abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57620586
Goed, het gaat dus de goeie kant op, ik kom steeds dichterbij en nummer 3, beter bekend als Casanova (let wel, niet kastanova ) is heerlijk aan het experimenteren. Bevalt me prima zo, gisteren was ik weer een stapje dichterbij.

Oh ja, willen Kasta en Tzja hun discussie via PM voortzetten?
  woensdag 26 maart 2008 @ 13:24:32 #2
210346 Realdeal.
this is the..
pi_57621015
tvp
pi_57621065
Tvp ook

MLI je zegt: een stapje dichterbij, waaraan merk je dat precies? Lichamelijk? Of dat je je geestelijk steeds meer er aan kan overgeven?
pi_57621349
Ik blijf ook erg benieuwd hoe het verder gaat lopen
Succes MLI
pi_57621412
stappen? zijn er stappen
Voices tell me I'm the shit.
pi_57623380
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 13:27 schreef Jerney_Kaagman het volgende:
Tvp ook

MLI je zegt: een stapje dichterbij, waaraan merk je dat precies? Lichamelijk? Of dat je je geestelijk steeds meer er aan kan overgeven?
Ja, dat is vooral psychisch. Vriendin van me maakte laatst een opmerking dat ik zou gaan trouwen met degene die me laat komen . Whehehe, blijkt het een tandenloze zwerver te zijn of zo, zul je net zien .
  woensdag 26 maart 2008 @ 17:24:32 #7
200902 GambitRS
King of Hearts
pi_57626198
Misschien is het wel andersom.... doe anders die nr 3 een huwelijks aanzoek en probeer het uit
pi_57628485
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 17:24 schreef GambitRS het volgende:
Misschien is het wel andersom.... doe anders die nr 3 een huwelijks aanzoek en probeer het uit
Laten we hem vanaf nu Casanova noemen . Hij heeft wel voorgesteld om samen te wonen. Eerlijk is eerlijk, moesten we gewone vrienden zijn, dan zou ik het gelijk doen.
pi_57667728
alle vrouwen masturberen
so how's your evening so far?
pi_57761335
Still going steady met Casanova hier.
pi_57960864
Hmmm, precies wat tegenslag. Besloten dat Casanova niet mijn volgende vriendje wordt dus nu afwachten hoe het loopt, we staan beiden wel open voor verder experimenteren maar hoe het in de praktijk uitpakt weet ik nog niet. Verder heeft nummer 2 nu een relatie dus die hoef ik niet meer. Nummer 1 kom ik eigenlijk IRL nooit meer tegen, gek genoeg. Eens informeren hoe het gaat.
pi_57973711
Maar de hamvraag is natuurlijk in dit topic: is het inmiddels al gelukt?

Ik wil graag nog even de tip van Erodome uit deel 1 aanhalen: beenspieren aanspannen, als ik moeite heb met klaarkomen lukt het daarmee vaak altijd wel heel goed!
  vrijdag 11 april 2008 @ 11:04:07 #13
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_57977653
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 02:50 schreef Quickie_Butt het volgende:

Ik wil graag nog even de tip van Erodome uit deel 1 aanhalen: beenspieren aanspannen, als ik moeite heb met klaarkomen lukt het daarmee vaak altijd wel heel goed!
Mijn vriendin kan alleen op die manier klaarkomen.

En treed eens wat meer in detail, TS!
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  woensdag 16 april 2008 @ 00:35:23 #14
167501 GiantWorm
Groot. Worm.
pi_58079282
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 13:27 schreef Jerney_Kaagman het volgende:
Tvp ook

Even serieus. WTF? Stapje dichterbij? Gewoon vingeren denk? Niet zo moeilijk doen.
Groot. Worm.
pi_58082498
ts heeft nog nooit een goeie vriend gehad??

of heb je net zoals in de film je clitoris achter in je keel hangen?? (A)
A Woman's mind is cleaner than a man's. She changes it more often.
  Moderator woensdag 16 april 2008 @ 09:58:49 #16
9859 crew  Karina
Woman
pi_58082579
Een tijd(je) geleden was hier toch ook zo'n topic over, nogal langlopende reeks. Geen idee meer wat de titel was, de user had volgens mij een vlinder als avatar?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_58101165
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:54 schreef furian het volgende:
ts heeft nog nooit een goeie vriend gehad??

of heb je net zoals in de film je clitoris achter in je keel hangen?? (A)

Ondertussen is het einddoel nog niet bereikt maar ik genoot wel van de weg er naartoe. Ik zit even in een seksloze periode nu dus wie weet valt er over een paar maanden (weken ) wel wat te melden. Ik moet er eens minder mee bezig zijn ook, denk dat dat wel helpt.
pi_58112698
MLI dit moet geen topic worden over jouw sexleven.. Als men daarin geinteresseerd zijn dan kan er contact met je opgenomen worden..
Het topic is bedoelt voor vrouwen die masturberen in het algemeen.. Wat tips e.d.
Maar een dagboek moet het niet worden
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_58112846
Is goed, Tally
  donderdag 17 april 2008 @ 15:10:36 #20
212946 S_1980
Ach waarom ook niet?
pi_58112853
quote:
Op woensdag 16 april 2008 23:32 schreef MLI het volgende:
Ik moet er eens minder mee bezig zijn ook, denk dat dat wel helpt.
Zoals een Rotterdams gezegde gaat. Niet lullen maar poetsen. En wellicht zijn er hier dames die wat poets tips kunnen geven die je op het moment dat je het minst verwacht wat glans zal geven. Succes.

slechte beeldspraak van mezelf trouwens....:')

[ Bericht 13% gewijzigd door S_1980 op 17-04-2008 16:53:55 ]
  donderdag 17 april 2008 @ 21:38:03 #21
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_58122419
tips voor masturberen? het moet niet gekker worden zeg
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_58268288
Weer een paar nieuwe trucjes ontdekt, it involves lots of lube, een leuk filmpje, wijs en middelvinger en een op en neer gaande beweging terwijl ik mijn huid een beetje strak trek. Inmiddels kom ik zelf in de buurt .
pi_58274827

[ Bericht 100% gewijzigd door Tally op 24-04-2008 11:49:58 (Totaal nutteloos) ]
JOHNNY HEITINGA
  donderdag 24 april 2008 @ 13:19:31 #24
212946 S_1980
Ach waarom ook niet?
pi_58277077
MLI, focus je je niet teveel op techniek en omstandigheden?
Als je als doel zou stellen om zo lang mogelijk (lees lang filmpje) te genieten van het masturberen, en niet het doel hebt op klaar te komen. Kan het ook geen teleurstelling zijn als het niet lukt, en wie weet wordt je dan niet met je gedachten afgeleid omdat je je afvraagt of het nu wel gaat lukken, en waarom wel, of waarom niet, en hoezo dan niet, en meer van dat soort onerotiserende gedachtes.

Tegen de tijd dat je tegen een orgasme aan zit (maar het lastige lijkt me, hoe weet je of je er tegenaan zit als je er nog nooit 1 hebt gehad?) moet je je altijd wel even concentreren, maar dat gaat (maar ik ben een man) als vanzelf. Oftewel, ook de techniek van het moeten concentreren gewoon negeren. Have fun!
pi_58280451
quote:
Op donderdag 17 april 2008 21:38 schreef -Mellow- het volgende:
tips voor masturberen? het moet niet gekker worden zeg
want MLI heeft een probleem om klaar te komen en opent een topic om tips te krijgen en ze is nu al dichtbij geweest zowel met als zonder partner. wat is er mis mee
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_58281148
quote:
Op donderdag 24 april 2008 15:49 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

want
Want elke vent kan zichzelf beter bevredigen dan welke vrouw dan ook.
En dat geldt ook voor vrouwen. Die kunnen zichzelf ook beter bevredigen dan welke vent dan ook.

En iedereen die zegt dat dat niet zo is houd zichzelf voor de gek.

pi_58281970
quote:
Op donderdag 24 april 2008 16:20 schreef NED het volgende:

[..]

Want elke vent kan zichzelf beter bevredigen dan welke vrouw dan ook.
En dat geldt ook voor vrouwen. Die kunnen zichzelf ook beter bevredigen dan welke vent dan ook.

En iedereen die zegt dat dat niet zo is houd zichzelf voor de gek.

nou ik ben het absoluut oneens. ik vind klaarkomen door neuken (vaginaal en anaal) en gepijpt worden toch echt veel lekkerder dan rukken hoor al kan ik mezelf zeer zeker goed klaarmaken met een vrouw is het echt wel beter
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_58282166
Ik bedoel dat elke vent zichzelf lekkerder kan rukken dan welke vrouw dan ook en dat elke vrouw zichzelf lekkerder kan vingeren dan welke vent dan ook.

Dat heb niks met neuken te maken of je dat lekkerder vind of niet.
pi_58282272
quote:
Op donderdag 24 april 2008 17:11 schreef NED het volgende:
Ik bedoel dat elke vent zichzelf lekkerder kan rukken dan welke vrouw dan ook en dat elke vrouw zichzelf lekkerder kan vingeren dan welke vent dan ook.

ahhh ok nou ik ben toch erg lekker gerukt door bepaalde vrouwen maar doorgaans heb je gelijk
pi_58298785
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 10:03 schreef J.F.Sebastian het volgende:
alle vrouwen masturberen
Meldt dat ook even aan mijn vrouw aub. Dan begint ze er misschien ook eens mee.
pi_58373252
Question aan de ladies: hoe lang duurt het over het algemeen voor je klaarkomt nadat je voor het eerst voelt dat je gaat komen? Tot nu toe weet ik dat gevoel steeds maar een seconde of 20 vast te houden maar ik raak dan ook afgeleid op het moment supreme. Nu is het zo dat ik voel dat ik klaar ga komen op het moment dat ik me mee laat slepen met een fantasie maar die fantasie weet ik dus niet vast te houden. Komt wel goed op termijn, ik merk wel dat het steeds wat langer duurt voor ik weer afgeleid ben enzo.

Overigens, het is best frustrerend om elke avond op het punt te staan om klaar te komen . Oefenen heeft dus ook z'n mindere kanten.
  dinsdag 29 april 2008 @ 02:12:06 #32
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_58373287
quote:
Op donderdag 24 april 2008 15:49 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

want MLI heeft een probleem om klaar te komen en opent een topic om tips te krijgen en ze is nu al dichtbij geweest zowel met als zonder partner. wat is er mis mee
omdat je zoiets op gevoel doet. Dat ga je toch niet volgens een gebruiksaanwijzing doen
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_58373293
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 02:12 schreef -Mellow- het volgende:

[..]

omdat je zoiets op gevoel doet. Dat ga je toch niet volgens een gebruiksaanwijzing doen
Ja. Euh, na 10 jaar oefenen, kan het geen kwaad om eens tips te vragen.
  dinsdag 29 april 2008 @ 02:52:53 #34
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_58373440
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 02:12 schreef -Mellow- het volgende:

[..]

Het is niet altijd zo makkelijk voor vrouwen, blijkbaar. Er is niks mis met leren toch?
pi_58375580
quote:
Vrouwen die een hoge opleiding hebben genoten, krijgen minder snel een orgasme. Dit komt omdat ze tijdens het liefdesspel te veel nadenken. Ook is de opleiding van de vrouw omgekeerd evenredig aan een bevredigend seksleven. Dus hoe meer opleiding een dame heeft genoten, des te beroerder is haar seksleven.

Dit blijkt uit een enquête van een Duits lifestylemagazine. Uit het onderzoek is naar voren gekomen dat 62 procent van de vrouwen met een hoge opleiding moeite heeft met klaarkomen. Bij vrouwen zonder diploma ligt dit percentage slechts op 38 procent. Het Duitse blaadje heeft voor de test tweeduizend vrouwen tussen de 18 en 49 ondervraagd.
@TS: Je bent vast té hoog opgeleid / te intelligent.
Verstand op 0 en blik op oneindig. Voor mijn vrouwtje werkt het ook een stuk beter als ze niets aan haar hoofd heeft.
Great A-Tuin is out there.
  dinsdag 29 april 2008 @ 10:59:36 #36
212946 S_1980
Ach waarom ook niet?
pi_58376444
Een ex vertelde dat ze nooit aan iets dacht (zelfs geen fantasiebeelden) om tot het moment supreme te komen, maar alles was gefocussed op haar clit en omgeving.

Daarom is en blijft mijn tip om vooral niet aan klaarkomen te denken, want dan raak je afgeleid. Gaan voor de meest intense beleving zonder het orgasme als doel te hebben.
  dinsdag 29 april 2008 @ 12:47:39 #37
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_58378419
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 02:13 schreef MLI het volgende:

[..]

Ja. Euh, na 10 jaar oefenen, kan het geen kwaad om eens tips te vragen.
ja goed daar heb je een punt.
Maar het blijft me vreemd in de oren klinken.
pi_58449791
Even een kick om te zien of er nog iemand terugkomt op mijn eerdere vraag.
pi_58449994
@MLI waneer kom je dichterbij als je alleen met jezelf bezig bent of met een partner?
pi_58452269
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 03:29 schreef GewoneMan het volgende:
@MLI waneer kom je dichterbij als je alleen met jezelf bezig bent of met een partner?
All by myself
pi_58455126
quote:
Op donderdag 24 april 2008 17:11 schreef NED het volgende:

Lekkerder zal ik het niet noemen, tuurlijk kan je het zelf beter maar lekkerder vind ik het niet
pi_58458221
vrouwen die niet met zichzelf spelen doen zichzelf tekort

vind ik
wanneer beseffen we dat we de armoede niet moeten bestrijden maar de rijkdom die hier verantwoordelijk voor is
pi_58459376
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 19:10 schreef noitulove het volgende:
vrouwen die niet met zichzelf spelen doen zichzelf tekort

vind ik
want? en vind je dat ook bij mannen?
pi_58459570
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 12:08 schreef MLI het volgende:

[..]

All by myself
Godsklere zeg. Fucking helder licht. Dat roep ik toch al 2 topics lang!!

Als je nou eens gewoon ZEGT wat je lekker vind tegen die kerel, denk je dan zelf ook niet dat dat zou helpen?

Maar nee, het is weer de schuld van alle kerels.

Ik denk dat je maar beter pot kan worden. Godverdomme zeg
pi_58459614
quote:
Tot nu toe weet ik dat gevoel steeds maar een seconde of 20 vast te houden maar ik raak dan ook afgeleid op het moment supreme.
Ja, niks gek als je godsklere de piepers gaat jassen op het moment dat die vent zich uit aan het sloven is.

Laat je godsklere gewoon eens een keer flink gaan en pieker er niet zo over.

Dát is het probleem. Je bent er veel teveel mee bezig. Dat ligt niet aan die vent. Dat ligt aan jou
pi_58459783
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 20:25 schreef NED het volgende:

[..]

Godsklere zeg. Fucking helder licht. Dat roep ik toch al 2 topics lang!!

Als je nou eens gewoon ZEGT wat je lekker vind tegen die kerel, denk je dan zelf ook niet dat dat zou helpen?

Maar nee, het is weer de schuld van alle kerels.

Ik denk dat je maar beter pot kan worden. Godverdomme zeg
dat doet ze wel hoor het lukt haar alleen nog niet om klaar te komen (niet alleen en niet met een partner) maar MLI weleens met een vrouw geprobeerd? wellicht dat die het wel lukt
pi_58459810
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 20:28 schreef NED het volgende:

[..]

Ja, niks gek als je godsklere de piepers gaat jassen op het moment dat die vent zich uit aan het sloven is.

Dát is het probleem. Je bent er veel teveel mee bezig. Dat ligt niet aan die vent. Dat ligt aan jou
probeer eens wat aan je bewoording te doen zeg je bent toch geen holbewoner
pi_58460107
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 20:36 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

dat doet ze wel hoor het lukt haar alleen nog niet om klaar te komen (niet alleen en niet met een partner) maar MLI weleens met een vrouw geprobeerd? wellicht dat die het wel lukt
Enige ervaring mee, maar die kwamen niet verder dan ikzelf. Maar was wel voor herhaling vatbaar.
pi_58490248
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 02:04 schreef MLI het volgende:
Question aan de ladies: hoe lang duurt het over het algemeen voor je klaarkomt nadat je voor het eerst voelt dat je gaat komen? Tot nu toe weet ik dat gevoel steeds maar een seconde of 20 vast te houden maar ik raak dan ook afgeleid op het moment supreme. Nu is het zo dat ik voel dat ik klaar ga komen op het moment dat ik me mee laat slepen met een fantasie maar die fantasie weet ik dus niet vast te houden. Komt wel goed op termijn, ik merk wel dat het steeds wat langer duurt voor ik weer afgeleid ben enzo.

Overigens, het is best frustrerend om elke avond op het punt te staan om klaar te komen . Oefenen heeft dus ook z'n mindere kanten.
Vanuit eigen ervaring en vanuit verhalen van vriendinnen, weet ik dat het kan helpen om op je onderbuik te drukken. (klinkt raar, maar het werkt dus...)
Heb je overigens wel eens een vibrator ofzo gebruikt? Dat werkt ook goed.
Succes!
  maandag 5 mei 2008 @ 18:10:04 #50
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_58494930
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 20:28 schreef NED het volgende:

[..]

Goed advies
Al gelukt Ts ?
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_58496050
quote:
Op maandag 5 mei 2008 18:10 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Goed advies
Al gelukt Ts ?
Mannen geven toch de beste adviezen hier

Hobje
pi_58726232
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:58 schreef Karina het volgende:
Een tijd(je) geleden was hier toch ook zo'n topic over, nogal langlopende reeks. Geen idee meer wat de titel was, de user had volgens mij een vlinder als avatar?
Vlinder is super! maar wel 1 die je om kan binden..(vasthouden is niks) Ik heb m ook als dolfijn, maar als ik die tijdens t neuken gebruik zit t staartje in de weg... Dus dan is de vlinder beter...

Echt n aanrader!
pi_58726344
Owja, ik had ergens gelezen dat als je naar de wc ga, en je steeds stopt met plassen, dat je dan een spier traint (welke weet ik niet meer) Als je dat vaak genoeg doe, kom je makkelijker klaar en intenser..
Maar ik denk (als ik t zo lees) dat t bij jouw meer met je gedachten te maken heeft, omdat je te snel afgeleid ben. Mar je heb tegenwoordig zoveel verschillende klit stimulators, waarom probeer je die niet eens? Vlinder is voor mij de beste, maar dat is persoonlijk.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 16:07:33 #54
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_58727371
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 14:50 schreef s.bine het volgende:

[..]

Vlinder is super! maar wel 1 die je om kan binden..(vasthouden is niks) Ik heb m ook als dolfijn, maar als ik die tijdens t neuken gebruik zit t staartje in de weg... Dus dan is de vlinder beter...

Echt n aanrader!
je neukt met vlinders en dolfijnen
  zaterdag 17 mei 2008 @ 16:09:37 #55
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_58727414
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 14:59 schreef s.bine het volgende:
Owja, ik had ergens gelezen dat als je naar de wc ga, en je steeds stopt met plassen, dat je dan een spier traint (welke weet ik niet meer) Als je dat vaak genoeg doe, kom je makkelijker klaar en intenser..
Tantra.
Misschien moet TS zich daar eens in verdiepen ja
pi_58730662
Haha ken je de vlindertjes niet en de dolfijntjes? Zijn gewoon klit stimulators, niks mis mee!!
gewoon lekker als extra voor t neuken, ik ben namelijk nog nooit via de gplek klaargekomen.. dus op deze manier kom ik wel tijdens t neuken..
pi_58730704
dat neemt trouwens niet weg dat ik t niet lekker vindt om alleen met mn vlinder/dolfijn te zijn... Dan kon ik ook wel...
pi_58732054
Als je een kerel hebt die het geen probleem vind om lekker lang bezig te zijn, kun je het eens met beffen proberen. Vinger erbij en zo. Zorg er wel voor dat je een kussen onder je kont hebt liggen, krijgt hij ook geen nekpijn
pi_58746580
Laatst was ik weer bijna zover, kreeg ik een melding dat iemand online kwam . Poef, gevoel weg.

Ik ga eens proberen om geile dingen te denken, ik merk dat ineens een heftige fantasie oproepen ook het gevoel van komen triggert. Op het moment dat de fantasie verslapt, is het gevoel weg. Dus blijven oefenen.
  zondag 18 mei 2008 @ 18:52:11 #60
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_58747648
quote:
Op zondag 18 mei 2008 17:56 schreef MLI het volgende:
Laatst was ik weer bijna zover, kreeg ik een melding dat iemand online kwam . Poef, gevoel weg.

Ik ga eens proberen om geile dingen te denken, ik merk dat ineens een heftige fantasie oproepen ook het gevoel van komen triggert. Op het moment dat de fantasie verslapt, is het gevoel weg. Dus blijven oefenen.
Deze allemaal al gelezen?

En anders PM maar. Bedenk ik er wel één voor je.
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
  maandag 19 mei 2008 @ 01:37:40 #61
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_58754703
quote:
Laatst was ik weer bijna zover, kreeg ik een melding dat iemand online kwam .
  maandag 19 mei 2008 @ 01:59:42 #62
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58754845
vrouwen moeten niet zeuren met klaarkomen. als je komt mag je je knuistjes dichtknijpen, want het merendeel van de vrouwen komt gewoon never klaar en suggereert maar iets wat ze denkt te moeten voelen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  maandag 19 mei 2008 @ 08:16:10 #63
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_58755697
quote:
Op maandag 19 mei 2008 01:59 schreef zoalshetis het volgende:
vrouwen moeten niet zeuren met klaarkomen. als je komt mag je je knuistjes dichtknijpen, want het merendeel van de vrouwen komt gewoon never klaar en suggereert maar iets wat ze denkt te moeten voelen.
En dan ben jij niet even man genoeg om de suggestie de wereld uit te helpen en haar de vuistjes dicht te laten knijpen,...?

Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_59166221
quote:

Misschien helpt het creëren van wat meer rust om je heen? Als bij ons tijdens de daad de telefoon gaat, is de drive ook zo verdwenen. (alhoewel we meestal niet ver hoeven te zoeken om hem terug te vinden.. )
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_59178624
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:46 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Misschien helpt het creëren van wat meer rust om je heen? Als bij ons tijdens de daad de telefoon gaat, is de drive ook zo verdwenen. (alhoewel we meestal niet ver hoeven te zoeken om hem terug te vinden.. )
Rust, check. Deur op slot, ramen dicht (anders ben ik bang dat ze me op straat horen ). Maar nog steeds die blokkade. Sta nog steeds regelmatig op het punt om klaar te komen, het begint wel frustrerend te worden weer. Als je er BIIJIJIJIJIJIJIJIJIJIJIJIJIJNA bent, anderhalve maand zeker 2 of 3 keer per week, soms elke dag.

Maar OK, ik ben er nu wel van overtuigd dat de rest in mijn hoofd zit.
  zondag 8 juni 2008 @ 00:50:08 #66
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_59208361
quote:
wat is dat nou voor gelul
pi_59215175
Het al eens laten proberen door een vrouw?
Las net dat je daar ook niet vies van bent
pi_59218690
quote:
Op zondag 8 juni 2008 12:49 schreef Sweety_girl het volgende:
Het al eens laten proberen door een vrouw?
Las net dat je daar ook niet vies van bent
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 20:52 schreef MLI het volgende:

[..]

Enige ervaring mee, maar die kwamen niet verder dan ikzelf. Maar was wel voor herhaling vatbaar.
pi_59243894
Oke.. niet gezien.. wel jammer
  maandag 9 juni 2008 @ 13:05:26 #70
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_59244518
Ik dacht eens even kijken of MLI al zover was, maar helaas.

Ik zal voor je duimen ofzo
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  maandag 9 juni 2008 @ 13:13:22 #71
37769 erodome
Zweefteef
pi_59244720
quote:

Zorg dan dat je niet gestoort kan worden zeg!

Als je je eigen momentje wil hebben voor dat soort zaken maak er dan ook wat van, comp uit, foon uit, muziekje aan, kaarsje aan, lekker geurtje in de kamer, comfertabel plekje om te genieten enz enz enz enz, net wat je zelf prettig vindt daarin.

Alleen het idee dat onderhuids leeft dat je gestoort kan worden kan de boel al tegen houden.
Geef jezelf de ruimte die je nodig hebt om alleen te kunnen zijn met jezelf, je mag daar best wat bijzonders van maken.

Oh en wat je moet doen om dat gevoel te behouden, ga met de flow mee, probeer het niet vast te grijpen en bij je te houden, want dan raak je het kwijt, laat het gewoon gaan, gaat het weg, maakt niet uit, komt later des te heftiger terug.
Richt je op het genot zo hoog mogelijk te maken, laat het idee los te moeten komen.

Vorige week nog mogen ervaren, ik had rugpijn en wilde even komen tegen de pijn(vraag me niet waarom, maar het helpt, al is het alleen om even te ontspannen wat ook pijn verminderd), ik wilde dat er vlot door hebben en was eigenlijk niet echt opgewonden, dus ik dacht wel even een orgasme te forceren, op te roepen.
Mooi niet dus, wel dichtbij, maar niet erdoor willen komen, tot ik dacht fuck it, ik geef het op, ik dacht het net of een orgasme klapte er tussendoor.

Simpelweg door het idee van ik moet los te laten gaf ik ruimte voor da orgasme, dat zit hem waarschiojnlijk in onbewuste spanningen, waardoor je toch delen van je lijf ietwat vastzet en dat zit een orgasme in de weg.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_59260642
quote:
Op maandag 9 juni 2008 13:13 schreef erodome het volgende:

[..]

Vorige week nog mogen ervaren, ik had rugpijn en wilde even komen tegen de pijn(vraag me niet waarom, maar het helpt, al is het alleen om even te ontspannen wat ook pijn verminderd),
Dat helpt inderdaad
Kwam er zondag weer eens achter hoe makkelijk ik klaarkom
pi_59325137
quote:
Op maandag 5 mei 2008 18:10 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Goed advies
Al gelukt Ts ?
denk dat het hele probleem is...dat je gevoel en klaarkomen niet moet gaan zien als een soort studie!
geniet gewoon van het fijne gevoel,en de rest komt vanzelf(of niet,so what??).
probeer jezelf mee te laten gaan in het fijne gevoel,en wees niet bang voor de grote ontlading.
je kan er lang en breed over kletsen of op studeren,maar dat brengt je niet dichterbij je doel
  woensdag 18 juni 2008 @ 05:29:21 #74
214440 donnakol
Leipe Shit Ouwe!
pi_59479137
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 10:03 schreef J.F.Sebastian het volgende:
alle vrouwen masturberen
mmm.. ik zal toch niet de enige zijn die dit niet doet.. mijn mannetje weet me goed te verwennen dus ik heb er echt niet de behoefte aan..
pi_59480845
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 05:29 schreef donnakol het volgende:

[..]

mmm.. ik zal toch niet de enige zijn die dit niet doet.. mijn mannetje weet me goed te verwennen dus ik heb er echt niet de behoefte aan..
Heeft vrij weinig mee te maken hoe goed je vriendje is, of hij moet constant bij de hand zijn
  woensdag 18 juni 2008 @ 11:01:31 #76
218689 Joonjoon
freak like me
pi_59482943
quote:
3 keer raden wie het zegt ... ... ...

precies! een man!!

kant en klare onzin, sinds wanneer denk jij te mogen bepalen wanneer een vrouw wel of niet doorheeft of ze echt klaarkomt

ik ga dit soort onzin toch ook niet lullen over een man die klaarkomt
pi_59490243
Hier iemand die ook geen problemen heeft met klaarkomen.

Maar ben wel benieuwd of het TS lukt.
  woensdag 18 juni 2008 @ 18:05:45 #78
191841 ottoaanmnstokkos
Als je Calimero al zielig vond
pi_59494637
de beste tip? ontspanning.. je moet er nooit druk achter zetten. Het klaarkomen is eigenlijk niets meer dan een korte spanning en een hevige onstpanning van het totale onderlichaam.

Zo is het soms lastig om vaginaal de G-spot te vinden, maar anaal is het in sommige gevallen een makkelijkere route. anders heb ik nog wel een maat van me die zichzelf de befkoning noemt. hij kan iedereen laten klaarkomen
pi_59495003
Ik merk trouwens dat ik op het moment dat ik een orgasme voel komen, wel ontzettend verkramp. De spieren in mijn onderbuik spannen zich aan en ontspannen is dan écht geen optie. Ik probeer het wel maar dan moet je weer na gaan denken en dan kom je helemaal niet klaar , maar op het moment zelf lukt het me met de beste wil van de wereld niet. Tot ik natuurlijk stop met vingeren. Iemand tips daarvoor?
pi_59495043
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:05 schreef ottoaanmnstokkos het volgende:
de beste tip? ontspanning.. je moet er nooit druk achter zetten. Het klaarkomen is eigenlijk niets meer dan een korte spanning en een hevige onstpanning van het totale onderlichaam.

Zo is het soms lastig om vaginaal de G-spot te vinden, maar anaal is het in sommige gevallen een makkelijkere route. anders heb ik nog wel een maat van me die zichzelf de befkoning noemt. hij kan iedereen laten klaarkomen
Bwehehe, ik ben al verschillende types zoals je maat tegengekomen en het is er nog niet één gelukt. Het moet me eerst zelf lukken, maar als ik bij alleen mezelf al niet kan ontspannen, dan lukt dat zeker niet in aanwezigheid van één of andere befkoning.
pi_59497470
Wow wat een herkenning

Ik ben ook nog nooit klaargekomen, wel al hemel en aarde bewogen om het voor elkaar te krijgen
Tips als: niet teveel op focussen zijn zo bekend maar zó onbruikbaar, want het enige dat je wilt is nou EINDELIJK een keer een orgasme!!!!

Beenspieren aanspannen gaat bij mij meestal vanzelf, maar helpt niet
pi_59501413
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 20:05 schreef Fuck_It het volgende:
Wow wat een herkenning

Ik ben ook nog nooit klaargekomen, wel al hemel en aarde bewogen om het voor elkaar te krijgen
Tips als: niet teveel op focussen zijn zo bekend maar zó onbruikbaar, want het enige dat je wilt is nou EINDELIJK een keer een orgasme!!!!

Beenspieren aanspannen gaat bij mij meestal vanzelf, maar helpt niet
Wel al in de buurt gekomen?
  donderdag 19 juni 2008 @ 09:31:16 #83
186375 Wakinyan
Thunder and Wind
pi_59510211
Ik wil niet als expert overkomen ofzo, maar in het begin van mijn huidige relatie was't net zo. Mijn vriendin kon zich gewoon niet lekker ontspannen (en dan bedoel ik dus niet diep uitademen en je armen losjes naast je neerleggen). Als er iemand anders in huis was, of wat dan ook, dan lukte het gewoon niet. Dan kon ze ook niet genieten van het vingeren (of wat dan ook) zelf. Ze was zo bezig met "het doel" om klaar te komen, dat ze verder nauwelijks genoot van alles wat we deden.

Het werd vanzelf beter (domweg vaak oefenen ) en naarmate ze zelf ook wat meer probeerde (op haar buik liggen en al vingerend rijden op een kussen bijvoorbeeld) ging het steeds makkelijker. Ook beffen en vingeren door mij leverde eerst alleen maar een natte poes en een uitgeputte vriendin op, verder niks. Tegenwoordig is het normaal als ze een keer of 5 klaarkomt tijdens de sex en zelfs door neuken krijgt ze regelmatig een of meerdere orgasmes

Waarmee ik maar wil zeggen dat, hoe kl*te die opmerkingen als "ontspan je nou eens lekker" etc. ook zijn, mijn ervaring is wel dat ze (helaas) kloppen Gewoon lekker blijven proberen, maar niet constant ermee bezig zijn.
Toegegeven, in het begin was er voor ons allebei geen zak aan, want we waren alleen maar bezig om haar naar een hoogtepunt te brengen, wat er toch niet kwam. Tegenwoordig is dat totaal niet meer "im frage": lukt't dan is dat heerlijk, lukt't niet (makkelijk zeggen natuurlijk, dat gebeurt nooit meer), dan hebben we in ieder geval lekker samen opgewonden elkaar liggen verwennen.
The Thunderbird's name comes from that common supposition that the beating of its enormous wings causes thunder and stirs the wind.
  donderdag 19 juni 2008 @ 10:46:06 #84
191841 ottoaanmnstokkos
pi_59512090
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:21 schreef MLI het volgende:
Ik merk trouwens dat ik op het moment dat ik een orgasme voel komen, wel ontzettend verkramp. De spieren in mijn onderbuik spannen zich aan en ontspannen is dan écht geen optie. Ik probeer het wel maar dan moet je weer na gaan denken en dan kom je helemaal niet klaar , maar op het moment zelf lukt het me met de beste wil van de wereld niet. Tot ik natuurlijk stop met vingeren. Iemand tips daarvoor?
die spanning is de korte aanspanning van de spieren vlak voor het klaarkomen. Daaruit hoort een 'natuurlijke' ontspanning voort te komen en dat noemen we een orgasme. Die ontspanning moet je niet forceren, tenzij je het orgasme wilt uitstellen. Eigenlijk moet je de spanning er op dat moment er bij houden en doorgaan, als het niet direct lukt even ontspannen en een lager tempo aannemen, en wacht tot je weer een spanningsmoment voelt aankomen (als het niet lukt kan je gewoon stoppen, als je het teveel forceert wordt het of te gevoelig en dan is het gevoel niet meer aangenaam).

Blijf het proberen, al kan ik wel begrijpen als je er aardig chagerijnig van wordt als je steeds maar niet over het punt heen komt. Misschien moet je iets anders tijdens de weg naar het hoogtepunt doen? ik verzin maar iets geks, tepelklemmen, trilspeeltjes, misschien anaal? ik weet niet in hoeverre je experimenteerd. Misschien word je graag bekeken?

-edit-
probeer die verkramping naar je benen te plaatsen ipv je onderbuik.
  donderdag 19 juni 2008 @ 10:47:30 #85
191841 ottoaanmnstokkos
pi_59512129
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:22 schreef MLI het volgende:

[..]

Bwehehe, ik ben al verschillende types zoals je maat tegengekomen en het is er nog niet één gelukt. Het moet me eerst zelf lukken, maar als ik bij alleen mezelf al niet kan ontspannen, dan lukt dat zeker niet in aanwezigheid van één of andere befkoning.
eigenlijk zoek je een onzichtbare masseur tijdens sex met jezelf?
pi_59515904
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 21:58 schreef MLI het volgende:

[..]

Wel al in de buurt gekomen?
Ja, dat wel soms met vriendje (vooral als ik bovenop hem zat en hij ook overeind kwam zitten ) maar vaker alleen, met een vibrator. Maar steeds als ik denk dat het écht niet meer te houden is, ebt het gevoel weg

Een vriendin van me zei een keer dat ze pas klaar kon komen toen ze durfde te kreunen, maar dat helpt mij helaas ook niet
pi_59519507
FAKEN, ja ja, vreemd maar waar, kan erg veel helpen.
Niet alleen in geluid, maar ook nep proberen te verkrampen.

Wippen met die heupen, draaien me die heupen, beenspieren aanspannen, allemaal kan het helpen...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_59520967
serieus?

Het enige is.... ik weet natuurlijk niet precies wát ik moet faken
Nouja, we zullen eens wat proberen thanks voor het topic en de tips!
  zaterdag 21 juni 2008 @ 15:52:29 #89
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_59578742
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 19:22 schreef s.bine het volgende:
Haha ken je de vlindertjes niet en de dolfijntjes? Zijn gewoon klit stimulators, niks mis mee!!
gewoon lekker als extra voor t neuken, ik ben namelijk nog nooit via de gplek klaargekomen.. dus op deze manier kom ik wel tijdens t neuken..
hoe
Ziet zo'n ding eruit? Pic?
pi_59647444
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 15:38 schreef Fuck_It het volgende:
serieus?

Het enige is.... ik weet natuurlijk niet precies wát ik moet faken
Nouja, we zullen eens wat proberen thanks voor het topic en de tips!
Ja, serieus...

Door te faken, ademhaling te veranderen, spierspanningen op te wekken in buik, benen en natuurlijk vooral de bekkenbodem kan je een orgasme net dat tikje geven wat nodig is.

Bedenk vooral goed dat die bekkenbodem gaat samenspannen en ontspannen, zeer krachtig zelfs, probeer daar zelf bewust mee te spelen.

Even denken hoor, wat doe ik als ik heel snel wil komen, zonder poespas verder?
Ik lig op de rug, breng een dildo in, benen bij elkaar(zit dus niet meer met mijn handjes aan die dildo), rocket op de klit, heupen naar boven kantelen, druk op de bekkenbodem, daar bovenin een hele lichte "wip" beweging maken, echt heel sumier en hoppa hebbes

Die combi van iets erin en klit, woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii................
pi_59670174
Mmm, ik heb wel een vib, maar geen dildo, toch maar es aanschaffen dan
  woensdag 25 juni 2008 @ 10:34:41 #92
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_59670363
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 02:04 schreef MLI het volgende:

je wil te graag!!!

focus je eens een keer op het genieten en niet op het einddoel.

soms kom ik binnen paar tellen al en soms moet ik er een half uur voor bezig zijn maar komen lukt altijd wel behalve als ik ga spelen puur om te komen
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_59671489
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 10:27 schreef Fuck_It het volgende:
Mmm, ik heb wel een vib, maar geen dildo, toch maar es aanschaffen dan
Vibrator werkt daar ook voor hoor, misschien zelfs wel beter door de trillingen...
pi_59673467
Ik kreeg via PM een leuke tip: elektrische tandenborstel, zijn er mensen die daar ervaring mee hebben?
  woensdag 25 juni 2008 @ 12:53:31 #95
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_59673955
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 12:35 schreef MLI het volgende:
Ik kreeg via PM een leuke tip: elektrische tandenborstel, zijn er mensen die daar ervaring mee hebben?
nee maar weet wel dat je bij christine le duc opzetvibo's voor je elektrische tandenborstel kan kopen
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_59675939
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 11:16 schreef erodome het volgende:

[..]

Vibrator werkt daar ook voor hoor, misschien zelfs wel beter door de trillingen...
Mja maar het is maar een kleintje, inderdaad erg geschikt voor klitstimulatie, maar voor penetratie is ie niet voldoende en bovendien, twee dingen tegelijk leek me ook wel wat

Hoe zit dat met de TS? Welke hulpstukjes heb jij, of doe je het met je handen? (heb niet het hele topic gelezen dus sorry als ik een al beantwoorde vraag stel)
pi_59678835
quote:
Werkt erg heftig volgens een vriendin. Als je te gevoelig bent denk ik niet dat het iets voor je is (en ja tuurlijk zet je dat borsteltje niet direct op je clit, dan ga je kapot ).
pi_59779543
quote:
Ikzelf vond het een ranzig idee om mijn tandenborstel daarvoor te gebruiken, ik heb gewoon een simpele gspot-vibrator en een pocketrocket. Vooral een pocketrocket is erg handzaam, alleen daar kun je geen snelheid mee instellen. Probeer gewoon eens een toy, het is naar mijn idee ook moeilijker om klaar te komen met je vingers dan met wat hulp.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  † In Memoriam † zondag 29 juni 2008 @ 22:01:49 #99
25682 2cv
Niet subtiel
pi_59780536
quote:
Google eens op 'celebrator'.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  zondag 29 juni 2008 @ 22:52:12 #100
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_59782167
nog even een vervelend bericht (ik had er al een hiervoor geplaatst) voor de dames die met vibrators klaarkomen.

het is niet zo onschuldig als het lijkt, die ultra snelle trillingen. je wordt er na veel gebruik beduidend minder gevoelig door. dit is wederom geen fabel en kan zelfs al na een jaar of twee met regelmatig gebruik voor gevoelloosheid zorgen. ik zeg niet dat dit bij elke vrouw zo is, maar een flink aantal vrouwen kan dan alleen nog maar met steeds zwaardere trillingen klaarkomen en al helemaal niet meer zonder trillingen.

je kan het natuurlijk wel faken, waardoor je ook een geil gevoel krijgt. echt klaarkomen zal niet lukken.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')