Ja, even de spanning er af halenquote:Op woensdag 3 september 2008 17:06 schreef Sweety_girl het volgende:
[..]
Het hoeft toch niet altijd leuk/lang te zijn?
Gewoon even lekker, snel je ding doen en dan pitten(voor mij juist met vibro)
Idd ja. Je maakt mij niet wijs dat mannen nooit zoiets hebben van.. effe snel ontladen en dan slapen (or whatever).quote:
Sterker nog, ik denk dat het voor mannen een veel effectiever slaapmiddel is dan voor vrouwen.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:16 schreef Sweety_girl het volgende:
[..]
Idd ja. Je maakt mij niet wijs dat mannen nooit zoiets hebben van.. effe snel ontladen en dan slapen (or whatever).
Precies daarom denk ik dat, dat verhaal over die vibrator en dat je er ongevoelig voor wordt een broodje aap verhaal is. Als een man (bijna) elke dag aan zijn pik trekt, betekent toch ook niet dat hij niet meer kan klaarkomen door neuken?quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:13 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik trek al jaren aan m'n pik, gaat nooit vervelen.
Als een man elke dag aan het fappen is zou het best kunnen dat hij wat minder gevoelig wordt en dat het langer duurt voordat ie klaarkomt. Besneden mannen hebben ook een minder gevoelige eikel, puur omdat er regelmatig wrijving optreedt.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies daarom denk ik dat, dat verhaal over die vibrator en dat je er ongevoelig voor wordt een broodje aap verhaal is. Als een man (bijna) elke dag aan zijn pik trekt, betekent toch ook niet dat hij niet meer kan klaarkomen door neuken?
wat je denkt mag je houden. dat weet je toch? anders google je ff.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies daarom denk ik dat, dat verhaal over die vibrator en dat je er ongevoelig voor wordt een broodje aap verhaal is. Als een man (bijna) elke dag aan zijn pik trekt, betekent toch ook niet dat hij niet meer kan klaarkomen door neuken?
oplossing:quote:Op woensdag 3 september 2008 18:00 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb een vervelend probleempje dat ik even aan jullie wil voorleggen. Ik heb mezelf vrijwel nooit (misschien een enkele keer) met mijn vingers klaargemaakt. Altijd vrij krachtige methoden gebruikt: douchestraal, krachtige vibrator... Bovendien vind ik vingeren altijd zo lang duren. Ik wil gewoon even binnen 5 minuten klaarkomen en in slaap vallen.
Helaas heb ik nu ook tijdens de seks moeite om klaar te komen als mijn sekspartner me vingert / beft. Daar baal ik van. Ik wil liever geen stimulerende middelen als vibratoren gebruiken, maar gewoon onder haar vingers of in haar mond kunnen klaarkomen.
Maar ik heb het gevoel dat ik dat verpest heb door mijn masturberende leven niet te beginnen met vingeren, maar met krachtiger methoden. Zijn hier mensen die dat probleem herkennen en hebben jullie er een oplossing voor gevonden?. Misschien toch weer gaan vingeren om eraan te wennen?
Overigens merk ik dat ik na een paar dagen niet masturberen een veel krachtiger orgasme heb dan wanneer ik dagelijks masturbeer!
ik kan je ook vertellen dat het niet altijd onomkeerbaar is kwa orgasme. dat moet je maar afwachten. er zijn heel erg veel gevallen bekend die dus niet meer hét orgamse krijgen die ze willen. ook niet na jaren. en zelfs de syban doet niks meer. succes dames. de vooruitgang is ook jullie ten nadele geworden.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:11 schreef conleche het volgende:
Het is wel degelijk zo dat als je "krachtige" methodes gebruikt, zoals Viking het omschrijft, je moeilijker zult klaarkomen met alleen je vingers. Gelukkig is het wel omkeerbaar. Als je de hulpmiddelen even afzweert, komt het gevoel gewoon weer terug als je alleen je vingers gebruikt. Ik vind een vingerorgasme ook altijd fijner dan een hulpmiddelorgasme omdat je het beter kan sturen. Je kan het beter even uitstellen, om daarna een heftiger orgasme te krijgen.
Ik gebruik het ook vaak als slaapmiddel en dat werkt heel goed. Ik kan het heel snel als ik wil, maar ik vind het fijner als ik er even de tijd voor neem.
Nou nou niet zo dramatisch!! Ik denk dat het in de meeste gevallen wel losloopt hoor!quote:Op woensdag 3 september 2008 18:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik kan je ook vertellen dat het niet altijd onomkeerbaar is kwa orgasme. dat moet je maar afwachten. er zijn heel erg veel gevallen bekend die dus niet meer hét orgamse krijgen die ze willen. ook niet na jaren. en zelfs de syban doet niks meer. succes dames. de vooruitgang is ook jullie ten nadele geworden.
Ja. Maar ik denk wel dat wat afwisseling wel slim isquote:Op woensdag 3 september 2008 17:53 schreef Karina het volgende:
[..]
denk je? de eerste flink dove mensen van mp3 spelers is ook al schrikbarend aan het toenemen, net als depressieve mensen van de mdma. maar wat jij wilt.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou nou niet zo dramatisch!! Ik denk dat het in de meeste gevallen wel losloopt hoor!
quote:Op woensdag 3 september 2008 18:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou nou niet zo dramatisch!! Ik denk dat het in de meeste gevallen wel losloopt hoor!
nou nee. dat loopt dus niet los. hooguit bij 5% die altijd klaarkomt, al wijs je er naar.quote:
Eerste vergelijking gaat mank. En de tweede....??? Link bron etc?quote:Op woensdag 3 september 2008 18:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de eerste flink dove mensen van mp3 spelers is ook al schrikbarend aan het toenemen, net als depressieve mensen van de mdma. maar wat jij wilt.
geen enkel manko, ga maar naar kno-artsen. google is your friend. maar in mijn geval mensen die ik in mijn praktijk zie.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:28 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Eerste vergelijking gaat mank. En de tweede....??? Link bron etc?
In je oor gaan trilhaartjes kapot die de trilling van geluid omzetten in shit waar je hersenen weer wat mee kunnen, daarom word je doof.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
geen enkel manko, ga maar naar kno-artsen. google is your friend. maar in mijn geval mensen die ik in mijn praktijk zie.
Zijn we daarover uitgeluldquote:Op woensdag 3 september 2008 18:32 schreef zoalshetis het volgende:
jawel parafinalia. zenuwen en hersenen. maar denk maar wat je wilt. uitleg is toch te ingewikkeld hier. de toekomst zal het wijzen.
quote:Op woensdag 3 september 2008 18:28 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
En de tweede....??? Link bron etc?
Je hersenen gaan kapot als je een vibrator gebruikt? Dat verklaart veel!quote:Op woensdag 3 september 2008 18:32 schreef zoalshetis het volgende:
jawel parafinalia. zenuwen en hersenen. maar denk maar wat je wilt. uitleg is toch te ingewikkeld hier. de toekomst zal het wijzen.
kapot niet, gewend wel. maar je mag lekker denken wat jij wilt. misschien vindt jouw vriendin het wel fijn om een dikkere vibrator in haar te krijgen dan jouw kleine penis?quote:Op woensdag 3 september 2008 18:35 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Je hersenen gaan kapot als je een vibrator gebruikt? Dat verklaart veel!
Gewend ja, dat is dus niet iets wat onomkeerbaar is. Volgens mij lul je zoals gebruikelijk weer eens uit je nek.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kapot niet, gewend wel. maar je mag lekker denken wat jij wilt. misschien vindt jouw vriendin het wel fijn om een dikkere vibrator in haar te krijgen dan jouw kleine penis?
ja een week. lol.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:38 schreef conleche het volgende:
Proefondervindelijk:
Als je een tijdje alleen vibrators/waterstralen gebruikt duurt het wat langer voordat je met vingers klaarkomt.
Na een ħ week onthouding is dat effect weer weg.
Ik weet niet wat vrouwen uitspoken in jouw voorbeelden, dat alles definitief kapot is, maar ik denk dat het met gewenning te maken heeft. Als je normaal gesproken heel veel zout op een eitje doet, dan duurt het een week voordat je een zoutloos eitje lekker vindt. Zoiets
zoals gebruikelijk roep jij weer dat ik uit mijn nek lul. primaquote:Op woensdag 3 september 2008 18:40 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Gewend ja, dat is dus niet iets wat onomkeerbaar is. Volgens mij lul je zoals gebruikelijk weer eens uit je nek.
Mijn vriendin is verder erg tevreden met mijn penis![]()
Wie is er hier nu een vrouw?? Weet niet hoor, maar ik praat uit ERVARING jij praat uit googleske vindsels.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja een week. lol.
ik zeg ga lekker verder met je vibraties. ik wil ook niemand onthouden om vibraties te gebruiken, maar ik zie vaak vrouwen die na tien jaar nog niet eens gewend zijn aan vibratieloos klaarkomen.
nogmaals, doe waar je je lekker bij voelt.
Jahaa...daarom moeten we ook variatie propaganderenquote:Op woensdag 3 september 2008 18:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja een week. lol.
ik zeg ga lekker verder met je vibraties. ik wil ook niemand onthouden om vibraties te gebruiken, maar ik zie vaak vrouwen die na tien jaar nog niet eens gewend zijn aan vibratieloos klaarkomen.
nogmaals, doe waar je je lekker bij voelt.
je weet niet waar je het over hebt, net als al die sukkels die hun mp3 hoog zetten en niet keihard roepen dat ze doof worden.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Wie is er hier nu een vrouw?? Weet niet hoor, maar ik praat uit ERVARING jij praat uit googleske vindsels.
hey dat is prima. hoor je mij niet over prediken. ik snap dat veel wijfjes en mannetjes roepen dat het klaarkomen met andere middelen dan de vibrator goed gaat. maar dat is angst.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:44 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Jahaa...daarom moeten we ook variatie propaganderen
Ik vraag me gewoon af waar jij je wijsheid vandaan haalt. Je verdedigt je mening met een stelligheid die doet vermoeden dat je je er voor je werk mee bezighoudt. En dan mag je mij gerust overtuigen.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zoals gebruikelijk roep jij weer dat ik uit mijn nek lul. prima
werk mee bezig houdt.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:49 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af waar jij je wijsheid vandaan haalt. Je verdedigt je mening met een stelligheid die doet vermoeden dat je je er voor je werk mee bezighoudt. En dan mag je mij gerust overtuigen.
Maar als het niet meer is dan een combinatie van je hersenspinsels en internet-info, wat ik vermoed, is je stelligheid nergens op gebaseerd.
Dus gaat je vergelijking mank!quote:Op woensdag 3 september 2008 18:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kapot niet, gewend wel. maar je mag lekker denken wat jij wilt. misschien vindt jouw vriendin het wel fijn om een dikkere vibrator in haar te krijgen dan jouw kleine penis?
is dat zo?quote:Op woensdag 3 september 2008 18:50 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Dus gaat je vergelijking mank!
'loog" is wat denigerend. maar ja in die richting.quote:
Ja dat is zo.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
is dat zo?
of ben je je nu aan het indekken? tegen beter weten in. of je leest niet zo secuur, dat kan ook.
lol. ik neem aan dat je trilhaartjes bedoelt?quote:Op woensdag 3 september 2008 18:54 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ja dat is zo.
Kapotte oorhaartjes en zenuwen @ gewenning is niet hetzelfde.
Ja, daar had ik het net ook al over.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol. ik neem aan dat je trilhaartjes bedoelt?
?? Begrijp je wel wat ik bedoelde?quote:en ja, lichamelijk gevoel uit zich in bovenhuidse haartjes en onderhuidse zenuwen.
nee, niet omdat je het zo knullig opschreef.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:02 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ja, daar had ik het net ook al over.
[..]
?? Begrijp je wel wat ik bedoelde?
Dat gaat wel lukken hoor. Ik denk dat meneer zoalshetis nogal overdrijft. Misschien bij mensen die al tientallen jaren met hun Tarzan op de hoogste stand lopen te raggen. En dan zou ik voortaan een beetje afwisselen.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:59 schreef Viking84 het volgende:
Oeh, ik heb wel een hele discussie losgemaakt. Ok, ik ga eerst eens een week ofzo helemaal niet masturberen en dan zal ik eens proberen of het met mijn vingers lukt
.
bron?quote:Op woensdag 3 september 2008 19:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat gaat wel lukken hoor. Ik denk dat meneer zoalshetis nogal overdrijft. Misschien bij mensen die al tientallen jaren met hun Tarzan op de hoogste stand lopen te raggen. En dan zou ik voortaan een beetje afwisselen.
Vrouwenquote:
Juist! Dank u! Maar ik geloof dat zoalhetis liever de google gelooft.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:42 schreef erodome het volgende:
[..]
Vrouwen
Kan nog prima op andere manieren klaarkomen, ook met vingers, dat terwijl clitoraal klaarkomen niet mijn makkelijkste manier is.
Wel heb ik een tijd op rocket geleund, lekker lui allemaal en toen kon ik dus amper tot niet op vingers komen, tijdje rocket niet gebruikt en het ging weer zoals normaal.
Ook gepraat met andere vrouwen hierover, de kringen waar ik me toen veel in begaf en nu soms nog lenen zich daar uitstekend toe, bij veel vrouwen presies dezelfde ervaring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |