Ik denk dat Dinos echt kan kickboksen en hoop dat hij Brian een poepie laat ruiken. Hij is dus niet zomaar meegekomen met Dimitri.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:40 schreef farscapevr6 het volgende:
brian gaat tegen die butler boxen?
ps. die butler butlert niet voor z n geld
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:40 schreef T-lex het volgende:
Dimi heeft commentaar op het vechten van Brian, begint hij over dat de dekking van Brian niet goed is. Als er iets in orde is is het wel dat z'n vuisten aan z'n kin zitten.
En makkelijk lullen, ga is met hem sparren dan pussy.
Donderdagavond komt eerst de ontslagronde, Claire zit op de ontslagstoel,quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:05 schreef dieenebart het volgende:
Gaat Huub nou vanavond (of morgen) nog bellen naar Ron om de hand van zijn dochter te vragen?
Als ik Ron was... trok ik hem zo door de telefoon heen.
Ja heel logisch,Brian en Amanda hebben haar veel meer aangedaan en dan word je maar Amanda fanquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:43 schreef Disana het volgende:
Post van iemand die eerst Huub en Lieke fan was, maar die naar Lieke overstapte 'na wat Huub haar aandeed'. En nu Lieke weg is, werd deze fan 'natuurlijk' vanzelf Brian en Amanda fan.
Logisch toch...
Boksen zal hem niet worden...gaat niet lang duren dan denk ik.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:40 schreef farscapevr6 het volgende:
brian gaat tegen die butler boxen?
Het lezen is net zo erg......Wat zijn dat toch voor mensen die dit schrijven?quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:44 schreef Disana het volgende:
En een fan die het een beetje jammer vindt dat er niets is geregeld voor Brians 1,5 jaardag. Er is zoveel echt aan Brian 'wat zo mooi is'.
'Door naar jou te kijken hebt ik troost en steun gehad na het verlies van mijn...'. 'Onwijs verliefde fan.'
Ik kan er niet meer naar luisteren.
Gevoelsmensen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het lezen is net zo erg......Wat zijn dat toch voor mensen die dit schrijven?
Oh ja, ik vergeet dat altijd als ik naar die 2 luister. Bedankt voor de reminder.quote:
quote:
Was een lucky shot van Brian en een onreglementaire trap na. In de revange met Yuri zal hij het niet zo gemakkelijk krijgenquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:46 schreef T-lex het volgende:
[..]
Boksen zal hem niet worden...gaat niet lang duren dan denk ik.
Dino's is recreatief kickbokser...Brian doet wel ff een hoger niveau.![]()
Zal wel voor de lol een beetje aftastend sparren worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |