Huub mag uitslapen. Eens even kijken hoe lang het duurt voordat die rat zijn bed uitgaat.quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:19 schreef avonne het volgende:
zo te zien blijft Huub liggen, want Claire stopt hem nog eens moederlijk in
Persoonlijk zie ik liever Huub winnen maar als hij nu een boete krijgt dan kan ik mij heel goed voorstellen dat hij opstapt.quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:18 schreef marky het volgende:
Laat ik nu toch weer stilletjes hopen dat Huub een ton boete krijgt en het hok verlaat dan ben ik eindelijk klaar met deze shit. Mag john lekker verder spelen met zijn Brian en Amanda.
Als Huub hetzelfde zou doen zou hij bejubeld worden, en B&A afgekraakt omdat ze zo asociaal zijnquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:21 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Wat een trieste sukkel is Brian toch, een beetje gaan janken om het uitblijven van felicititaties voor zijn 1,5 jaar en taart op een T-shirt. Hoe simpel ben je dan.
Alleen zie ik Huub zo'n trieste actie niet uithalen. Het heeft Brian written all over it.quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:23 schreef avonne het volgende:
Als Huub hetzelfde zou doen zou hij bejubeld worden, en B&A afgekraakt omdat ze zo asociaal zijn
Vind je het gek, tegen die slabek is niemand opgewassen. Niet te geloven wat ze er allemaal uitkraamde, ordinair stuk vreten is het.quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:23 schreef avonne het volgende:
Amanda had Huub gewoon goed in de tang daar bij het bad.
Aan tafel kreeg Huub er ook geen poot aan de grond.
Droom maar lekker verder.quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:24 schreef Verida het volgende:
Stel nou he, hypothetisch gezien, in een ideale soap enz enz
Amanda heeft de taart op Brians T-shirt gesmeerd, of Amanda heeft dat T-shirt verplaatst waardoor er taart opkwam. Zou het dan niet mogelijk kunnen zijn dat Amanda en Brian ieder een ton boete krijgen voor een schwalbe?
Zal wel niet he
Precies....hij begon zich zelfs tegenover Jaap te verontschuldigen, dat hij er helemaal niet aan gedacht had, al bijna 3 dagen lang.quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:23 schreef avonne het volgende:
[..]
Als Huub hetzelfde zou doen zou hij bejubeld worden, en B&A afgekraakt omdat ze zo asociaal zijn
Goede posting Avonnequote:Op woensdag 26 maart 2008 09:23 schreef avonne het volgende:
[..]
Wowwwwwww!quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:29 schreef beequeen het volgende:
Iemand deze al gezien?
Amanda zonder pruik.
Niet? Iemand aanspreken dat ie iets "fout" of "ongepast" heeft gedaan?quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alleen zie ik Huub zo'n trieste actie niet uithalen. Het heeft Brian written all over it.
ja, dom kind is het, zou haar veel beter staanquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:29 schreef beequeen het volgende:
Iemand deze al gezien?
Amanda zonder pruik.
dat is toch van de dag dat het stro er af geknipt werd?quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:29 schreef beequeen het volgende:
Iemand deze al gezien?
Amanda zonder pruik.
Netjes wegzetten is er niet bij?quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:36 schreef beequeen het volgende:
@Avonne, Amanda zei dat ze iets in de taart had gedaan. N.a. daarvan gooide Huub het op de grond, niks frustratie.
Weet haast zeker dat die gasten bij de febo, familie is van die RAT,dat kan niet anders,zo als die RAT overal zijn zin in krijgt,en niet gestraft wordt,voor wat hij allemaal heeft gedaan,quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:21 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Wat een trieste sukkel is Brian toch, een beetje gaan janken om het uitblijven van felicititaties voor zijn 1,5 jaar en taart op een T-shirt. Hoe simpel ben je dan.
Heeft ie eigenlijk nog met zijn schijnheilige kutschjmoel Palma gebeld om krokodillentranen te janken over haar zoontje in het ziekenhuisbed?
ik denk wel dat Huub daar een Boete voor moet krijgen, Huub weet dat bij het gooien van een oorbel hij al een boete krijgt, dus dan zeker als hij een t-shirt van Brian smerig maakt met taartquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:36 schreef beequeen het volgende:
@Avonne, Amanda zei dat ze iets in de taart had gedaan. N.a. daarvan gooide Huub het op de grond, niks frustratie.
Dat is geen DGK stylo hè?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |