Je weet inmiddels toch dat iedere bezoeker Huub tot op de grond mag afbranden, dan gaat de telefoon niet.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:09 schreef Copycat het volgende:
En dat mag niet gezegd worden? Ze zuipt toch ook als een ketter en ze is toch ook onderdanig? Daar is ze nota bene zelf bijna trots op, dat ze een dominante vriend moet.
Huub Obsessie Syndroom.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:17 schreef Dementor het volgende:
HOS virus?
In het kantoor met Dimitri, kijken naar het paaldansen of pogingen daartoe.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:16 schreef Borga het volgende:
Waar is Dino
Nee zeg niets over die silicone snoquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:04 schreef rooie3 het volgende:
Nou die butler zal wel niet meer mogen terugkomen,je mag toch maar niet zoiets zeggen over Amanda.Iedereen mag alles over Huub zeggen,maar over Amanda en Brian niet.
Mooi werk!quote:
De telefoon ging omdat ze net bij de uitzendingen van Palma zijn en daar mocht niet over gepraat wordenquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je weet toch inmiddels dat iedere bezoeker Huub tot op de grond mag afbranden, dan gaat de telefoon niet.
De nieuwe butler zien we wrs nooit meer terug, hij is besmet met het HOS virus, net als José, Elly en Tommie. Tommie verwacht ik ook niet meer in dat hok, José weet ik niet.
Of tegelijk terug met Brian!quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:22 schreef T-lex het volgende:
Mikey is nog eerder terug dan Brian....
Brian zit achterin, hij wordt straks afgeleverd in het hokjequote:Op woensdag 26 maart 2008 20:22 schreef T-lex het volgende:
Mikey is nog eerder terug dan Brian....of is die dan toch mee geweest.
Mikey gaat wel verdomd opvallend echt alle ruimtes afzoeken naar Brian.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Brian zit achterin, hij wordt straks afgeleverd in het hokje
Omschrijvingquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:45 schreef avonne het volgende:
Is er iemand hier lid van de consumentenbond?
Kijk even naar de beoordeling van de artsen
link
Mike speelt het spel goed meequote:Op woensdag 26 maart 2008 20:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Mikey gaat wel verdomd opvallend echt alle ruimtes afzoeken naar Brian.
Jammer, heel jammerquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:29 schreef T-lex het volgende:
Brian is back...gelijk de butlers uit kantoor...
Het anti-kraakpand van Lieke? Mogelijkheden voor een wietplantage aanwezig......quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:32 schreef Deisyy het volgende:
Volgens Mike ligt zijn nieuwe huis helemaal prive, dus kan hij lekker hard muziek draaien.
Waar gaan ze die gast verstoppen?
Wat een naieve sukkel is het ook. Ik denk juist dat de verleidingen straks nog meer op de loer liggen. Al die junks straks: "Ja man, ik heb gisteren gefreebased met Mike, da's een soort bekende Nederlander, weet je!"quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:34 schreef Lobasca het volgende:
Mike denkt nu dat hij wel op het rechte pad zal blijven, omdat hij bekend is....
Amy Winehouse is toch ook bekend?
Volgens mij in 3 dagen, maar hij zuipt zich regelmatig klem, heeft dus het ';eén voor het ander ingeruildquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:38 schreef blomst het volgende:
Mike is dus niet meer aan de metadon? Daar is hij toen hij in de kooi kwam in drie weken van afgekickt.
Ja maar, ja maar Ton heeft beloofd heel goed op Mike te passen en hem te introduceren bij diverse clubs en verenigingen. Gaat helemaal goedkomen met Mike.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:39 schreef Copycat het volgende:
Wat een naieve sukkel is het ook. Ik denk juist dat de verleidingen straks nog meer op de loer liggen. Al die junks straks: "Ja man, ik heb gisteren gefreebased met Mike, da's een soort bekende Nederlander, weet je!"
Exact zo'n verhaal zat ik ook in te typen, maar drukte op BACK (kreeg het er nietquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:45 schreef Copycat het volgende:
En dat Mike al helemaal methadon vrij is, geloof ik ook niet. Na zo'n lange verslaving gaat dat echt niet van een leien dakkie. Ik ken een junk die al jarenlang met vallen en opstaan probeert af te kicken en zonder zijn methadon is er het merendeel van de tijd geen land met hem te bezeilen.
De ene mens is de andere niet. Ik geloof ook wel dat Mike het lastig gaat krijgen, maar ik gun hem deze kans van harte. Vind dat z'n uitgangspositie uitmuntend is, drie maanden geleden op straat, nu gewoon aan het werk en niet de gemakkelijkste job. En hij houdt dat toch ook maar vol. Een echte junk had na twee dagen afgehaakt.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:45 schreef Copycat het volgende:
En dat Mike al helemaal methadon vrij is, geloof ik ook niet. Na zo'n lange verslaving gaat dat echt niet van een leien dakkie. Ik ken een junk die al jarenlang met vallen en opstaan probeert af te kicken en zonder zijn methadon is er het merendeel van de tijd geen land met hem te bezeilen.
Leuk hè, zoveel mensen zijn bang voor Brian en dat komt echt niet door zijn uitspattingen hoor. Dat is omdat men denkt dat hij gevaarlijk is door zijn vriendelijke uitstraling.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:45 schreef T-lex het volgende:
En Brian heeft gezien dat Dino en Dimi bij Amanda hebben zitten loeren...ze worden er zenuwachtig van en willen er vandoor.![]()
Ah ja, dat dacht Herman Brood altijdquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:34 schreef Lobasca het volgende:
Mike denkt nu dat hij wel op het rechte pad zal blijven, omdat hij bekend is....
Amy Winehouse is toch ook bekend?
Het is een mooi verhaal, alleen zet ik hele grote vraagtekens bij het waarheidsgehalte.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De ene mens is de andere niet. Ik geloof ook wel dat Mike het lastig gaat krijgen, maar ik gun hem deze kans van harte. Vind dat z'n uitgangspositie uitmuntend is, drie maanden geleden op straat, nu gewoon aan het werk en niet de gemakkelijkste job. En hij houdt dat toch ook maar vol. Een echte junk had na twee dagen afgehaakt.
Kortom....ik vind het al met al een mooi verhaal.....en wel dankzij DGK voorlopig.
Het is gewoon heftige sexquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leuk hè, zoveel mensen zijn bang voor Brian en dat komt echt niet door zijn uitspattingen hoor. Dat komt omdat men denkt dat hij gevaarlijk is door zijn vriendelijke uitstraling.
Je denkt dat hij niet de vuilnis op zit te halen maar ergens in een afkickcentrum zitquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is een mooi verhaal, alleen zet ik hele grote vraagtekens bij het waarheidsgehalte.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ah ja, dat dacht Herman Brood altijd
Ik blijf schrikken van deze beelden, wat een mofo tijdbom is het ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |