekijken?quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:57 schreef Jewscky1 het volgende:
Waar is die RAT?
Ik ben als DE DOOD voor artsen enzoquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:53 schreef Disana het volgende:
Ik zie jou nog geen vochtige kussen op de verpleegster planten bij maanlicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |