Mooi, dan mute ik even. Zelfs als een behandeling volledig fout gaat ligt het aan de cremetjes die ze achteraf gebruiken.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:59 schreef Dementor het volgende:
Glijspoor is binnen.
Kasper is de arts en wil blijkbaar niet in beeld.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:08 schreef beequeen het volgende:
Wat een vaag gedoe.Slijmpoor zegt dat er niemand aanwezig mag zijn bij de behandeling van Claire, Huub is het daar niet mee eens. Volgens slijmspoor is het een afspraak met achter, alleen Casper (wtf is Casper?) aanwezig mag zijn tijdens de behandeling.
Ik dacht dat net ook te horen. Een bouwlamp ofzo? Dat moet een flinke brandwond geweest zijn als ze daar zo'n litteken van heeft.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:10 schreef Dementor het volgende:
Ze heeft dat litteken toch omdat iemand haar onder een lamp had gelegd toen ze net geboren was?
Ja, 2 keer onder de lamp ipv 1 keer, geloof ik.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:10 schreef Dementor het volgende:
Ze heeft dat litteken toch omdat iemand haar onder een lamp had gelegd toen ze net geboren was?
Dat heb ik inmiddels begrepen. Wat een raar gedoe ,Dr. Sanchez wat stoerder maar ook snel verdwenen na de bijna miskraam van Naad. Was het maar gelukt, arme Broek.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:10 schreef mootie het volgende:
Kasper is de arts en wil blijkbaar niet in beeld.
Warmtelampquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat net ook te horen. Een bouwlamp ofzo? Dat moet een flinke brandwond geweest zijn als ze daar zo'n litteken van heeft.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:13 schreef T-lex het volgende:
De toneelhaak voor Claire....ze krijgt gewoon een spuitje.
Dat doet hij altijd als het goed gaatquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:16 schreef beequeen het volgende:
En Casper maar zingen....wat een rare gast zeg.
[ afbeelding ]
Ik zou dit idee samen met T-lex even snel vast laten leggen als ik jullie was. Voor je het weet gaat John ermee aan de haal!quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:15 schreef Leandra het volgende:
De eerste RLS met een doodsvonnis als straf voor niet genoeg TV maken
Plus dat ze is gaan krabben.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:10 schreef Dementor het volgende:
Ik ben bang dat je over 50 jaar niet eens meer protesten krijgt als het zou gebeurenquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zou dit idee samen met T-lex even snel vast laten leggen als ik jullie was. Voor je het weet gaat John ermee aan de haal!
Ach Brian krijgt achter al pillen....quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je over 50 jaar niet eens meer protesten krijgt als het zou gebeuren
Nee joh, die mag achter ff alle post met spelinfo lezen....dan kan het zo afgeplakt de villa in.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach Brian krijgt achter al pillen....
Leuk toch, ff Funda in beeld met een superaanbieding.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:26 schreef Disana het volgende:
Makelaar komt Mikey ophalen om naar de woning te gaan kijken.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:59 schreef Dementor het volgende:
Glijspoor is binnen.
Yep en mag Claire de vervolgbehandelingen zelf betalen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:29 schreef Deisyy het volgende:
Ik krijg het idee dat ze er nog maanden voor nodig hebben om het resultaat optimaal te krijgen, maar tegen die tijd zit Claire toch allang thuis.
Heeft ze gedoucht.....niks van gezien. Als het wel zo hang ik de vlag uit.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:34 schreef T-lex het volgende:
Amanda is net wezen douche en omgekleed...komt die paaldanstroela alweer.
Douche was nat...handoeken en d'r haar was nat en is ze aan het stijlen...dus das 1+1+1+1= 4quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heeft ze gedoucht.....niks van gezien. Als het wel zo hang ik de vlag uit.
Goed gevondenquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:36 schreef PeterNB het volgende:
En volgens mij is het deze Casper:
http://www.kliniekoverzic(...)orst_Casper_van.html
(Wat nou niet in beeld. Moet je maar niet meedoen)
Deze ?quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:36 schreef PeterNB het volgende:
En volgens mij is het deze Casper:
http://www.kliniekoverzic(...)orst_Casper_van.html
(Wat nou niet in beeld. Moet je maar niet meedoen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |