Precies wat ik ook dacht, na een jaar DGK zet je geen dingen weg.quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is geen DGK stylo hè?![]()
Die pauper zit ongewassen in zijn slaaphemd te ontbijten.....goedemorgen Nederland.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is geen DGK stylo hè?![]()
Die pauper zit ongewassen in zijn slaaphemd te ontbijten.....goedemorgen Nederland.
Staat echt heel goed (fris!), dat korte haar. Echt, al zouden ze me geld toegeven, ik zou die pruik niet aan durven raken hoor.quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:29 schreef beequeen het volgende:
Iemand deze al gezien?
Amanda zonder pruik.
Als Brian en Amanda het allemaal zelf verzonnen hebben zou het misschien nog wel goed zijn maar zonder sturing van achter bedenken ze zelf helemaal niets. Hadden ze waarschijnlijk niet eens geweten dat Huub Brian niet had gefeliciteerd.quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:34 schreef avonne het volgende:
[..]
Niet? Iemand aanspreken dat ie iets "fout" of "ongepast" heeft gedaan?
Integendeel. "Vroeguh..." was Huub de eerste die achter iemand aan zou rennen om het in te peperen.
Dat het nu Amanda is die het bedenkt en uitvoert is misschien niet zo prettig, maar ik zie geen verschil.
Het is Huub die zich laat kennen door dan chagerijnig met het servies te gaan smijten. Eerst lief en aardig het gebakje gaan eten, en dan realiseren dat hij het onderspit delft... hup... daar gaat het servies uit frustratie.
Tuurlijk lachen B&A zich dan een kriek. Missie geslaagd, Huub over de zeik.
and guess what... dat soort confrontaties leven wij toch voor?
Oei, communicatieprobleempje ... ik dacht dat je het over het melden had van vernielen van persoonlijke spullen door taart.quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:34 schreef avonne het volgende:
Niet? Iemand aanspreken dat ie iets "fout" of "ongepast" heeft gedaan?
Het mooiste was nog wel dat Brian een vies t-shirt ging doorbellen, als je bedenkt wat hij allemaal heeft gedaanquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:54 schreef T-lex het volgende:
Mooste was nog dat Huub dreigt op te stappen als hij een boete krijgt.![]()
Jaap had ook zoiets van...tuurlijk jongen.
Huub zet zichzelf zwaar voor lul met zulke uitspraken. Net of hij die dreigementen gaat waarmaken....
Reden genoeg om er dus een boete tegenaan te gooien.
En zo werd ook Huub ook negen van de tien keer agressief als hij de discussie niet kon winnen. Begon te gooien, te spugen, te likken, te duwen en te trekken. Altijd als eerste, maar ja, dat was Huub dus dat is anders. Mooi en geweldig noemen we dat. Een kutkabouter is ut....quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:51 schreef marky het volgende:
[..]
Ach en er is niets veranderd. Zo won Natsja ook altijd haar discussie... herhalen, hard schreeuwen, geen inhoud en niet doorhebben dat je een discussie allang verloren hebt.
Dat was een teken van onmacht dat hij te maken had met zoveel domheid. Dat het trailertrash niet in de gaten had dat ze de discussie al verloren hadden. Niets zo ergerlijk als dat.quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En zo werd ook Huub ook negen van de tien keer agressief als hij de discussie niet kon winnen. Begon te gooien, te spugen, te likken, te duwen en te trekken. Altijd als eerste, maar ja, dat was Huub dus dat is anders. Mooi en geweldig noemen we dat. Een kutkabouter is ut....
Toch bedankt voor het openen en de OP, het is me niet helemaal duidelijk, ik ga de filmpjes bekijken.quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:08 schreef akveor het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om een OP te maken. Maar ik was de laatste in de vorige....![]()
Brian is beledigd dat Huub hem niet heeft gefeliciteerd heeft met z'n geweldige
prestatie om anderhalf jaar binnen de villa te zijn geweest.
Amanda gaf Huub een stuk taart wat na een paar happen door Huub op
een rondslingerend T-shirt van Brian terecht kwam.
Pruikquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:50 schreef beequeen het volgende:
Volgens Herma hangt er een hele zware vislucht in de slaapkamer.....
Ik wil eigenlijk niet weten wat er nu weer ligt behalve een dooie rat .
Amanda met d'r ongewassen pruim.quote:
En maar met heur hoofd onder de dekens kruipenquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:50 schreef beequeen het volgende:
Volgens Herma hangt er een hele zware vislucht in de slaapkamer.....
Ik wil eigenlijk niet weten wat er nu weer ligt behalve een dooie rat .
Het is wel zo dat Amanda nog op bed ligt, misschien is dat het.
Ben ik niet tegen gekomen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:06 schreef Lobasca het volgende:
Dat van die dooie rat heb ik gemist, weet jij of daar ook een filmpje van is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |