Die zat niet te luisteren wat die naast d'r zei...maar meer naar wat ze aan de andere kant van de kamer over Brian zaten te lullen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:57 schreef Dementor het volgende:
Amanda begint doof te worden...
Riolering van Flens aan het schoonraggenquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:57 schreef Jewscky1 het volgende:
Waar is die RAT?
Had Wilgo zeker een zooitje achter gelatenquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Riolering van Flens aan het schoonraggen
denk eerder aan doorsteken met zijn trekveerquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Riolering van Flens aan het schoonraggen
Kom dan maar niet bij mij wonen, want ik woon er vlakbij een.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:00 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik ben als DE DOOD voor artsen enzoAls ik al langs het ziekenhuis
RIJDT word ik al eng![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had Wilgo zeker een zooitje achter gelaten
quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:02 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
denk eerder aan doorsteken met zijn trekveer
quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:02 schreef Deisyy het volgende:
Had Wilgo zeker een zooitje achter gelaten
Wat zei hij dan?quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:00 schreef beequeen het volgende:
De nieuwe butler zegt iets negatiefs over Amanda...telefoon gaat, mag niet over gesproken worden.
Wat zei hij dan?quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:04 schreef rooie3 het volgende:
Nou die butler zal wel niet meer mogen terugkomen,je mag toch maar niet zoiets zeggen over Amanda.Iedereen mag alles over Huub zeggen,maar over Amanda en Brian niet.
Voel ik hier een cap aankomen met de scheve memmen van natasja ?????quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:06 schreef ericahysterica het volgende:
we kennen de verschillende doktoren die zich met DGK ingelaten hebben en die resultaten zagen er echtttt niet mooi uit
Ze drinkt teveel en hij is niet zo van de onderdanige blonde Amanda types.quote:
Ik ga gewoon ff uit van Wilgoquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Wilgo of Milton, we weten het nog niet hè?
quote:
Hij had het meer over Bwain zijn manier van optreden inzake Amnda haar drank misbruik. Hij vond dat niet zo aardig van Bwian. Over Amanda was hij niet echt negatief..quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
?
De nieuwe butler zegt iets negatiefs over Amanda...telefoon gaat, mag niet over gesproken worden.
Thank Yo!!quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze drinkt teveel en hij is niet zo van de onderdanige blonde Amanda types.
En dat mag niet gezegd worden? Ze zuipt toch ook als een ketter en ze is toch ook onderdanig? Daar is ze nota bene zelf bijna trots op, dat ze een dominante vriend moet.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:08 schreef beequeen het volgende:
Ze drinkt teveel en hij is niet zo van de onderdanige blonde Amanda types.
Ook dat zou toch gewoon gezegd mogen worden? Is zijn mening die door velen wordt gedeeld, tenslotte.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:09 schreef Borga het volgende:
Hij had het meer over Bwain zijn manier van optreden inzake Amnda haar drank misbruik. Hij vond dat niet zo aardig van Bwian. Over Amanda was hij niet echt negatief..
juist ze heeft meerdere malen beweerd op foute vriendjes te vallen..........nou deze is heul erg foutquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat mag niet gezegd worden? Ze zuipt toch ook als een ketter en ze is toch ook onderdanig? Daar is ze nota bene zelf bijna trots op, dat ze een dominante vriend moet.
Huub zei nog tegen Dino? dat hij het niet echt kan waarderen dat hij dit verteld terwijl Bwian er niet bij isquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:59 schreef T-lex het volgende:
Mooi dit...Amanda deed net of ze in gesprek was met die paaldanstroela. En ondertussen zat ze gewoon te volgen wat de rest allemaal zat te lullen over Brian. Ze hebben nu ineens een grote mond over Brian omdat hij er niet is. Dus hoop dat Amanda straks ff een boekje open doet over wat ze lullen achter z'n rug om.
Kunnen we misschien nog lachen vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |