Gut... een Ariel-probleempje... alsof het er niet uit zou komen... Moet je het wel wassen natuurlijkquote:Op woensdag 26 maart 2008 00:06 schreef Varen het volgende:
Brian z'n Tshirt zit onder de taart, persoonlijk bezit, Brian gaat bellen
Alweer ?quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:07 schreef Varen het volgende:
Als Huub hier een ton voor krijgt stapt hij op
Brian begint al zwaar te hijgen, over een smetje op zijn t-shirt, dus even je tegenstander een ton aannaaien....quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:11 schreef Leandra het volgende:
Thnx Akveor![]()
[..]
Gut... een Ariel-probleempje... alsof het er niet uit zou komen... Moet je het wel wassen natuurlijk![]()
Enne... wiens kleding is het eigenlijk?? Van DGK toch?!
Als dit een ton boete wordt, en Huub wandelt daardoor de poort uit, dan is het een script...quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik wed dat het een boete gaat worden, meer liefhebbers ??
Zou me niks verbazen,maar het duwen van Palma dan.quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
ja tuurlijk en hoemeer wij ons daar druk over maken hoe eerderquote:Op woensdag 26 maart 2008 00:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ja.. de smetjes op z'n reputatie heeft hij er zelf opgesmeerd, dus als hij voor een smetje op een shirt een ander kan laten opdraaien.....quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:13 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Brian begint al zwaar te hijgen, over een smetje op zijn t-shirt, dus even je tegenstander een ton aannaaien....
Dat heeft Amanda gewoon gedaan volgens mij.quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:12 schreef Varen het volgende:
Brian zijn shirt was verplaatst.
Ja natuurlijk voor een oorbel gooien krijg je er ook een dus waarom hier niet voor?quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zie hem nog janken nadat Nena hem had getrapt... een beschaafd trapje na die natrap op Yuri. Wat plots dan wel in het heetst van de strijd gebeurde.quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:12 schreef farscapevr6 het volgende:
hehehehe wat een nsb er is die mongool hehehehe
+1quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik stel voor dat Huub even bij Brian en Amanda in bad gaat pissen ......
quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:15 schreef MissSomebody het volgende:
Char zou doorkrijgen...i get an g.......
[ afbeelding ]
Yes, it is a gohst...
Dan kom ik je helpenquote:Op woensdag 26 maart 2008 00:15 schreef trettie het volgende:
[..]
Maar dan kom ik nog een keer dwars door dat hek met een paar boetes voor
die kwal van een Brian, want die heeft er nog een paar tegoed en belofte maakt schuld FEBO!!!!!!
Claire donderdag weg.. en Jaap volgende maand... het kan hard gaan.....quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als dit een ton boete wordt, en Huub wandelt daardoor de poort uit, dan is het een script...
En het zou me niets verbazen als Huub dan heel goed betaald krijgt voor z'n "sterfscene"
Ach, ze kunnen hem iig niet kwalijk nemen dat de boel er zo smerig van wordt... als je bedenkt dat er vanmorgen een dode rat in de wasmand bleek te liggenquote:Op woensdag 26 maart 2008 00:17 schreef Prospera het volgende:
Claire, daar kan je toch geen ton voor krijgen hier.
Remember de oorbel
Over "zielig" gesproken: Mag ik je herinneren aan het telefoontje na het schopje van Nenaquote:Op woensdag 26 maart 2008 00:10 schreef rooie3 het volgende:
Kom op zeg voor een stukje taart op een shirt al bellen.Hoe zielig ben je dan,geef eerst maar een boete voor dat duwen tegen Palma.
Kijken wie er dan over de zijk isquote:Op woensdag 26 maart 2008 00:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik stel voor dat Huub even bij Brian en Amanda in bad gaat pissen ......
quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:20 schreef mootie het volgende:
Maar goed, dat schoteltje landde net midden in de kamer.
Opeens ligt het naast Brians bed, gewikkeld in een t-shirt.
Huub zijn schoteltje kwam in de kamer terecht, daarna gooide hij hetquote:Op woensdag 26 maart 2008 00:20 schreef mootie het volgende:
Waarom? Dat Huub zo stom is dat hij geloofd dat er iets in zijn stukje taart gestopt is. Jaap is wat dat aan gaat veel en veel slimmer. Die zei meteen, dat heeft ze niet gedaan, ze weet best dat ze dan een boete krijgt.quote:
Mikey is niet zo blij met het getetter van Amandaquote:Op woensdag 26 maart 2008 00:18 schreef MissSomebody het volgende:
slaap Mikey slaap, daar buiten loopt een schaap.....maar helaas..Brain en Aman lopen er dus..weg droom...![]()
[ afbeelding ]
Ja en hij mag deuren eruit meppen Palma gewoon wegduwen Amanda bedreigen en knijpen en een douchslang om haar nek draaien.quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Over "zielig" gesproken: Mag ik je herinneren aan het telefoontje na het schopje van NenaNena is al sinds 1-2-2007 weg en die lulhannes zit nog steeds in dat hok.
Vergeet dat nooit meer,hoe zielig ben je dan.Maar Nena was zelf ook wel weggegaan,ben blij dat ze hem nog een trap gafquote:Op woensdag 26 maart 2008 00:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Over "zielig" gesproken: Mag ik je herinneren aan het telefoontje na het schopje van NenaNena is al sinds 1-2-2007 weg en die lulhannes zit nog steeds in dat hok.
Precies! Huub gooide vanaf het bad..dat het op het shirt van Brian terecht kwam was puur toeval..quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Huub zijn schoteltje kwam in de kamer terecht, daarna gooide hij het
schoteltje van Claire op het kussen van Brian.
Duh... dat shirt lag op het bed... moet ie z'n shirt daar maar niet neerleggenquote:Op woensdag 26 maart 2008 00:25 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Precies! Huub gooide vanaf het bad..dat het op het shirt van Brian terecht kwam was puur toeval..
Ik heb het altijd al belachelijk gevonden dat boetesysteem. Maar het zal wel weer een freebeetje worden voor Brian.... er zal nog wel wat gesleuteld moeten worden aan die nummers. Hoppa maar weer 12 uur de villa uit zonder stemming.quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:25 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Precies! Huub gooide vanaf het bad..dat het op het shirt van Brian terecht kwam was puur toeval..
En ook een nachtegaal-stemmetje?quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:27 schreef Prospera het volgende:
Zo zag ik vanavond een Amanda-look-alike, zelfde haar, zelfde grootte en zelfde gezicht in de supermarkt, waar ik voor een oudtante boodschapjes deed.
Ze was rond de 25.
[ afbeelding ]
Ben je al bijgekomen van de schrik?quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:27 schreef Prospera het volgende:
Zo zag ik vanavond een Amanda-look-alike, zelfde haar, zelfde grootte en zelfde gezicht in de supermarkt, waar ik voor een oudtante boodschapjes deed.
Ze was rond de 25.
[ afbeelding ]
Waarom zou Claire niet normaal over straat kunnen? Die heeft geen gekke dingen uitgehaald.quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:27 schreef coldstar het volgende:
Huub zegt gewoon, Claire is nog de enige die normaal over straat kan gaan.....Hij heeft echt een hele grot bunker voor zijn kop hoor.
Heb er toch een beetje medelijden mee... Getetter en Tetten. Meer is het niet en meer zal het ook nooit worden......quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:24 schreef Prospera het volgende:
[..]
Mikey is niet zo blij met het getetter van Amanda
[ afbeelding ]
Brian is nog steeds verongelijkt dat Huub hem niet gefeliciteerd heeft, hij begint ook weer te snuiven/blazen.
Niet echtquote:Op woensdag 26 maart 2008 00:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ben je al bijgekomen van de schrik?![]()
Me tooquote:Op woensdag 26 maart 2008 00:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb er toch een beetje medelijden mee... Getetter en Tetten. Meer is het niet en meer zal het ook nooit worden......
Ik ga even mijn bewustzijnsniveau op een lager pitje zetten![]()
![]()
Hoezo zo stom? Huub zat er lekker van te eten hoor..pas toen Amanda én Brian net deden of er iets in zou kunnen zitten werd Huub wantrouwig..quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:24 schreef coldstar het volgende:
[..]
Waarom? Dat Huub zo stom is dat hij geloofd dat er iets in zijn stukje taart gestopt is. Jaap is wat dat aan gaat veel en veel slimmer. Die zei meteen, dat heeft ze niet gedaan, ze weet best dat ze dan een boete krijgt.
Ze zag er een beetje geslagen uit.quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:28 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
En ook een nachtegaal-stemmetje?
"Ik ben klaar om zelfmoord te plegen."quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:32 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Hoezo zo stom? Huub zat er lekker van te eten hoor..pas toen Amanda én Brian net deden of er iets in zou kunnen zitten werd Huub wantrouwig..
Amanda en Brian moeten gewoon niet zo dom lullen...zij waren degene die Huub wilden aanpakken vanwege het niet feliciteren..zij waren degene die Huub lastig vielen toen hij in bad zat..zij vonden het een leuk idee om hem en Claire taart te geven..Amanda stond te schelden naast het bad...zij waren degene die Huub het idee gaven dat er iets smerigs in de taart zat..
En omdat Huub daarom de taartjes weg smeet en er één toevallig op Brian zijn shirt terecht komt zijn zij het slachtoffer?
OMG... hoe zo'n drama kun je maken over een stukje taart op een T-shirtquote:Op woensdag 26 maart 2008 00:27 schreef Marieke_B het volgende:
' Hij flipt de pan uit en hij verneukt ons persoonlijk bezit' ...
tjongejongejonge wat een ellende..
Nou terecht hoor, Huub heeft Brian niet zijn felicitaties gegeven voor zijn 18 maanden dagquote:Op woensdag 26 maart 2008 00:32 schreef Yavido het volgende:
Ach, ach, ach, de paupertjes Brian & Amanda zijn zich weer aan het aanstellen vanavond?
agossie .....quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:34 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nou terecht hoor, Huub heeft Brian niet zijn felicitaties gegeven voor zijn 18 maanden dag
Of nog niet eens snelkook-rijst gaar kunnen krijgen.......quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:34 schreef Leandra het volgende:
en dan niet weten wat je met een wasmachine moet doen
dat motten we ff in de gaten houwequote:Op woensdag 26 maart 2008 00:20 schreef mootie het volgende:
Truste Ruudquote:Op woensdag 26 maart 2008 00:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb er toch een beetje medelijden mee... Getetter en Tetten. Meer is het niet en meer zal het ook nooit worden......
Ik ga even mijn bewustzijnsniveau op een lager pitje zetten![]()
![]()
Laten we hopen dat Huub eruit gestemd gaat worden aanstaande donderdag.quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:39 schreef akveor het volgende:
Nou al met al weer geen reet gebeurt vandaag....
Mwah... daar kan ik dan nog wel begrip voor hebben...* is niet bepaald een keukenprinsesquote:Op woensdag 26 maart 2008 00:37 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Of nog niet eens snelkook-rijst gaar kunnen krijgen.......
quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Huub eruit gestemd gaat worden aanstaande donderdag.
Zijn we klaar hier![]()
Niet? Ik dacht van wel toch? Beetje geschreeuw, Huub dreigt met opstappen, provoceren van Brian & Amanda. Altijd leukquote:Op woensdag 26 maart 2008 00:39 schreef akveor het volgende:
Nou al met al weer geen reet gebeurt vandaag....
ff je tekst aangepast, want ze vertelde het allebeiquote:Op woensdag 26 maart 2008 00:20 schreef coldstar het volgende:
Huub & Jaap verteld Claire, dat Jaap Brain helemaal de vernieling in gepraat heeft. Jaap zegt niet alleen Brain, allemaal. Huub probeerd het weer goed te praten en praat toch verder over Brain.
Ook Huub blijft met Brain in zijn maag zitten en vice versa.
Als het kind hard genoeg blért krijgt het vast wel eten om het stil te houden.quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat wordt trouwens wel een uitdaging voor Amanda: een gezin met kind, en dan niet weten wat je met een wasmachine moet doen
Nepnagels.quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:44 schreef Kevv het volgende:
Jeeezus, hoe Amanda toch altijd praat over mensen die 'phony' zijn!Zelf neptieten, nephaar, nepwenkbrauwen..
Wie vult 'm aan?
Dan wordt het zo'n baby die met een maand al een fruithapje krijgt... of een kind wat op d'r 6de nog met een speen in d'r mond looptquote:Op woensdag 26 maart 2008 00:45 schreef Prospera het volgende:
[..]
Als het kind hard genoeg blért krijgt het vast wel eten om het stil te houden.
Ahhh, zo is Amanda ook opgevoed
Het wassen zal pleegzorg wel doen voor haar.
tjonge je bent wel recalcitrant vandaag zegquote:Op woensdag 26 maart 2008 00:27 schreef coldstar het volgende:
Huub zegt gewoon, Claire is nog de enige die normaal over straat kan gaan.....Hij heeft echt een hele grot bunker voor zijn kop hoor.
Nep 2-voortanden (ooit gehoord vanwege een ongelukje dat ze op haar 2 voortanden was gevallen)quote:
Nou, ik moet zeggen... eind januari liepen we in een winkelcentrum en daar liep een spitting image van Claire langs, en toen ik hardop zei "het is net Claire" zei degene die bij me was gelijk "dat dacht ik ook"quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:49 schreef Desii het volgende:
[..]
tjonge je bent wel recalcitrant vandaag zeg
Hij heeft gelijk... Claire heeft der eigen het normaalste gedragen en daardoor zal ze normaal over straat kunnen.
het is toch gewoon zo..... (Brian, Amanda, Jaap & Huub zullen de meeste problemen hebben, zowel in positieve als in negatieve zin)
quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:49 schreef Prospera het volgende:
Brian: ze zitten nu boven hun irritaties uit te spreken.
Nuh, ze zitten gezellig te kletsen.
Ik hoop op Jaap.... maar dat zal ook wel weer een teleurstellende avond worden... zet niemand op de bank of zorg voor vuurwerk.quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Huub eruit gestemd gaat worden aanstaande donderdag.
Zijn we klaar hier![]()
Dat is over 3 maanden ook wel weer over.quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:49 schreef Desii het volgende:
[..]
tjonge je bent wel recalcitrant vandaag zeg
Hij heeft gelijk... Claire heeft der eigen het normaalste gedragen en daardoor zal ze normaal over straat kunnen.
het is toch gewoon zo..... (Brian, Amanda, Jaap & Huub zullen de meeste problemen hebben, zowel in positieve als in negatieve zin)
Ben sinds kort zwaar verliefd op een Brabantse, dus geen kwaad woord over Claire....quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik moet zeggen... eind januari liepen we in een winkelcentrum en daar liep een spitting image van Claire langs, en toen ik hardop zei "het is net Claire" zei degene die bij me was gelijk "dat dacht ik ook"
Dus ehm.... toen zat ze er amper 3½ week in... en ze was het niet eens zelf.
Maar ze heeft iig weinig gedaan om kijkers tegen zich in het harnas te jagen, een enkele die-hard fan daargelaten.
Zet ze allemaal op de bank en steek er vuurwerk onder aanquote:Op woensdag 26 maart 2008 00:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik hoop op Jaap.... maar dat zal ook wel weer een teleurstellende avond worden... zet niemand op de bank of zorg voor vuurwerk.
Ongelukjequote:Op woensdag 26 maart 2008 00:52 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Nep 2-voortanden (ooit gehoord vanwege een ongelukje dat ze op haar 2 voortanden was gevallen)
Oh oh... doe maar niet overdag lezen dan... het commentaar op Claire valt nu nog meequote:Op woensdag 26 maart 2008 00:55 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ben sinds kort zwaar verliefd op een Brabantse, dus geen kwaad woord over Claire....![]()
Je been er af lijkt me erger.........quote:
Liefde maakt sterk............quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh oh... doe maar niet overdag lezen dan... het commentaar op Claire valt nu nog mee
heftig...... maar wel daar hebben we nix aan..... SL (en wij hebben weer saaie streams)quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zet ze allemaal op de bank en steek er vuurwerk onder aan![]()
Oeps, sorry![]()
Brian en kraakhelder..dat is nieuw voor me....quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:59 schreef Prospera het volgende:
Ondertussen kan Brian er niet overuit dat hij niet gefeliciteerd is met zijn anderhalf jaardag.
Amanda: uhum uhum
Brian: verbaal hebben we ze ingepakt. Het is kraakhelder: op naar het miljoen.
[ afbeelding ]
Voor iedereen...quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:01 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Brian en kraakhelder..dat is nieuw voor me....
Kraakheldere dreams toegewenst!quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor iedereen...
Zelfs voor Amanda, hoewel die bij "kraakhelder" waarschijnlijk aan de zee bij Bonaire denkt.
Met een beetje mazzel begrijpt hij zijn "kraakheldere" gedachten achteraf zelf niet meer als het toeval wil dat hij ze een keer heeft
En dan duik ik nu m'n kraakheldere bed in... Truste all![]()
![]()
Een kraak zétten kan ik nog wel plaatsen..quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:01 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Brian en kraakhelder..dat is nieuw voor me....
Ricardo:"Jullie houden toch van wurgseks?"quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:23 schreef Lady-night het volgende:
Sauna, Ricardo vraagt aan Brian of hij Amanda wel eens slaat onder de dekens
http://www.clipser.com/watch_video/132733
Vindt dat ook heel raar.Huub lijkt zelfs en soort van spreekverbod te hebben over haar want hij kapt gesprekken af waar Silvia in voorkomt.Eric deed ook nogal vreemd over silvia toen hij in de kooi wasquote:Op woensdag 26 maart 2008 01:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Had het al eerder gevraagd, maar weet iemand waarom Sylvia opeens helemaal
uit de picture is ???? Geen bezoekjes, geen telefoontjes, helemaal niets, nada.
nee wat er aan de hand is weet ik niet..... maar zit niet helemaal goedquote:Op woensdag 26 maart 2008 01:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Had het al eerder gevraagd, maar weet iemand waarom Sylvia opeens helemaal
uit de picture is ???? Geen bezoekjes, geen telefoontjes, helemaal niets, nada.
Hij praat alles recht met dat hij het goed bedoeldquote:Op woensdag 26 maart 2008 01:23 schreef Lady-night het volgende:
Sauna, Ricardo vraagt aan Brian of hij Amanda wel eens slaat onder de dekens. Brian noemt het wurgsex.....Amanda later: nee hij slaat zichzelf....wie spreekt hier de waarheid...
http://www.clipser.com/watch_video/132733
toen hij terugkwam van zijn 8 uur (Brian) bood hij bij voorbaat al zijn excuses aan wat hij nog fout ging doen...... kijk das een vooruitziende blik hebbenquote:Op woensdag 26 maart 2008 01:38 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Hij praat alles recht met dat hij het goed bedoeld
Je hebt wel gelijk!Slaap ze!quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:41 schreef Desii het volgende:
[..]
toen hij terugkwam van zijn 8 uur (Brian) bood hij bij voorbaat al zijn excuses aan wat hij nog fout ging doen...... kijk das een vooruitziende blik hebben![]()
En lekker makkelijk, want nu kan tie zich daar altijd achter verschuilen... en verschuilen doet tie graag .... is zo ongeveer zijn "middle" name
Oke, nu echt genoeg gekat.... truste
quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Okay bedankt, ja vreemd is het wel.
Ik heb de agenda weer eens ge-update.
Klopt...een vlindertje.quote:Op woensdag 26 maart 2008 08:35 schreef Lobasca het volgende:
Heeft Dellie een navelpiercing, of zit er 'gewoon' viezigheid in?
quote:Op woensdag 26 maart 2008 08:48 schreef T-lex het volgende:
[..]
Klopt...een vlindertje.![]()
Heeft ze met een bepaalde gelegenheid(verjaardag,jaardag of een half jaar samen) gekregen van Brian die had hem laten maken voor d'r.
Huub mag uitslapen. Eens even kijken hoe lang het duurt voordat die rat zijn bed uitgaat.quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:19 schreef avonne het volgende:
zo te zien blijft Huub liggen, want Claire stopt hem nog eens moederlijk in
Persoonlijk zie ik liever Huub winnen maar als hij nu een boete krijgt dan kan ik mij heel goed voorstellen dat hij opstapt.quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:18 schreef marky het volgende:
Laat ik nu toch weer stilletjes hopen dat Huub een ton boete krijgt en het hok verlaat dan ben ik eindelijk klaar met deze shit. Mag john lekker verder spelen met zijn Brian en Amanda.
Als Huub hetzelfde zou doen zou hij bejubeld worden, en B&A afgekraakt omdat ze zo asociaal zijnquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:21 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Wat een trieste sukkel is Brian toch, een beetje gaan janken om het uitblijven van felicititaties voor zijn 1,5 jaar en taart op een T-shirt. Hoe simpel ben je dan.
Alleen zie ik Huub zo'n trieste actie niet uithalen. Het heeft Brian written all over it.quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:23 schreef avonne het volgende:
Als Huub hetzelfde zou doen zou hij bejubeld worden, en B&A afgekraakt omdat ze zo asociaal zijn
Vind je het gek, tegen die slabek is niemand opgewassen. Niet te geloven wat ze er allemaal uitkraamde, ordinair stuk vreten is het.quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:23 schreef avonne het volgende:
Amanda had Huub gewoon goed in de tang daar bij het bad.
Aan tafel kreeg Huub er ook geen poot aan de grond.
Droom maar lekker verder.quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:24 schreef Verida het volgende:
Stel nou he, hypothetisch gezien, in een ideale soap enz enz
Amanda heeft de taart op Brians T-shirt gesmeerd, of Amanda heeft dat T-shirt verplaatst waardoor er taart opkwam. Zou het dan niet mogelijk kunnen zijn dat Amanda en Brian ieder een ton boete krijgen voor een schwalbe?
Zal wel niet he
Precies....hij begon zich zelfs tegenover Jaap te verontschuldigen, dat hij er helemaal niet aan gedacht had, al bijna 3 dagen lang.quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:23 schreef avonne het volgende:
[..]
Als Huub hetzelfde zou doen zou hij bejubeld worden, en B&A afgekraakt omdat ze zo asociaal zijn
Goede posting Avonnequote:Op woensdag 26 maart 2008 09:23 schreef avonne het volgende:
[..]
Wowwwwwww!quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:29 schreef beequeen het volgende:
Iemand deze al gezien?
Amanda zonder pruik.
Niet? Iemand aanspreken dat ie iets "fout" of "ongepast" heeft gedaan?quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alleen zie ik Huub zo'n trieste actie niet uithalen. Het heeft Brian written all over it.
ja, dom kind is het, zou haar veel beter staanquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:29 schreef beequeen het volgende:
Iemand deze al gezien?
Amanda zonder pruik.
dat is toch van de dag dat het stro er af geknipt werd?quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:29 schreef beequeen het volgende:
Iemand deze al gezien?
Amanda zonder pruik.
Netjes wegzetten is er niet bij?quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:36 schreef beequeen het volgende:
@Avonne, Amanda zei dat ze iets in de taart had gedaan. N.a. daarvan gooide Huub het op de grond, niks frustratie.
Weet haast zeker dat die gasten bij de febo, familie is van die RAT,dat kan niet anders,zo als die RAT overal zijn zin in krijgt,en niet gestraft wordt,voor wat hij allemaal heeft gedaan,quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:21 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Wat een trieste sukkel is Brian toch, een beetje gaan janken om het uitblijven van felicititaties voor zijn 1,5 jaar en taart op een T-shirt. Hoe simpel ben je dan.
Heeft ie eigenlijk nog met zijn schijnheilige kutschjmoel Palma gebeld om krokodillentranen te janken over haar zoontje in het ziekenhuisbed?
ik denk wel dat Huub daar een Boete voor moet krijgen, Huub weet dat bij het gooien van een oorbel hij al een boete krijgt, dus dan zeker als hij een t-shirt van Brian smerig maakt met taartquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:36 schreef beequeen het volgende:
@Avonne, Amanda zei dat ze iets in de taart had gedaan. N.a. daarvan gooide Huub het op de grond, niks frustratie.
Dat is geen DGK stylo hè?quote:
Precies wat ik ook dacht, na een jaar DGK zet je geen dingen weg.quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is geen DGK stylo hè?![]()
Die pauper zit ongewassen in zijn slaaphemd te ontbijten.....goedemorgen Nederland.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is geen DGK stylo hè?![]()
Die pauper zit ongewassen in zijn slaaphemd te ontbijten.....goedemorgen Nederland.
Staat echt heel goed (fris!), dat korte haar. Echt, al zouden ze me geld toegeven, ik zou die pruik niet aan durven raken hoor.quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:29 schreef beequeen het volgende:
Iemand deze al gezien?
Amanda zonder pruik.
Als Brian en Amanda het allemaal zelf verzonnen hebben zou het misschien nog wel goed zijn maar zonder sturing van achter bedenken ze zelf helemaal niets. Hadden ze waarschijnlijk niet eens geweten dat Huub Brian niet had gefeliciteerd.quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:34 schreef avonne het volgende:
[..]
Niet? Iemand aanspreken dat ie iets "fout" of "ongepast" heeft gedaan?
Integendeel. "Vroeguh..." was Huub de eerste die achter iemand aan zou rennen om het in te peperen.
Dat het nu Amanda is die het bedenkt en uitvoert is misschien niet zo prettig, maar ik zie geen verschil.
Het is Huub die zich laat kennen door dan chagerijnig met het servies te gaan smijten. Eerst lief en aardig het gebakje gaan eten, en dan realiseren dat hij het onderspit delft... hup... daar gaat het servies uit frustratie.
Tuurlijk lachen B&A zich dan een kriek. Missie geslaagd, Huub over de zeik.
and guess what... dat soort confrontaties leven wij toch voor?
Oei, communicatieprobleempje ... ik dacht dat je het over het melden had van vernielen van persoonlijke spullen door taart.quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:34 schreef avonne het volgende:
Niet? Iemand aanspreken dat ie iets "fout" of "ongepast" heeft gedaan?
Het mooiste was nog wel dat Brian een vies t-shirt ging doorbellen, als je bedenkt wat hij allemaal heeft gedaanquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:54 schreef T-lex het volgende:
Mooste was nog dat Huub dreigt op te stappen als hij een boete krijgt.![]()
Jaap had ook zoiets van...tuurlijk jongen.
Huub zet zichzelf zwaar voor lul met zulke uitspraken. Net of hij die dreigementen gaat waarmaken....
Reden genoeg om er dus een boete tegenaan te gooien.
En zo werd ook Huub ook negen van de tien keer agressief als hij de discussie niet kon winnen. Begon te gooien, te spugen, te likken, te duwen en te trekken. Altijd als eerste, maar ja, dat was Huub dus dat is anders. Mooi en geweldig noemen we dat. Een kutkabouter is ut....quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:51 schreef marky het volgende:
[..]
Ach en er is niets veranderd. Zo won Natsja ook altijd haar discussie... herhalen, hard schreeuwen, geen inhoud en niet doorhebben dat je een discussie allang verloren hebt.
Dat was een teken van onmacht dat hij te maken had met zoveel domheid. Dat het trailertrash niet in de gaten had dat ze de discussie al verloren hadden. Niets zo ergerlijk als dat.quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En zo werd ook Huub ook negen van de tien keer agressief als hij de discussie niet kon winnen. Begon te gooien, te spugen, te likken, te duwen en te trekken. Altijd als eerste, maar ja, dat was Huub dus dat is anders. Mooi en geweldig noemen we dat. Een kutkabouter is ut....
Toch bedankt voor het openen en de OP, het is me niet helemaal duidelijk, ik ga de filmpjes bekijken.quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:08 schreef akveor het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om een OP te maken. Maar ik was de laatste in de vorige....![]()
Brian is beledigd dat Huub hem niet heeft gefeliciteerd heeft met z'n geweldige
prestatie om anderhalf jaar binnen de villa te zijn geweest.
Amanda gaf Huub een stuk taart wat na een paar happen door Huub op
een rondslingerend T-shirt van Brian terecht kwam.
Pruikquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:50 schreef beequeen het volgende:
Volgens Herma hangt er een hele zware vislucht in de slaapkamer.....
Ik wil eigenlijk niet weten wat er nu weer ligt behalve een dooie rat .
Amanda met d'r ongewassen pruim.quote:
En maar met heur hoofd onder de dekens kruipenquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:50 schreef beequeen het volgende:
Volgens Herma hangt er een hele zware vislucht in de slaapkamer.....
Ik wil eigenlijk niet weten wat er nu weer ligt behalve een dooie rat .
Het is wel zo dat Amanda nog op bed ligt, misschien is dat het.
Ben ik niet tegen gekomen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:06 schreef Lobasca het volgende:
Dat van die dooie rat heb ik gemist, weet jij of daar ook een filmpje van is?
Is hij al uit bed dan? Op zijn uitslaapdag?quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben ik niet tegen gekomen.
Amanda trekt haar slabek weer open tegen Huub, er komt werkelijk geen zinnig woord uit dat ordinaire stuik vreten.
Die was wel goed....quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:15 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Op naar de mijoen x 3.
Huub: Je bent net zo'n allochtoon als dat vriendje van je.
Amanda: Kijken hoeveel allochtonen je straks in je kont neuken.
Brian komt erbij....SL.
Heel goed voor een ordinair stuk vreten.quote:
Toch is dat wel een "slimme" taktiek. Je zag het ook bij Natasja. Als je het nooit zult kunnen winnen met argumenten en met snelheid van denken /redeneren, dan overschreeuw je de boel gewoon. Waarmee je de discussie reduceert tot een fysieke strijd: wie kan het hardste blèren. Oeleboele. En als de verbaal begaafdere tegenstander geërgerd afhaakt, slaak je de overwinnaarskreet. "JA LOOP MAAR WEG! LOOP MAAR WEG! IK LUST JE RAUW! IK LUST JE RAUW!"quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:27 schreef marky het volgende:
[..]
Dat was een teken van onmacht dat hij te maken had met zoveel domheid. Dat het trailertrash niet in de gaten had dat ze de discussie al verloren hadden. Niets zo ergerlijk als dat.
Het was adrem, de uitvoering verdient geen schoonheidsprijs maar ach, dat zou ook echt een wonder zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heel goed voor een ordinair stuk vreten.
Ach...wat is kansloos.quote:
Klopt. Voor iemand met ook maar een beetje redelijk intelligentieniveau zo frustrerend als de pest en dus zeer doeltreffend.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch is dat wel een "slimme" taktiek. Je zag het ook bij Natasja. Als je het nooit zult kunnen winnen met argumenten en met snelheid van denken /redeneren, dan overschreeuw je de boel gewoon. Waarmee je de discussie reduceert tot een fysieke strijd: wie kan het hardste blèren. Oeleboele. En als de verbaal begaafdere tegenstander geërgerd afhaakt, slaak je de overwinnaarskreet. "JA LOOP MAAR WEG! LOOP MAAR WEG! IK LUST JE RAUW! IK LUST JE RAUW!"
Die moet echt vertrekken.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En Claire.......ze zit er bij en kijkt er naar......
"Jaap de beveiliger" is weer gestuurd door de FEBO om in de gaten te houden dat het niet te ver gaat.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:21 schreef akveor het volgende:
Jaap is er ook maar bij gehaald
Daarom bestaat er ook zinvol geweldquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch is dat wel een "slimme" taktiek. Je zag het ook bij Natasja. Als je het nooit zult kunnen winnen met argumenten en met snelheid van denken /redeneren, dan overschreeuw je de boel gewoon. Waarmee je de discussie reduceert tot een fysieke strijd: wie kan het hardste blèren. Oeleboele. En als de verbaal begaafdere tegenstander geërgerd afhaakt, slaak je de overwinnaarskreet. "JA LOOP MAAR WEG! LOOP MAAR WEG! IK LUST JE RAUW! IK LUST JE RAUW!"
wat moet ze anders, net zo gaan schreeuwen als del??quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En Claire.......ze zit er bij en kijkt er naar......
Streamlock en dan is er zogenaamd niets gebeurd.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:23 schreef Jewscky1 het volgende:
Die silicone snol kan alleen maar gillen,en die RAT dreigt alleen maar, wou dat die RAT ging slaan,kijken wat de familie van die RAT (FEBO) dan doet.
owja daar dreigde Huub gisteren mee na het taartgedoe....ook een goeie van hem.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:23 schreef AnTjUh het volgende:
Brian: wanneer ga je amanda vermoorden met je gif??
en weer sl
Kloptquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:25 schreef Copycat het volgende:
Voor mij is het overduidelijk dat Brian het gewoon niet kan verkroppen dat zijn anderhalf jaar enkel gevierd is met een lullige kindertaart en er verder geen enkele aandacht aan is besteed.
Precies, goeie move van de FEBO.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:25 schreef Copycat het volgende:
Voor mij is het overduidelijk dat Brian het gewoon niet kan verkroppen dat zijn anderhalf jaar enkel gevierd is met een lullige kindertaart en er verder geen enkele aandacht aan is besteed.
Net alsof Huub altijd als eerste op fysiek geweld over gaatquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind het gebruik van woorden bij het niet kunnen winnen door argumenten altijd nog een stuk intelligenter dan handjes gebruiken, Huub's kenmerk......
Die loser kan dus echt niet tegen z'n verlies, zelfs al gaat het om niets, hij zal haantje de voorste zijn...
Voor mij is het overduidelijk dat Brian en Amanda de spijker op de kop slaan en dat Huub het dus écht niet kan hebben dat hij in dat opzicht Brian voor moet laten gaan.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:25 schreef Copycat het volgende:
90 procent van de gevallen een volmondig "JA"quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Net alsof Huub altijd als eerste op fysiek geweld over gaat
Ik kom net binnen vallen, maar wat was Huub nou aan het lijmen met secondelijm??quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies, goeie move van de FEBO.![]()
Amanda: I love to be a bitch olé, olé.
Ze is er nog trots op ook.
Was ze maar een bitch, tis een siliconesnolquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat Huub het niet kan verkroppen dat Brian zijn anderhalfjaardag (...) eerder heeft? Lijkt mij stug aangezien dat simpelweg een feit is.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor mij is het overduidelijk dat Brian en Amanda de spijker op de kop slaan en dat Huub het dus écht niet kan hebben dat hij in dat opzicht Brian voor moet laten gaan.
Zeg hou eens op, ik ga straks nog lunchenquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zijn snol had toch 'heerlijk' voor hem gekookt?
Bewijs het maarquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
90 procent van de gevallen een volmondig "JA"
Uuh ja... nou, niet altijd. Maar vaak wel, zo ook nu.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Net alsof Huub altijd als eerste op fysiek geweld over gaat
Ze ziet het als een "status" die respect afdwingt. Van teaserhoertje tot bitch olé olé. Mooie carrière.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eindelijk begint Huub over de pruik......dat werd tijd zeg.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:34 schreef Dementor het volgende:
Huub tegen Amanda: Loop maar weer weg, ga maar naar de kapsalon wat van die haren van je maken, die pruik
Eerder dat gezeur er omheen en felicitaties eisen, een taartje krijgen en Amanda die zegt dat ze er iets doorheen heeft gedaan, het stuk van Huub dan, ik ben benieuwd of St.Brian achter terug mag zien hoe zijn shirt op miraculeuze wijze van plaats is veranderd en of Dellie er dan ook van langs krijgt van hem.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat Huub het niet kan verkroppen dat Brian zijn anderhalfjaardag (...) eerder heeft? Lijkt mij stug aangezien dat simpelweg een feit is.
Je zegt het zelf al: TRASH.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:36 schreef jacq2 het volgende:
overigens, gisteravond in de reguliere uitzending kwamen amanda en brian heerlijk ordinair en slabekkerig over, het was in die ruzie met Palma. Mijn god, wat is amanda trash van de bovenste plank en wat doet brian ongelooflijk debiel als hij ruzie maakt. Dan gaat hij rare gezichten trekken en een soort apengeluiden maken, meer zinnigs komt er dan niet meer uit, wat een staaltjevan communicatie-onmacht is dat weer zeg.
oh zeker !! amanda heeft 1 zwak punt en dat is haar (ontbrekende) haardos. 1 dagje lullige opmerkingen daarover maken en ze heeft meteen 3 ton aan boetes aan haar broek.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eindelijk begint Huub over de pruik......dat werd tijd zeg.![]()
![]()
Jammer dat die snol niet reageerde, komt nog wel denk ik,
Snollie gaat natuurlijk achter dreigen dat ze opstapt, als Huub dat nog één keer zegt.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Morgen dan, het taartincident moesten ze ook een nachtje over slapen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Ja vroeg ik me net ook al af. Maar Huub zei net al dat hij die zelf had gesloopt.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:39 schreef Copycat het volgende:
Wat is er met het horloge van Huub gebeurd? Lees net iets daarover op VOL.
Geen idee, hij loopt ermee in zijn hand en heeft iets gelijmd.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:39 schreef Copycat het volgende:
Wat is er met het horloge van Huub gebeurd? Lees net iets daarover op VOL.
Brian moét zich op zulke momenten ontladen. In de buitenwereld doet hij dat door middel van fysiek geweld, maar dat kan niet voor de camera's. En dus zoekt zijn lichaam andere, ongecontroleerde uitwegen om de spanning af te laten vloeien. Gevolg: rare grimassen en het uitstoten van onsamenhangende klanken.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:36 schreef jacq2 het volgende:
overigens, gisteravond in de reguliere uitzending kwamen amanda en brian heerlijk ordinair en slabekkerig over, het was in die ruzie met Palma. Mijn god, wat is amanda trash van de bovenste plank en wat doet brian ongelooflijk debiel als hij ruzie maakt. Dan gaat hij rare gezichten trekken en een soort apengeluiden maken, meer zinnigs komt er dan niet meer uit, wat een staaltjevan communicatie-onmacht is dat weer zeg.
Ze kan niet naar huis want dan is Huub de volgende.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:35 schreef Jewscky1 het volgende:
Die Claire Moet naar huis daar hebben ze niets aan,staat als een domme trut dat allemaal maar aan te horen
NAAAAAAAAAAAAAAAAr HUUUUUUUUUUUUUUIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSSSS
Mag de vergelijking met een aap, in deze, nu wel of niet worden gemaakt?quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Brian moét zich op zulke momenten ontladen. In de buitenwereld doet hij dat door middel van fysiek geweld, maar dat kan niet voor de camera's, en dus zoekt zijn lichaam andere, ongecontroileerde uitwegen om de spanning af te laten vloeien. Gevolg: rare grimassen en het uitstoten van onsamenhangende klanken.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:45 schreef HoneyBunny het volgende:
Brian: Verbaal ben je sterker en in je beheersing ook.
Yeah right....
Amand: Hij zegt tegen mij "Jij vuile allochtoon"
Brian: Wat? Ik krijg water in mn ogen als ik dit hoor
Amanda: Joh laat hem lekker een racist zijn
Die 2 sporen echt niet hoor....
Context Mannie, context, ze heeft zelf haar lidwoorden verhaspelt en Huub maakte daarom die opmerking, feit is dat allochtonen daar soms een beetje moeite mee hebben, alsof zij zelf zo fijngevoelig en beheerst is in haar opmerkingen.....quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:45 schreef akveor het volgende:
Amanda zegt dat Huub haar vuile allochtoon noemde.
How do you know?quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:47 schreef HoneyBunny het volgende:
Haha, die Gucci oorbellen van Nadia (die Dennis dr gaf) komen van marktplaats!!![]()
Zou Amanda dat überhaupt door hebben gehad?quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Context Mannie, context, ze heeft zelf haar lidwoorden verhaspelt en Huub maakte daarom die opmerking, feit is dat allochtonen daar soms een beetje moeite mee hebben, alsof zij zelf zo fijngevoelig en beheerst is in haar opmerkingen.....
nou, het was Chanel, dus of het marktplaats was, geloof ik dan ook niet meteen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:47 schreef HoneyBunny het volgende:
Haha, die Gucci oorbellen van Nadia (die Dennis dr gaf) komen van marktplaats!!![]()
Ik denk dat het haar ontging én dat ze onbewust zaken verdraait. Want 'se sat er toch selluf naast?'.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:52 schreef Gert het volgende:
Zou Amanda dat überhaupt door hebben gehad?
M.a.w: zit ze nu bewust zaken te verdraaien, of ontging het haar waar Huub op doelde?
Ook VV trekt de woorden van Huub compleet uit zijn verband.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:52 schreef Gert het volgende:
[..]
M.a.w: zit ze nu bewust zaken te verdraaien, of ontging het haar waar Huub op doelde?
quote:Amanda en Huub zijn nog maar net wakker maar zijn al goed op dreef. Beiden zijn kennenlijk met het verkeerde been uit bed gestapt en besluiten de ochtend met een fikse ruzie te beginnen! "Heb je een operatie nodig voor dat valse bekkie van je!”, roept Huub naar Amanda. “Is goed Huub! Doei! Op naar de miljoen!”, roept Amanda boos terug. “Op naar de miljoen! Op naar de miljoen!”, zingt ze luid. “Dé miljoen?”, herhaalt Huub. “Stuk allochtoon dat je bent!”, sneert hij. Dan komt Brian de slaapkamer binnenlopen. “Hé kijken! Daar is de zuurste verliezer van De Gouden Kooi!”, roept hij meteen naar Huub. Amanda blijft doorzingen. “Op naar de miljoen”, schalt ze door de slaapkamer. “Loser!”, roept Brian naar Huub. De Oldenzaler roept hard terug en Claire staat er een beetje verloren bij. Dat belooft wat voor de rest van de dag!
quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:52 schreef avonne het volgende:
[..]
nou, het was Chanel, dus of het marktplaats was, geloof ik dan ook niet meteen.
Ik denk niet dat ze dit heeft gesnapt dus natuurlijk blijft alleen dat allochtoon hangen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Gucci / Chanel, whatever, ik dacht het Gucci's waren. Huub vertelde net aan Jaap dat hij een mooie verlovingsring had uitgezocht voor Clair. Jaap vroeg "van Marktplaats?" als grap. Toen zei Huub: Ja , dag, ik heet geen Dennis". Toen Jaap hem raar aankeek zei Huub: Heb je dat verhaal nooit gehoord?quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:52 schreef avonne het volgende:
[..]
nou, het was Chanel, dus of het marktplaats was, geloof ik dan ook niet meteen.
Iets met wurgsex ofzo?quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:55 schreef Lobasca het volgende:
Dellie heeft het maar over douwen, waar het duwen moet zijn...hoe komt ze toch bij deze Freudiaanse verspreking?
zit je haar nu voor een oostblok-allochtoon uit te maken? Water in mijn ogen !quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:54 schreef Copycat het volgende:
Amanda is eigenlijk gewoon de Правда .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |