Waar is ze in hemelsnaam mee bezig ? Ze denkt nog een lijntje te hebben...quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:16 schreef Leandra het volgende:
Claire: Ja maar dat snap ik heel goed dat je zo reageert....
Mwah gevonden ze drong zichzelf op.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:14 schreef Borga het volgende:
Repsect voor de Redactie.....echt knap dat jullie CLair E hebben gevonden.. wat is het een licht.....onvoorstelbaar.......
Mooie analysequote:Op woensdag 26 maart 2008 18:19 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat Claire het helemaal niet "per ongeluk" vergeten is, ik denk dat Claire niet het risico wil lopen dat Jaap zich tegen haar gaat keren als "straf" voor het op de ontslagstoel zetten... En dan gaat ze er dus nog vanuit dat Huub haar er wel in zal houden... terwijl deze faux pas wel eens zijn excuus zou kunnen zijn haar eruit te sturen.
Ze had gewoon tegen Huub moeten zeggen... ik zet Jaap op de bank en ik stem hem eruit... als jij dat niet doet weet ik waar ik aan toe ben en zal de volgende ronde jou eruit stemmen. Helaas gemiste kans.... Huub en Claire hebben morgen defintief de slag verloren. Het beste is als zij beide morgen hun koffers pakken.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:19 schreef Leandra het volgende:
Hmmz... Claire ziet het als "zo'n laatste" waarbij je misschien toch nog een lijntje open kunt houden voor de volgende keer.
Excuus van de eeuw: "Voor Jaap is het ook leuk als er iemand inzit die minder sterk is dan hij"
Ik denk dat Claire het helemaal niet "per ongeluk" vergeten is, ik denk dat Claire niet het risico wil lopen dat Jaap zich tegen haar gaat keren als "straf" voor het op de ontslagstoel zetten... En dan gaat ze er dus nog vanuit dat Huub haar er wel in zal houden... terwijl deze faux pas wel eens zijn excuus zou kunnen zijn haar eruit te sturen.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:23 schreef Leandra het volgende:
Huub: bla bla bla dan doe je het eigenlijk allemaal voor niks...
Claire: is ook zo...
Thnx... zo te horen is ze het echt niet per ongeluk vergeten, ze zegt nu er over te hebben nagedacht en zegt tegen Huub "ik hang alleen aan jou"quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:22 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Mooie analyseClaire is "Stuck between a rock and a hard place"
![]()
Ze kan geen kant uit.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:26 schreef Nostalgist het volgende:
Huub: "Dit staat haaks op wat je hier een paar dagen geleden over zei"
Huub: "ik hoop niet dat het een legalisatie van je is die de situatie achteraf goed praat"
Claire:"Ik kan ook niet alles uitspreken"
Ze is uit de prullenbak getrokken, maar het is een goede greep geweest.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mwah gevonden ze drong zichzelf op.
Mwah... dat "Is ook zo" was toch echt de standaard-zin van Ilonaquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:34 schreef AnTjUh het volgende:
het is wel fijn dat claire altijd alles van iedereen begrijpt
echt zo'n begripvol persoon hebben we nog niet gehad in de kooi
Herkansing voor Palma ?quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:37 schreef mootie het volgende:
Mikey gaat morgen daten, Brian heeft alle details blijkbaar gehoord achter.
Claire heeft een onmogelijke positie in de villa... ik vind dat haar ook erg passief maar zie ook niet dat ze echt een keus heeft. Verder vind ik haar de meest normale in de villa en dat ze het naar omstandigheden goed doet.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:31 schreef Leandra het volgende:
Huub wordt speltechnisch genaaid door Claire, maar omdat hij in z'n superieuriteitsgevoel denkt dat ze een dom gansje is heeft hij het niet door.... sterker nog: hij neemt het haar niet eens kwalijk
[ afbeelding ]
Het staat op DGK site dus moet het wel doorgaan hè?quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:37 schreef mootie het volgende:
Mikey gaat morgen daten, Brian heeft alle details blijkbaar gehoord achter.
is toch niet te hopen laat die rat eerst maar eens wat boetes krijgenquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:19 schreef beequeen het volgende:
Intussen zit Brian te babbelen bij de Febo. Komt er vanavond nog een brief binnen voor Huub, een ton boete is toch de minimale inzet gok ik zo.
Och, de FEBO heeft al eerder hoeren ingehuurd dus misschien is dat Mike ook wel gegeund.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:49 schreef beequeen het volgende:
Die zwerver over zijn dates.
Fietsen verleer je ook niet.
Hij denkt dus dat hij direct van bil kan morgenavond.
Boetes voor holy Brian...dream on.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:46 schreef superbitch het volgende:
is toch niet te hopen laat die rat eerst maar eens wat boetes krijgen
Misschien herkennen we nog wel wat dames van lichtere zeden die eerder op bezoek geweest zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:43 schreef beequeen het volgende:
Er komen 3 "vrouwen". Het zal wel goed betalen zo'n bezoekje.
Ze heeft last van haar nek....wurgsex hè?quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:57 schreef fredfik het volgende:
de del ligt al weer op d,r nest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |