abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57620586
Goed, het gaat dus de goeie kant op, ik kom steeds dichterbij en nummer 3, beter bekend als Casanova (let wel, niet kastanova ) is heerlijk aan het experimenteren. Bevalt me prima zo, gisteren was ik weer een stapje dichterbij.

Oh ja, willen Kasta en Tzja hun discussie via PM voortzetten?
  woensdag 26 maart 2008 @ 13:24:32 #2
210346 Realdeal.
this is the..
pi_57621015
tvp
pi_57621065
Tvp ook

MLI je zegt: een stapje dichterbij, waaraan merk je dat precies? Lichamelijk? Of dat je je geestelijk steeds meer er aan kan overgeven?
pi_57621349
Ik blijf ook erg benieuwd hoe het verder gaat lopen
Succes MLI
pi_57621412
stappen? zijn er stappen
Voices tell me I'm the shit.
pi_57623380
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 13:27 schreef Jerney_Kaagman het volgende:
Tvp ook

MLI je zegt: een stapje dichterbij, waaraan merk je dat precies? Lichamelijk? Of dat je je geestelijk steeds meer er aan kan overgeven?
Ja, dat is vooral psychisch. Vriendin van me maakte laatst een opmerking dat ik zou gaan trouwen met degene die me laat komen . Whehehe, blijkt het een tandenloze zwerver te zijn of zo, zul je net zien .
  woensdag 26 maart 2008 @ 17:24:32 #7
200902 GambitRS
King of Hearts
pi_57626198
Misschien is het wel andersom.... doe anders die nr 3 een huwelijks aanzoek en probeer het uit
pi_57628485
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 17:24 schreef GambitRS het volgende:
Misschien is het wel andersom.... doe anders die nr 3 een huwelijks aanzoek en probeer het uit
Laten we hem vanaf nu Casanova noemen . Hij heeft wel voorgesteld om samen te wonen. Eerlijk is eerlijk, moesten we gewone vrienden zijn, dan zou ik het gelijk doen.
pi_57667728
alle vrouwen masturberen
so how's your evening so far?
pi_57761335
Still going steady met Casanova hier.
pi_57960864
Hmmm, precies wat tegenslag. Besloten dat Casanova niet mijn volgende vriendje wordt dus nu afwachten hoe het loopt, we staan beiden wel open voor verder experimenteren maar hoe het in de praktijk uitpakt weet ik nog niet. Verder heeft nummer 2 nu een relatie dus die hoef ik niet meer. Nummer 1 kom ik eigenlijk IRL nooit meer tegen, gek genoeg. Eens informeren hoe het gaat.
pi_57973711
Maar de hamvraag is natuurlijk in dit topic: is het inmiddels al gelukt?

Ik wil graag nog even de tip van Erodome uit deel 1 aanhalen: beenspieren aanspannen, als ik moeite heb met klaarkomen lukt het daarmee vaak altijd wel heel goed!
  vrijdag 11 april 2008 @ 11:04:07 #13
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_57977653
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 02:50 schreef Quickie_Butt het volgende:

Ik wil graag nog even de tip van Erodome uit deel 1 aanhalen: beenspieren aanspannen, als ik moeite heb met klaarkomen lukt het daarmee vaak altijd wel heel goed!
Mijn vriendin kan alleen op die manier klaarkomen.

En treed eens wat meer in detail, TS!
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  woensdag 16 april 2008 @ 00:35:23 #14
167501 GiantWorm
Groot. Worm.
pi_58079282
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 13:27 schreef Jerney_Kaagman het volgende:
Tvp ook

Even serieus. WTF? Stapje dichterbij? Gewoon vingeren denk? Niet zo moeilijk doen.
Groot. Worm.
pi_58082498
ts heeft nog nooit een goeie vriend gehad??

of heb je net zoals in de film je clitoris achter in je keel hangen?? (A)
A Woman's mind is cleaner than a man's. She changes it more often.
  Moderator woensdag 16 april 2008 @ 09:58:49 #16
9859 crew  Karina
Woman
pi_58082579
Een tijd(je) geleden was hier toch ook zo'n topic over, nogal langlopende reeks. Geen idee meer wat de titel was, de user had volgens mij een vlinder als avatar?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_58101165
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:54 schreef furian het volgende:
ts heeft nog nooit een goeie vriend gehad??

of heb je net zoals in de film je clitoris achter in je keel hangen?? (A)

Ondertussen is het einddoel nog niet bereikt maar ik genoot wel van de weg er naartoe. Ik zit even in een seksloze periode nu dus wie weet valt er over een paar maanden (weken ) wel wat te melden. Ik moet er eens minder mee bezig zijn ook, denk dat dat wel helpt.
pi_58112698
MLI dit moet geen topic worden over jouw sexleven.. Als men daarin geinteresseerd zijn dan kan er contact met je opgenomen worden..
Het topic is bedoelt voor vrouwen die masturberen in het algemeen.. Wat tips e.d.
Maar een dagboek moet het niet worden
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_58112846
Is goed, Tally
  donderdag 17 april 2008 @ 15:10:36 #20
212946 S_1980
Ach waarom ook niet?
pi_58112853
quote:
Op woensdag 16 april 2008 23:32 schreef MLI het volgende:
Ik moet er eens minder mee bezig zijn ook, denk dat dat wel helpt.
Zoals een Rotterdams gezegde gaat. Niet lullen maar poetsen. En wellicht zijn er hier dames die wat poets tips kunnen geven die je op het moment dat je het minst verwacht wat glans zal geven. Succes.

slechte beeldspraak van mezelf trouwens....:')

[ Bericht 13% gewijzigd door S_1980 op 17-04-2008 16:53:55 ]
  donderdag 17 april 2008 @ 21:38:03 #21
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_58122419
tips voor masturberen? het moet niet gekker worden zeg
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_58268288
Weer een paar nieuwe trucjes ontdekt, it involves lots of lube, een leuk filmpje, wijs en middelvinger en een op en neer gaande beweging terwijl ik mijn huid een beetje strak trek. Inmiddels kom ik zelf in de buurt .
pi_58274827

[ Bericht 100% gewijzigd door Tally op 24-04-2008 11:49:58 (Totaal nutteloos) ]
JOHNNY HEITINGA
  donderdag 24 april 2008 @ 13:19:31 #24
212946 S_1980
Ach waarom ook niet?
pi_58277077
MLI, focus je je niet teveel op techniek en omstandigheden?
Als je als doel zou stellen om zo lang mogelijk (lees lang filmpje) te genieten van het masturberen, en niet het doel hebt op klaar te komen. Kan het ook geen teleurstelling zijn als het niet lukt, en wie weet wordt je dan niet met je gedachten afgeleid omdat je je afvraagt of het nu wel gaat lukken, en waarom wel, of waarom niet, en hoezo dan niet, en meer van dat soort onerotiserende gedachtes.

Tegen de tijd dat je tegen een orgasme aan zit (maar het lastige lijkt me, hoe weet je of je er tegenaan zit als je er nog nooit 1 hebt gehad?) moet je je altijd wel even concentreren, maar dat gaat (maar ik ben een man) als vanzelf. Oftewel, ook de techniek van het moeten concentreren gewoon negeren. Have fun!
pi_58280451
quote:
Op donderdag 17 april 2008 21:38 schreef -Mellow- het volgende:
tips voor masturberen? het moet niet gekker worden zeg
want MLI heeft een probleem om klaar te komen en opent een topic om tips te krijgen en ze is nu al dichtbij geweest zowel met als zonder partner. wat is er mis mee
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_58281148
quote:
Op donderdag 24 april 2008 15:49 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

want
Want elke vent kan zichzelf beter bevredigen dan welke vrouw dan ook.
En dat geldt ook voor vrouwen. Die kunnen zichzelf ook beter bevredigen dan welke vent dan ook.

En iedereen die zegt dat dat niet zo is houd zichzelf voor de gek.

pi_58281970
quote:
Op donderdag 24 april 2008 16:20 schreef NED het volgende:

[..]

Want elke vent kan zichzelf beter bevredigen dan welke vrouw dan ook.
En dat geldt ook voor vrouwen. Die kunnen zichzelf ook beter bevredigen dan welke vent dan ook.

En iedereen die zegt dat dat niet zo is houd zichzelf voor de gek.

nou ik ben het absoluut oneens. ik vind klaarkomen door neuken (vaginaal en anaal) en gepijpt worden toch echt veel lekkerder dan rukken hoor al kan ik mezelf zeer zeker goed klaarmaken met een vrouw is het echt wel beter
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_58282166
Ik bedoel dat elke vent zichzelf lekkerder kan rukken dan welke vrouw dan ook en dat elke vrouw zichzelf lekkerder kan vingeren dan welke vent dan ook.

Dat heb niks met neuken te maken of je dat lekkerder vind of niet.
pi_58282272
quote:
Op donderdag 24 april 2008 17:11 schreef NED het volgende:
Ik bedoel dat elke vent zichzelf lekkerder kan rukken dan welke vrouw dan ook en dat elke vrouw zichzelf lekkerder kan vingeren dan welke vent dan ook.

ahhh ok nou ik ben toch erg lekker gerukt door bepaalde vrouwen maar doorgaans heb je gelijk
pi_58298785
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 10:03 schreef J.F.Sebastian het volgende:
alle vrouwen masturberen
Meldt dat ook even aan mijn vrouw aub. Dan begint ze er misschien ook eens mee.
pi_58373252
Question aan de ladies: hoe lang duurt het over het algemeen voor je klaarkomt nadat je voor het eerst voelt dat je gaat komen? Tot nu toe weet ik dat gevoel steeds maar een seconde of 20 vast te houden maar ik raak dan ook afgeleid op het moment supreme. Nu is het zo dat ik voel dat ik klaar ga komen op het moment dat ik me mee laat slepen met een fantasie maar die fantasie weet ik dus niet vast te houden. Komt wel goed op termijn, ik merk wel dat het steeds wat langer duurt voor ik weer afgeleid ben enzo.

Overigens, het is best frustrerend om elke avond op het punt te staan om klaar te komen . Oefenen heeft dus ook z'n mindere kanten.
  dinsdag 29 april 2008 @ 02:12:06 #32
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_58373287
quote:
Op donderdag 24 april 2008 15:49 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

want MLI heeft een probleem om klaar te komen en opent een topic om tips te krijgen en ze is nu al dichtbij geweest zowel met als zonder partner. wat is er mis mee
omdat je zoiets op gevoel doet. Dat ga je toch niet volgens een gebruiksaanwijzing doen
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_58373293
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 02:12 schreef -Mellow- het volgende:

[..]

omdat je zoiets op gevoel doet. Dat ga je toch niet volgens een gebruiksaanwijzing doen
Ja. Euh, na 10 jaar oefenen, kan het geen kwaad om eens tips te vragen.
  dinsdag 29 april 2008 @ 02:52:53 #34
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_58373440
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 02:12 schreef -Mellow- het volgende:

[..]

Het is niet altijd zo makkelijk voor vrouwen, blijkbaar. Er is niks mis met leren toch?
pi_58375580
quote:
Vrouwen die een hoge opleiding hebben genoten, krijgen minder snel een orgasme. Dit komt omdat ze tijdens het liefdesspel te veel nadenken. Ook is de opleiding van de vrouw omgekeerd evenredig aan een bevredigend seksleven. Dus hoe meer opleiding een dame heeft genoten, des te beroerder is haar seksleven.

Dit blijkt uit een enquête van een Duits lifestylemagazine. Uit het onderzoek is naar voren gekomen dat 62 procent van de vrouwen met een hoge opleiding moeite heeft met klaarkomen. Bij vrouwen zonder diploma ligt dit percentage slechts op 38 procent. Het Duitse blaadje heeft voor de test tweeduizend vrouwen tussen de 18 en 49 ondervraagd.
@TS: Je bent vast té hoog opgeleid / te intelligent.
Verstand op 0 en blik op oneindig. Voor mijn vrouwtje werkt het ook een stuk beter als ze niets aan haar hoofd heeft.
Great A-Tuin is out there.
  dinsdag 29 april 2008 @ 10:59:36 #36
212946 S_1980
Ach waarom ook niet?
pi_58376444
Een ex vertelde dat ze nooit aan iets dacht (zelfs geen fantasiebeelden) om tot het moment supreme te komen, maar alles was gefocussed op haar clit en omgeving.

Daarom is en blijft mijn tip om vooral niet aan klaarkomen te denken, want dan raak je afgeleid. Gaan voor de meest intense beleving zonder het orgasme als doel te hebben.
  dinsdag 29 april 2008 @ 12:47:39 #37
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_58378419
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 02:13 schreef MLI het volgende:

[..]

Ja. Euh, na 10 jaar oefenen, kan het geen kwaad om eens tips te vragen.
ja goed daar heb je een punt.
Maar het blijft me vreemd in de oren klinken.
pi_58449791
Even een kick om te zien of er nog iemand terugkomt op mijn eerdere vraag.
pi_58449994
@MLI waneer kom je dichterbij als je alleen met jezelf bezig bent of met een partner?
pi_58452269
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 03:29 schreef GewoneMan het volgende:
@MLI waneer kom je dichterbij als je alleen met jezelf bezig bent of met een partner?
All by myself
pi_58455126
quote:
Op donderdag 24 april 2008 17:11 schreef NED het volgende:

Lekkerder zal ik het niet noemen, tuurlijk kan je het zelf beter maar lekkerder vind ik het niet
pi_58458221
vrouwen die niet met zichzelf spelen doen zichzelf tekort

vind ik
wanneer beseffen we dat we de armoede niet moeten bestrijden maar de rijkdom die hier verantwoordelijk voor is
pi_58459376
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 19:10 schreef noitulove het volgende:
vrouwen die niet met zichzelf spelen doen zichzelf tekort

vind ik
want? en vind je dat ook bij mannen?
pi_58459570
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 12:08 schreef MLI het volgende:

[..]

All by myself
Godsklere zeg. Fucking helder licht. Dat roep ik toch al 2 topics lang!!

Als je nou eens gewoon ZEGT wat je lekker vind tegen die kerel, denk je dan zelf ook niet dat dat zou helpen?

Maar nee, het is weer de schuld van alle kerels.

Ik denk dat je maar beter pot kan worden. Godverdomme zeg
pi_58459614
quote:
Tot nu toe weet ik dat gevoel steeds maar een seconde of 20 vast te houden maar ik raak dan ook afgeleid op het moment supreme.
Ja, niks gek als je godsklere de piepers gaat jassen op het moment dat die vent zich uit aan het sloven is.

Laat je godsklere gewoon eens een keer flink gaan en pieker er niet zo over.

Dát is het probleem. Je bent er veel teveel mee bezig. Dat ligt niet aan die vent. Dat ligt aan jou
pi_58459783
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 20:25 schreef NED het volgende:

[..]

Godsklere zeg. Fucking helder licht. Dat roep ik toch al 2 topics lang!!

Als je nou eens gewoon ZEGT wat je lekker vind tegen die kerel, denk je dan zelf ook niet dat dat zou helpen?

Maar nee, het is weer de schuld van alle kerels.

Ik denk dat je maar beter pot kan worden. Godverdomme zeg
dat doet ze wel hoor het lukt haar alleen nog niet om klaar te komen (niet alleen en niet met een partner) maar MLI weleens met een vrouw geprobeerd? wellicht dat die het wel lukt
pi_58459810
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 20:28 schreef NED het volgende:

[..]

Ja, niks gek als je godsklere de piepers gaat jassen op het moment dat die vent zich uit aan het sloven is.

Dát is het probleem. Je bent er veel teveel mee bezig. Dat ligt niet aan die vent. Dat ligt aan jou
probeer eens wat aan je bewoording te doen zeg je bent toch geen holbewoner
pi_58460107
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 20:36 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

dat doet ze wel hoor het lukt haar alleen nog niet om klaar te komen (niet alleen en niet met een partner) maar MLI weleens met een vrouw geprobeerd? wellicht dat die het wel lukt
Enige ervaring mee, maar die kwamen niet verder dan ikzelf. Maar was wel voor herhaling vatbaar.
pi_58490248
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 02:04 schreef MLI het volgende:
Question aan de ladies: hoe lang duurt het over het algemeen voor je klaarkomt nadat je voor het eerst voelt dat je gaat komen? Tot nu toe weet ik dat gevoel steeds maar een seconde of 20 vast te houden maar ik raak dan ook afgeleid op het moment supreme. Nu is het zo dat ik voel dat ik klaar ga komen op het moment dat ik me mee laat slepen met een fantasie maar die fantasie weet ik dus niet vast te houden. Komt wel goed op termijn, ik merk wel dat het steeds wat langer duurt voor ik weer afgeleid ben enzo.

Overigens, het is best frustrerend om elke avond op het punt te staan om klaar te komen . Oefenen heeft dus ook z'n mindere kanten.
Vanuit eigen ervaring en vanuit verhalen van vriendinnen, weet ik dat het kan helpen om op je onderbuik te drukken. (klinkt raar, maar het werkt dus...)
Heb je overigens wel eens een vibrator ofzo gebruikt? Dat werkt ook goed.
Succes!
  maandag 5 mei 2008 @ 18:10:04 #50
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_58494930
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 20:28 schreef NED het volgende:

[..]

Goed advies
Al gelukt Ts ?
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_58496050
quote:
Op maandag 5 mei 2008 18:10 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Goed advies
Al gelukt Ts ?
Mannen geven toch de beste adviezen hier

Hobje
pi_58726232
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:58 schreef Karina het volgende:
Een tijd(je) geleden was hier toch ook zo'n topic over, nogal langlopende reeks. Geen idee meer wat de titel was, de user had volgens mij een vlinder als avatar?
Vlinder is super! maar wel 1 die je om kan binden..(vasthouden is niks) Ik heb m ook als dolfijn, maar als ik die tijdens t neuken gebruik zit t staartje in de weg... Dus dan is de vlinder beter...

Echt n aanrader!
pi_58726344
Owja, ik had ergens gelezen dat als je naar de wc ga, en je steeds stopt met plassen, dat je dan een spier traint (welke weet ik niet meer) Als je dat vaak genoeg doe, kom je makkelijker klaar en intenser..
Maar ik denk (als ik t zo lees) dat t bij jouw meer met je gedachten te maken heeft, omdat je te snel afgeleid ben. Mar je heb tegenwoordig zoveel verschillende klit stimulators, waarom probeer je die niet eens? Vlinder is voor mij de beste, maar dat is persoonlijk.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 16:07:33 #54
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_58727371
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 14:50 schreef s.bine het volgende:

[..]

Vlinder is super! maar wel 1 die je om kan binden..(vasthouden is niks) Ik heb m ook als dolfijn, maar als ik die tijdens t neuken gebruik zit t staartje in de weg... Dus dan is de vlinder beter...

Echt n aanrader!
je neukt met vlinders en dolfijnen
  zaterdag 17 mei 2008 @ 16:09:37 #55
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_58727414
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 14:59 schreef s.bine het volgende:
Owja, ik had ergens gelezen dat als je naar de wc ga, en je steeds stopt met plassen, dat je dan een spier traint (welke weet ik niet meer) Als je dat vaak genoeg doe, kom je makkelijker klaar en intenser..
Tantra.
Misschien moet TS zich daar eens in verdiepen ja
pi_58730662
Haha ken je de vlindertjes niet en de dolfijntjes? Zijn gewoon klit stimulators, niks mis mee!!
gewoon lekker als extra voor t neuken, ik ben namelijk nog nooit via de gplek klaargekomen.. dus op deze manier kom ik wel tijdens t neuken..
pi_58730704
dat neemt trouwens niet weg dat ik t niet lekker vindt om alleen met mn vlinder/dolfijn te zijn... Dan kon ik ook wel...
pi_58732054
Als je een kerel hebt die het geen probleem vind om lekker lang bezig te zijn, kun je het eens met beffen proberen. Vinger erbij en zo. Zorg er wel voor dat je een kussen onder je kont hebt liggen, krijgt hij ook geen nekpijn
pi_58746580
Laatst was ik weer bijna zover, kreeg ik een melding dat iemand online kwam . Poef, gevoel weg.

Ik ga eens proberen om geile dingen te denken, ik merk dat ineens een heftige fantasie oproepen ook het gevoel van komen triggert. Op het moment dat de fantasie verslapt, is het gevoel weg. Dus blijven oefenen.
  zondag 18 mei 2008 @ 18:52:11 #60
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_58747648
quote:
Op zondag 18 mei 2008 17:56 schreef MLI het volgende:
Laatst was ik weer bijna zover, kreeg ik een melding dat iemand online kwam . Poef, gevoel weg.

Ik ga eens proberen om geile dingen te denken, ik merk dat ineens een heftige fantasie oproepen ook het gevoel van komen triggert. Op het moment dat de fantasie verslapt, is het gevoel weg. Dus blijven oefenen.
Deze allemaal al gelezen?

En anders PM maar. Bedenk ik er wel één voor je.
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
  maandag 19 mei 2008 @ 01:37:40 #61
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_58754703
quote:
Laatst was ik weer bijna zover, kreeg ik een melding dat iemand online kwam .
  maandag 19 mei 2008 @ 01:59:42 #62
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58754845
vrouwen moeten niet zeuren met klaarkomen. als je komt mag je je knuistjes dichtknijpen, want het merendeel van de vrouwen komt gewoon never klaar en suggereert maar iets wat ze denkt te moeten voelen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  maandag 19 mei 2008 @ 08:16:10 #63
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_58755697
quote:
Op maandag 19 mei 2008 01:59 schreef zoalshetis het volgende:
vrouwen moeten niet zeuren met klaarkomen. als je komt mag je je knuistjes dichtknijpen, want het merendeel van de vrouwen komt gewoon never klaar en suggereert maar iets wat ze denkt te moeten voelen.
En dan ben jij niet even man genoeg om de suggestie de wereld uit te helpen en haar de vuistjes dicht te laten knijpen,...?

Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_59166221
quote:

Misschien helpt het creëren van wat meer rust om je heen? Als bij ons tijdens de daad de telefoon gaat, is de drive ook zo verdwenen. (alhoewel we meestal niet ver hoeven te zoeken om hem terug te vinden.. )
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_59178624
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:46 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Misschien helpt het creëren van wat meer rust om je heen? Als bij ons tijdens de daad de telefoon gaat, is de drive ook zo verdwenen. (alhoewel we meestal niet ver hoeven te zoeken om hem terug te vinden.. )
Rust, check. Deur op slot, ramen dicht (anders ben ik bang dat ze me op straat horen ). Maar nog steeds die blokkade. Sta nog steeds regelmatig op het punt om klaar te komen, het begint wel frustrerend te worden weer. Als je er BIIJIJIJIJIJIJIJIJIJIJIJIJIJNA bent, anderhalve maand zeker 2 of 3 keer per week, soms elke dag.

Maar OK, ik ben er nu wel van overtuigd dat de rest in mijn hoofd zit.
  zondag 8 juni 2008 @ 00:50:08 #66
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_59208361
quote:
wat is dat nou voor gelul
pi_59215175
Het al eens laten proberen door een vrouw?
Las net dat je daar ook niet vies van bent
pi_59218690
quote:
Op zondag 8 juni 2008 12:49 schreef Sweety_girl het volgende:
Het al eens laten proberen door een vrouw?
Las net dat je daar ook niet vies van bent
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 20:52 schreef MLI het volgende:

[..]

Enige ervaring mee, maar die kwamen niet verder dan ikzelf. Maar was wel voor herhaling vatbaar.
pi_59243894
Oke.. niet gezien.. wel jammer
  maandag 9 juni 2008 @ 13:05:26 #70
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_59244518
Ik dacht eens even kijken of MLI al zover was, maar helaas.

Ik zal voor je duimen ofzo
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  maandag 9 juni 2008 @ 13:13:22 #71
37769 erodome
Zweefteef
pi_59244720
quote:

Zorg dan dat je niet gestoort kan worden zeg!

Als je je eigen momentje wil hebben voor dat soort zaken maak er dan ook wat van, comp uit, foon uit, muziekje aan, kaarsje aan, lekker geurtje in de kamer, comfertabel plekje om te genieten enz enz enz enz, net wat je zelf prettig vindt daarin.

Alleen het idee dat onderhuids leeft dat je gestoort kan worden kan de boel al tegen houden.
Geef jezelf de ruimte die je nodig hebt om alleen te kunnen zijn met jezelf, je mag daar best wat bijzonders van maken.

Oh en wat je moet doen om dat gevoel te behouden, ga met de flow mee, probeer het niet vast te grijpen en bij je te houden, want dan raak je het kwijt, laat het gewoon gaan, gaat het weg, maakt niet uit, komt later des te heftiger terug.
Richt je op het genot zo hoog mogelijk te maken, laat het idee los te moeten komen.

Vorige week nog mogen ervaren, ik had rugpijn en wilde even komen tegen de pijn(vraag me niet waarom, maar het helpt, al is het alleen om even te ontspannen wat ook pijn verminderd), ik wilde dat er vlot door hebben en was eigenlijk niet echt opgewonden, dus ik dacht wel even een orgasme te forceren, op te roepen.
Mooi niet dus, wel dichtbij, maar niet erdoor willen komen, tot ik dacht fuck it, ik geef het op, ik dacht het net of een orgasme klapte er tussendoor.

Simpelweg door het idee van ik moet los te laten gaf ik ruimte voor da orgasme, dat zit hem waarschiojnlijk in onbewuste spanningen, waardoor je toch delen van je lijf ietwat vastzet en dat zit een orgasme in de weg.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_59260642
quote:
Op maandag 9 juni 2008 13:13 schreef erodome het volgende:

[..]

Vorige week nog mogen ervaren, ik had rugpijn en wilde even komen tegen de pijn(vraag me niet waarom, maar het helpt, al is het alleen om even te ontspannen wat ook pijn verminderd),
Dat helpt inderdaad
Kwam er zondag weer eens achter hoe makkelijk ik klaarkom
pi_59325137
quote:
Op maandag 5 mei 2008 18:10 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Goed advies
Al gelukt Ts ?
denk dat het hele probleem is...dat je gevoel en klaarkomen niet moet gaan zien als een soort studie!
geniet gewoon van het fijne gevoel,en de rest komt vanzelf(of niet,so what??).
probeer jezelf mee te laten gaan in het fijne gevoel,en wees niet bang voor de grote ontlading.
je kan er lang en breed over kletsen of op studeren,maar dat brengt je niet dichterbij je doel
  woensdag 18 juni 2008 @ 05:29:21 #74
214440 donnakol
Leipe Shit Ouwe!
pi_59479137
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 10:03 schreef J.F.Sebastian het volgende:
alle vrouwen masturberen
mmm.. ik zal toch niet de enige zijn die dit niet doet.. mijn mannetje weet me goed te verwennen dus ik heb er echt niet de behoefte aan..
pi_59480845
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 05:29 schreef donnakol het volgende:

[..]

mmm.. ik zal toch niet de enige zijn die dit niet doet.. mijn mannetje weet me goed te verwennen dus ik heb er echt niet de behoefte aan..
Heeft vrij weinig mee te maken hoe goed je vriendje is, of hij moet constant bij de hand zijn
  woensdag 18 juni 2008 @ 11:01:31 #76
218689 Joonjoon
freak like me
pi_59482943
quote:
3 keer raden wie het zegt ... ... ...

precies! een man!!

kant en klare onzin, sinds wanneer denk jij te mogen bepalen wanneer een vrouw wel of niet doorheeft of ze echt klaarkomt

ik ga dit soort onzin toch ook niet lullen over een man die klaarkomt
pi_59490243
Hier iemand die ook geen problemen heeft met klaarkomen.

Maar ben wel benieuwd of het TS lukt.
  woensdag 18 juni 2008 @ 18:05:45 #78
191841 ottoaanmnstokkos
Als je Calimero al zielig vond
pi_59494637
de beste tip? ontspanning.. je moet er nooit druk achter zetten. Het klaarkomen is eigenlijk niets meer dan een korte spanning en een hevige onstpanning van het totale onderlichaam.

Zo is het soms lastig om vaginaal de G-spot te vinden, maar anaal is het in sommige gevallen een makkelijkere route. anders heb ik nog wel een maat van me die zichzelf de befkoning noemt. hij kan iedereen laten klaarkomen
pi_59495003
Ik merk trouwens dat ik op het moment dat ik een orgasme voel komen, wel ontzettend verkramp. De spieren in mijn onderbuik spannen zich aan en ontspannen is dan écht geen optie. Ik probeer het wel maar dan moet je weer na gaan denken en dan kom je helemaal niet klaar , maar op het moment zelf lukt het me met de beste wil van de wereld niet. Tot ik natuurlijk stop met vingeren. Iemand tips daarvoor?
pi_59495043
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:05 schreef ottoaanmnstokkos het volgende:
de beste tip? ontspanning.. je moet er nooit druk achter zetten. Het klaarkomen is eigenlijk niets meer dan een korte spanning en een hevige onstpanning van het totale onderlichaam.

Zo is het soms lastig om vaginaal de G-spot te vinden, maar anaal is het in sommige gevallen een makkelijkere route. anders heb ik nog wel een maat van me die zichzelf de befkoning noemt. hij kan iedereen laten klaarkomen
Bwehehe, ik ben al verschillende types zoals je maat tegengekomen en het is er nog niet één gelukt. Het moet me eerst zelf lukken, maar als ik bij alleen mezelf al niet kan ontspannen, dan lukt dat zeker niet in aanwezigheid van één of andere befkoning.
pi_59497470
Wow wat een herkenning

Ik ben ook nog nooit klaargekomen, wel al hemel en aarde bewogen om het voor elkaar te krijgen
Tips als: niet teveel op focussen zijn zo bekend maar zó onbruikbaar, want het enige dat je wilt is nou EINDELIJK een keer een orgasme!!!!

Beenspieren aanspannen gaat bij mij meestal vanzelf, maar helpt niet
pi_59501413
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 20:05 schreef Fuck_It het volgende:
Wow wat een herkenning

Ik ben ook nog nooit klaargekomen, wel al hemel en aarde bewogen om het voor elkaar te krijgen
Tips als: niet teveel op focussen zijn zo bekend maar zó onbruikbaar, want het enige dat je wilt is nou EINDELIJK een keer een orgasme!!!!

Beenspieren aanspannen gaat bij mij meestal vanzelf, maar helpt niet
Wel al in de buurt gekomen?
  donderdag 19 juni 2008 @ 09:31:16 #83
186375 Wakinyan
Thunder and Wind
pi_59510211
Ik wil niet als expert overkomen ofzo, maar in het begin van mijn huidige relatie was't net zo. Mijn vriendin kon zich gewoon niet lekker ontspannen (en dan bedoel ik dus niet diep uitademen en je armen losjes naast je neerleggen). Als er iemand anders in huis was, of wat dan ook, dan lukte het gewoon niet. Dan kon ze ook niet genieten van het vingeren (of wat dan ook) zelf. Ze was zo bezig met "het doel" om klaar te komen, dat ze verder nauwelijks genoot van alles wat we deden.

Het werd vanzelf beter (domweg vaak oefenen ) en naarmate ze zelf ook wat meer probeerde (op haar buik liggen en al vingerend rijden op een kussen bijvoorbeeld) ging het steeds makkelijker. Ook beffen en vingeren door mij leverde eerst alleen maar een natte poes en een uitgeputte vriendin op, verder niks. Tegenwoordig is het normaal als ze een keer of 5 klaarkomt tijdens de sex en zelfs door neuken krijgt ze regelmatig een of meerdere orgasmes

Waarmee ik maar wil zeggen dat, hoe kl*te die opmerkingen als "ontspan je nou eens lekker" etc. ook zijn, mijn ervaring is wel dat ze (helaas) kloppen Gewoon lekker blijven proberen, maar niet constant ermee bezig zijn.
Toegegeven, in het begin was er voor ons allebei geen zak aan, want we waren alleen maar bezig om haar naar een hoogtepunt te brengen, wat er toch niet kwam. Tegenwoordig is dat totaal niet meer "im frage": lukt't dan is dat heerlijk, lukt't niet (makkelijk zeggen natuurlijk, dat gebeurt nooit meer), dan hebben we in ieder geval lekker samen opgewonden elkaar liggen verwennen.
The Thunderbird's name comes from that common supposition that the beating of its enormous wings causes thunder and stirs the wind.
  donderdag 19 juni 2008 @ 10:46:06 #84
191841 ottoaanmnstokkos
pi_59512090
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:21 schreef MLI het volgende:
Ik merk trouwens dat ik op het moment dat ik een orgasme voel komen, wel ontzettend verkramp. De spieren in mijn onderbuik spannen zich aan en ontspannen is dan écht geen optie. Ik probeer het wel maar dan moet je weer na gaan denken en dan kom je helemaal niet klaar , maar op het moment zelf lukt het me met de beste wil van de wereld niet. Tot ik natuurlijk stop met vingeren. Iemand tips daarvoor?
die spanning is de korte aanspanning van de spieren vlak voor het klaarkomen. Daaruit hoort een 'natuurlijke' ontspanning voort te komen en dat noemen we een orgasme. Die ontspanning moet je niet forceren, tenzij je het orgasme wilt uitstellen. Eigenlijk moet je de spanning er op dat moment er bij houden en doorgaan, als het niet direct lukt even ontspannen en een lager tempo aannemen, en wacht tot je weer een spanningsmoment voelt aankomen (als het niet lukt kan je gewoon stoppen, als je het teveel forceert wordt het of te gevoelig en dan is het gevoel niet meer aangenaam).

Blijf het proberen, al kan ik wel begrijpen als je er aardig chagerijnig van wordt als je steeds maar niet over het punt heen komt. Misschien moet je iets anders tijdens de weg naar het hoogtepunt doen? ik verzin maar iets geks, tepelklemmen, trilspeeltjes, misschien anaal? ik weet niet in hoeverre je experimenteerd. Misschien word je graag bekeken?

-edit-
probeer die verkramping naar je benen te plaatsen ipv je onderbuik.
  donderdag 19 juni 2008 @ 10:47:30 #85
191841 ottoaanmnstokkos
pi_59512129
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:22 schreef MLI het volgende:

[..]

Bwehehe, ik ben al verschillende types zoals je maat tegengekomen en het is er nog niet één gelukt. Het moet me eerst zelf lukken, maar als ik bij alleen mezelf al niet kan ontspannen, dan lukt dat zeker niet in aanwezigheid van één of andere befkoning.
eigenlijk zoek je een onzichtbare masseur tijdens sex met jezelf?
pi_59515904
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 21:58 schreef MLI het volgende:

[..]

Wel al in de buurt gekomen?
Ja, dat wel soms met vriendje (vooral als ik bovenop hem zat en hij ook overeind kwam zitten ) maar vaker alleen, met een vibrator. Maar steeds als ik denk dat het écht niet meer te houden is, ebt het gevoel weg

Een vriendin van me zei een keer dat ze pas klaar kon komen toen ze durfde te kreunen, maar dat helpt mij helaas ook niet
pi_59519507
FAKEN, ja ja, vreemd maar waar, kan erg veel helpen.
Niet alleen in geluid, maar ook nep proberen te verkrampen.

Wippen met die heupen, draaien me die heupen, beenspieren aanspannen, allemaal kan het helpen...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_59520967
serieus?

Het enige is.... ik weet natuurlijk niet precies wát ik moet faken
Nouja, we zullen eens wat proberen thanks voor het topic en de tips!
  zaterdag 21 juni 2008 @ 15:52:29 #89
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_59578742
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 19:22 schreef s.bine het volgende:
Haha ken je de vlindertjes niet en de dolfijntjes? Zijn gewoon klit stimulators, niks mis mee!!
gewoon lekker als extra voor t neuken, ik ben namelijk nog nooit via de gplek klaargekomen.. dus op deze manier kom ik wel tijdens t neuken..
hoe
Ziet zo'n ding eruit? Pic?
pi_59647444
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 15:38 schreef Fuck_It het volgende:
serieus?

Het enige is.... ik weet natuurlijk niet precies wát ik moet faken
Nouja, we zullen eens wat proberen thanks voor het topic en de tips!
Ja, serieus...

Door te faken, ademhaling te veranderen, spierspanningen op te wekken in buik, benen en natuurlijk vooral de bekkenbodem kan je een orgasme net dat tikje geven wat nodig is.

Bedenk vooral goed dat die bekkenbodem gaat samenspannen en ontspannen, zeer krachtig zelfs, probeer daar zelf bewust mee te spelen.

Even denken hoor, wat doe ik als ik heel snel wil komen, zonder poespas verder?
Ik lig op de rug, breng een dildo in, benen bij elkaar(zit dus niet meer met mijn handjes aan die dildo), rocket op de klit, heupen naar boven kantelen, druk op de bekkenbodem, daar bovenin een hele lichte "wip" beweging maken, echt heel sumier en hoppa hebbes

Die combi van iets erin en klit, woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii................
pi_59670174
Mmm, ik heb wel een vib, maar geen dildo, toch maar es aanschaffen dan
  woensdag 25 juni 2008 @ 10:34:41 #92
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_59670363
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 02:04 schreef MLI het volgende:

je wil te graag!!!

focus je eens een keer op het genieten en niet op het einddoel.

soms kom ik binnen paar tellen al en soms moet ik er een half uur voor bezig zijn maar komen lukt altijd wel behalve als ik ga spelen puur om te komen
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_59671489
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 10:27 schreef Fuck_It het volgende:
Mmm, ik heb wel een vib, maar geen dildo, toch maar es aanschaffen dan
Vibrator werkt daar ook voor hoor, misschien zelfs wel beter door de trillingen...
pi_59673467
Ik kreeg via PM een leuke tip: elektrische tandenborstel, zijn er mensen die daar ervaring mee hebben?
  woensdag 25 juni 2008 @ 12:53:31 #95
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_59673955
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 12:35 schreef MLI het volgende:
Ik kreeg via PM een leuke tip: elektrische tandenborstel, zijn er mensen die daar ervaring mee hebben?
nee maar weet wel dat je bij christine le duc opzetvibo's voor je elektrische tandenborstel kan kopen
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_59675939
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 11:16 schreef erodome het volgende:

[..]

Vibrator werkt daar ook voor hoor, misschien zelfs wel beter door de trillingen...
Mja maar het is maar een kleintje, inderdaad erg geschikt voor klitstimulatie, maar voor penetratie is ie niet voldoende en bovendien, twee dingen tegelijk leek me ook wel wat

Hoe zit dat met de TS? Welke hulpstukjes heb jij, of doe je het met je handen? (heb niet het hele topic gelezen dus sorry als ik een al beantwoorde vraag stel)
pi_59678835
quote:
Werkt erg heftig volgens een vriendin. Als je te gevoelig bent denk ik niet dat het iets voor je is (en ja tuurlijk zet je dat borsteltje niet direct op je clit, dan ga je kapot ).
pi_59779543
quote:
Ikzelf vond het een ranzig idee om mijn tandenborstel daarvoor te gebruiken, ik heb gewoon een simpele gspot-vibrator en een pocketrocket. Vooral een pocketrocket is erg handzaam, alleen daar kun je geen snelheid mee instellen. Probeer gewoon eens een toy, het is naar mijn idee ook moeilijker om klaar te komen met je vingers dan met wat hulp.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  † In Memoriam † zondag 29 juni 2008 @ 22:01:49 #99
25682 2cv
Niet subtiel
pi_59780536
quote:
Google eens op 'celebrator'.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  zondag 29 juni 2008 @ 22:52:12 #100
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_59782167
nog even een vervelend bericht (ik had er al een hiervoor geplaatst) voor de dames die met vibrators klaarkomen.

het is niet zo onschuldig als het lijkt, die ultra snelle trillingen. je wordt er na veel gebruik beduidend minder gevoelig door. dit is wederom geen fabel en kan zelfs al na een jaar of twee met regelmatig gebruik voor gevoelloosheid zorgen. ik zeg niet dat dit bij elke vrouw zo is, maar een flink aantal vrouwen kan dan alleen nog maar met steeds zwaardere trillingen klaarkomen en al helemaal niet meer zonder trillingen.

je kan het natuurlijk wel faken, waardoor je ook een geil gevoel krijgt. echt klaarkomen zal niet lukken.
pi_59783412
Ik hoop echt dat dat een grapje is
  maandag 30 juni 2008 @ 00:44:02 #102
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_59784850
helaas
pi_59785975
Ik denk eerlijk gezegd wel dat daar een kern van waarheid inzit, maar dat het vooral belangrijk is dat je zorgt voor variatie. Als je jezelf steevast op dezelfde manier bevredigd, dan denk ik dat je idd eerder aan die trillingen went als je dat niet doet.
pi_59785976
Er is altijd nog de dildo.
*****Kraak........
  maandag 30 juni 2008 @ 14:01:46 #105
37769 erodome
Zweefteef
pi_59793386
quote:
Op zondag 29 juni 2008 22:52 schreef zoalshetis het volgende:
nog even een vervelend bericht (ik had er al een hiervoor geplaatst) voor de dames die met vibrators klaarkomen.

het is niet zo onschuldig als het lijkt, die ultra snelle trillingen. je wordt er na veel gebruik beduidend minder gevoelig door. dit is wederom geen fabel en kan zelfs al na een jaar of twee met regelmatig gebruik voor gevoelloosheid zorgen. ik zeg niet dat dit bij elke vrouw zo is, maar een flink aantal vrouwen kan dan alleen nog maar met steeds zwaardere trillingen klaarkomen en al helemaal niet meer zonder trillingen.

je kan het natuurlijk wel faken, waardoor je ook een geil gevoel krijgt. echt klaarkomen zal niet lukken.
Dit is niet waar, wel moet je oppassen voor gewenning, maar dat geld ook buiten vibrators om...

Als je gewend bent altijd en alleen op dezelfde manier te komen dan ga je het erg lastig krijgen met andere manieren, maar meestal niets wat niet terug gedraait kan worden.

Zo heb ik een tijdje alleen op rocket geleund om clitoraal klaar te komen en had ik op ten duur het erg moeilijk om anders clitoraal te komen, even rocket weggelegd, tijdje aan het klooien geweest en het vermogen om anders te komen kwam gewoon weer terug.

Gewenning is hier meer het sleutelwoord dan trillingen...
pi_59794951
Tis een vorm van aandacht vragen dit , n beetje vrouw zorgt er heus zelf wel voor dat ze aan dr gerief komt
pi_59795015
Wat is dat met Fok dat het zoveel domme mensen aantrekt......?
  dinsdag 1 juli 2008 @ 10:10:27 #108
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_59813079
quote:
Op maandag 30 juni 2008 14:01 schreef erodome het volgende:

[..]

Dit is niet waar, wel moet je oppassen voor gewenning, maar dat geld ook buiten vibrators om...

Als je gewend bent altijd en alleen op dezelfde manier te komen dan ga je het erg lastig krijgen met andere manieren, maar meestal niets wat niet terug gedraait kan worden.

Zo heb ik een tijdje alleen op rocket geleund om clitoraal klaar te komen en had ik op ten duur het erg moeilijk om anders clitoraal te komen, even rocket weggelegd, tijdje aan het klooien geweest en het vermogen om anders te komen kwam gewoon weer terug.

juist.

net zoals je ook je standjes moet varieren (graag een nieuwe versie van kamasutra voor mij aub ) geld dat ook voor je toys.
gewenning is dodelijk voor een relatie en voor de sex
[b]AirwiN schreef [/b]
  dinsdag 1 juli 2008 @ 10:18:30 #109
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_59813246
quote:
Op zondag 29 juni 2008 21:25 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ikzelf vond het een ranzig idee om mijn tandenborstel daarvoor te gebruiken, ik heb gewoon een simpele gspot-vibrator en een pocketrocket. Vooral een pocketrocket is erg handzaam, alleen daar kun je geen snelheid mee instellen. Probeer gewoon eens een toy, het is naar mijn idee ook moeilijker om klaar te komen met je vingers dan met wat hulp.
Ja je gebruikt ook echt dezelfde tandenborstel om daarna lekker je tanden te poetsen.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 10:45:45 #110
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_59813844
quote:
Op maandag 30 juni 2008 14:01 schreef erodome het volgende:

[..]

wat voor jou geldt, geldt helaas niet voor de meerderheid van vrouwen. er is de laatste tijd een significant aantal vrouwen dat niet meer kan klaarkomen zonder de vibraties.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 11:01:48 #111
85962 ioko
I Appear Missing
pi_59814169
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 10:45 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wat voor jou geldt, geldt helaas niet voor de meerderheid van vrouwen. er is de laatste tijd een significant aantal vrouwen dat niet meer kan klaarkomen zonder de vibraties.
Ga toch weg. Dat je het woord significant uberhaupt durft te gebruiken. Geen wetenschapper zal beweren wat jij nu aangeeft.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_59814465
Ladies , probeer deze shit eens is echt Tha Bomb!

Je kan ook een xtc pilletje nemen word je ook knoert geil van of wat coke maar dit werkt beter en is 100 % natuurlijk.

Heb ff gegoogled want nooit eens lekker klaarkomen is natuurlijk ook k#t , je heb nu een soort tergenhanger van de viagra, viacreme geheten en schijnt bij vrouwen die door stress of andere ongemakken niet kunnen klaarkomen uitkomst te kunnen bieden!

T heet Donna creme ofzo.

De Donna crème is ontwikkeld om het sexueel genot van de vrouw te verbeteren tijdens het vrijen.
De natuurlijke bestanddelen bevorderen de doorbloeding van de schaamlippen en de vulva en prikkelen de zenuwen rondom de clitoris en de gehele vagina, waardoor de sexuele beleving intenser zal zijn en bij kan dragen aan het versnellen en vergroten van de kans op een orgasme.

Stress, onvoldoende voorspel, gebrek aan zelfvertrouwen, sleur en gewoontes tijdens het vrijen veroorzaken vaak een belemmering voor de vrouw om aan haar gerief te komen.
In de menopauze wordt dit zelfs nog moeilijker door het schraler worden van de vagina.
De Donna crème is dan ook een prima glijmiddel, al is de te gebruiken hoeveelheid zeer beperkt. Daarvoor adviseren wij Donna Crème Platinum 30 ml te gebruiken

[ Bericht 15% gewijzigd door Tally op 01-07-2008 11:42:12 (Reclame doen we niet aan) ]
  dinsdag 1 juli 2008 @ 11:16:24 #113
37769 erodome
Zweefteef
pi_59814527
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 10:45 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Ik ken nog wel meer vrouwen dan alleen ik hoor en in de kringen waar ik zo nu en dan kom praten we vrij open hierover en ik ken hetzelfde probleem van meer vrouwen, heeft meer met gewenning te maken dan echt met onvermogen om anders te kunnen komen.

Serieus, maar ik ben benieuwd naar een bron als je dit zo zeker kan beweren(wie weet namelijk).
  dinsdag 1 juli 2008 @ 11:25:30 #114
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_59814772
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 11:01 schreef ioko het volgende:

[..]

Ga toch weg. Dat je het woord significant uberhaupt durft te gebruiken. Geen wetenschapper zal beweren wat jij nu aangeeft.
zeg knul. ik begeef me regelmatig in de medische wereld. nu jij weer.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 11:32:10 #115
85962 ioko
I Appear Missing
pi_59814931
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 11:25 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

zeg knul. ik begeef me regelmatig in de medische wereld. nu jij weer.
Goed argument. Als je nu eens met een bron aankomt, in plaats van telkens maar vage beweringen te doen. Jij zegt dat er wetenschappelijk onderzoek is gedaan naar het gebruik van vibrators, en dat er een significant deel van de vrouwen die onderzocht zijn, niet meer anders konden klaarkomen dan door een vibrator? Dat is helemaal niet kwantitatief te onderzoeken, dus als jij denkt van wel, ben ik benieuwd.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 1 juli 2008 @ 11:36:41 #116
217449 dgbw
DE GROTE BOZE WOLF
pi_59815026
"ik begeef me regelmatig in de medische wereld. nu jij weer."

Wat een reactie, na zo'n domme opmerking.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 11:37:55 #117
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_59815062
geloof het dan lekker niet. who cares.

oh ja, er is genoeg over te vinden op internet.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 11:40:26 #118
37769 erodome
Zweefteef
pi_59815115
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 11:37 schreef zoalshetis het volgende:

Weet je watn het is, ik vind het wat vreemd dat dit wetenschappelijk zou zijn, een aantal jaar geleden lag ik nog in groningen in de PETscan voor een onderzoek naar het vrouwelijk orgasme, iets wat in de kinderschoenen stond toen nog volgens de meneren onderzoekers.

Ze wisten nog niets ervan in weze, kende niet eens het spuitend orgasme, maar da weten ze wel dat dit een blijvend probleem kan veroorzaken?

Ik ben erg benieuwd naar dat onderzoek vooral, vooral omdat dat vrij haaks ligt op de ervaring(niet dat ik dan niet fout kan zitten hoor!).
pi_59815211
FF ontopic voor de ladies nogmaals, viagra gewoon de mannen versie schijnt voor vrouwen ook supergoed te helpen althans dat meldde een (vrouwelijke) collega mij zo
even
pi_59815243
Volgens mij ging het hier om tips en ervaringen uitwisselen voor vrouwen die niet of moeilijk klaarkomen....niet om bekvechten.

Als ik alleen nog maar klaar zou kunnen komen met een vibrator zou je mij niet horen klagen: ik kom dan tenminste klaar!

Next...
pi_59815257
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 11:44 schreef fm07 het volgende:
FF ontopic voor de ladies nogmaals, viagra gewoon de mannen versie schijnt voor vrouwen ook supergoed te helpen althans dat meldde een (vrouwelijke) collega mij zo
even
danku
  dinsdag 1 juli 2008 @ 11:46:41 #122
217449 dgbw
DE GROTE BOZE WOLF
pi_59815262
@erodome: draait jouw complete leven alleen maar om sex fzo, zo klink je iig wel..
  dinsdag 1 juli 2008 @ 11:52:41 #123
85962 ioko
I Appear Missing
pi_59815421
quote:

Als het zo goed beschikbaar is, waarom geef je de discussie dan niet wat input door een link te plaatsen?
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 1 juli 2008 @ 12:02:03 #124
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_59815678
quote:

Er is inderdaad wel het e.e.a. over te vinden ja, maar dan gaat het vooral over de lichamelijke gewenning, die dus niet permanent is.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 14:27:15 #125
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_59818898
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 11:52 schreef ioko het volgende:

[..]

Als het zo goed beschikbaar is, waarom geef je de discussie dan niet wat input door een link te plaatsen?
nog een laatste keer speciaal voor jou, omdat je blijkbaar niet in staat bent iets in een keer te begrijpen. mijn bron is een goed bevriende specialist op het gebied van de vrouwelijke organen en alles wat daarbij hoort. en je kan er dus ook op internet genoeg over vinden, zoek lekker zelf als je iets niet gelooft. luie flikker.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 14:31:48 #126
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_59819021
Heel goed onderbouwd . Maareh, ik vind mensen uitkafferen niet echt nodig. Laten we het maar op een meningsverschil houden oke. Voor iedereen hier beter.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 15:07:19 #127
85962 ioko
I Appear Missing
pi_59819825
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 14:27 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nog een laatste keer speciaal voor jou, omdat je blijkbaar niet in staat bent iets in een keer te begrijpen. mijn bron is een goed bevriende specialist op het gebied van de vrouwelijke organen en alles wat daarbij hoort. en je kan er dus ook op internet genoeg over vinden, zoek lekker zelf als je iets niet gelooft. luie flikker.
Als je geen discussie wil aangaan, waarom doe je dan van zulke uitspraken. Je weet er dus zelf geen hol van. Doe er dan ook geen uitspraken over, prutser.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 1 juli 2008 @ 16:58:22 #128
37769 erodome
Zweefteef
pi_59822540
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 11:46 schreef dgbw het volgende:
@erodome: draait jouw complete leven alleen maar om sex fzo, zo klink je iig wel..
Mijn fok-leven, of mijn gewone leven?
Bij het eerste, ja grotendeels seks, bij het laatste, meer andere dingen dan seks
pi_59920037
Je kan ook nooit meer klaarkomen en je onschuld terug winnen
En jezelf regeneren, liefde en inzicht geven.
Witte tantra oftewel Sex zonder orgasme.

pi_59950709
Dus ik ben eigenlijk nog puur en onschuldig?
  vrijdag 11 juli 2008 @ 23:55:24 #131
205006 Adolecens
a.k.a. Ado
pi_60052893
quote:
Kijk eens bij www.celebrator.nl Het grappige is dat dit een vriendin van me is. Heb hier nog ergens een doos vol met die dingen staan, die ik eens van d'r heb gekregen. Het werkt erg goed, het is wel heftig, maar het is de juiste vorm en doet precies waarvoor het bedacht is, klaarkomen!

Misschien een tipje en als je in contact wil komen met haar (ze noemt haar zelf de orgasme goeroe) laat het me maar weten...
quote:
Tegenwoordig is de vibrator een algemeen begrip, meer dan de helft van de Nederlandse vrouwen heeft er een. De postorderbedrijven verkopen ze aan de lopende band. De Etos, het kruidvat en zelfs de chique Bijenkorf stappen in de hype. De jongste generatie vibrators wordt steeds laagdrempeliger en origineler, zoals de Celebrator, een mini-vibrator voor op de electrische tandenborstel! In korte tijd zijn er 170.000 stuks verkocht. 'Heel Nederland trilt' aldus XXXXXX XXXXXXX van Celebrator Company. Medisch seksuologen noemen de Celebrator : 'de Ferrari onder de vibrators'.
quote:
De Celebrator geniet inmiddels alom bekendheid in binnen- en buitenland. Dit opzetstukje dat mee vibreert met de bewegingen van een elektrische tandenborstel blijkt zeer effectief. In tegenstelling tot andere seksartikelen heeft de Celebrator een nogal ongedwongen, vlot imago en wordt zelfs geadviseerd door medisch seksuologen en diverse instanties. Gemiddeld 33% van de vrouwen heeft moeite met het krijgen van een orgasme. Onderzoek wees uit dat 82% van de vrouwen die eerder moeite had met het krijgen van een orgasme, juist geen moeite meer had door het gebruik van de Celebrator.
edit: Je hebt wel een Braun tandenborstel nodig.

[ Bericht 1% gewijzigd door Adolecens op 12-07-2008 00:01:00 ]
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_60053025
Ik heb alleen geen electrische tandenborstel .
pi_60053073
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 00:02 schreef MLI het volgende:
Ik heb alleen geen electrische tandenborstel .
Je kan een pakket bestellen bij hen op de site en daar zit een geschikte tandenborstel bij voor weinig.
Hey... niemand zei dat het makkelijk ging worden
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_60078410
Ik zal wel sceptisch zijn, maar zou het verschil van de ene vibrator danwel tandenborstelozpetstukje met de andere nou echt zo groot zijn? Ik bedoel, voor TS (en ook voor mij) is het volgens mij meer een probleem van tussen de oren, teveel gefocused zijn... ik ga me niet helemaal suf kopen aan allerlei fancy speeltjes.

Ik denk dat ik me binnenkort eens goed klem ga zuipen en dan vriendje zeggen dat we doorgaan tot ik écht niet meer kan. Meestal zie ik hem alleen doordeweeks en moeten we toch een beetje op tijd slapen, dus geen urenlange vrijpartijen.... Maar nu is het vakantie
pi_60080052
quote:
Op zondag 13 juli 2008 17:29 schreef Fuck_It het volgende:
Ik zal wel sceptisch zijn, maar zou het verschil van de ene vibrator danwel tandenborstelozpetstukje met de andere nou echt zo groot zijn? Ik bedoel, voor TS (en ook voor mij) is het volgens mij meer een probleem van tussen de oren, teveel gefocused zijn... ik ga me niet helemaal suf kopen aan allerlei fancy speeltjes.
Ik heb wel wat speeltjes uitgeprobeerd, en kan zeggen dat er zeker verschil tussen zit!
pi_60080141
TVP
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 13 juli 2008 @ 19:45:27 #137
221478 MaikuuuuI
Dat zeg ik ook altijd
pi_60081103
Mijn vriendin Jennifuuur masturbeert eigenlijk altijd wel, ook omdat ze geen orgasme krijgt door mij..
Jennifuuur O+
Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromf
  zondag 13 juli 2008 @ 20:00:15 #138
217449 dgbw
DE GROTE BOZE WOLF
pi_60081562
Dat zal dan wel door jouw kleine piemeltje komen he', denk je zelf ook niet.
  zondag 13 juli 2008 @ 20:10:08 #139
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_60081794
quote:
Op zondag 13 juli 2008 19:45 schreef MaikuuuuI het volgende:
Mijn vriendin Jennifuuur masturbeert eigenlijk altijd wel, ook omdat ze geen orgasme krijgt door mij..
Kutkloon
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
pi_60504382
Minder fijne ontwikkeling. Ik kom nog steeds regelmatig op dat randje maar als ik te lang doorga, verlies ik ineens een hoop vocht, ik weet niet precies wat het is. Maar het gevoel wordt dan even intenser maar geen samentrekkende spieren of what so ever. Ook als ik 15 minuten daarvoor nog naar de WC geweest ben. . Herkent iemand dit?
pi_60504384
Vrouwen die masturberen zijn geil om naar te kijken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60504387
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 04:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vrouwen die masturberen zijn geil om naar te kijken
Vind ik niks aan. Niets geilers dan een vrouw die aan een kutje likt, denk ik vaak aan tijdens het masturberen.
pi_60504392
Ik heb liever dat ze aan mijn paal likt als ze lekker is
pi_60504400
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 04:38 schreef MLI het volgende:
Minder fijne ontwikkeling. Ik kom nog steeds regelmatig op dat randje maar als ik te lang doorga, verlies ik ineens een hoop vocht, ik weet niet precies wat het is. Maar het gevoel wordt dan even intenser maar geen samentrekkende spieren of what so ever. Ook als ik 15 minuten daarvoor nog naar de WC geweest ben. . Herkent iemand dit?
Dan ben je waarschijnlijk over je orgasme heen, heel irritant, dat heb ik ook weleens Soms helpt het om als een gek over je clit heen te raggen en al je spieren aan te trekken. Maar leuk is anders.

Teveel spelen kan soms leiden tot een soort ineenstorting van je orgasme. Het is een les dat je je op een gegeven moment moet laten gaan, niet uitstellen, beter kan je een minuut of 10 later nog er 1 proberen te krijgen en die is 10 keer intenser
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_60506481
Nou ja, aangezien ik die dag al 2 keer eerder bijna was klaargekomen..
  maandag 11 augustus 2008 @ 00:02:47 #146
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_60721057
Even voor de vrouwen --> Is zo'n vibrerend badeendje leuk? Leek me wel een grappig cadeautje voor m'n vriendin
Primum non nocere
pi_60728584
Ik heb nu de pocketrocket, binnenkort maar eens testen.
pi_60730883
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 11:47 schreef MLI het volgende:
Ik heb nu de pocketrocket, binnenkort maar eens testen.

en anders zo'n gspot ding.. ook erg goed
  maandag 11 augustus 2008 @ 13:27:20 #149
212946 S_1980
Ach waarom ook niet?
pi_60731200
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 04:43 schreef MLI het volgende:

[..]

Vind ik niks aan. Niets geilers dan een vrouw die aan een kutje likt, denk ik vaak aan tijdens het masturberen.
Hebben we hier niet de sleutel tot succes in handen?
pi_60820710
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 13:27 schreef S_1980 het volgende:

[..]

Hebben we hier niet de sleutel tot succes in handen?
Got the t-shirt.

Ondertussen is er iemand in mijn leven gekomen die wel heel handig is met zijn tong. Hij zet vrij veel druk met zijn tong als ik op dat randje kom. Heftiger dan met hem is het gevoel nog nooit geweest, dus dat belooft wel wat. Maar na een tijdje wordt het te heftig. Ik hou dat randje niet langer dan 30 seconden vol tot nu toe, daarna wordt alles te gevoelig. Hopelijk was het geen toevalstreffer van hem.

Pocketrocket nog niet echt getest trouwens.
pi_60821081
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 11:11 schreef MLI het volgende:

[..]

Got the t-shirt.

Ondertussen is er iemand in mijn leven gekomen die wel heel handig is met zijn tong. Hij zet vrij veel druk met zijn tong als ik op dat randje kom. Heftiger dan met hem is het gevoel nog nooit geweest, dus dat belooft wel wat. Maar na een tijdje wordt het te heftig. Ik hou dat randje niet langer dan 30 seconden vol tot nu toe, daarna wordt alles te gevoelig. Hopelijk was het geen toevalstreffer van hem.

Dat "te gevoelig" is toch meestal vlak na een orgasme? Kom je niet toevallig gewoon klaar?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_60821813
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 11:25 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Dat "te gevoelig" is toch meestal vlak na een orgasme? Kom je niet toevallig gewoon klaar?
Nee, echt niet. Ook als je stopt op het moment dat je al op die rand staat, dan heb ik wel 5 minuutjes nodig voor ik weer verder kan gaan.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 12:03:07 #153
212946 S_1980
Ach waarom ook niet?
pi_60821988
quote:

[..]

Got the t-shirt.

Ik begin bijna bang te worden dat je al lang en breed bent klaargekomen, maar het alleen niet als zodanig herkent....

If not: Pocketrocket + lesbian porn. Wijntje erbij. Geen vriendje erbij die jouw bewust/onderbewust het gevoel geeft dat je 'moet' komen. En succes maar weer.
pi_60822773
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 12:03 schreef S_1980 het volgende:

[..]

Ik begin bijna bang te worden dat je al lang en breed bent klaargekomen, maar het alleen niet als zodanig herkent....

If not: Pocketrocket + lesbian porn. Wijntje erbij. Geen vriendje erbij die jouw bewust/onderbewust het gevoel geeft dat je 'moet' komen. En succes maar weer.
Ik ben 2 keer klaargekomen in mijn slaap dus als het zover is, herken ik het wel. Porn/wijn/wiet meestal wel present. En af en toe een leuke vent als afwisseling is gezellig.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 13:19:32 #155
212946 S_1980
Ach waarom ook niet?
pi_60824021
Ok. Nou dan blijven proberen. En genieten....
  donderdag 14 augustus 2008 @ 13:30:27 #156
217449 dgbw
DE GROTE BOZE WOLF
pi_60824299
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 12:34 schreef MLI het volgende:

[..]

Ik ben 2 keer klaargekomen in mijn slaap dus als het zover is, herken ik het wel. Porn/wijn/wiet meestal wel present. En af en toe een leuke vent als afwisseling is gezellig.
pi_60825170
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 12:34 schreef MLI het volgende:

[..]

hoe doe je dat dan? ik kan me er niks bij voorstellen! stel dat ik 2 keer zou klaar komen... word je wakker met je bed ondergespoten zonder je weet hoe het ging...en dan die vlekken he...
pi_60825524
quote:

[..]

Got the t-shirt.

Heb je weleens geprobeert om bij dat randje te komen, stimulatie weer af te laten zakken, weer opbouwen naar dat randje, wee af laten zakken enzovoort, tot na een keer of 7 en dan wat doorzetten(niet harder of heftiger, maar gewoon hetzelfde door)?

Dus niet doorzetten op dat randje, maar stimulatie verminderen dan om daarna weer op te pakken.

Vergeet je niet te ademen trouwens op dat randje
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 22:34:57 #159
224662 lausiejjj
Gewoon omdat ik het kan
pi_60888518
Probeer een douchekop. Echt.. woow. Ik(wil niet al te ranzig worden over mijn ervaringen en what so ever) vind het toch altijd een stuk heftiger. Misschien dat je dan wel komt. En niet al te erg fucussen op dat klaarkomen. Dat werkt niet. Geniet.. Have fun^^
[img]http://i177.photobucket.com/albums/w202/pennysworld100/funny/naked.jpg[/img]
  zondag 17 augustus 2008 @ 22:48:36 #160
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_60910402
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 22:34 schreef lausiejjj het volgende:
Probeer een douchekop. Echt.. woow. Ik(wil niet al te ranzig worden over mijn ervaringen en what so ever) vind het toch altijd een stuk heftiger. Misschien dat je dan wel komt. En niet al te erg fucussen op dat klaarkomen. Dat werkt niet. Geniet.. Have fun^^
Vertel maar hoor
pi_60910774
pocket rocket als je wilt mét play oh van durex gegarandeerd succes
  maandag 18 augustus 2008 @ 16:48:50 #162
224662 lausiejjj
Gewoon omdat ik het kan
pi_60927775
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 22:48 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Vertel maar hoor
nou oke.. Wat voor gevoel ik krijg als ik dan klaar kom, is dan het gevoel dat ik krijg net voor ik kom. Dat het steeds lekkerder voelt zeg maar. Nooit langer volgehouden dan 5 seconde. Was bang dat alles om me heen kapot ging omdat ik mijn zelfbeheersing dan verlies.
[img]http://i177.photobucket.com/albums/w202/pennysworld100/funny/naked.jpg[/img]
pi_60934394
Niet langer dan 5 seconden? Ik kan het wel tot een minuut oprekken inmiddels.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 15:27:59 #164
224662 lausiejjj
Gewoon omdat ik het kan
pi_61065146
Ik red dat niet. Wij hebben glazen douchedeuren die mijn monsterlijke kracht niet aankunnen..
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 15:37:58 #165
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_61065348
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 15:27 schreef lausiejjj het volgende:
Ik red dat niet. Wij hebben glazen douchedeuren die mijn monsterlijke kracht niet aankunnen..
pi_61068274
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 22:34 schreef lausiejjj het volgende:
Van een douchekop kom ik niet klaar. Dus dat werkt ook niet voor iedereen
pi_61104404
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 21:00 schreef Kluts het volgende:
Niet langer dan 5 seconden? Ik kan het wel tot een minuut oprekken inmiddels.
hoe doe je dat?

kunnen mannen dat ook?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 25 augustus 2008 @ 10:18:42 #168
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_61104430
There's a T-shirt?

Awesome. Need to get me one of those.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  maandag 25 augustus 2008 @ 10:19:41 #169
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_61104456
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:17 schreef Godshand het volgende:
hoe doe je dat?

kunnen mannen dat ook?
Dan zit je in het tantra werk, denk ik.
pi_61106319
Ik begin me ernstig af te vragen of ik het niet steeds over het hoofd zie. Gisteren was ik weer lekker bezig en toen volgde wel een korte reeks korte snelle samentrekkingen, maar nauwelijks voelbaar. Waren eerder hele kleine elektrische schokjes. Daarna had ik beetje kramp in mijn baarmoeder. Die samentrekkingen voel ik de laatste paar weken sowieso meestal wel als ik ophou met vingeren nadat ik een seconde of 30 op dat randje balanceer. Van 'ontlading' was ook niet echt sprake.

Nou ja, laat ik het zo zeggen. Toen ik klaarkwam in mijn droom, was het behoorlijk heftig. Echt samentrekkingen die lang duurden en hoog piekten. Ik snap ook wel dat orgasmen in heftigheid kunnen verschillen maar toch wist ik het toen wel zeker en nu niet.
pi_61110597
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:17 schreef Godshand het volgende:

[..]

hoe doe je dat?

kunnen mannen dat ook?
Vrouwen kunnen vrij standaard al tot een minuut lang komen, dat wil zeggen sommige orgasme's, het kan ook een 10 seconde zijn, net zoals het kort en heftig kan zijn, langer maar vlakker, kort en vlakker of lang en heftig.
Met wat prettige oefeing kan dat uitgebouwd worden tot minuten lang, wat in 1 enkel orgasme kan, of de een na de ander met netaan een ademtocht tussenorgasme's in.

It;s good to be a woman
pi_61110753
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 11:36 schreef MLI het volgende:
Ik begin me ernstig af te vragen of ik het niet steeds over het hoofd zie. Gisteren was ik weer lekker bezig en toen volgde wel een korte reeks korte snelle samentrekkingen, maar nauwelijks voelbaar. Waren eerder hele kleine elektrische schokjes. Daarna had ik beetje kramp in mijn baarmoeder. Die samentrekkingen voel ik de laatste paar weken sowieso meestal wel als ik ophou met vingeren nadat ik een seconde of 30 op dat randje balanceer. Van 'ontlading' was ook niet echt sprake.

Nou ja, laat ik het zo zeggen. Toen ik klaarkwam in mijn droom, was het behoorlijk heftig. Echt samentrekkingen die lang duurden en hoog piekten. Ik snap ook wel dat orgasmen in heftigheid kunnen verschillen maar toch wist ik het toen wel zeker en nu niet.
Als je overstimuleert, de boel forceert ipv het lekker laat flowen kan het wel vaker heel erg mak zijn qua orgasme.
Die orgasme's zijn heel plaatselijk, alleen in dat onderlijf terwijl bij een echt goed orgasme heel het lichaam meedoet in het jubelen, je het voelt van je tenen tot je kruin.

Ze zijn meestal kort en erg vlak te noemen als je het forceert.
pi_61112695
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 14:42 schreef erodome het volgende:

[..]

Als je overstimuleert, de boel forceert ipv het lekker laat flowen kan het wel vaker heel erg mak zijn qua orgasme.
Die orgasme's zijn heel plaatselijk, alleen in dat onderlijf terwijl bij een echt goed orgasme heel het lichaam meedoet in het jubelen, je het voelt van je tenen tot je kruin.

Ze zijn meestal kort en erg vlak te noemen als je het forceert.
Dan ben ik klaargekomen . Er is een begin. Maar hoe krijg je die hevige orgasmen voor elkaar?
pi_61112723
Oh ja, deze keer vergat ik niet te ademen op het randje. Voor mij dus erg belangrijk.
pi_61113166
Heb je het al eens geprobeerd als je op je buik ligt? Dan gaat het ook makkelijker. En die douchekop: dat kan beter een waterstraal zijn: dus schroef die kop eraf en dan moet je met de slang aan de gang. Hee dat rijmt.
pi_61116747
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 15:52 schreef MLI het volgende:

[..]

Dan ben ik klaargekomen . Er is een begin. Maar hoe krijg je die hevige orgasmen voor elkaar?
Genot opbouwen, gaan voor het hoogste genot in het geheel van seks, niet naar een orgasme toewerken, maar zo geil zijn dat alles begint te draaien, er alleen nog maar dat intense gevoel bestaat.
Ontspaning, geilheid, allesverterende lust, diepgang in wat je doet, geen remmingen, geen beperkingen, gewoon genieten van de hoogste orde.

Ophouden met een orgasme te willen perse, dat gevoel perse te willen, gewoon simpelweg gaan voor mindblowing seks, niet alleen dat orgasme, daarop richten, maar een enorm genot in het geheel van seks om in herhaling te vallen
pi_61119028
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 18:29 schreef erodome het volgende:

[..]

Genot opbouwen, gaan voor het hoogste genot in het geheel van seks, niet naar een orgasme toewerken, maar zo geil zijn dat alles begint te draaien, er alleen nog maar dat intense gevoel bestaat.
Ontspaning, geilheid, allesverterende lust, diepgang in wat je doet, geen remmingen, geen beperkingen, gewoon genieten van de hoogste orde.

Ophouden met een orgasme te willen perse, dat gevoel perse te willen, gewoon simpelweg gaan voor mindblowing seks, niet alleen dat orgasme, daarop richten, maar een enorm genot in het geheel van seks om in herhaling te vallen
Soms vraag ik me echt af van welke planeet jij komt . Niet lullig bedoeld overigens .
Wat jij beschrijft qua intens gevoel lijkt meer op een goeie xtc trip dan op sex
pi_61120991
Echt goede seks lijkt daar dan ook op, sterker nog, is beter dan een xtc trip(en ja heb met beide ervaring ).

Echt goede seks is mindblowing, geeft een trip van jewelste, je kan compleet van de wereld raken van echt goede seks, tot meer dan een half uur nodig hebben om terug op aarde te dwarrelen naderhand.

Ik vind dat mensen soms te weinig aandacht besteden aan wat voor toppen je kan bereiken, teveel prestatiedrang, teveel gefocused op dat orgasme, als je kan leren dat los te laten, jezelf los te laten en volledig op te gaan in het genot dan wordt het een mega-ervaring.
Daar ka zelfs een goede xtc-trip niet tegenop.
pi_61121609
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 20:50 schreef erodome het volgende:
Echt goede seks lijkt daar dan ook op, sterker nog, is beter dan een xtc trip(en ja heb met beide ervaring ).

Echt goede seks is mindblowing, geeft een trip van jewelste, je kan compleet van de wereld raken van echt goede seks, tot meer dan een half uur nodig hebben om terug op aarde te dwarrelen naderhand.

Ik vind dat mensen soms te weinig aandacht besteden aan wat voor toppen je kan bereiken, teveel prestatiedrang, teveel gefocused op dat orgasme, als je kan leren dat los te laten, jezelf los te laten en volledig op te gaan in het genot dan wordt het een mega-ervaring.
Goed verwoord erodome. Maar ik ben niet anders van je gewend.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_61151933
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 20:50 schreef erodome het volgende:

ik wil ook
pi_61151967
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 15:52 schreef MLI het volgende:

[..]

Dan ben ik klaargekomen
Gefeliciteerd
  donderdag 28 augustus 2008 @ 14:29:38 #182
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_61192439
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 22:10 schreef Fuck_It het volgende:

[..]

ik wil ook
ik ook
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 19:43:37 #183
222853 zonneschijn82
don't worry, be happy
pi_61228536
masturberen is en blijft lekker verdomd jammie
pi_61279175
Haha oke ik heb geen zin om alles te lezen, maar waarom geen vibrator? Dat snap ik niet, scheelt een hoop gedoe en je leert je lijf ook wel beter kennen, opzich. Het is volgens mij voor luie mensen, voor mij bijna een aan-uit knop wat klaarkomen betreft, lekker snel. En zo makkelijk ging het bij mij vroeger ook niet echt.
pi_61284454
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 23:19 schreef missbutterfly het volgende:
Haha oke ik heb geen zin om alles te lezen, maar waarom geen vibrator? Dat snap ik niet, scheelt een hoop gedoe en je leert je lijf ook wel beter kennen, opzich. Het is volgens mij voor luie mensen, voor mij bijna een aan-uit knop wat klaarkomen betreft, lekker snel. En zo makkelijk ging het bij mij vroeger ook niet echt.
een vribrator werkt wel lekker snel. maar als je vriendje je goed kent kan hij je ook snel klaar krijgen...
het gaat niet altijd om trillingen... soms kan je met hele minimale aanrakingen iemand heel heet krijgen./,,,,
duurt alleen wel langer..
pi_61298529
quote:
Op maandag 1 september 2008 09:08 schreef EmiltjE het volgende:

[..]

een vribrator werkt wel lekker snel. maar als je vriendje je goed kent kan hij je ook snel klaar krijgen...
het gaat niet altijd om trillingen... soms kan je met hele minimale aanrakingen iemand heel heet krijgen./,,,,
Ja is zo. Haha maar goed, als het zo'n issue is, zo ingewikkeld, dan vind ik het een aanrader
pi_61299091
quote:
Op maandag 1 september 2008 09:08 schreef EmiltjE het volgende:

Maargoed dat is dus de issue.. geen vriendje die haar zover krijgt blijkbaar. Dus dan is het wel handig als je het eerst zelf (evt dmv vibrator) zover komt
  maandag 1 september 2008 @ 19:38:00 #188
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61300170
vibrators zijn niet zo goed. lees: je kut wordt er ongevoelig door. verwacht in ieder geval niet dat je vriendje daarna nog makkelijk iets klaarspeelt.
pi_61308030
quote:
Op maandag 1 september 2008 19:38 schreef zoalshetis het volgende:
vibrators zijn niet zo goed. lees: je kut wordt er ongevoelig door. verwacht in ieder geval niet dat je vriendje daarna nog makkelijk iets klaarspeelt.
Hier heb ik nog nooit van gehoord, waar heb je deze theorie vandaan?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 1 september 2008 @ 23:12:16 #190
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_61308735
quote:
Op maandag 1 september 2008 19:38 schreef zoalshetis het volgende:
Dat lukt toch al niet, dus who cares
pi_61312178
quote:
Op maandag 1 september 2008 23:12 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Dat lukt toch al niet, dus who cares
Lees nog eens?
pi_61326648
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:53 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik ook niet! :-p

Gaat bij mij allebei prima. Volgens mij gaat het sinds vibrator juist een stuk soepeler.
  dinsdag 2 september 2008 @ 19:05:55 #193
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61327240
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:53 schreef heiden6 het volgende:

[..]

google maar eens. daarnaast heb je wellicht een electrische tandenborstel. kriebelde die eerst bij je verheemelte, na een paar weken poetsen is dat voorbij. zo werkt het ook met de vagina. en als je ook dat niet herkent, dan wordt het tijd voor een betere poetsbeurt.
  dinsdag 2 september 2008 @ 19:23:15 #194
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61327777
ik doe aan vrouwen masturberen
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  dinsdag 2 september 2008 @ 23:13:54 #195
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_61335010
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 19:05 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

google maar eens. daarnaast heb je wellicht een electrische tandenborstel. kriebelde die eerst bij je verheemelte, na een paar weken poetsen is dat voorbij. zo werkt het ook met de vagina. en als je ook dat niet herkent, dan wordt het tijd voor een betere poetsbeurt.
Ik trek al jaren aan m'n pik, gaat nooit vervelen.
pi_61337710
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 23:19 schreef missbutterfly het volgende:
Niet elke vrouw is hetzelfde natuurlijk.
Mijn vrouw speelt graag met speeltjes, echter wanneer ze bv voor eht slapen gaan een "slaapmutsje" neemt, doet ze dat gewoon met haar vingers. En dat duurt echt geen 5 minuten.

Ze vind het trillen wel lekker, maar kan er dus niet zo makkelijk van klaarkomen als van haar vingers.
pi_61338106
quote:
Op woensdag 3 september 2008 01:10 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Niet elke vrouw is hetzelfde natuurlijk.
Mijn vrouw speelt graag met speeltjes, echter wanneer ze bv voor eht slapen gaan een "slaapmutsje" neemt, doet ze dat gewoon met haar vingers. En dat duurt echt geen 5 minuten.

Ze vind het trillen wel lekker, maar kan er dus niet zo makkelijk van klaarkomen als van haar vingers.
Vingers blijven het lekkerst, daar kan je alle kanten mee op en precies wat je zelf wilt. Een vibrator of een dildo is vaak lomp en...........lomp. Vingers

Ik vind een pornofilm waar een man een vrouw uitgebreid vingert altijd erg geil, binnen de minuut ben ik daarop klaar Dat gestamp en gedoe met allerlei apparaten..........mwah
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  woensdag 3 september 2008 @ 16:01:08 #198
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_61349700
quote:
Op woensdag 3 september 2008 01:43 schreef Morwen het volgende:

[..]

Vingers blijven het lekkerst, daar kan je alle kanten mee op en precies wat je zelf wilt. Een vibrator of een dildo is vaak lomp en...........lomp. Vingers

Ik vind een pornofilm waar een man een vrouw uitgebreid vingert altijd erg geil, binnen de minuut ben ik daarop klaar Dat gestamp en gedoe met allerlei apparaten..........mwah
Een minuut?
Dan is het helemaal niet leuk
pi_61351561
quote:
Op woensdag 3 september 2008 16:01 schreef Parafernalia het volgende:
Een minuut?
Het hoeft toch niet altijd leuk/lang te zijn?
Gewoon even lekker, snel je ding doen en dan pitten (voor mij juist met vibro)
  woensdag 3 september 2008 @ 17:12:42 #200
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61351754
quote:
Op woensdag 3 september 2008 16:01 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Een minuut?
nee lamme klauwen, dat is leuk. of een tong die rauw wordt.
pi_61351827
quote:
Op woensdag 3 september 2008 17:06 schreef Sweety_girl het volgende:

[..]

Het hoeft toch niet altijd leuk/lang te zijn?
Gewoon even lekker, snel je ding doen en dan pitten (voor mij juist met vibro)
Ja, even de spanning er af halen
pi_61351866
quote:
Op woensdag 3 september 2008 17:15 schreef stbabylon het volgende:
Ja, even de spanning er af halen
Idd ja. Je maakt mij niet wijs dat mannen nooit zoiets hebben van.. effe snel ontladen en dan slapen (or whatever).
  woensdag 3 september 2008 @ 17:26:37 #203
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_61352155
quote:
Op woensdag 3 september 2008 17:16 schreef Sweety_girl het volgende:

[..]

Idd ja. Je maakt mij niet wijs dat mannen nooit zoiets hebben van.. effe snel ontladen en dan slapen (or whatever).
Sterker nog, ik denk dat het voor mannen een veel effectiever slaapmiddel is dan voor vrouwen.
  Moderator woensdag 3 september 2008 @ 17:53:19 #204
9859 crew  Karina
Woman
pi_61352879
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 23:13 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Ik trek al jaren aan m'n pik, gaat nooit vervelen.
Precies daarom denk ik dat, dat verhaal over die vibrator en dat je er ongevoelig voor wordt een broodje aap verhaal is. Als een man (bijna) elke dag aan zijn pik trekt, betekent toch ook niet dat hij niet meer kan klaarkomen door neuken?
niet zo tof doen
  woensdag 3 september 2008 @ 17:56:08 #205
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_61352942
quote:
Op woensdag 3 september 2008 17:53 schreef Karina het volgende:

[..]

Precies daarom denk ik dat, dat verhaal over die vibrator en dat je er ongevoelig voor wordt een broodje aap verhaal is. Als een man (bijna) elke dag aan zijn pik trekt, betekent toch ook niet dat hij niet meer kan klaarkomen door neuken?
Als een man elke dag aan het fappen is zou het best kunnen dat hij wat minder gevoelig wordt en dat het langer duurt voordat ie klaarkomt. Besneden mannen hebben ook een minder gevoelige eikel, puur omdat er regelmatig wrijving optreedt.
  woensdag 3 september 2008 @ 17:59:56 #206
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61353043
quote:

[..]

wat je denkt mag je houden. dat weet je toch? anders google je ff.

trekken is iets anders dan onnatuurlijke vribraties.

maar hey. hoe ben ik, die strange insertions leuk vind, nou gerechtigd om te zeggen dat je kut minder gevoelig wordt door extreme vibraties.

tabee.
  woensdag 3 september 2008 @ 18:00:07 #207
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61353047
Ik heb een vervelend probleempje dat ik even aan jullie wil voorleggen. Ik heb mezelf vrijwel nooit (misschien een enkele keer) met mijn vingers klaargemaakt. Altijd vrij krachtige methoden gebruikt: douchestraal, krachtige vibrator... Bovendien vind ik vingeren altijd zo lang duren. Ik wil gewoon even binnen 5 minuten klaarkomen en in slaap vallen .
Helaas heb ik nu ook tijdens de seks moeite om klaar te komen als mijn sekspartner me vingert / beft. Daar baal ik van. Ik wil liever geen stimulerende middelen als vibratoren gebruiken, maar gewoon onder haar vingers of in haar mond kunnen klaarkomen.
Maar ik heb het gevoel dat ik dat verpest heb door mijn masturberende leven niet te beginnen met vingeren, maar met krachtiger methoden. Zijn hier mensen die dat probleem herkennen en hebben jullie er een oplossing voor gevonden? . Misschien toch weer gaan vingeren om eraan te wennen?

Overigens merk ik dat ik na een paar dagen niet masturberen een veel krachtiger orgasme heb dan wanneer ik dagelijks masturbeer!
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 3 september 2008 @ 18:04:24 #208
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61353133
quote:
Op woensdag 3 september 2008 18:00 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb een vervelend probleempje dat ik even aan jullie wil voorleggen. Ik heb mezelf vrijwel nooit (misschien een enkele keer) met mijn vingers klaargemaakt. Altijd vrij krachtige methoden gebruikt: douchestraal, krachtige vibrator... Bovendien vind ik vingeren altijd zo lang duren. Ik wil gewoon even binnen 5 minuten klaarkomen en in slaap vallen .
Helaas heb ik nu ook tijdens de seks moeite om klaar te komen als mijn sekspartner me vingert / beft. Daar baal ik van. Ik wil liever geen stimulerende middelen als vibratoren gebruiken, maar gewoon onder haar vingers of in haar mond kunnen klaarkomen.
Maar ik heb het gevoel dat ik dat verpest heb door mijn masturberende leven niet te beginnen met vingeren, maar met krachtiger methoden. Zijn hier mensen die dat probleem herkennen en hebben jullie er een oplossing voor gevonden? . Misschien toch weer gaan vingeren om eraan te wennen?

Overigens merk ik dat ik na een paar dagen niet masturberen een veel krachtiger orgasme heb dan wanneer ik dagelijks masturbeer!
oplossing:
maar wie ben ik die niet geloofd wordt in dit gruiskut forum, om te zeggen dat je maanden geen vibraties meer moet hebben om straks lekker klaar te komen met natuurlijke prikkels.

beter is heel erg lang geen trillingen meer te gebruiken. en jouw aandoening is niet vreemd bij seksuologen. die zullen hetzelfde zeggen als ik al jaren doe op fok!
pi_61353268
Het is wel degelijk zo dat als je "krachtige" methodes gebruikt, zoals Viking het omschrijft, je moeilijker zult klaarkomen met alleen je vingers. Gelukkig is het wel omkeerbaar. Als je de hulpmiddelen even afzweert, komt het gevoel gewoon weer terug als je alleen je vingers gebruikt. Ik vind een vingerorgasme ook altijd fijner dan een hulpmiddelorgasme omdat je het beter kan sturen. Je kan het beter even uitstellen, om daarna een heftiger orgasme te krijgen.

Ik gebruik het ook vaak als slaapmiddel en dat werkt heel goed. Ik kan het heel snel als ik wil, maar ik vind het fijner als ik er even de tijd voor neem.
  woensdag 3 september 2008 @ 18:17:05 #210
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61353392
quote:
Op woensdag 3 september 2008 18:11 schreef conleche het volgende:
Het is wel degelijk zo dat als je "krachtige" methodes gebruikt, zoals Viking het omschrijft, je moeilijker zult klaarkomen met alleen je vingers. Gelukkig is het wel omkeerbaar. Als je de hulpmiddelen even afzweert, komt het gevoel gewoon weer terug als je alleen je vingers gebruikt. Ik vind een vingerorgasme ook altijd fijner dan een hulpmiddelorgasme omdat je het beter kan sturen. Je kan het beter even uitstellen, om daarna een heftiger orgasme te krijgen.

Ik gebruik het ook vaak als slaapmiddel en dat werkt heel goed. Ik kan het heel snel als ik wil, maar ik vind het fijner als ik er even de tijd voor neem.
ik kan je ook vertellen dat het niet altijd onomkeerbaar is kwa orgasme. dat moet je maar afwachten. er zijn heel erg veel gevallen bekend die dus niet meer hét orgamse krijgen die ze willen. ook niet na jaren. en zelfs de syban doet niks meer. succes dames. de vooruitgang is ook jullie ten nadele geworden.
pi_61353482
quote:
Op woensdag 3 september 2008 18:17 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik kan je ook vertellen dat het niet altijd onomkeerbaar is kwa orgasme. dat moet je maar afwachten. er zijn heel erg veel gevallen bekend die dus niet meer hét orgamse krijgen die ze willen. ook niet na jaren. en zelfs de syban doet niks meer. succes dames. de vooruitgang is ook jullie ten nadele geworden.
Nou nou niet zo dramatisch!! Ik denk dat het in de meeste gevallen wel losloopt hoor!
  woensdag 3 september 2008 @ 18:22:27 #212
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_61353514
quote:

[..]

Ja. Maar ik denk wel dat wat afwisseling wel slim is
  woensdag 3 september 2008 @ 18:22:57 #213
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61353533
quote:
Op woensdag 3 september 2008 18:20 schreef conleche het volgende:

[..]

Nou nou niet zo dramatisch!! Ik denk dat het in de meeste gevallen wel losloopt hoor!
denk je? de eerste flink dove mensen van mp3 spelers is ook al schrikbarend aan het toenemen, net als depressieve mensen van de mdma. maar wat jij wilt.
  woensdag 3 september 2008 @ 18:26:31 #214
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_61353627
quote:
Op woensdag 3 september 2008 18:20 schreef conleche het volgende:

[..]

woensdag 3 september 2008 @ 18:27:37 #215
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61353653
quote:
Op woensdag 3 september 2008 18:26 schreef Parafernalia het volgende:

[..]
nou nee. dat loopt dus niet los. hooguit bij 5% die altijd klaarkomt, al wijs je er naar.
  woensdag 3 september 2008 @ 18:28:11 #216
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_61353667
quote:
Op woensdag 3 september 2008 18:22 schreef zoalshetis het volgende:

[..]
de eerste flink dove mensen van mp3 spelers is ook al schrikbarend aan het toenemen, net als depressieve mensen van de mdma. maar wat jij wilt.
Eerste vergelijking gaat mank. En de tweede....??? Link bron etc?
  woensdag 3 september 2008 @ 18:29:23 #217
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61353687
quote:
Op woensdag 3 september 2008 18:28 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Eerste vergelijking gaat mank. En de tweede....??? Link bron etc?
geen enkel manko, ga maar naar kno-artsen. google is your friend. maar in mijn geval mensen die ik in mijn praktijk zie.
  woensdag 3 september 2008 @ 18:31:53 #218
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_61353749
quote:
Op woensdag 3 september 2008 18:29 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

geen enkel manko, ga maar naar kno-artsen. google is your friend. maar in mijn geval mensen die ik in mijn praktijk zie.
In je oor gaan trilhaartjes kapot die de trilling van geluid omzetten in shit waar je hersenen weer wat mee kunnen, daarom word je doof.
Als je een vibo gebruikt gaat er niks kapot.
  woensdag 3 september 2008 @ 18:32:57 #219
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61353768
jawel parafinalia. zenuwen en hersenen. maar denk maar wat je wilt. uitleg is toch te ingewikkeld hier. de toekomst zal het wijzen.
  woensdag 3 september 2008 @ 18:35:12 #220
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_61353817
quote:
Op woensdag 3 september 2008 18:32 schreef zoalshetis het volgende:
jawel parafinalia. zenuwen en hersenen. maar denk maar wat je wilt. uitleg is toch te ingewikkeld hier. de toekomst zal het wijzen.
Zijn we daarover uitgeluld
quote:
Op woensdag 3 september 2008 18:28 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

En de tweede....??? Link bron etc?
  woensdag 3 september 2008 @ 18:35:29 #221
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_61353825
quote:
Op woensdag 3 september 2008 18:32 schreef zoalshetis het volgende:
Je hersenen gaan kapot als je een vibrator gebruikt? Dat verklaart veel!
  woensdag 3 september 2008 @ 18:37:50 #222
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61353853
quote:
Op woensdag 3 september 2008 18:35 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Je hersenen gaan kapot als je een vibrator gebruikt? Dat verklaart veel!
kapot niet, gewend wel. maar je mag lekker denken wat jij wilt. misschien vindt jouw vriendin het wel fijn om een dikkere vibrator in haar te krijgen dan jouw kleine penis?
pi_61353867
Proefondervindelijk:

Als je een tijdje alleen vibrators/waterstralen gebruikt duurt het wat langer voordat je met vingers klaarkomt.
Na een ħ week onthouding is dat effect weer weg.

Ik weet niet wat vrouwen uitspoken in jouw voorbeelden, dat alles definitief kapot is, maar ik denk dat het met gewenning te maken heeft. Als je normaal gesproken heel veel zout op een eitje doet, dan duurt het een week voordat je een zoutloos eitje lekker vindt. Zoiets
  woensdag 3 september 2008 @ 18:40:42 #224
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_61353917
quote:
Op woensdag 3 september 2008 18:37 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

kapot niet, gewend wel. maar je mag lekker denken wat jij wilt. misschien vindt jouw vriendin het wel fijn om een dikkere vibrator in haar te krijgen dan jouw kleine penis?
Gewend ja, dat is dus niet iets wat onomkeerbaar is. Volgens mij lul je zoals gebruikelijk weer eens uit je nek.

Mijn vriendin is verder erg tevreden met mijn penis
  woensdag 3 september 2008 @ 18:41:09 #225
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61353929
quote:
Op woensdag 3 september 2008 18:38 schreef conleche het volgende:
Proefondervindelijk:

Als je een tijdje alleen vibrators/waterstralen gebruikt duurt het wat langer voordat je met vingers klaarkomt.
Na een ħ week onthouding is dat effect weer weg.

Ik weet niet wat vrouwen uitspoken in jouw voorbeelden, dat alles definitief kapot is, maar ik denk dat het met gewenning te maken heeft. Als je normaal gesproken heel veel zout op een eitje doet, dan duurt het een week voordat je een zoutloos eitje lekker vindt. Zoiets
ja een week. lol.

ik zeg ga lekker verder met je vibraties. ik wil ook niemand onthouden om vibraties te gebruiken, maar ik zie vaak vrouwen die na tien jaar nog niet eens gewend zijn aan vibratieloos klaarkomen.

nogmaals, doe waar je je lekker bij voelt.
  woensdag 3 september 2008 @ 18:42:46 #226
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61353962
quote:
Op woensdag 3 september 2008 18:40 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Gewend ja, dat is dus niet iets wat onomkeerbaar is. Volgens mij lul je zoals gebruikelijk weer eens uit je nek.

Mijn vriendin is verder erg tevreden met mijn penis
zoals gebruikelijk roep jij weer dat ik uit mijn nek lul. prima
pi_61353987
quote:
Op woensdag 3 september 2008 18:41 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja een week. lol.

ik zeg ga lekker verder met je vibraties. ik wil ook niemand onthouden om vibraties te gebruiken, maar ik zie vaak vrouwen die na tien jaar nog niet eens gewend zijn aan vibratieloos klaarkomen.

Wie is er hier nu een vrouw?? Weet niet hoor, maar ik praat uit ERVARING jij praat uit googleske vindsels.
  woensdag 3 september 2008 @ 18:44:58 #228
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_61354032
quote:
Op woensdag 3 september 2008 18:41 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja een week. lol.

Jahaa...daarom moeten we ook variatie propaganderen
  woensdag 3 september 2008 @ 18:45:26 #229
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61354042
quote:
Op woensdag 3 september 2008 18:43 schreef conleche het volgende:

[..]

Wie is er hier nu een vrouw?? Weet niet hoor, maar ik praat uit ERVARING jij praat uit googleske vindsels.
je weet niet waar je het over hebt, net als al die sukkels die hun mp3 hoog zetten en niet keihard roepen dat ze doof worden.
  woensdag 3 september 2008 @ 18:46:53 #230
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61354069
quote:
Op woensdag 3 september 2008 18:44 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Jahaa...daarom moeten we ook variatie propaganderen
hey dat is prima. hoor je mij niet over prediken. ik snap dat veel wijfjes en mannetjes roepen dat het klaarkomen met andere middelen dan de vibrator goed gaat. maar dat is angst.
  woensdag 3 september 2008 @ 18:49:00 #231
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_61354113
quote:
Op woensdag 3 september 2008 18:42 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

zoals gebruikelijk roep jij weer dat ik uit mijn nek lul. prima
Ik vraag me gewoon af waar jij je wijsheid vandaan haalt. Je verdedigt je mening met een stelligheid die doet vermoeden dat je je er voor je werk mee bezighoudt. En dan mag je mij gerust overtuigen.

Maar als het niet meer is dan een combinatie van je hersenspinsels en internet-info, wat ik vermoed, is je stelligheid nergens op gebaseerd.
  woensdag 3 september 2008 @ 18:50:48 #232
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61354150
quote:
Op woensdag 3 september 2008 18:49 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Ik vraag me gewoon af waar jij je wijsheid vandaan haalt. Je verdedigt je mening met een stelligheid die doet vermoeden dat je je er voor je werk mee bezighoudt. En dan mag je mij gerust overtuigen.

Maar als het niet meer is dan een combinatie van je hersenspinsels en internet-info, wat ik vermoed, is je stelligheid nergens op gebaseerd.
werk mee bezig houdt.
  woensdag 3 september 2008 @ 18:50:59 #233
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_61354158
quote:
Op woensdag 3 september 2008 18:37 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Dus gaat je vergelijking mank!
  woensdag 3 september 2008 @ 18:52:07 #234
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61354180
quote:
Op woensdag 3 september 2008 18:50 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Dus gaat je vergelijking mank!
is dat zo?

of ben je je nu aan het indekken? tegen beter weten in. of je leest niet zo secuur, dat kan ook.
  woensdag 3 september 2008 @ 18:52:19 #235
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_61354186
quote:
Op woensdag 3 september 2008 18:50 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

werk mee bezig houdt.
Seksuoloog?
  woensdag 3 september 2008 @ 18:53:16 #236
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61354212
quote:
Op woensdag 3 september 2008 18:52 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Sexuoloog?
'loog" is wat denigerend. maar ja in die richting.
  woensdag 3 september 2008 @ 18:54:10 #237
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_61354237
quote:
Op woensdag 3 september 2008 18:52 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

is dat zo?

of ben je je nu aan het indekken? tegen beter weten in. of je leest niet zo secuur, dat kan ook.
Ja dat is zo.
Kapotte oorhaartjes en zenuwen @ gewenning is niet hetzelfde.
  woensdag 3 september 2008 @ 18:56:29 #238
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61354288
quote:
Op woensdag 3 september 2008 18:54 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Ja dat is zo.
Kapotte oorhaartjes en zenuwen @ gewenning is niet hetzelfde.
lol. ik neem aan dat je trilhaartjes bedoelt?

en ja, lichamelijk gevoel uit zich in bovenhuidse haartjes en onderhuidse zenuwen.
  woensdag 3 september 2008 @ 18:59:07 #239
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61354354
Oeh, ik heb wel een hele discussie losgemaakt . Ok, ik ga eerst eens een week ofzo helemaal niet masturberen en dan zal ik eens proberen of het met mijn vingers lukt .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 3 september 2008 @ 19:02:35 #240
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_61354434
quote:
Op woensdag 3 september 2008 18:56 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

lol. ik neem aan dat je trilhaartjes bedoelt?
Ja, daar had ik het net ook al over.
quote:
en ja, lichamelijk gevoel uit zich in bovenhuidse haartjes en onderhuidse zenuwen.
?? Begrijp je wel wat ik bedoelde?
  woensdag 3 september 2008 @ 19:04:49 #241
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61354502
quote:
Op woensdag 3 september 2008 19:02 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Ja, daar had ik het net ook al over.
[..]

?? Begrijp je wel wat ik bedoelde?
nee, niet omdat je het zo knullig opschreef.
  woensdag 3 september 2008 @ 19:06:48 #242
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_61354566
oke
pi_61354596
quote:
Op woensdag 3 september 2008 18:59 schreef Viking84 het volgende:
Oeh, ik heb wel een hele discussie losgemaakt . Ok, ik ga eerst eens een week ofzo helemaal niet masturberen en dan zal ik eens proberen of het met mijn vingers lukt .
Dat gaat wel lukken hoor. Ik denk dat meneer zoalshetis nogal overdrijft. Misschien bij mensen die al tientallen jaren met hun Tarzan op de hoogste stand lopen te raggen. En dan zou ik voortaan een beetje afwisselen.
  woensdag 3 september 2008 @ 19:12:48 #244
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61354751
quote:
Op woensdag 3 september 2008 19:07 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat gaat wel lukken hoor. Ik denk dat meneer zoalshetis nogal overdrijft. Misschien bij mensen die al tientallen jaren met hun Tarzan op de hoogste stand lopen te raggen. En dan zou ik voortaan een beetje afwisselen.
bron?
pi_61354796
quote:
Op woensdag 3 september 2008 19:12 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

bron?
Mama zelf hier!!
  woensdag 3 september 2008 @ 19:15:43 #246
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_61354843
quote:

[..]

bron?
ik zit ook nog op jouw bron te wachten
pi_61359575
Hihi grootse discussie, ik zei iets over een vibrator omdat iemand niet kon klaarkomen, dan hoef je niet meteen al het andere af te zweren. Toch? Beetje afwisseling enzo.
pi_61360390
Vibraties, vingers, waterstralen, kangoo's or whatever, gebruik gewoon wat je lekker vindt.
Mijn vrouw vindt het nu eenmaal het lekkerste om het gewoon met haar vingers te doen.
Voor haar is de snelste manier voor een spiegel. Met een hand trekt ze haar lipjes open, om met de vingers van haar andere hand over haar klit te "rossen"
Wanneer ze er moeite voor doet, is ze binnen 2 minuten klaar, en drijfnat.

Wel een beetje frustrerend voor mij natuurlijk. Ik moet met mun tong zeker 5 minuten alle kunstjes vertonen voor ze klaarkomt.

Maar dit zelfde geldt natuurlijk ook voor de man. Wanneer ik geil ben, en ff vlug wil spuiten, ben ik ook binnen 2 minuten gevlogen.
Wanneer mijn vrouw met handen en mond aan de slag gaat, duurt dat ook veel langer.

Ook is het klaarkomen op zich het lekkerst wanneer je het zelf doet. Je kan tijdens het klaarkomen precies de juiste druk en ritme handhaven. Iets wat je partner nooit lukt.

De weg naar het orgasme is natuurlijk lekkerder wanneer je partner het doet.
pi_61371775
quote:

[..]

bron?
Vrouwen

Kan nog prima op andere manieren klaarkomen, ook met vingers, dat terwijl clitoraal klaarkomen niet mijn makkelijkste manier is.
Wel heb ik een tijd op rocket geleund, lekker lui allemaal en toen kon ik dus amper tot niet op vingers komen, tijdje rocket niet gebruikt en het ging weer zoals normaal.

Ook gepraat met andere vrouwen hierover, de kringen waar ik me toen veel in begaf en nu soms nog lenen zich daar uitstekend toe, bij veel vrouwen presies dezelfde ervaring.
pi_61371816
quote:
Op donderdag 4 september 2008 11:42 schreef erodome het volgende:

[..]

Vrouwen

Kan nog prima op andere manieren klaarkomen, ook met vingers, dat terwijl clitoraal klaarkomen niet mijn makkelijkste manier is.
Wel heb ik een tijd op rocket geleund, lekker lui allemaal en toen kon ik dus amper tot niet op vingers komen, tijdje rocket niet gebruikt en het ging weer zoals normaal.

Ook gepraat met andere vrouwen hierover, de kringen waar ik me toen veel in begaf en nu soms nog lenen zich daar uitstekend toe, bij veel vrouwen presies dezelfde ervaring.
Juist! Dank u! Maar ik geloof dat zoalhetis liever de google gelooft.
  donderdag 4 september 2008 @ 15:20:46 #251
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61376619
quote:
Op donderdag 4 september 2008 11:42 schreef erodome het volgende:

[..]

Vrouwen

, dank je voor je reactie.
Ik heb gisteravond voorlopig even afscheid genomen van mijn hulpmiddelen . Nu even een week ofzo helemaal niks en dan zie ik wel weer verder .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 4 september 2008 @ 16:08:16 #252
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61377708
quote:
Op donderdag 4 september 2008 11:44 schreef conleche het volgende:

[..]

Juist! Dank u! Maar ik geloof dat zoalhetis liever de google gelooft.
ik zeg gewoon zoalshetis. als jij bang wordt, bedenk dan dat niet elke vrouw hetzelfde is. erodome is ook maar n=1. er zijn vrouwen die compleet numb zijn geworden van al die trillingen.

succes met je liefdesleven, want dat moet het zijn.
  donderdag 4 september 2008 @ 16:29:16 #253
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_61378279
Zonder bronnen
  Moderator donderdag 4 september 2008 @ 16:35:22 #254
9859 crew  Karina
Woman
pi_61378428
quote:
Op woensdag 3 september 2008 17:59 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wat je denkt mag je houden. dat weet je toch? anders google je ff.

trekken is iets anders dan onnatuurlijke vribraties.

maar hey. hoe ben ik, die strange insertions leuk vind, nou gerechtigd om te zeggen dat je kut minder gevoelig wordt door extreme vibraties.

tabee.
Als je nou tien keer per dag met een vibrator aan de gang gaat, okay, kan ik me voorstellen dat je wat minder gevoelig wordt voor "zachtere" stimulatie. En trekken is misschien geen onnatuurlijke vibratie, maar het lijkt me wel dat het er wat "harder" aan toe gaat dan bij neuken, dus die vergeljiking is volgens mij zeker wel te trekken (no pun intended).

@Parafanelia: natuurlijk is afwisseling leuker Maar als je soms 4 weken alleen bent, moet je toch wat? Dan wissel je af tussen vibo/vingers.
niet zo tof doen
  donderdag 4 september 2008 @ 16:43:30 #255
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61378661
quote:
Op donderdag 4 september 2008 16:35 schreef Karina het volgende:

[..]

Als je nou tien keer per dag met een vibrator aan de gang gaat, okay, kan ik me voorstellen dat je wat minder gevoelig wordt voor "zachtere" stimulatie. En trekken is misschien geen onnatuurlijke vibratie, maar het lijkt me wel dat het er wat "harder" aan toe gaat dan bij neuken, dus die vergeljiking is volgens mij zeker wel te trekken (no pun intended).

@Parafanelia: natuurlijk is afwisseling leuker Maar als je soms 4 weken alleen bent, moet je toch wat? Dan wissel je af tussen vibo/vingers.
no pun seen. trekken is sneller, harder en strakker dan neuken.
  donderdag 4 september 2008 @ 16:43:54 #256
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61378673
quote:
Op donderdag 4 september 2008 16:29 schreef Parafernalia het volgende:
Zonder bronnen
zoek het lekker zelf uit joh.
  donderdag 4 september 2008 @ 22:08:58 #257
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_61387096
quote:
Op donderdag 4 september 2008 16:43 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

zoek het lekker zelf uit joh.
Je vroeg er zelf ook om op de vorige pagina
  donderdag 4 september 2008 @ 22:11:06 #258
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61387174
quote:
Op donderdag 4 september 2008 22:08 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Je vroeg er zelf ook om op de vorige pagina
nee ik vroeg niks. ik vertelde al dat je het lekker zelf moet uitzoeken.
  donderdag 4 september 2008 @ 22:12:45 #259
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_61387220
quote:
Op donderdag 4 september 2008 22:11 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nee ik vroeg niks. ik vertelde al dat je het lekker zelf moet uitzoeken.
  donderdag 4 september 2008 @ 22:15:06 #260
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61387308
quote:
Op donderdag 4 september 2008 22:12 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

maar dan straks geen janktopic openen omdat je kut gevoelloos is geworden en je zelfs met de honkbalknuppel van de dodgers geen orgasme meer krijgt.
  donderdag 4 september 2008 @ 22:21:03 #261
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_61387503
quote:
Op donderdag 4 september 2008 22:15 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

maar dan straks geen janktopic openen omdat je kut gevoelloos is geworden en je zelfs met de honkbalknuppel van de dodgers geen orgasme meer krijgt.
Mijn kut..??

- Edit nog voordat ik gepost had, dus strict gezien geen edit: Oh verrek ja, dat fotoboek plaatje
  donderdag 4 september 2008 @ 22:56:46 #262
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_61388536
quote:
Op donderdag 4 september 2008 16:08 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik zeg gewoon zoalshetis. als jij bang wordt, bedenk dan dat niet elke vrouw hetzelfde is. erodome is ook maar n=1. er zijn vrouwen die compleet numb zijn geworden van al die trillingen.

je deed eerder in dit topic ook al de idiote uitspraak dat het merendeel van de vrouwen alleen maar 'denkt' klaar te kunnen komen, dus erg geloofwaardig kom je sowieso al niet over.
pi_61396369
quote:
Op donderdag 4 september 2008 16:08 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Maar ik heb het niet alleen over mezelf, ik heb het over meerdere vrouwen, bij sommige heb ik ervaren dat ze nog prima op andere manieren konden komen buiten het gebruik van vibratie's in, bij meer anderen alleen van praten over het onderwerp.

Ik heb daar wel gehoort van moeilijker kunnen komen op vingers/tong e.d. na gewenning wat weer goed kwam door het een tijdje anders te doen, ik heb nog nooit gehoort van dat het ook met die vibratie's steeds slechter ging.
Zelfde ervaring als die ik zelf heb gehad dus, heb het nooit moeilijker gehad met rocket, dat het langer duurde, lastiger ging, alleen dat het een gewenning werd en het lastiger met vingers/tong ging, ik snel weer naar rocket greep.

Mijn ervaring erbij is dat afwisseling een groot goed is, dat je niet op 1 enkele manier moet leunen, ik heb ook met vrouwen gesproken die alleen maar op een bepaalde manier konden komen, met vingers, in een bepaalde houding met een bepaalde intensiteit van zacht naar hard, wat vaak betekende dat iemand anders of iets anders ze niet klaar kon krijgen.

Hier zaten ook wel wat oudere vrouwen tussen 40+ zelfs, die al lange tijd met speeltjes aan het klooien waren enzo, die konden volgens eigen zeggen ook nog prima anders komen, van een enkeling daarvan heb ik het gezien/gehoort(als je in clubs komt zie je vanalles, hoor je vanalles ).

Als ik in google zoek vind ik niets over ongevoeligheid, zie ik zelfs seksuologen vibrators aanraden, ik weet niet waar je dit vandaan haalt.
Heb het al vaker gevraagd aan je, geef eens een bron....
  vrijdag 5 september 2008 @ 17:30:47 #264
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_61407245
Hij geeft echt geen bronnen
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 6 september 2008 @ 20:08:50 #265
163650 Greys
pi_61433803
Benen aanspannen werkt inderdaad prima, maar wat ook leuk(er) is, is dan om vlak voor je komt jezelf te dwingen om je benen en jezelf helemaal te ontspannen, terwijl je wel doorgaat. Dan merk ik echt een onwijs verschil! Als ik dat doe, dan gaan mijn voeten en benen helemaal tintelen terwijl dat normaal niet zo is Niet alleen de tintelende voeten en benen natuurlijk, de rest van het orgasmegevoel ook, maar het is een heel verschil in gevoel in zijn totaal.

* Greys vraagt zich af of ze hier niet beter even een kloon voor in het leven had kunnen roepen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61433906
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 20:08 schreef Greys het volgende:
Benen aanspannen werkt inderdaad prima, maar wat ook leuk(er) is, is dan om vlak voor je komt jezelf te dwingen om je benen en jezelf helemaal te ontspannen, terwijl je wel doorgaat. Dan merk ik echt een onwijs verschil! Als ik dat doe, dan gaan mijn voeten en benen helemaal tintelen terwijl dat normaal niet zo is Niet alleen de tintelende voeten en benen natuurlijk, de rest van het orgasmegevoel ook, maar het is een heel verschil in gevoel in zijn totaal.

* Greys vraagt zich af of ze hier niet beter even een kloon voor in het leven had kunnen roepen
Ah joh, kan 't schelen!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 6 september 2008 @ 20:20:27 #267
163650 Greys
pi_61434189
Ach ja, je hebt gelijk ook.
Wel even uittesten he? Of is het je al lang bekend?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61434942
Dat van die benen spannen doe ik wel vaker als ik het snel wil, als slaaptablet, maar om net ervoor te onspannen ga ik vanavond eens proberen. Ik zal verslag doen.
pi_61438270
Greys, had jij het eiks weleens met de waterstraal geprobeerd. (zonder douchekop drop, zeg maar?)
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 6 september 2008 @ 23:07:23 #270
163650 Greys
pi_61438366
Ik was het topic net aan het laten zakken in mijn postgeschiedenis ( ) maar als je me dan iets gaat vragen moet ik wel antwoord geven he?

En nee, nog niet zonder douchekop geprobeerd! Aanrader? Ik weet niet eens of onze douchekop er af kan Is de straal dan niet veel te zacht?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61438399
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 23:07 schreef Greys het volgende:
Ik was het topic net aan het laten zakken in mijn postgeschiedenis ( ) maar als je me dan iets gaat vragen moet ik wel antwoord geven he?

En nee, nog niet zonder douchekop geprobeerd! Aanrader? Ik weet niet eens of onze douchekop er af kan Is de straal dan niet veel te zacht?
Indien te zacht kan je met je duim er half op een wat gemenere straal creeeren!
pi_61464559
kick voor de connie en greys conversatie
A little bit hateful
pi_61464585
Ow fuck, heb je ons gevonden
pi_61475197
Nou, blij dat dit topic weer over iets anders gaat dan een bekvechtpartij

Als ik hier thuis een bad had ging ik ook meteen de waterstraal proberen maar helaas......
pi_62326697
Het is mijn vriendje gelukt!

En dat na 2 weken oefenen . Wat geen gelukstreffer want het is nu al een paar keer gelukt. Blijven ademen is voor mij de oplossing, me over durven geven is geen probleem meer. Wat ik altijd deed was dat ik een fantasietje afspeelde tijdens het masturberen. Dat deed ik al een paar maanden niet meer, maar tijdens de seks deed ik het wel nog altijd. Maar met mijn doe ik dat dus niet meer, ik concentreer me nu eerder op mijn ademhaling, doe mijn ogen even dicht en komen maar.
  zondag 12 oktober 2008 @ 14:23:07 #276
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_62326861
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 14:13 schreef MLI het volgende:

En dat na 2 weken oefenen . Wat geen gelukstreffer want het is nu al een paar keer gelukt. Blijven ademen is voor mij de oplossing, me over durven geven is geen probleem meer. Wat ik altijd deed was dat ik een fantasietje afspeelde tijdens het masturberen. Dat deed ik al een paar maanden niet meer, maar tijdens de seks deed ik het wel nog altijd. Maar met mijn doe ik dat dus niet meer, ik concentreer me nu eerder op mijn ademhaling, doe mijn ogen even dicht en komen maar.
You go girl

Fijn gevoel dan he heb je toch een tijd naar toe gewerkt
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_62331624
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 14:13 schreef MLI het volgende:

maandag 13 oktober 2008 @ 03:01:12 #278
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_62342132
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
  maandag 13 oktober 2008 @ 03:14:54 #279
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_62342197
Eindelijk!
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  maandag 13 oktober 2008 @ 03:19:20 #280
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_62342203
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 03:14 schreef Muck het volgende:
Eindelijk!
Idd, kan me voorstellen dat het er niet makkelijker op wordt, na al dat geros op die klit
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_62344648
pi_62350185
Wat bedoel je met 'nummer 3'. Is dat een fok!ker?
O je bedoelt 'kandidaat nummer 3' die mischien wel zijn leuter in je mag proppen.. Of bedoel je 3 van de zoveel die nu met jou experimenteert? Wie gaat het winnen... Who's gonna pop the cherry.
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_62352979
Dit topic werd geopend in maart. Sinds kort heb ik een vriendje en die heeft de cherry gepopt.
pi_62471333
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 15:44 schreef MLI het volgende:
Dit topic werd geopend in maart. Sinds kort heb ik een vriendje en die heeft de cherry gepopt.
Wauw

Mag ik vragen hoe hij de cherry gepopt heeft? Hoe lukt het het beste? Of is het echt een kwestie van ademhalen c.q. niet verkrampen en kan het nu in elk standje?
pi_62471506
Mijn god zeg, dat vrouwen zo het handje wordt vastgehouden en worden gecoached om maar klaarte kunnen komen. Echt weer een de meest vreselijk truttige dingen alleen voorbehouden voor vrouwen. MLI hoe was het om een orgasme te hebben terwijl half fok je handje vasthield?
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_62542545
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 22:00 schreef Man-E-Faces het volgende:
Mijn god zeg, dat vrouwen zo het handje wordt vastgehouden en worden gecoached om maar klaarte kunnen komen. Echt weer een de meest vreselijk truttige dingen alleen voorbehouden voor vrouwen. MLI hoe was het om een orgasme te hebben terwijl half fok je handje vasthield?
wat is je probleem nou? MLI had moeite met een orgasme te krijgen en vraagt om hulp ik zie het probleem niet zo... of ben jij fuifduif want dan snap ik het
pi_62568830
Waarom zijn er berichten verwijderd?
(en tevens dus maar een nieuwe tvp)
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 23:08:37 #288
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_62569176
nieuwe tvp
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 23:30:16 #289
220836 rinzzz
Zoekt en gij zult moe worden.
pi_62569845
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 15:44 schreef MLI het volgende:
dat moest van diep komen
  woensdag 22 oktober 2008 @ 00:35:39 #290
232288 Biermeisje
The feminin kind.
pi_62571251
Gefeliciteerd MLI , dat is sowieso al een hoogtepunt in vele opzichten.

Ik vind het echt naar om te lezen dat er zoveel vrouwen problemen hebben met klaarkomen, heb er zelf nooit last van gehad. Succes gewenst allemaal! Moge de orgasmes snel zegevieren!
Panta rei
pi_62577129
Biermeisje, daar sluit ik mij bij aan

Ik kan de meiden die vaginaal niet klaar kunnen komen ook geen tips geven. Zou het graag willen. Maar zelfs kan ik 2 tot 3 keer klaar komen. Maakt niet uit op welke manier of de hoe of wat. Het lukt altijd zonder probleem.

Ik vind 'lukken' dan ook geen juist woord hiervoor. Het moet niet lukken. Het gebeurd, samenkomst van omstandigheden
  woensdag 22 oktober 2008 @ 12:44:49 #292
232288 Biermeisje
The feminin kind.
pi_62579458
Nou vaginaal daar heb ik ook geen tips voor, want dat is mij nog nooit overkomen, ik had het over het clitorale gedeelte. Ik ben er toch heilig overtuigd dat vaginaal klaarkomen voor mij een urban legend is!
Panta rei
  woensdag 22 oktober 2008 @ 12:51:19 #293
220836 rinzzz
Zoekt en gij zult moe worden.
pi_62579616
Het schijnt dat slechts 1 op de 3 vrouwen kan klaarkomen door middel van vaginale penetratie...
  woensdag 22 oktober 2008 @ 13:10:18 #294
232288 Biermeisje
The feminin kind.
pi_62580169
1 op de 3, dat vind ik nog best veel hoor!
Persoonlijk heb ik nog nooit gehoord van vriendinnen dat zij hier ervaring mee hebben.
Panta rei
  woensdag 22 oktober 2008 @ 13:12:31 #295
8369 speknek
Another day another slay
pi_62580239
Meer met je heupen wiegen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 13:23:24 #296
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_62580541
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 12:51 schreef rinzzz het volgende:
Het schijnt dat slechts 1 op de 3 vrouwen kan klaarkomen door middel van vaginale penetratie...
En dan is het vaak alsnog clitoraal of via de g-spot... De vaginawand zelf heeft niet zoveel zenuwen.
pi_62582097
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:58 schreef Karina het volgende:
Dat was mijn topic op mijn oude account. Onlangs nieuwe aangemaakt.
(nogmaals die post even aangezien hij verwijderd is).

Op de reacties hierboven: Ik denk niet dat het te maken heeft met vaginaal klaarkomen of niet. Bij mij is het ook nog steeds niet gelukt maar ik zit er wel vaak dicht tegenaan. En vaginaal eigenlijk nog sneller ook. Het is een kwestie wat MLI zegt: even poppen. Als dat eenmaal gebeurt is weet ik zeker dat ik het vaginaal ook ga kunnen en helemaal niet zo moeilijk ben. Er is gewoon nog iets wat ik fout doe op dit moment qua spieren aanspannen of ademhaling, zeg het maar. Ik ben in elk geval wel van plan MLI op te volgen .
  woensdag 22 oktober 2008 @ 14:24:18 #298
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_62582247
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 13:23 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

En dan is het vaak alsnog clitoraal of via de g-spot... De vaginawand zelf heeft niet zoveel zenuwen.
Vaak?

Een andere manier dan clitoraal of via de g-spot klaarkomen is er voor vrouwen niet hoor.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 14:42:00 #299
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_62582768
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 14:24 schreef -Mellow- het volgende:

[..]

Vaak?

Een andere manier dan clitoraal of via de g-spot klaarkomen is er voor vrouwen niet hoor.
Tuurlijk wel, opwinding alleen kan al zorgen voor een orgasme. En als je zo opgewonden wordt van penetratie (wat een woord ) kan dat voor sommigen al genoeg zijn voor een orgasme.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 14:50:26 #300
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_62583028
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 14:42 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, opwinding alleen kan al zorgen voor een orgasme. En als je zo opgewonden wordt van penetratie (wat een woord ) kan dat voor sommigen al genoeg zijn voor een orgasme.
Ja, door stimulering van de g-spot danwel klit d.m.v. penetratie
  woensdag 22 oktober 2008 @ 14:53:52 #301
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_62583143
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 14:50 schreef -Mellow- het volgende:

[..]

Ja, door stimulering van de g-spot danwel klit d.m.v. penetratie
Nee. Je kan nota bene orgasmes krijgen zonder ook maar iets aan te raken, veel vrouwen merken dat bijv. als ze klaar komen in hun slaap (soort van natte droom). De geest is minstens zo sterk als dat kleine knopje tussen je benen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')