quote:Op donderdag 4 september 2008 11:42 schreef erodome het volgende:
[..]
Vrouwen
Kan nog prima op andere manieren klaarkomen, ook met vingers, dat terwijl clitoraal klaarkomen niet mijn makkelijkste manier is.
Wel heb ik een tijd op rocket geleund, lekker lui allemaal en toen kon ik dus amper tot niet op vingers komen, tijdje rocket niet gebruikt en het ging weer zoals normaal.
Ook gepraat met andere vrouwen hierover, de kringen waar ik me toen veel in begaf en nu soms nog lenen zich daar uitstekend toe, bij veel vrouwen presies dezelfde ervaring.
ik zeg gewoon zoalshetis. als jij bang wordt, bedenk dan dat niet elke vrouw hetzelfde is. erodome is ook maar n=1. er zijn vrouwen die compleet numb zijn geworden van al die trillingen.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Juist! Dank u! Maar ik geloof dat zoalhetis liever de google gelooft.
Als je nou tien keer per dag met een vibrator aan de gang gaat, okay, kan ik me voorstellen dat je wat minder gevoelig wordt voor "zachtere" stimulatie. En trekken is misschien geen onnatuurlijke vibratie, maar het lijkt me wel dat het er wat "harder" aan toe gaat dan bij neuken, dus die vergeljiking is volgens mij zeker wel te trekken (no pun intended).quote:Op woensdag 3 september 2008 17:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat je denkt mag je houden. dat weet je toch? anders google je ff.
trekken is iets anders dan onnatuurlijke vribraties.
maar hey. hoe ben ik, die strange insertions leuk vind, nou gerechtigd om te zeggen dat je kut minder gevoelig wordt door extreme vibraties.
tabee.
no pun seen. trekken is sneller, harder en strakker dan neuken.quote:Op donderdag 4 september 2008 16:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je nou tien keer per dag met een vibrator aan de gang gaat, okay, kan ik me voorstellen dat je wat minder gevoelig wordt voor "zachtere" stimulatie. En trekken is misschien geen onnatuurlijke vibratie, maar het lijkt me wel dat het er wat "harder" aan toe gaat dan bij neuken, dus die vergeljiking is volgens mij zeker wel te trekken (no pun intended).
@Parafanelia: natuurlijk is afwisseling leukerMaar als je soms 4 weken alleen bent, moet je toch wat? Dan wissel je af tussen vibo/vingers.
zoek het lekker zelf uit joh.quote:
Je vroeg er zelf ook om op de vorige paginaquote:Op donderdag 4 september 2008 16:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zoek het lekker zelf uit joh.
nee ik vroeg niks. ik vertelde al dat je het lekker zelf moet uitzoeken.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:08 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Je vroeg er zelf ook om op de vorige pagina
quote:Op donderdag 4 september 2008 22:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee ik vroeg niks. ik vertelde al dat je het lekker zelf moet uitzoeken.
maar dan straks geen janktopic openen omdat je kut gevoelloos is geworden en je zelfs met de honkbalknuppel van de dodgers geen orgasme meer krijgt.quote:
Mijn kut..??quote:Op donderdag 4 september 2008 22:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar dan straks geen janktopic openen omdat je kut gevoelloos is geworden en je zelfs met de honkbalknuppel van de dodgers geen orgasme meer krijgt.
je deed eerder in dit topic ook al de idiote uitspraak dat het merendeel van de vrouwen alleen maar 'denkt' klaar te kunnen komen, dus erg geloofwaardig kom je sowieso al niet over.quote:Op donderdag 4 september 2008 16:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zeg gewoon zoalshetis. als jij bang wordt, bedenk dan dat niet elke vrouw hetzelfde is. erodome is ook maar n=1. er zijn vrouwen die compleet numb zijn geworden van al die trillingen.
succes met je liefdesleven, want dat moet het zijn.
Maar ik heb het niet alleen over mezelf, ik heb het over meerdere vrouwen, bij sommige heb ik ervaren dat ze nog prima op andere manieren konden komen buiten het gebruik van vibratie's in, bij meer anderen alleen van praten over het onderwerp.quote:Op donderdag 4 september 2008 16:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zeg gewoon zoalshetis. als jij bang wordt, bedenk dan dat niet elke vrouw hetzelfde is. erodome is ook maar n=1. er zijn vrouwen die compleet numb zijn geworden van al die trillingen.
succes met je liefdesleven, want dat moet het zijn.
Ah joh, kan 't schelen!quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:08 schreef Greys het volgende:
Benen aanspannen werkt inderdaad prima, maar wat ook leuk(er) is, is dan om vlak voor je komt jezelf te dwingen om je benen en jezelf helemaal te ontspannen, terwijl je wel doorgaat. Dan merk ik echt een onwijs verschil! Als ik dat doe, dan gaan mijn voeten en benen helemaal tintelen terwijl dat normaal niet zo isNiet alleen de tintelende voeten en benen natuurlijk, de rest van het orgasmegevoel ook, maar het is een heel verschil in gevoel in zijn totaal.
* Greys vraagt zich af of ze hier niet beter even een kloon voor in het leven had kunnen roepen
Indien te zacht kan je met je duim er half op een wat gemenere straal creeeren!quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:07 schreef Greys het volgende:
Ik was het topic net aan het laten zakken in mijn postgeschiedenis () maar als je me dan iets gaat vragen moet ik wel antwoord geven he?
![]()
En nee, nog niet zonder douchekop geprobeerd! Aanrader? Ik weet niet eens of onze douchekop er af kan![]()
Is de straal dan niet veel te zacht?
You go girlquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:13 schreef MLI het volgende:
Het is mijn vriendje gelukt!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dat na 2 weken oefenen. Wat geen gelukstreffer want het is nu al een paar keer gelukt. Blijven ademen is voor mij de oplossing, me over durven geven is geen probleem meer. Wat ik altijd deed was dat ik een fantasietje afspeelde tijdens het masturberen. Dat deed ik al een paar maanden niet meer, maar tijdens de seks deed ik het wel nog altijd. Maar met mijn
doe ik dat dus niet meer, ik concentreer me nu eerder op mijn ademhaling, doe mijn ogen even dicht en komen maar.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:13 schreef MLI het volgende:
Het is mijn vriendje gelukt!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dat na 2 weken oefenen. Wat geen gelukstreffer want het is nu al een paar keer gelukt. Blijven ademen is voor mij de oplossing, me over durven geven is geen probleem meer. Wat ik altijd deed was dat ik een fantasietje afspeelde tijdens het masturberen. Dat deed ik al een paar maanden niet meer, maar tijdens de seks deed ik het wel nog altijd. Maar met mijn
doe ik dat dus niet meer, ik concentreer me nu eerder op mijn ademhaling, doe mijn ogen even dicht en komen maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauwquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:44 schreef MLI het volgende:
Dit topic werd geopend in maart. Sinds kort heb ik een vriendje en die heeft de cherry gepopt.
wat is je probleem nou? MLI had moeite met een orgasme te krijgen en vraagt om hulp ik zie het probleem niet zo... of ben jij fuifduif want dan snap ik hetquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:00 schreef Man-E-Faces het volgende:
Mijn god zeg, dat vrouwen zo het handje wordt vastgehouden en worden gecoached om maar klaarte kunnen komen. Echt weer een de meest vreselijk truttige dingen alleen voorbehouden voor vrouwen. MLI hoe was het om een orgasme te hebben terwijl half fok je handje vasthield?
dat moest van diep komenquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:44 schreef MLI het volgende:
Dit topic werd geopend in maart. Sinds kort heb ik een vriendje en die heeft de cherry gepopt.
En dan is het vaak alsnog clitoraal of via de g-spot... De vaginawand zelf heeft niet zoveel zenuwen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:51 schreef rinzzz het volgende:
Het schijnt dat slechts 1 op de 3 vrouwen kan klaarkomen door middel van vaginale penetratie...
Dat was mijn topic op mijn oude account. Onlangs nieuwe aangemaakt.quote:Op woensdag 16 april 2008 09:58 schreef Karina het volgende:
Een tijd(je) geleden was hier toch ook zo'n topic over, nogal langlopende reeks. Geen idee meer wat de titel was, de user had volgens mij een vlinder als avatar?
Vaak?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:23 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
En dan is het vaak alsnog clitoraal of via de g-spot... De vaginawand zelf heeft niet zoveel zenuwen.
Tuurlijk wel, opwinding alleen kan al zorgen voor een orgasme. En als je zo opgewonden wordt van penetratie (wat een woordquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:24 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Vaak?
Een andere manier dan clitoraal of via de g-spot klaarkomen is er voor vrouwen niet hoor.
Ja, door stimulering van de g-spot danwel klit d.m.v. penetratiequote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:42 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, opwinding alleen kan al zorgen voor een orgasme. En als je zo opgewonden wordt van penetratie (wat een woord) kan dat voor sommigen al genoeg zijn voor een orgasme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |