Ja, dat is vooral psychisch. Vriendin van me maakte laatst een opmerking dat ik zou gaan trouwen met degene die me laat komenquote:Op woensdag 26 maart 2008 13:27 schreef Jerney_Kaagman het volgende:
Tvp ook
MLI je zegt: een stapje dichterbij, waaraan merk je dat precies? Lichamelijk? Of dat je je geestelijk steeds meer er aan kan overgeven?
Laten we hem vanaf nu Casanova noemenquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:24 schreef GambitRS het volgende:
Misschien is het wel andersom.... doe anders die nr 3 een huwelijks aanzoek en probeer het uit
Mijn vriendin kan alleen op die manier klaarkomen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:50 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik wil graag nog even de tip van Erodome uit deel 1 aanhalen: beenspieren aanspannen, als ik moeite heb met klaarkomen lukt het daarmee vaak altijd wel heel goed!
Even serieus. WTF? Stapje dichterbij? Gewoon vingeren denk? Niet zo moeilijk doen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:27 schreef Jerney_Kaagman het volgende:
Tvp ook
MLI je zegt: een stapje dichterbij, waaraan merk je dat precies? Lichamelijk? Of dat je je geestelijk steeds meer er aan kan overgeven?
quote:Op woensdag 16 april 2008 09:54 schreef furian het volgende:
ts heeft nog nooit een goeie vriend gehad??
of heb je net zoals in de film je clitoris achter in je keel hangen?? (A)
Zoals een Rotterdams gezegde gaat. Niet lullen maar poetsen. En wellicht zijn er hier dames die wat poets tips kunnen geven die je op het moment dat je het minst verwacht wat glans zal geven. Succes.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:32 schreef MLI het volgende:
Ik moet er eens minder mee bezig zijn ook, denk dat dat wel helpt.
wantquote:Op donderdag 17 april 2008 21:38 schreef -Mellow- het volgende:
tips voor masturberen? het moet niet gekker worden zeg
Want elke vent kan zichzelf beter bevredigen dan welke vrouw dan ook.quote:
nou ik ben het absoluut oneens. ik vind klaarkomen door neuken (vaginaal en anaal) en gepijpt worden toch echt veel lekkerder dan rukken hoor al kan ik mezelf zeer zeker goed klaarmaken met een vrouw is het echt wel beterquote:Op donderdag 24 april 2008 16:20 schreef NED het volgende:
[..]
Want elke vent kan zichzelf beter bevredigen dan welke vrouw dan ook.
En dat geldt ook voor vrouwen. Die kunnen zichzelf ook beter bevredigen dan welke vent dan ook.
En iedereen die zegt dat dat niet zo is houd zichzelf voor de gek.
ahhh ok nou ik ben toch erg lekker gerukt door bepaalde vrouwen maar doorgaans heb je gelijkquote:Op donderdag 24 april 2008 17:11 schreef NED het volgende:
Ik bedoel dat elke vent zichzelf lekkerder kan rukken dan welke vrouw dan ook en dat elke vrouw zichzelf lekkerder kan vingeren dan welke vent dan ook.
Dat heb niks met neuken te maken of je dat lekkerder vind of niet.
omdat je zoiets op gevoel doet. Dat ga je toch niet volgens een gebruiksaanwijzing doenquote:Op donderdag 24 april 2008 15:49 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
wantMLI heeft een probleem om klaar te komen en opent een topic om tips te krijgen en ze is nu al dichtbij geweest zowel met als zonder partner. wat is er mis mee
Ja. Euh, na 10 jaar oefenen, kan het geen kwaad om eens tips te vragen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 02:12 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
omdat je zoiets op gevoel doet. Dat ga je toch niet volgens een gebruiksaanwijzing doen
Het is niet altijd zo makkelijk voor vrouwen, blijkbaar. Er is niks mis met leren toch?quote:Op dinsdag 29 april 2008 02:12 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
omdat je zoiets op gevoel doet. Dat ga je toch niet volgens een gebruiksaanwijzing doen
@TS: Je bent vast té hoog opgeleid / te intelligent.quote:Vrouwen die een hoge opleiding hebben genoten, krijgen minder snel een orgasme. Dit komt omdat ze tijdens het liefdesspel te veel nadenken. Ook is de opleiding van de vrouw omgekeerd evenredig aan een bevredigend seksleven. Dus hoe meer opleiding een dame heeft genoten, des te beroerder is haar seksleven.
Dit blijkt uit een enquête van een Duits lifestylemagazine. Uit het onderzoek is naar voren gekomen dat 62 procent van de vrouwen met een hoge opleiding moeite heeft met klaarkomen. Bij vrouwen zonder diploma ligt dit percentage slechts op 38 procent. Het Duitse blaadje heeft voor de test tweeduizend vrouwen tussen de 18 en 49 ondervraagd.
ja goed daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 29 april 2008 02:13 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja. Euh, na 10 jaar oefenen, kan het geen kwaad om eens tips te vragen.
All by myselfquote:Op zaterdag 3 mei 2008 03:29 schreef GewoneMan het volgende:
@MLI waneer kom je dichterbij als je alleen met jezelf bezig bent of met een partner?
Lekkerder zal ik het niet noemen, tuurlijk kan je het zelf beter maar lekkerder vind ik het nietquote:Op donderdag 24 april 2008 17:11 schreef NED het volgende:
Ik bedoel dat elke vent zichzelf lekkerder kan rukken dan welke vrouw dan ook en dat elke vrouw zichzelf lekkerder kan vingeren dan welke vent dan ook.
Dat heb niks met neuken te maken of je dat lekkerder vind of niet.
want? en vind je dat ook bij mannen?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:10 schreef noitulove het volgende:
vrouwen die niet met zichzelf spelen doen zichzelf tekort
vind ik
Godsklere zeg. Fucking helder licht. Dat roep ik toch al 2 topics lang!!quote:
Ja, niks gek als je godsklere de piepers gaat jassen op het moment dat die vent zich uit aan het sloven is.quote:Tot nu toe weet ik dat gevoel steeds maar een seconde of 20 vast te houden maar ik raak dan ook afgeleid op het moment supreme.
dat doet ze wel hoor het lukt haar alleen nog niet om klaar te komen (niet alleen en niet met een partner) maar MLI weleens met een vrouw geprobeerd? wellicht dat die het wel luktquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:25 schreef NED het volgende:
[..]
Godsklere zeg. Fucking helder licht. Dat roep ik toch al 2 topics lang!!
Als je nou eens gewoon ZEGT wat je lekker vind tegen die kerel, denk je dan zelf ook niet dat dat zou helpen?
Maar nee, het is weer de schuld van alle kerels.
Ik denk dat je maar beter pot kan worden. Godverdomme zeg
probeer eens wat aan je bewoording te doen zegquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:28 schreef NED het volgende:
[..]
Ja, niks gek als je godsklere de piepers gaat jassen op het moment dat die vent zich uit aan het sloven is.
Laat je godsklere gewoon eens een keer flink gaan en pieker er niet zo over.
Dát is het probleem. Je bent er veel teveel mee bezig. Dat ligt niet aan die vent. Dat ligt aan jou
Enige ervaring mee, maar die kwamen niet verder dan ikzelf. Maar was wel voor herhaling vatbaar.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:36 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dat doet ze wel hoor het lukt haar alleen nog niet om klaar te komen (niet alleen en niet met een partner) maar MLI weleens met een vrouw geprobeerd? wellicht dat die het wel lukt
Vanuit eigen ervaring en vanuit verhalen van vriendinnen, weet ik dat het kan helpen om op je onderbuik te drukken. (klinkt raar, maar het werkt dus...)quote:Op dinsdag 29 april 2008 02:04 schreef MLI het volgende:
Question aan de ladies: hoe lang duurt het over het algemeen voor je klaarkomt nadat je voor het eerst voelt dat je gaat komen? Tot nu toe weet ik dat gevoel steeds maar een seconde of 20 vast te houden maar ik raak dan ook afgeleid op het moment supreme. Nu is het zo dat ik voel dat ik klaar ga komen op het moment dat ik me mee laat slepen met een fantasie maar die fantasie weet ik dus niet vast te houden. Komt wel goed op termijn, ik merk wel dat het steeds wat langer duurt voor ik weer afgeleid ben enzo.
Overigens, het is best frustrerend om elke avond op het punt te staan om klaar te komen. Oefenen heeft dus ook z'n mindere kanten.
Goed adviesquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:28 schreef NED het volgende:
[..]
Ja, niks gek als je godsklere de piepers gaat jassen op het moment dat die vent zich uit aan het sloven is.
Laat je godsklere gewoon eens een keer flink gaan en pieker er niet zo over.
Dát is het probleem. Je bent er veel teveel mee bezig. Dat ligt niet aan die vent. Dat ligt aan jou
Vlinder is super! maar wel 1 die je om kan binden..(vasthouden is niks) Ik heb m ook als dolfijn, maar als ik die tijdens t neuken gebruik zit t staartje in de weg... Dus dan is de vlinder beter...quote:Op woensdag 16 april 2008 09:58 schreef Karina het volgende:
Een tijd(je) geleden was hier toch ook zo'n topic over, nogal langlopende reeks. Geen idee meer wat de titel was, de user had volgens mij een vlinder als avatar?
je neukt met vlinders en dolfijnenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:50 schreef s.bine het volgende:
[..]
Vlinder is super! maar wel 1 die je om kan binden..(vasthouden is niks) Ik heb m ook als dolfijn, maar als ik die tijdens t neuken gebruik zit t staartje in de weg... Dus dan is de vlinder beter...
Echt n aanrader!
Tantra.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:59 schreef s.bine het volgende:
Owja, ik had ergens gelezen dat als je naar de wc ga, en je steeds stopt met plassen, dat je dan een spier traint (welke weet ik niet meer) Als je dat vaak genoeg doe, kom je makkelijker klaar en intenser..
Deze allemaal al gelezen?quote:Op zondag 18 mei 2008 17:56 schreef MLI het volgende:
Laatst was ik weer bijna zover, kreeg ik een melding dat iemand online kwam. Poef, gevoel weg.
Ik ga eens proberen om geile dingen te denken, ik merk dat ineens een heftige fantasie oproepen ook het gevoel van komen triggert. Op het moment dat de fantasie verslapt, is het gevoel weg. Dus blijven oefenen.
quote:Op zondag 18 mei 2008 17:56 schreef MLI het volgende:
Laatst was ik weer bijna zover, kreeg ik een melding dat iemand online kwam.
En dan ben jij niet even man genoeg om de suggestie de wereld uit te helpen en haar de vuistjes dicht te laten knijpen,...?quote:Op maandag 19 mei 2008 01:59 schreef zoalshetis het volgende:
vrouwen moeten niet zeuren met klaarkomen. als je komt mag je je knuistjes dichtknijpen, want het merendeel van de vrouwen komt gewoon never klaar en suggereert maar iets wat ze denkt te moeten voelen.
Misschien helpt het creëren van wat meer rust om je heen? Als bij ons tijdens de daad de telefoon gaat, is de drive ook zo verdwenen. (alhoewel we meestal niet ver hoeven te zoeken om hem terug te vinden..quote:Op zondag 18 mei 2008 17:56 schreef MLI het volgende:
Laatst was ik weer bijna zover, kreeg ik een melding dat iemand online kwam. Poef, gevoel weg.
Ik ga eens proberen om geile dingen te denken, ik merk dat ineens een heftige fantasie oproepen ook het gevoel van komen triggert. Op het moment dat de fantasie verslapt, is het gevoel weg. Dus blijven oefenen.
Rust, check. Deur op slot, ramen dicht (anders ben ik bang dat ze me op straat horenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:46 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Misschien helpt het creëren van wat meer rust om je heen? Als bij ons tijdens de daad de telefoon gaat, is de drive ook zo verdwenen. (alhoewel we meestal niet ver hoeven te zoeken om hem terug te vinden..)
wat is dat nou voor gelulquote:Op maandag 19 mei 2008 01:59 schreef zoalshetis het volgende:
vrouwen moeten niet zeuren met klaarkomen. als je komt mag je je knuistjes dichtknijpen, want het merendeel van de vrouwen komt gewoon never klaar en suggereert maar iets wat ze denkt te moeten voelen.
quote:Op zondag 8 juni 2008 12:49 schreef Sweety_girl het volgende:
Het al eens laten proberen door een vrouw?
Las net dat je daar ook niet vies van bent
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:52 schreef MLI het volgende:
[..]
Enige ervaring mee, maar die kwamen niet verder dan ikzelf. Maar was wel voor herhaling vatbaar.
Zorg dan dat je niet gestoort kan worden zeg!quote:Op zondag 18 mei 2008 17:56 schreef MLI het volgende:
Dat helpt inderdaadquote:Op maandag 9 juni 2008 13:13 schreef erodome het volgende:
[..]
Vorige week nog mogen ervaren, ik had rugpijn en wilde even komen tegen de pijn(vraag me niet waarom, maar het helpt, al is het alleen om even te ontspannen wat ook pijn verminderd),
denk dat het hele probleem is...dat je gevoel en klaarkomen niet moet gaan zien als een soort studie!quote:
mmm.. ik zal toch niet de enige zijn die dit niet doet.. mijn mannetje weet me goed te verwennen dus ik heb er echt niet de behoefte aan..quote:
Heeft vrij weinig mee te maken hoe goed je vriendje is, of hij moet constant bij de hand zijnquote:Op woensdag 18 juni 2008 05:29 schreef donnakol het volgende:
[..]
mmm.. ik zal toch niet de enige zijn die dit niet doet.. mijn mannetje weet me goed te verwennen dus ik heb er echt niet de behoefte aan..
3 keer raden wie het zegt ... ... ...quote:Op maandag 19 mei 2008 01:59 schreef zoalshetis het volgende:
Bwehehe, ik ben al verschillende types zoals je maat tegengekomen en het is er nog niet één gelukt. Het moet me eerst zelf lukken, maar als ik bij alleen mezelf al niet kan ontspannen, dan lukt dat zeker niet in aanwezigheid van één of andere befkoning.quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:05 schreef ottoaanmnstokkos het volgende:
de beste tip? ontspanning.. je moet er nooit druk achter zetten. Het klaarkomen is eigenlijk niets meer dan een korte spanning en een hevige onstpanning van het totale onderlichaam.
Zo is het soms lastig om vaginaal de G-spot te vinden, maar anaal is het in sommige gevallen een makkelijkere route. anders heb ik nog wel een maat van me die zichzelf de befkoning noemt. hij kan iedereen laten klaarkomen
Wel al in de buurt gekomen?quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:05 schreef Fuck_It het volgende:
Wow wat een herkenning
Ik ben ook nog nooit klaargekomen, wel al hemel en aarde bewogen om het voor elkaar te krijgen
Tips als: niet teveel op focussen zijn zo bekend maar zó onbruikbaar, want het enige dat je wilt is nou EINDELIJK een keer een orgasme!!!!
Beenspieren aanspannen gaat bij mij meestal vanzelf, maar helpt niet
die spanning is de korte aanspanning van de spieren vlak voor het klaarkomen. Daaruit hoort een 'natuurlijke' ontspanning voort te komen en dat noemen we een orgasme. Die ontspanning moet je niet forceren, tenzij je het orgasme wilt uitstellen. Eigenlijk moet je de spanning er op dat moment er bij houden en doorgaan, als het niet direct lukt even ontspannen en een lager tempo aannemen, en wacht tot je weer een spanningsmoment voelt aankomen (als het niet lukt kan je gewoon stoppen, als je het teveel forceert wordt het of te gevoelig en dan is het gevoel niet meer aangenaam).quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:21 schreef MLI het volgende:
Ik merk trouwens dat ik op het moment dat ik een orgasme voel komen, wel ontzettend verkramp. De spieren in mijn onderbuik spannen zich aan en ontspannen is dan écht geen optie. Ik probeer het wel maar dan moet je weer na gaan denken en dan kom je helemaal niet klaar, maar op het moment zelf lukt het me met de beste wil van de wereld niet. Tot ik natuurlijk stop met vingeren. Iemand tips daarvoor?
eigenlijk zoek je een onzichtbare masseur tijdens sex met jezelf?quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:22 schreef MLI het volgende:
[..]
Bwehehe, ik ben al verschillende types zoals je maat tegengekomen en het is er nog niet één gelukt. Het moet me eerst zelf lukken, maar als ik bij alleen mezelf al niet kan ontspannen, dan lukt dat zeker niet in aanwezigheid van één of andere befkoning.
Ja, dat welquote:
hoequote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:22 schreef s.bine het volgende:
Haha ken je de vlindertjes niet en de dolfijntjes? Zijn gewoon klit stimulators, niks mis mee!!
gewoon lekker als extra voor t neuken, ik ben namelijk nog nooit via de gplek klaargekomen.. dus op deze manier kom ik wel tijdens t neuken..
Ja, serieus...quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:38 schreef Fuck_It het volgende:serieus?
Het enige is.... ik weet natuurlijk niet precies wát ik moet faken![]()
Nouja, we zullen eens wat proberenthanks voor het topic en de tips!
je wil te graag!!!quote:Op dinsdag 29 april 2008 02:04 schreef MLI het volgende:
Question aan de ladies: hoe lang duurt het over het algemeen voor je klaarkomt nadat je voor het eerst voelt dat je gaat komen? Tot nu toe weet ik dat gevoel steeds maar een seconde of 20 vast te houden maar ik raak dan ook afgeleid op het moment supreme. Nu is het zo dat ik voel dat ik klaar ga komen op het moment dat ik me mee laat slepen met een fantasie maar die fantasie weet ik dus niet vast te houden. Komt wel goed op termijn, ik merk wel dat het steeds wat langer duurt voor ik weer afgeleid ben enzo.
Overigens, het is best frustrerend om elke avond op het punt te staan om klaar te komen. Oefenen heeft dus ook z'n mindere kanten.
Vibrator werkt daar ook voor hoor, misschien zelfs wel beter door de trillingen...quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:27 schreef Fuck_It het volgende:
Mmm, ik heb wel een vib, maar geen dildo, toch maar es aanschaffen dan
nee maar weet wel dat je bij christine le duc opzetvibo's voor je elektrische tandenborstel kan kopenquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:35 schreef MLI het volgende:
Ik kreeg via PM een leuke tip: elektrische tandenborstel, zijn er mensen die daar ervaring mee hebben?
Mja maar het is maar een kleintje, inderdaad erg geschikt voor klitstimulatie, maar voor penetratie is ie niet voldoendequote:Op woensdag 25 juni 2008 11:16 schreef erodome het volgende:
[..]
Vibrator werkt daar ook voor hoor, misschien zelfs wel beter door de trillingen...
Werkt erg heftig volgens een vriendin. Als je te gevoelig bent denk ik niet dat het iets voor je is (en ja tuurlijk zet je dat borsteltje niet direct op je clit, dan ga je kapotquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:35 schreef MLI het volgende:
Ik kreeg via PM een leuke tip: elektrische tandenborstel, zijn er mensen die daar ervaring mee hebben?
Ikzelf vond het een ranzig idee om mijn tandenborstel daarvoor te gebruiken, ik heb gewoon een simpele gspot-vibrator en een pocketrocket. Vooral een pocketrocket is erg handzaam, alleen daar kun je geen snelheid mee instellen. Probeer gewoon eens een toy, het is naar mijn idee ook moeilijker om klaar te komen met je vingers dan met wat hulp.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:35 schreef MLI het volgende:
Google eens op 'celebrator'.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:35 schreef MLI het volgende:
Dit is niet waar, wel moet je oppassen voor gewenning, maar dat geld ook buiten vibrators om...quote:Op zondag 29 juni 2008 22:52 schreef zoalshetis het volgende:
nog even een vervelend bericht (ik had er al een hiervoor geplaatst) voor de dames die met vibrators klaarkomen.
het is niet zo onschuldig als het lijkt, die ultra snelle trillingen. je wordt er na veel gebruik beduidend minder gevoelig door. dit is wederom geen fabel en kan zelfs al na een jaar of twee met regelmatig gebruik voor gevoelloosheid zorgen. ik zeg niet dat dit bij elke vrouw zo is, maar een flink aantal vrouwen kan dan alleen nog maar met steeds zwaardere trillingen klaarkomen en al helemaal niet meer zonder trillingen.
je kan het natuurlijk wel faken, waardoor je ook een geil gevoel krijgt. echt klaarkomen zal niet lukken.
juist.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:01 schreef erodome het volgende:
[..]
Dit is niet waar, wel moet je oppassen voor gewenning, maar dat geld ook buiten vibrators om...
Als je gewend bent altijd en alleen op dezelfde manier te komen dan ga je het erg lastig krijgen met andere manieren, maar meestal niets wat niet terug gedraait kan worden.
Zo heb ik een tijdje alleen op rocket geleund om clitoraal klaar te komen en had ik op ten duur het erg moeilijk om anders clitoraal te komen, even rocket weggelegd, tijdje aan het klooien geweest en het vermogen om anders te komen kwam gewoon weer terug.
Gewenning is hier meer het sleutelwoord dan trillingen...
Ja je gebruikt ook echt dezelfde tandenborstel om daarna lekker je tanden te poetsen.quote:Op zondag 29 juni 2008 21:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ikzelf vond het een ranzig idee om mijn tandenborstel daarvoor te gebruiken, ik heb gewoon een simpele gspot-vibrator en een pocketrocket. Vooral een pocketrocket is erg handzaam, alleen daar kun je geen snelheid mee instellen. Probeer gewoon eens een toy, het is naar mijn idee ook moeilijker om klaar te komen met je vingers dan met wat hulp.
wat voor jou geldt, geldt helaas niet voor de meerderheid van vrouwen. er is de laatste tijd een significant aantal vrouwen dat niet meer kan klaarkomen zonder de vibraties.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:01 schreef erodome het volgende:
[..]
Dit is niet waar, wel moet je oppassen voor gewenning, maar dat geld ook buiten vibrators om...
Als je gewend bent altijd en alleen op dezelfde manier te komen dan ga je het erg lastig krijgen met andere manieren, maar meestal niets wat niet terug gedraait kan worden.
Zo heb ik een tijdje alleen op rocket geleund om clitoraal klaar te komen en had ik op ten duur het erg moeilijk om anders clitoraal te komen, even rocket weggelegd, tijdje aan het klooien geweest en het vermogen om anders te komen kwam gewoon weer terug.
Gewenning is hier meer het sleutelwoord dan trillingen...
Ga toch weg. Dat je het woord significant uberhaupt durft te gebruiken. Geen wetenschapper zal beweren wat jij nu aangeeft.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat voor jou geldt, geldt helaas niet voor de meerderheid van vrouwen. er is de laatste tijd een significant aantal vrouwen dat niet meer kan klaarkomen zonder de vibraties.
Ik ken nog wel meer vrouwen dan alleen ik hoor en in de kringen waar ik zo nu en dan kom praten we vrij open hierover en ik ken hetzelfde probleem van meer vrouwen, heeft meer met gewenning te maken dan echt met onvermogen om anders te kunnen komen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat voor jou geldt, geldt helaas niet voor de meerderheid van vrouwen. er is de laatste tijd een significant aantal vrouwen dat niet meer kan klaarkomen zonder de vibraties.
zeg knul. ik begeef me regelmatig in de medische wereld. nu jij weer.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:01 schreef ioko het volgende:
[..]
Ga toch weg. Dat je het woord significant uberhaupt durft te gebruiken. Geen wetenschapper zal beweren wat jij nu aangeeft.
Goed argument. Als je nu eens met een bron aankomt, in plaats van telkens maar vage beweringen te doen. Jij zegt dat er wetenschappelijk onderzoek is gedaan naar het gebruik van vibrators, en dat er een significant deel van de vrouwen die onderzocht zijn, niet meer anders konden klaarkomen dan door een vibrator? Dat is helemaal niet kwantitatief te onderzoeken, dus als jij denkt van wel, ben ik benieuwd.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zeg knul. ik begeef me regelmatig in de medische wereld. nu jij weer.
Weet je watn het is, ik vind het wat vreemd dat dit wetenschappelijk zou zijn, een aantal jaar geleden lag ik nog in groningen in de PETscan voor een onderzoek naar het vrouwelijk orgasme, iets wat in de kinderschoenen stond toen nog volgens de meneren onderzoekers.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:37 schreef zoalshetis het volgende:
geloof het dan lekker niet. who cares.
oh ja, er is genoeg over te vinden op internet.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:44 schreef fm07 het volgende:
FF ontopic voor de ladies nogmaals, viagra gewoon de mannen versie schijnt voor vrouwen ook supergoed te helpen althans dat meldde een (vrouwelijke) collega mij zo
even
Als het zo goed beschikbaar is, waarom geef je de discussie dan niet wat input door een link te plaatsen?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:37 schreef zoalshetis het volgende:
Er is inderdaad wel het e.e.a. over te vinden ja, maar dan gaat het vooral over de lichamelijke gewenning, die dus niet permanent is.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:37 schreef zoalshetis het volgende:
nog een laatste keer speciaal voor jou, omdat je blijkbaar niet in staat bent iets in een keer te begrijpen. mijn bron is een goed bevriende specialist op het gebied van de vrouwelijke organen en alles wat daarbij hoort. en je kan er dus ook op internet genoeg over vinden, zoek lekker zelf als je iets niet gelooft. luie flikker.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:52 schreef ioko het volgende:
[..]
Als het zo goed beschikbaar is, waarom geef je de discussie dan niet wat input door een link te plaatsen?
Als je geen discussie wil aangaan, waarom doe je dan van zulke uitspraken. Je weet er dus zelf geen hol van. Doe er dan ook geen uitspraken over, prutser.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nog een laatste keer speciaal voor jou, omdat je blijkbaar niet in staat bent iets in een keer te begrijpen. mijn bron is een goed bevriende specialist op het gebied van de vrouwelijke organen en alles wat daarbij hoort. en je kan er dus ook op internet genoeg over vinden, zoek lekker zelf als je iets niet gelooft. luie flikker.
Mijn fok-leven, of mijn gewone leven?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:46 schreef dgbw het volgende:
@erodome: draait jouw complete leven alleen maar om sex fzo, zo klink je iig wel..
Kijk eens bij www.celebrator.nl Het grappige is dat dit een vriendin van me is. Heb hier nog ergens een doos vol met die dingen staan, die ik eens van d'r heb gekregen. Het werkt erg goed, het is wel heftig, maar het is de juiste vorm en doet precies waarvoor het bedacht is, klaarkomen!quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:35 schreef MLI het volgende:
quote:Tegenwoordig is de vibrator een algemeen begrip, meer dan de helft van de Nederlandse vrouwen heeft er een. De postorderbedrijven verkopen ze aan de lopende band. De Etos, het kruidvat en zelfs de chique Bijenkorf stappen in de hype. De jongste generatie vibrators wordt steeds laagdrempeliger en origineler, zoals de Celebrator, een mini-vibrator voor op de electrische tandenborstel! In korte tijd zijn er 170.000 stuks verkocht. 'Heel Nederland trilt' aldus XXXXXX XXXXXXX van Celebrator Company. Medisch seksuologen noemen de Celebrator : 'de Ferrari onder de vibrators'.
edit: Je hebt wel een Braun tandenborstel nodig.quote:De Celebrator geniet inmiddels alom bekendheid in binnen- en buitenland. Dit opzetstukje dat mee vibreert met de bewegingen van een elektrische tandenborstel blijkt zeer effectief. In tegenstelling tot andere seksartikelen heeft de Celebrator een nogal ongedwongen, vlot imago en wordt zelfs geadviseerd door medisch seksuologen en diverse instanties. Gemiddeld 33% van de vrouwen heeft moeite met het krijgen van een orgasme. Onderzoek wees uit dat 82% van de vrouwen die eerder moeite had met het krijgen van een orgasme, juist geen moeite meer had door het gebruik van de Celebrator.
Je kan een pakket bestellen bij hen op de site en daar zit een geschikte tandenborstel bij voor weinig.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:02 schreef MLI het volgende:
Ik heb alleen geen electrische tandenborstel.
Ik heb wel wat speeltjes uitgeprobeerd, en kan zeggen dat er zeker verschil tussen zit!quote:Op zondag 13 juli 2008 17:29 schreef Fuck_It het volgende:
Ik zal wel sceptisch zijn, maar zou het verschil van de ene vibrator danwel tandenborstelozpetstukje met de andere nou echt zo groot zijn? Ik bedoel, voor TS (en ook voor mij) is het volgens mij meer een probleem van tussen de oren, teveel gefocused zijn... ik ga me niet helemaal suf kopen aan allerlei fancy speeltjes.
Kutkloonquote:Op zondag 13 juli 2008 19:45 schreef MaikuuuuI het volgende:
Mijn vriendin Jennifuuur masturbeert eigenlijk altijd wel, ook omdat ze geen orgasme krijgt door mij..
Vind ik niks aan. Niets geilers dan een vrouw die aan een kutje likt, denk ik vaak aan tijdens het masturberen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 04:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vrouwen die masturberen zijn geil om naar te kijken
Dan ben je waarschijnlijk over je orgasme heen, heel irritant, dat heb ik ook weleensquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 04:38 schreef MLI het volgende:
Minder fijne ontwikkeling. Ik kom nog steeds regelmatig op dat randje maar als ik te lang doorga, verlies ik ineens een hoop vocht, ik weet niet precies wat het is. Maar het gevoel wordt dan even intenser maar geen samentrekkende spieren of what so ever. Ook als ik 15 minuten daarvoor nog naar de WC geweest ben.. Herkent iemand dit?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:47 schreef MLI het volgende:
Ik heb nu de pocketrocket, binnenkort maar eens testen.
Hebben we hier niet de sleutel tot succes in handen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 04:43 schreef MLI het volgende:
[..]
Vind ik niks aan. Niets geilers dan een vrouw die aan een kutje likt, denk ik vaak aan tijdens het masturberen.
Got the t-shirt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:27 schreef S_1980 het volgende:
[..]
Hebben we hier niet de sleutel tot succes in handen?
Dat "te gevoelig" is toch meestal vlak na een orgasme? Kom je niet toevallig gewoon klaar?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:11 schreef MLI het volgende:
[..]
Got the t-shirt.
Ondertussen is er iemand in mijn leven gekomen die wel heel handig is met zijn tong. Hij zet vrij veel druk met zijn tong als ik op dat randje kom. Heftiger dan met hem is het gevoel nog nooit geweest, dus dat belooft wel wat. Maar na een tijdje wordt het te heftig. Ik hou dat randje niet langer dan 30 seconden vol tot nu toe, daarna wordt alles te gevoelig. Hopelijk was het geen toevalstreffer van hem.
Pocketrocket nog niet echt getest trouwens.
Nee, echt niet. Ook als je stopt op het moment dat je al op die rand staat, dan heb ik wel 5 minuutjes nodig voor ik weer verder kan gaan.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:25 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Dat "te gevoelig" is toch meestal vlak na een orgasme? Kom je niet toevallig gewoon klaar?
Ik begin bijna bang te worden dat je al lang en breed bent klaargekomen, maar het alleen niet als zodanig herkent....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:11 schreef MLI het volgende:
[..]
Got the t-shirt.
Ondertussen is er iemand in mijn leven gekomen die wel heel handig is met zijn tong. Hij zet vrij veel druk met zijn tong als ik op dat randje kom. Heftiger dan met hem is het gevoel nog nooit geweest, dus dat belooft wel wat. Maar na een tijdje wordt het te heftig. Ik hou dat randje niet langer dan 30 seconden vol tot nu toe, daarna wordt alles te gevoelig. Hopelijk was het geen toevalstreffer van hem.
Ik ben 2 keer klaargekomen in mijn slaap dus als het zover is, herken ik het wel. Porn/wijn/wiet meestal wel present. En af en toe een leuke vent als afwisseling is gezellig.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:03 schreef S_1980 het volgende:
[..]
Ik begin bijna bang te worden dat je al lang en breed bent klaargekomen, maar het alleen niet als zodanig herkent....
If not: Pocketrocket + lesbian porn. Wijntje erbij. Geen vriendje erbij die jouw bewust/onderbewust het gevoel geeft dat je 'moet' komen. En succes maar weer.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:34 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik ben 2 keer klaargekomen in mijn slaap dus als het zover is, herken ik het wel. Porn/wijn/wiet meestal wel present. En af en toe een leuke vent als afwisseling is gezellig.
hoe doe je dat dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:34 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik ben 2 keer klaargekomen in mijn slaap dus als het zover is, herken ik het wel. Porn/wijn/wiet meestal wel present. En af en toe een leuke vent als afwisseling is gezellig.
Heb je weleens geprobeert om bij dat randje te komen, stimulatie weer af te laten zakken, weer opbouwen naar dat randje, wee af laten zakken enzovoort, tot na een keer of 7 en dan wat doorzetten(niet harder of heftiger, maar gewoon hetzelfde door)?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:11 schreef MLI het volgende:
[..]
Got the t-shirt.
Vertel maar hoorquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:34 schreef lausiejjj het volgende:
Probeer een douchekop. Echt.. woow. Ik(wil niet al te ranzig worden over mijn ervaringen en what so ever) vind het toch altijd een stuk heftiger. Misschien dat je dan wel komt. En niet al te erg fucussen op dat klaarkomen. Dat werkt niet. Geniet.. Have fun^^
nou oke..quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:27 schreef lausiejjj het volgende:
Ik red dat niet. Wij hebben glazen douchedeuren die mijn monsterlijke kracht niet aankunnen..
Van een douchekop kom ik niet klaar. Dus dat werkt ook niet voor iedereenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:34 schreef lausiejjj het volgende:
Probeer een douchekop. Echt.. woow. Ik(wil niet al te ranzig worden over mijn ervaringen en what so ever) vind het toch altijd een stuk heftiger. Misschien dat je dan wel komt. En niet al te erg fucussen op dat klaarkomen. Dat werkt niet. Geniet.. Have fun^^
hoe doe je dat?quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:00 schreef Kluts het volgende:
Niet langer dan 5 seconden? Ik kan het wel tot een minuut oprekken inmiddels.
Dan zit je in het tantra werk, denk ik.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:17 schreef Godshand het volgende:
hoe doe je dat?
kunnen mannen dat ook?
Vrouwen kunnen vrij standaard al tot een minuut lang komen, dat wil zeggen sommige orgasme's, het kan ook een 10 seconde zijn, net zoals het kort en heftig kan zijn, langer maar vlakker, kort en vlakker of lang en heftig.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
hoe doe je dat?
kunnen mannen dat ook?
Als je overstimuleert, de boel forceert ipv het lekker laat flowen kan het wel vaker heel erg mak zijn qua orgasme.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:36 schreef MLI het volgende:
Ik begin me ernstig af te vragen of ik het niet steeds over het hoofd zie. Gisteren was ik weer lekker bezig en toen volgde wel een korte reeks korte snelle samentrekkingen, maar nauwelijks voelbaar. Waren eerder hele kleine elektrische schokjes. Daarna had ik beetje kramp in mijn baarmoeder. Die samentrekkingen voel ik de laatste paar weken sowieso meestal wel als ik ophou met vingeren nadat ik een seconde of 30 op dat randje balanceer. Van 'ontlading' was ook niet echt sprake.
Nou ja, laat ik het zo zeggen. Toen ik klaarkwam in mijn droom, was het behoorlijk heftig. Echt samentrekkingen die lang duurden en hoog piekten. Ik snap ook wel dat orgasmen in heftigheid kunnen verschillen maar toch wist ik het toen wel zeker en nu niet.
Dan ben ik klaargekomenquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:42 schreef erodome het volgende:
[..]
Als je overstimuleert, de boel forceert ipv het lekker laat flowen kan het wel vaker heel erg mak zijn qua orgasme.
Die orgasme's zijn heel plaatselijk, alleen in dat onderlijf terwijl bij een echt goed orgasme heel het lichaam meedoet in het jubelen, je het voelt van je tenen tot je kruin.
Ze zijn meestal kort en erg vlak te noemen als je het forceert.
Genot opbouwen, gaan voor het hoogste genot in het geheel van seks, niet naar een orgasme toewerken, maar zo geil zijn dat alles begint te draaien, er alleen nog maar dat intense gevoel bestaat.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:52 schreef MLI het volgende:
[..]
Dan ben ik klaargekomen. Er is een begin. Maar hoe krijg je die hevige orgasmen voor elkaar?
Soms vraag ik me echt af van welke planeet jij komtquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:29 schreef erodome het volgende:
[..]
Genot opbouwen, gaan voor het hoogste genot in het geheel van seks, niet naar een orgasme toewerken, maar zo geil zijn dat alles begint te draaien, er alleen nog maar dat intense gevoel bestaat.
Ontspaning, geilheid, allesverterende lust, diepgang in wat je doet, geen remmingen, geen beperkingen, gewoon genieten van de hoogste orde.
Ophouden met een orgasme te willen perse, dat gevoel perse te willen, gewoon simpelweg gaan voor mindblowing seks, niet alleen dat orgasme, daarop richten, maar een enorm genot in het geheel van seks om in herhaling te vallen
Goed verwoord erodome.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:50 schreef erodome het volgende:
Echt goede seks lijkt daar dan ook op, sterker nog, is beter dan een xtc trip(en ja heb met beide ervaring).
Echt goede seks is mindblowing, geeft een trip van jewelste, je kan compleet van de wereld raken van echt goede seks, tot meer dan een half uur nodig hebben om terug op aarde te dwarrelen naderhand.
Ik vind dat mensen soms te weinig aandacht besteden aan wat voor toppen je kan bereiken, teveel prestatiedrang, teveel gefocused op dat orgasme, als je kan leren dat los te laten, jezelf los te laten en volledig op te gaan in het genot dan wordt het een mega-ervaring.
Daar ka zelfs een goede xtc-trip niet tegenop.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:50 schreef erodome het volgende:
Echt goede seks lijkt daar dan ook op, sterker nog, is beter dan een xtc trip(en ja heb met beide ervaring).
Echt goede seks is mindblowing, geeft een trip van jewelste, je kan compleet van de wereld raken van echt goede seks, tot meer dan een half uur nodig hebben om terug op aarde te dwarrelen naderhand.
Ik vind dat mensen soms te weinig aandacht besteden aan wat voor toppen je kan bereiken, teveel prestatiedrang, teveel gefocused op dat orgasme, als je kan leren dat los te laten, jezelf los te laten en volledig op te gaan in het genot dan wordt het een mega-ervaring.
Daar ka zelfs een goede xtc-trip niet tegenop.
een vribrator werkt wel lekker snel. maar als je vriendje je goed kent kan hij je ook snel klaar krijgen...quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:19 schreef missbutterfly het volgende:
Haha oke ik heb geen zin om alles te lezen, maar waarom geen vibrator? Dat snap ik niet, scheelt een hoop gedoe en je leert je lijf ook wel beter kennen, opzich. Het is volgens mij voor luie mensen, voor mij bijna een aan-uit knop wat klaarkomen betreft, lekker snel. En zo makkelijk ging het bij mij vroeger ook niet echt.
Ja is zo. Haha maar goed, als het zo'n issue is, zo ingewikkeld, dan vind ik het een aanraderquote:Op maandag 1 september 2008 09:08 schreef EmiltjE het volgende:
[..]
een vribrator werkt wel lekker snel. maar als je vriendje je goed kent kan hij je ook snel klaar krijgen...
het gaat niet altijd om trillingen... soms kan je met hele minimale aanrakingen iemand heel heet krijgen./,,,,
duurt alleen wel langer..
Maargoed dat is dus de issue.. geen vriendje die haar zover krijgt blijkbaar. Dus dan is het wel handig als je het eerst zelf (evt dmv vibrator) zover komtquote:Op maandag 1 september 2008 09:08 schreef EmiltjE het volgende:
een vribrator werkt wel lekker snel. maar als je vriendje je goed kent kan hij je ook snel klaar krijgen...
het gaat niet altijd om trillingen... soms kan je met hele minimale aanrakingen iemand heel heet krijgen./,,,,
duurt alleen wel langer..
Hier heb ik nog nooit van gehoord, waar heb je deze theorie vandaan?quote:Op maandag 1 september 2008 19:38 schreef zoalshetis het volgende:
vibrators zijn niet zo goed. lees: je kut wordt er ongevoelig door. verwacht in ieder geval niet dat je vriendje daarna nog makkelijk iets klaarspeelt.
Dat lukt toch al niet, dus who caresquote:Op maandag 1 september 2008 19:38 schreef zoalshetis het volgende:
vibrators zijn niet zo goed. lees: je kut wordt er ongevoelig door. verwacht in ieder geval niet dat je vriendje daarna nog makkelijk iets klaarspeelt.
Lees nog eens?quote:Op maandag 1 september 2008 23:12 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Dat lukt toch al niet, dus who cares
Ik ook niet! :-pquote:Op maandag 1 september 2008 22:53 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hier heb ik nog nooit van gehoord, waar heb je deze theorie vandaan?
google maar eens. daarnaast heb je wellicht een electrische tandenborstel. kriebelde die eerst bij je verheemelte, na een paar weken poetsen is dat voorbij. zo werkt het ook met de vagina. en als je ook dat niet herkent, dan wordt het tijd voor een betere poetsbeurt.quote:Op maandag 1 september 2008 22:53 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hier heb ik nog nooit van gehoord, waar heb je deze theorie vandaan?
Ik trek al jaren aan m'n pik, gaat nooit vervelen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
google maar eens. daarnaast heb je wellicht een electrische tandenborstel. kriebelde die eerst bij je verheemelte, na een paar weken poetsen is dat voorbij. zo werkt het ook met de vagina. en als je ook dat niet herkent, dan wordt het tijd voor een betere poetsbeurt.
Niet elke vrouw is hetzelfde natuurlijk.quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:19 schreef missbutterfly het volgende:
Haha oke ik heb geen zin om alles te lezen, maar waarom geen vibrator? Dat snap ik niet, scheelt een hoop gedoe en je leert je lijf ook wel beter kennen, opzich. Het is volgens mij voor luie mensen, voor mij bijna een aan-uit knop wat klaarkomen betreft, lekker snel. En zo makkelijk ging het bij mij vroeger ook niet echt.
Vingers blijven het lekkerst, daar kan je alle kanten mee op en precies wat je zelf wilt. Een vibrator of een dildo is vaak lomp en...........lomp. Vingersquote:Op woensdag 3 september 2008 01:10 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Niet elke vrouw is hetzelfde natuurlijk.
Mijn vrouw speelt graag met speeltjes, echter wanneer ze bv voor eht slapen gaan een "slaapmutsje" neemt, doet ze dat gewoon met haar vingers. En dat duurt echt geen 5 minuten.
Ze vind het trillen wel lekker, maar kan er dus niet zo makkelijk van klaarkomen als van haar vingers.
Een minuut?quote:Op woensdag 3 september 2008 01:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Vingers blijven het lekkerst, daar kan je alle kanten mee op en precies wat je zelf wilt. Een vibrator of een dildo is vaak lomp en...........lomp. Vingers![]()
Ik vind een pornofilm waar een man een vrouw uitgebreid vingert altijd erg geil, binnen de minuut ben ik daarop klaarDat gestamp en gedoe met allerlei apparaten..........mwah
Het hoeft toch niet altijd leuk/lang te zijn?quote:Op woensdag 3 september 2008 16:01 schreef Parafernalia het volgende:
Een minuut?
Dan is het helemaal niet leuk
nee lamme klauwen, dat is leuk. of een tong die rauw wordt.quote:Op woensdag 3 september 2008 16:01 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Een minuut?
Dan is het helemaal niet leuk
Ja, even de spanning er af halenquote:Op woensdag 3 september 2008 17:06 schreef Sweety_girl het volgende:
[..]
Het hoeft toch niet altijd leuk/lang te zijn?
Gewoon even lekker, snel je ding doen en dan pitten(voor mij juist met vibro)
Idd ja. Je maakt mij niet wijs dat mannen nooit zoiets hebben van.. effe snel ontladen en dan slapen (or whatever).quote:
Sterker nog, ik denk dat het voor mannen een veel effectiever slaapmiddel is dan voor vrouwen.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:16 schreef Sweety_girl het volgende:
[..]
Idd ja. Je maakt mij niet wijs dat mannen nooit zoiets hebben van.. effe snel ontladen en dan slapen (or whatever).
Precies daarom denk ik dat, dat verhaal over die vibrator en dat je er ongevoelig voor wordt een broodje aap verhaal is. Als een man (bijna) elke dag aan zijn pik trekt, betekent toch ook niet dat hij niet meer kan klaarkomen door neuken?quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:13 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik trek al jaren aan m'n pik, gaat nooit vervelen.
Als een man elke dag aan het fappen is zou het best kunnen dat hij wat minder gevoelig wordt en dat het langer duurt voordat ie klaarkomt. Besneden mannen hebben ook een minder gevoelige eikel, puur omdat er regelmatig wrijving optreedt.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies daarom denk ik dat, dat verhaal over die vibrator en dat je er ongevoelig voor wordt een broodje aap verhaal is. Als een man (bijna) elke dag aan zijn pik trekt, betekent toch ook niet dat hij niet meer kan klaarkomen door neuken?
wat je denkt mag je houden. dat weet je toch? anders google je ff.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies daarom denk ik dat, dat verhaal over die vibrator en dat je er ongevoelig voor wordt een broodje aap verhaal is. Als een man (bijna) elke dag aan zijn pik trekt, betekent toch ook niet dat hij niet meer kan klaarkomen door neuken?
oplossing:quote:Op woensdag 3 september 2008 18:00 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb een vervelend probleempje dat ik even aan jullie wil voorleggen. Ik heb mezelf vrijwel nooit (misschien een enkele keer) met mijn vingers klaargemaakt. Altijd vrij krachtige methoden gebruikt: douchestraal, krachtige vibrator... Bovendien vind ik vingeren altijd zo lang duren. Ik wil gewoon even binnen 5 minuten klaarkomen en in slaap vallen.
Helaas heb ik nu ook tijdens de seks moeite om klaar te komen als mijn sekspartner me vingert / beft. Daar baal ik van. Ik wil liever geen stimulerende middelen als vibratoren gebruiken, maar gewoon onder haar vingers of in haar mond kunnen klaarkomen.
Maar ik heb het gevoel dat ik dat verpest heb door mijn masturberende leven niet te beginnen met vingeren, maar met krachtiger methoden. Zijn hier mensen die dat probleem herkennen en hebben jullie er een oplossing voor gevonden?. Misschien toch weer gaan vingeren om eraan te wennen?
Overigens merk ik dat ik na een paar dagen niet masturberen een veel krachtiger orgasme heb dan wanneer ik dagelijks masturbeer!
ik kan je ook vertellen dat het niet altijd onomkeerbaar is kwa orgasme. dat moet je maar afwachten. er zijn heel erg veel gevallen bekend die dus niet meer hét orgamse krijgen die ze willen. ook niet na jaren. en zelfs de syban doet niks meer. succes dames. de vooruitgang is ook jullie ten nadele geworden.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:11 schreef conleche het volgende:
Het is wel degelijk zo dat als je "krachtige" methodes gebruikt, zoals Viking het omschrijft, je moeilijker zult klaarkomen met alleen je vingers. Gelukkig is het wel omkeerbaar. Als je de hulpmiddelen even afzweert, komt het gevoel gewoon weer terug als je alleen je vingers gebruikt. Ik vind een vingerorgasme ook altijd fijner dan een hulpmiddelorgasme omdat je het beter kan sturen. Je kan het beter even uitstellen, om daarna een heftiger orgasme te krijgen.
Ik gebruik het ook vaak als slaapmiddel en dat werkt heel goed. Ik kan het heel snel als ik wil, maar ik vind het fijner als ik er even de tijd voor neem.
Nou nou niet zo dramatisch!! Ik denk dat het in de meeste gevallen wel losloopt hoor!quote:Op woensdag 3 september 2008 18:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik kan je ook vertellen dat het niet altijd onomkeerbaar is kwa orgasme. dat moet je maar afwachten. er zijn heel erg veel gevallen bekend die dus niet meer hét orgamse krijgen die ze willen. ook niet na jaren. en zelfs de syban doet niks meer. succes dames. de vooruitgang is ook jullie ten nadele geworden.
Ja. Maar ik denk wel dat wat afwisseling wel slim isquote:Op woensdag 3 september 2008 17:53 schreef Karina het volgende:
[..]
denk je? de eerste flink dove mensen van mp3 spelers is ook al schrikbarend aan het toenemen, net als depressieve mensen van de mdma. maar wat jij wilt.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou nou niet zo dramatisch!! Ik denk dat het in de meeste gevallen wel losloopt hoor!
quote:Op woensdag 3 september 2008 18:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou nou niet zo dramatisch!! Ik denk dat het in de meeste gevallen wel losloopt hoor!
nou nee. dat loopt dus niet los. hooguit bij 5% die altijd klaarkomt, al wijs je er naar.quote:
Eerste vergelijking gaat mank. En de tweede....??? Link bron etc?quote:Op woensdag 3 september 2008 18:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de eerste flink dove mensen van mp3 spelers is ook al schrikbarend aan het toenemen, net als depressieve mensen van de mdma. maar wat jij wilt.
geen enkel manko, ga maar naar kno-artsen. google is your friend. maar in mijn geval mensen die ik in mijn praktijk zie.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:28 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Eerste vergelijking gaat mank. En de tweede....??? Link bron etc?
In je oor gaan trilhaartjes kapot die de trilling van geluid omzetten in shit waar je hersenen weer wat mee kunnen, daarom word je doof.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
geen enkel manko, ga maar naar kno-artsen. google is your friend. maar in mijn geval mensen die ik in mijn praktijk zie.
Zijn we daarover uitgeluldquote:Op woensdag 3 september 2008 18:32 schreef zoalshetis het volgende:
jawel parafinalia. zenuwen en hersenen. maar denk maar wat je wilt. uitleg is toch te ingewikkeld hier. de toekomst zal het wijzen.
quote:Op woensdag 3 september 2008 18:28 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
En de tweede....??? Link bron etc?
Je hersenen gaan kapot als je een vibrator gebruikt? Dat verklaart veel!quote:Op woensdag 3 september 2008 18:32 schreef zoalshetis het volgende:
jawel parafinalia. zenuwen en hersenen. maar denk maar wat je wilt. uitleg is toch te ingewikkeld hier. de toekomst zal het wijzen.
kapot niet, gewend wel. maar je mag lekker denken wat jij wilt. misschien vindt jouw vriendin het wel fijn om een dikkere vibrator in haar te krijgen dan jouw kleine penis?quote:Op woensdag 3 september 2008 18:35 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Je hersenen gaan kapot als je een vibrator gebruikt? Dat verklaart veel!
Gewend ja, dat is dus niet iets wat onomkeerbaar is. Volgens mij lul je zoals gebruikelijk weer eens uit je nek.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kapot niet, gewend wel. maar je mag lekker denken wat jij wilt. misschien vindt jouw vriendin het wel fijn om een dikkere vibrator in haar te krijgen dan jouw kleine penis?
ja een week. lol.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:38 schreef conleche het volgende:
Proefondervindelijk:
Als je een tijdje alleen vibrators/waterstralen gebruikt duurt het wat langer voordat je met vingers klaarkomt.
Na een ħ week onthouding is dat effect weer weg.
Ik weet niet wat vrouwen uitspoken in jouw voorbeelden, dat alles definitief kapot is, maar ik denk dat het met gewenning te maken heeft. Als je normaal gesproken heel veel zout op een eitje doet, dan duurt het een week voordat je een zoutloos eitje lekker vindt. Zoiets
zoals gebruikelijk roep jij weer dat ik uit mijn nek lul. primaquote:Op woensdag 3 september 2008 18:40 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Gewend ja, dat is dus niet iets wat onomkeerbaar is. Volgens mij lul je zoals gebruikelijk weer eens uit je nek.
Mijn vriendin is verder erg tevreden met mijn penis![]()
Wie is er hier nu een vrouw?? Weet niet hoor, maar ik praat uit ERVARING jij praat uit googleske vindsels.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja een week. lol.
ik zeg ga lekker verder met je vibraties. ik wil ook niemand onthouden om vibraties te gebruiken, maar ik zie vaak vrouwen die na tien jaar nog niet eens gewend zijn aan vibratieloos klaarkomen.
nogmaals, doe waar je je lekker bij voelt.
Jahaa...daarom moeten we ook variatie propaganderenquote:Op woensdag 3 september 2008 18:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja een week. lol.
ik zeg ga lekker verder met je vibraties. ik wil ook niemand onthouden om vibraties te gebruiken, maar ik zie vaak vrouwen die na tien jaar nog niet eens gewend zijn aan vibratieloos klaarkomen.
nogmaals, doe waar je je lekker bij voelt.
je weet niet waar je het over hebt, net als al die sukkels die hun mp3 hoog zetten en niet keihard roepen dat ze doof worden.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Wie is er hier nu een vrouw?? Weet niet hoor, maar ik praat uit ERVARING jij praat uit googleske vindsels.
hey dat is prima. hoor je mij niet over prediken. ik snap dat veel wijfjes en mannetjes roepen dat het klaarkomen met andere middelen dan de vibrator goed gaat. maar dat is angst.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:44 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Jahaa...daarom moeten we ook variatie propaganderen
Ik vraag me gewoon af waar jij je wijsheid vandaan haalt. Je verdedigt je mening met een stelligheid die doet vermoeden dat je je er voor je werk mee bezighoudt. En dan mag je mij gerust overtuigen.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zoals gebruikelijk roep jij weer dat ik uit mijn nek lul. prima
werk mee bezig houdt.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:49 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af waar jij je wijsheid vandaan haalt. Je verdedigt je mening met een stelligheid die doet vermoeden dat je je er voor je werk mee bezighoudt. En dan mag je mij gerust overtuigen.
Maar als het niet meer is dan een combinatie van je hersenspinsels en internet-info, wat ik vermoed, is je stelligheid nergens op gebaseerd.
Dus gaat je vergelijking mank!quote:Op woensdag 3 september 2008 18:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kapot niet, gewend wel. maar je mag lekker denken wat jij wilt. misschien vindt jouw vriendin het wel fijn om een dikkere vibrator in haar te krijgen dan jouw kleine penis?
is dat zo?quote:Op woensdag 3 september 2008 18:50 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Dus gaat je vergelijking mank!
'loog" is wat denigerend. maar ja in die richting.quote:
Ja dat is zo.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
is dat zo?
of ben je je nu aan het indekken? tegen beter weten in. of je leest niet zo secuur, dat kan ook.
lol. ik neem aan dat je trilhaartjes bedoelt?quote:Op woensdag 3 september 2008 18:54 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ja dat is zo.
Kapotte oorhaartjes en zenuwen @ gewenning is niet hetzelfde.
Ja, daar had ik het net ook al over.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol. ik neem aan dat je trilhaartjes bedoelt?
?? Begrijp je wel wat ik bedoelde?quote:en ja, lichamelijk gevoel uit zich in bovenhuidse haartjes en onderhuidse zenuwen.
nee, niet omdat je het zo knullig opschreef.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:02 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ja, daar had ik het net ook al over.
[..]
?? Begrijp je wel wat ik bedoelde?
Dat gaat wel lukken hoor. Ik denk dat meneer zoalshetis nogal overdrijft. Misschien bij mensen die al tientallen jaren met hun Tarzan op de hoogste stand lopen te raggen. En dan zou ik voortaan een beetje afwisselen.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:59 schreef Viking84 het volgende:
Oeh, ik heb wel een hele discussie losgemaakt. Ok, ik ga eerst eens een week ofzo helemaal niet masturberen en dan zal ik eens proberen of het met mijn vingers lukt
.
bron?quote:Op woensdag 3 september 2008 19:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat gaat wel lukken hoor. Ik denk dat meneer zoalshetis nogal overdrijft. Misschien bij mensen die al tientallen jaren met hun Tarzan op de hoogste stand lopen te raggen. En dan zou ik voortaan een beetje afwisselen.
Vrouwenquote:
Juist! Dank u! Maar ik geloof dat zoalhetis liever de google gelooft.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:42 schreef erodome het volgende:
[..]
Vrouwen
Kan nog prima op andere manieren klaarkomen, ook met vingers, dat terwijl clitoraal klaarkomen niet mijn makkelijkste manier is.
Wel heb ik een tijd op rocket geleund, lekker lui allemaal en toen kon ik dus amper tot niet op vingers komen, tijdje rocket niet gebruikt en het ging weer zoals normaal.
Ook gepraat met andere vrouwen hierover, de kringen waar ik me toen veel in begaf en nu soms nog lenen zich daar uitstekend toe, bij veel vrouwen presies dezelfde ervaring.
quote:Op donderdag 4 september 2008 11:42 schreef erodome het volgende:
[..]
Vrouwen
Kan nog prima op andere manieren klaarkomen, ook met vingers, dat terwijl clitoraal klaarkomen niet mijn makkelijkste manier is.
Wel heb ik een tijd op rocket geleund, lekker lui allemaal en toen kon ik dus amper tot niet op vingers komen, tijdje rocket niet gebruikt en het ging weer zoals normaal.
Ook gepraat met andere vrouwen hierover, de kringen waar ik me toen veel in begaf en nu soms nog lenen zich daar uitstekend toe, bij veel vrouwen presies dezelfde ervaring.
ik zeg gewoon zoalshetis. als jij bang wordt, bedenk dan dat niet elke vrouw hetzelfde is. erodome is ook maar n=1. er zijn vrouwen die compleet numb zijn geworden van al die trillingen.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Juist! Dank u! Maar ik geloof dat zoalhetis liever de google gelooft.
Als je nou tien keer per dag met een vibrator aan de gang gaat, okay, kan ik me voorstellen dat je wat minder gevoelig wordt voor "zachtere" stimulatie. En trekken is misschien geen onnatuurlijke vibratie, maar het lijkt me wel dat het er wat "harder" aan toe gaat dan bij neuken, dus die vergeljiking is volgens mij zeker wel te trekken (no pun intended).quote:Op woensdag 3 september 2008 17:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat je denkt mag je houden. dat weet je toch? anders google je ff.
trekken is iets anders dan onnatuurlijke vribraties.
maar hey. hoe ben ik, die strange insertions leuk vind, nou gerechtigd om te zeggen dat je kut minder gevoelig wordt door extreme vibraties.
tabee.
no pun seen. trekken is sneller, harder en strakker dan neuken.quote:Op donderdag 4 september 2008 16:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je nou tien keer per dag met een vibrator aan de gang gaat, okay, kan ik me voorstellen dat je wat minder gevoelig wordt voor "zachtere" stimulatie. En trekken is misschien geen onnatuurlijke vibratie, maar het lijkt me wel dat het er wat "harder" aan toe gaat dan bij neuken, dus die vergeljiking is volgens mij zeker wel te trekken (no pun intended).
@Parafanelia: natuurlijk is afwisseling leukerMaar als je soms 4 weken alleen bent, moet je toch wat? Dan wissel je af tussen vibo/vingers.
zoek het lekker zelf uit joh.quote:
Je vroeg er zelf ook om op de vorige paginaquote:Op donderdag 4 september 2008 16:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zoek het lekker zelf uit joh.
nee ik vroeg niks. ik vertelde al dat je het lekker zelf moet uitzoeken.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:08 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Je vroeg er zelf ook om op de vorige pagina
quote:Op donderdag 4 september 2008 22:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee ik vroeg niks. ik vertelde al dat je het lekker zelf moet uitzoeken.
maar dan straks geen janktopic openen omdat je kut gevoelloos is geworden en je zelfs met de honkbalknuppel van de dodgers geen orgasme meer krijgt.quote:
Mijn kut..??quote:Op donderdag 4 september 2008 22:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar dan straks geen janktopic openen omdat je kut gevoelloos is geworden en je zelfs met de honkbalknuppel van de dodgers geen orgasme meer krijgt.
je deed eerder in dit topic ook al de idiote uitspraak dat het merendeel van de vrouwen alleen maar 'denkt' klaar te kunnen komen, dus erg geloofwaardig kom je sowieso al niet over.quote:Op donderdag 4 september 2008 16:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zeg gewoon zoalshetis. als jij bang wordt, bedenk dan dat niet elke vrouw hetzelfde is. erodome is ook maar n=1. er zijn vrouwen die compleet numb zijn geworden van al die trillingen.
succes met je liefdesleven, want dat moet het zijn.
Maar ik heb het niet alleen over mezelf, ik heb het over meerdere vrouwen, bij sommige heb ik ervaren dat ze nog prima op andere manieren konden komen buiten het gebruik van vibratie's in, bij meer anderen alleen van praten over het onderwerp.quote:Op donderdag 4 september 2008 16:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zeg gewoon zoalshetis. als jij bang wordt, bedenk dan dat niet elke vrouw hetzelfde is. erodome is ook maar n=1. er zijn vrouwen die compleet numb zijn geworden van al die trillingen.
succes met je liefdesleven, want dat moet het zijn.
Ah joh, kan 't schelen!quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:08 schreef Greys het volgende:
Benen aanspannen werkt inderdaad prima, maar wat ook leuk(er) is, is dan om vlak voor je komt jezelf te dwingen om je benen en jezelf helemaal te ontspannen, terwijl je wel doorgaat. Dan merk ik echt een onwijs verschil! Als ik dat doe, dan gaan mijn voeten en benen helemaal tintelen terwijl dat normaal niet zo isNiet alleen de tintelende voeten en benen natuurlijk, de rest van het orgasmegevoel ook, maar het is een heel verschil in gevoel in zijn totaal.
* Greys vraagt zich af of ze hier niet beter even een kloon voor in het leven had kunnen roepen
Indien te zacht kan je met je duim er half op een wat gemenere straal creeeren!quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:07 schreef Greys het volgende:
Ik was het topic net aan het laten zakken in mijn postgeschiedenis () maar als je me dan iets gaat vragen moet ik wel antwoord geven he?
![]()
En nee, nog niet zonder douchekop geprobeerd! Aanrader? Ik weet niet eens of onze douchekop er af kan![]()
Is de straal dan niet veel te zacht?
You go girlquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:13 schreef MLI het volgende:
Het is mijn vriendje gelukt!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dat na 2 weken oefenen. Wat geen gelukstreffer want het is nu al een paar keer gelukt. Blijven ademen is voor mij de oplossing, me over durven geven is geen probleem meer. Wat ik altijd deed was dat ik een fantasietje afspeelde tijdens het masturberen. Dat deed ik al een paar maanden niet meer, maar tijdens de seks deed ik het wel nog altijd. Maar met mijn
doe ik dat dus niet meer, ik concentreer me nu eerder op mijn ademhaling, doe mijn ogen even dicht en komen maar.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:13 schreef MLI het volgende:
Het is mijn vriendje gelukt!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dat na 2 weken oefenen. Wat geen gelukstreffer want het is nu al een paar keer gelukt. Blijven ademen is voor mij de oplossing, me over durven geven is geen probleem meer. Wat ik altijd deed was dat ik een fantasietje afspeelde tijdens het masturberen. Dat deed ik al een paar maanden niet meer, maar tijdens de seks deed ik het wel nog altijd. Maar met mijn
doe ik dat dus niet meer, ik concentreer me nu eerder op mijn ademhaling, doe mijn ogen even dicht en komen maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauwquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:44 schreef MLI het volgende:
Dit topic werd geopend in maart. Sinds kort heb ik een vriendje en die heeft de cherry gepopt.
wat is je probleem nou? MLI had moeite met een orgasme te krijgen en vraagt om hulp ik zie het probleem niet zo... of ben jij fuifduif want dan snap ik hetquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:00 schreef Man-E-Faces het volgende:
Mijn god zeg, dat vrouwen zo het handje wordt vastgehouden en worden gecoached om maar klaarte kunnen komen. Echt weer een de meest vreselijk truttige dingen alleen voorbehouden voor vrouwen. MLI hoe was het om een orgasme te hebben terwijl half fok je handje vasthield?
dat moest van diep komenquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:44 schreef MLI het volgende:
Dit topic werd geopend in maart. Sinds kort heb ik een vriendje en die heeft de cherry gepopt.
En dan is het vaak alsnog clitoraal of via de g-spot... De vaginawand zelf heeft niet zoveel zenuwen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:51 schreef rinzzz het volgende:
Het schijnt dat slechts 1 op de 3 vrouwen kan klaarkomen door middel van vaginale penetratie...
Dat was mijn topic op mijn oude account. Onlangs nieuwe aangemaakt.quote:Op woensdag 16 april 2008 09:58 schreef Karina het volgende:
Een tijd(je) geleden was hier toch ook zo'n topic over, nogal langlopende reeks. Geen idee meer wat de titel was, de user had volgens mij een vlinder als avatar?
Vaak?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:23 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
En dan is het vaak alsnog clitoraal of via de g-spot... De vaginawand zelf heeft niet zoveel zenuwen.
Tuurlijk wel, opwinding alleen kan al zorgen voor een orgasme. En als je zo opgewonden wordt van penetratie (wat een woordquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:24 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Vaak?
Een andere manier dan clitoraal of via de g-spot klaarkomen is er voor vrouwen niet hoor.
Ja, door stimulering van de g-spot danwel klit d.m.v. penetratiequote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:42 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, opwinding alleen kan al zorgen voor een orgasme. En als je zo opgewonden wordt van penetratie (wat een woord) kan dat voor sommigen al genoeg zijn voor een orgasme.
Nee. Je kan nota bene orgasmes krijgen zonder ook maar iets aan te raken, veel vrouwen merken dat bijv. als ze klaar komen in hun slaap (soort van natte droom). De geest is minstens zo sterk als dat kleine knopje tussen je benenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:50 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Ja, door stimulering van de g-spot danwel klit d.m.v. penetratie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |